PDA

Bekijk Volledige Versie : Demonstratie bij Nederlandse ambassade Moskou



knots71karel
12-10-13, 18:12
Demonstratie bij Nederlandse ambassade MoskouDemonstratie bij Nederlandse ambassade Moskou - NOS Nieuws (http://nos.nl/video/561616-demonstratie-bij-nederlandse-ambassade-moskou.html)

zaterdag 12 oktober 2013, 13:13

In de Russische hoofdstad Moskou is vanochtend een demonstratie gehouden voor de Nederlandse ambassade. Het protest was gericht tegen de arrestatie, vorig weekend, van de Russische diplomaat Borodin.

Iznogoodh
12-10-13, 20:52
Laat ons Rusland, dat door Tartaren en Mongolen geestelijk ooit kapot gemaakte land, definitief uit Europa trappen. Die lui daar hebben te lang Aziatische denkwijzen opgenomen en het worden nooit meer Europeanen.

knots71karel
12-10-13, 21:21
Laat ons Rusland, dat door Tartaren en Mongolen geestelijk ooit kapot gemaakte land, definitief uit Europa trappen. Die lui daar hebben te lang Aziatische denkwijzen opgenomen en het worden nooit meer Europeanen.

Dit vind ik wel erg ver gaan ,boven dien niet alle Russen zijn zo fanatiek .
Maar het is gewoon jammer dat het zo uit de hand gelopen is , want uiteindelijk begon het omdat die lui van Green peace weer dwars lagen , ja en dan kom je aan hun( Russische kapitaal ) die olie belangen zijn enorm.
het zal me ook niks verbazen dat die (dronken rit en ook toevallig bezopen attache thuis) in scene zijn gezet .
Want volgens de Russische versie zit de CIA er achter .
Het kan nog gekker :jeweetog:

AdamRon
13-10-13, 08:09
Dit vind ik wel erg ver gaan ,boven dien niet alle Russen zijn zo fanatiek .
Maar het is gewoon jammer dat het zo uit de hand gelopen is , want uiteindelijk begon het omdat die lui van Green peace weer dwars lagen , ja en dan kom je aan hun( Russische kapitaal ) die olie belangen zijn enorm.
het zal me ook niks verbazen dat die (dronken rit en ook toevallig bezopen attache thuis) in scene zijn gezet .
Want volgens de Russische versie zit de CIA er achter .
Het kan nog gekker :jeweetog:

Heb je gelijk in, niet alleen Amerika maar ook Rusland kunnen erg ver gaan in die zaken met het voorbereidend in scene zetten van dingen.. net als met schaken

Iznogoodh
13-10-13, 18:53
In Rusland worden kritische journalisten in elkaar geslagen of vermoord. Dat is het verschil met de VS. Er ontbreekt democratische massa. Zelfs bij die grote held Alexander Solzjenitzyn.

Mark
13-10-13, 19:08
Laat ons Rusland, dat door Tartaren en Mongolen geestelijk ooit kapot gemaakte land, definitief uit Europa trappen. .

bedoel je politiek? volgens mij zitten ze niet in de eu? of geografisch? :lachu:

mark61
13-10-13, 22:51
Tartaren en Mongolen

Ja geef die onschuldige dappere nomaden de schuld :ego:

knots71karel
13-10-13, 23:08
bedoel je politiek? volgens mij zitten ze niet in de eu? of geografisch? :lachu:

Geografisch behoort Rusland bij Europa ,en nogmaals alle Russen zijn niet het zelfde .
Maar ''als de beer in hun eenmaal los is '' ja dan is er soms geen houden meer aan >
Google maar eens naar de inname van Berlijn door de Russen.

super ick
14-10-13, 09:11
Google maar eens naar de inname van Berlijn door de Russen.

Wat zegt dat dan?

knuppeltje
14-10-13, 09:25
In Rusland worden kritische journalisten in elkaar geslagen of vermoord. Dat is het verschil met de VS. Er ontbreekt democratische massa. Zelfs bij die grote held Alexander Solzjenitzyn.

Staat tegenover dat ze in Amerika levenslang kunnen krijgen.