PDA

Bekijk Volledige Versie : Christelijke kerkjes vernield in Egypte



knots71karel
13-10-13, 20:25
Moslims koelen hun woede op christenen in Egypte - NOS Nieuws (http://nos.nl/video/562052-moslims-koelen-hun-woede-op-christenen-in-egypte.html)
zondag 13 oktober 2013, 20:27

In Egypte zijn 10 dagen lang huizen, kerken en scholen geplunderd en in brand gestoken. Moslims koelden op die manier hun woede op hun christelijke buren.

knots71karel
13-10-13, 20:34
Diep tragisch
Mensen die andere hun kerk verwoesten uit ??pure haat ? of zo maar uit frustatie ?
Het zoveelste voorbeeld van:
Geloof maakt meer kapot dan je lief is !

Joesoef
13-10-13, 20:43
En er zijn moslims die dat proberen te voorkomen door de hooligans tegen te houden.

selectief weer.

knots71karel
13-10-13, 21:24
En er zijn moslims die dat proberen te voorkomen door de hooligans tegen te houden.

selectief weer.

Gelukkig wel , je kunt niet iedereen over een kam scheren ,en vooral in zo,n kleinen gemeenschap waar ze al jaren wonen zullen er ook wel min of meer vriendschaps banden ontstaan zijn tussen de mensen .
Des te erger is het als zoiets het gevolg is.
Ik heb ook Moslim buurtgenoten waar ik bevriend mee ben en andere mensen niet ,
ze zeggen ze wel gedag enz maar verder niet .

Oiseau
13-10-13, 21:31
Egypte is overgeleverd aan de duivel.

knots71karel
13-10-13, 22:10
Egypte is overgeleverd aan de duivel.

Dat kun je wel stellen als je dit en andere misdaden leest .

Oiseau
13-10-13, 23:41
Dat kun je wel stellen als je dit en andere misdaden leest .
En al-sisi en de zijnen zijn kinderen van de duivel.

super ick
14-10-13, 08:09
En al-sisi en de zijnen zijn kinderen van de duivel.

En zo is de cirkel weer rond en maak je er zelf deel van uit.

mark61
14-10-13, 12:11
En al-sisi en de zijnen zijn kinderen van de duivel.

Je kan het gewoon niet uit je strot krijgen om walging uit te spreken over het verwoesten en plunderen van tientallen kerken. Bij pogingen tot brandstichting in moskeeën zit je dan weer op de eerste rij.

knots71karel
14-10-13, 12:29
Je kan het gewoon niet uit je strot krijgen om walging uit te spreken over het verwoesten en plunderen van tientallen kerken. Bij pogingen tot brandstichting in moskeeën zit je dan weer op de eerste rij.

We zijn het niet altijd met elkaar eens ,maar in dit geval ben ik het volkomen met jou eens .
Dit is nu precies waar ik vaak op doel.