PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederland behandelt pleegkinderen met een Turkse achtergrond onrechtmatig.



Revisor
23-10-13, 08:40
'Turkse pleegkinderen niet goed behandeld'

Erdal Balci − 23/10/13, 09:00

http://static0.trouw.nl/static/photo/2013/6/12/8/20131023083624/media_xl_1912223.jpg
© Novum. Protest tegen plaatsing Yunus bij homo-pleegouders, in maart.

Nederland behandelt pleegkinderen met een Turkse achtergrond onrechtmatig. Bij de Nederlandse instanties die beslissingen nemen over Turkse pleegkinderen ontbreekt het bovendien aan deskundigheid. Dat meldt een onderzoek in opdracht van het Turkse parlement. Vandaag buigt een Turkse parlementaire commissie zich over het rapport.

De Nederlandse autoriteiten houden bij het uitkiezen van een pleeggezin geen rekening met de culturele en religieuze achtergrond van de kinderen

De Turkse onderzoekers zijn sinds juni in Nederland, België en Duitsland aan het werk geweest. De ophef over de Turks-Nederlandse pleegjongen Yunus was daar mede aanleiding voor. Yunus was ondergebracht bij een homoseksueel stel en dat schoot veel Turken in het verkeerde keelgat.

De studie lijkt de opvattingen van de Turkse premier Tayyip Erdogan grotendeels te bevestigen. De Turkse premier had tijdens zijn bezoek aan Nederland, eerder dit jaar, zijn ongenoegen geuit over het feit dat kinderen van Turkse ouders bij christelijke en homoseksuele pleeggezinnen terechtkomen.

De onderzoeker die de situatie van de kinderen met een Turkse achtergrond in Nederland onder de loep heeft genomen, is Samet Sigirtmac. In het rapport onderstreept hij dat de Nederlandse autoriteiten bij het uitkiezen van een pleeggezin geen rekening houden met de culturele en religieuze achtergrond van de kinderen. De starheid bij Jeugdzorg, zo is te lezen in de nu gepubliceerde, beknopte versie van het rapport, gaat in sommige gevallen zo ver dat zelfs wanneer er familie beschikbaar is voor de opvang van de kinderen, de voorkeur van Jeugdzorg alsnog uitgaat naar Nederlandse, niet-Turkse gezinnen.

Officiële opvatting
In een telefonisch gesprek wil Sigirtmac niet ingaan op de details van zijn bevindingen. Hij meldt dat het oordeel van de parlementaire commissie afgewacht moet worden. "Die gaat zich over alle punten in het rapport buigen. Zijn de commissieleden overtuigd van de bevindingen en de conclusies in het rapport, dan wordt het volledige rapport als de officiële opvatting van het Turkse parlement op internet geplaatst."

Op de vraag hoe de Turkse deskundigen te werk zijn gegaan in Nederland, Duitsland en België wil Sigirtmac ook niet reageren. Het wordt niet duidelijk of Sigirtmac en zijn Turkse collega's voor hun onderzoek medewerking hebben gekregen van de autoriteiten van de drie landen.

Rol Jeugdzorg
Er zijn ook 'lichtpunten' als het om Nederland gaat. De Turkse onderzoekers prijzen de godsdienstvrijheid en de aanwezigheid van moskeeën met minaretten waar de oproep voor het gebed via luidsprekers opgelezen mag worden. Duitsland daarentegen krijgt er flink van langs. Daar zouden de opvanghuizen onveilig zijn en de rechters bevooroordeeld. 'De Turkse ouders worden niet serieus genomen door de rechters. Soms worden zelfs grappen van vaders door de Duitse Jeugdzorg als seksuele intimidatie uitgelegd en worden de kinderen uit het gezin geplaatst.'

Het uiteindelijke oordeel over de plaatsing van een kind in een pleeggezin moet altijd door een rechter worden geveld en niet door Jeugdzorg, is de wens van de onderzoekers. Ook pleiten de Turken voor meer deskundige Turkse medewerkers in de desbetreffende organisaties. Die zouden culturele misverstanden kunnen voorkomen.

Heeft dit rapport consequenties voor de betrekkingen tussen Turkije en de Europese landen in kwestie? De persvoorlichting van de afdeling 'Turken in het buitenland' van het ministerie van staatszaken weet het zeker: Turkije gaat geen verdere consequenties aan het rapport verbinden. Een medewerker van de persafdeling: "Suggereer alsjeblieft niet dat er misschien een Turkse parlementaire nota aan zit te komen. We weten hoe gevoelig Nederland is in dit soort zaken. Het is niet onze bedoeling om ze te krenken."


'Turkse pleegkinderen niet goed behandeld' - Nederland - TROUW (http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/article/detail/3531780/2013/10/23/Turkse-pleegkinderen-niet-goed-behandeld.dhtml)

knuppeltje
23-10-13, 08:44
Volgens welk recht?

Soldim
23-10-13, 09:23
Nederland behandelt pleegkinderen met een Turkse achtergrond onrechtmatig. Bij de Nederlandse instanties die beslissingen nemen over Turkse pleegkinderen ontbreekt het bovendien aan deskundigheid. Dat meldt een onderzoek in opdracht van het Turkse parlement.

Wij van WC-eend.....

Revisor
23-10-13, 09:36
Wij van WC-eend.....


Idem voor de honderderden onderzoeken naar Marokkanen door autochtonen.

Zo bezien zijn al die onderzoeken waardeloos omdat ze allemaal doordat autochtonen van wc-eend zelf zijn onderzocht en opgesteld.

Soldim
23-10-13, 09:48
Idem voor de honderderden onderzoeken naar Marokkanen door autochtonen.


Dan kunnen die ook met recht worden bekritiseerd.

In dit geval blijkt dat Jeugdzorg soms andere factoren dan culturele en religieuze achtergrond van de kinderen belangrijk vindt. Persoonlijk vind ik dat niet erg.

Revisor
23-10-13, 09:54
Dan kunnen die ook met recht worden bekritiseerd.

In dit geval blijkt dat Jeugdzorg soms andere factoren dan culturele en religieuze achtergrond van de kinderen belangrijk vindt. Persoonlijk vind ik dat niet erg.

Als het critirium ''wij van wc-eend'', voldoende is om een onderzoek af te wijzen dan deugen al die onderzoeken naar Marokkanen niet.

Het blijkt dat Jeugd-Zorg er vaak een zooitje van maakt.

Soldim
23-10-13, 11:00
Het blijkt dat Jeugd-Zorg er vaak een zooitje van maakt.

Die stelling is wellicht verdedigbaar, maar niet aan de hand van dit onderzoek zoals in het artikel aangehaald.

Karin.N
23-10-13, 11:07
Zolang er te weinig Marokkaanse of Turkse gezinnen zich melden om pleegkinderen uit eigen cultuur op te nemen, zullen er Marokkaanse en Turkse kinderen ondergebracht worden in Nederlandse gezinnen met andere tradities, andere cultuur en andere waarden.

Dat jeugdzorg er een zooitje van kan maken klopt, maar dat zooitje maken ze ongeacht de achtergrond van een kind.

Revisor
23-10-13, 11:13
Zolang er te weinig Marokkaanse of Turkse gezinnen zich melden om pleegkinderen uit eigen cultuur op te nemen, zullen er Marokkaanse en Turkse kinderen ondergebracht worden in Nederlandse gezinnen met andere tradities, andere cultuur en andere waarden.

Dat jeugdzorg er een zooitje van kan maken klopt, maar dat zooitje maken ze ongeacht de achtergrond van een kind.

De starheid bij Jeugdzorg, zo is te lezen in de nu gepubliceerde, beknopte versie van het rapport, gaat in sommige gevallen zo ver dat zelfs wanneer er familie beschikbaar is voor de opvang van de kinderen, de voorkeur van Jeugdzorg alsnog uitgaat naar Nederlandse, niet-Turkse gezinnen.

Revisor
23-10-13, 11:14
Die stelling is wellicht verdedigbaar, maar niet aan de hand van dit onderzoek zoals in het artikel aangehaald.

Het artikel haalt aan dat Jeugdzorg steken laat vallen etc. dus....

mark61
23-10-13, 12:32
Idem voor de honderderden onderzoeken naar Marokkanen door autochtonen.

Zo bezien zijn al die onderzoeken waardeloos omdat ze allemaal doordat autochtonen van wc-eend zelf zijn onderzocht en opgesteld.

Je kletst maar wat. Meneer heeft alle onderzoeken gelezen en beoordeeld op hun wetenschappelijke validiteit.

Je bent namelijk een internationale wetenschappelijke autoriteit. Op elk gebied.

Echt, laat je behandelen.

mark61
23-10-13, 12:33
De starheid bij Jeugdzorg, zo is te lezen in de nu gepubliceerde, beknopte versie van het rapport, gaat in sommige gevallen zo ver dat zelfs wanneer er familie beschikbaar is voor de opvang van de kinderen, de voorkeur van Jeugdzorg alsnog uitgaat naar Nederlandse, niet-Turkse gezinnen.

Daar kunnen heel goede redenen voor zijn.

mark61
23-10-13, 12:34
Jeugdzorg is altijd kop van jut, in elk land in de wereld trouwens, vzv. die landen jeugdzorg hebben.

Ze kunnen het nooit goed doen en alles is altijd hun schuld.

Natuurlijk niet van die disfunctionele gezinnen waarin ouders hun kinderen mishandelen.

Revisor
23-10-13, 13:08
Je kletst maar wat. Meneer heeft alle onderzoeken gelezen en beoordeeld op hun wetenschappelijke validiteit.

Je bent namelijk een internationale wetenschappelijke autoriteit. Op elk gebied.

Echt, laat je behandelen.

Als je beter leest en beter de logica toepast dan hoef je al dit soort onzin met onbeschoft gedrag niet te vertonen.

mark61
23-10-13, 13:18
Als je beter leest en beter de logica toepast dan hoef je al dit soort onzin met onbeschoft gedrag niet te vertonen.

Je moet eens ophouden met zeggen wat je niet bedoelt en niet zeggen wat je wel bedoelt.

Die fantastisch-gecompliceerde spiegelstrategie werkt niet. Ja, op 's mensen zenuwen.

Je weet dat zo'n artikeltje niks zegt en de kans groot is dat die Turk uit zijn nek kletst, omdat BJZ's niet zo maar willekeurige passanten inzage gaan geven in privacy-gevoelige gegevens, statistieken, gegevens in het algemeen.

Je weet ook dat de man van tevoren al zijn 'mening' klaar had en iets moest schrijven voor een parlementaire commissie die niks beters te doen heeft, een typische kopie van Amerikaanse Republikeinse ziek-operaties.

Jij bent hier altijd de onbeschofte. Niet ik.

In Turkije was de algemene teneur destijds, toen de eerste heisa ontstond, dat de regering beter es kon kijken naar jeugdzorg in eigen land, waar duizenden kinderen onder afschuwelijke omstandigheden opgroeien en er vrijwel geen zorg is. En dat ook Turkse kinderen beter bij een liefhebbend lesbisch stel konden opgroeien dan bij hun eigen mishandelende ouders.

En jij kent geen Turks, weet niets van Turkije, poneert hier met veel aplomb 'feiten' over Turkije gesloopt van willekeurige debiele websites, en doet dan of je er verstand van hebt.

Dat vind IK nou onbeschoft en walgelijk en nog veel meer. Sue me.

Heb je al homofiele seculiere joodse vrijmetselaars gevonden die verantwoordelijk zijn voor het ontvoeren van bloedjes van Turkse kinderen?

Soldim
23-10-13, 13:27
Het artikel haalt aan dat Jeugdzorg steken laat vallen etc. dus....

Het artikel haalt aan dat jeugdzorg volgens de onderzoeker star is. Dat is verre van een bewijs dat jeugdzorg steken laat vallen.

Ik heb er overigens geen probleem mee te geloven dat jeugdzorg niet alles perfect doet; het artikel gaat over een verongelukte turkse onderzoeker die zegt dat'ie niet blij is -- meer informatie is er niet. Conclussies kunnen niet uit het artikel getrokken worden.

Revisor
23-10-13, 13:27
Joesoef wanneer ga je eens wat doen aan het onbeschoft gedrag van deze figuur? Mag hij mensen blijven uitschelden, beschuldigen en ruzie zoeken. Dat is tegen de huisregels van maroc.nl.

Hij verziekt NVDD op maroc.nl Hij jaagt met zijn onbeschofte gedrag vaste en nieuwe prikkers weg.

Revisor
23-10-13, 13:44
Het artikel haalt aan dat jeugdzorg volgens de onderzoeker star is. Dat is verre van een bewijs dat jeugdzorg steken laat vallen.

Ik heb er overigens geen probleem mee te geloven dat jeugdzorg niet alles perfect doet; het artikel gaat over een verongelukte turkse onderzoeker die zegt dat'ie niet blij is -- meer informatie is er niet. Conclussies kunnen niet uit het artikel getrokken worden.

Bewijzen zul je hier in een nieuwsartikel niet vinden. Er staat overigens meer dan alleen dat Jeugdzorg star is.

We weten allemaal welke fouten Jeugdzorg gemaakt, dus steken heeft laten vallen in de zaak Yunus.

AdamRon
23-10-13, 13:45
Ik denk niet dat Mark hier enig onbeschoft gedrag heeft vertoond, het enigste wat hij doet is mensen met de neus op de feiten drukken (wat hij overegens ook bij mij heeft gedaan), daar is niets mis mee.
Ik voelde me dan ook niet aangetast als persoon, het licht eraan of je een kort lontje heeft of niet.

Trouwens, als je een probleem met iemand heeft dan stuur je hem een PM met de vraag waarom en er dan uitkomen in prive sfeer inplaats het publiekelijk te vragen aan Joesoef.

Heb hem overegens ook niet zien schelden, ruzie zoeken enz, enz.

mark61
23-10-13, 13:59
Joesoef wanneer ga je eens wat doen aan het onbeschoft gedrag van deze figuur? Mag hij mensen blijven uitschelden, beschuldigen en ruzie zoeken. Dat is tegen de huisregels van maroc.nl.

Hij verziekt NVDD op maroc.nl Hij jaagt met zijn onbeschofte gedrag vaste en nieuwe prikkers weg.

Jank jank jank.

JIJ verziekt NVDD, en WSDB. Now what.

Ik scheld niet en beschuldig niet. Ik constateer feiten. Doe jij je voor als expert van de Turkse geschiedenis? Ja / nee*

Zie jij joden en vrijmetselaars als verklaring voor grote ontwikkelingen in de wereldgeschiedenis? Ja / nee*

Smeer jij em of begin je te janken wanneer prikkers je loze, haatdragende beweringen met argumenten onderbouwd tegenspreken? Ja / nee*

------

* aankruisen wat van toepassing is.

Revisor
23-10-13, 14:36
Jank jank jank.

JIJ verziekt NVDD, en WSDB. Now what.

Ik scheld niet en beschuldig niet. Ik constateer feiten. Doe jij je voor als expert van de Turkse geschiedenis? Ja / nee*

Zie jij joden en vrijmetselaars als verklaring voor grote ontwikkelingen in de wereldgeschiedenis? Ja / nee*

Smeer jij em of begin je te janken wanneer prikkers je loze, haatdragende beweringen met argumenten onderbouwd tegenspreken? Ja / nee*

------

* aankruisen wat van toepassing is.


Stick to the subject en onthou je van ziekelijk onbeschoft gedrag.
Het is abnormaal dat jij mij maar blijft stalken met je wraakgevoelens, schelden en onbeschoft gedrag.

Op mij kun je geen wraak nemen, je bent een maatje te klein voor mij. Je zult alleen gefrustreerd raken, wat je hier al maanden toont. Schelden, beschuldigingen, ad hominem argumenten, stroman drogredenen zullen je niet helpen om mijn argumenten en stellingen te weerspreken.

Wees een echte man en blijf zakelijk.

mark61
23-10-13, 14:51
Ik denk niet dat Mark hier enig onbeschoft gedrag heeft vertoond, het enigste wat hij doet is mensen met de neus op de feiten drukken (wat hij overegens ook bij mij heeft gedaan), daar is niets mis mee.
Ik voelde me dan ook niet aangetast als persoon, het licht eraan of je een kort lontje heeft of niet.

Trouwens, als je een probleem met iemand heeft dan stuur je hem een PM met de vraag waarom en er dan uitkomen in prive sfeer inplaats het publiekelijk te vragen aan Joesoef.

Heb hem overegens ook niet zien schelden, ruzie zoeken enz, enz.

Dank u. Terwijl jij al gauw 'slachtoffer' bent van mijn eh 'bezwaren' :hihi:

mark61
23-10-13, 14:54
Stick to the subject en onthou je van ziekelijk onbeschoft gedrag.
Het is abnormaal dat jij mij maar blijft stalken met je wraakgevoelens, schelden en onbeschoft gedrag.

Op mij kun je geen wraak nemen, je bent een maatje te klein voor mij. Je zult alleen gefrustreerd raken, wat je hier al maanden toont. Schelden, beschuldigingen, ad hominem argumenten, stroman drogredenen zullen je niet helpen om mijn argumenten en stellingen te weerspreken.

Wees een echte man en blijf zakelijk.

En weer weiger je in te gaan op een post. Zoals ALTIJD als het je niet uitkomt.

Jij hebt nooit argumenten. Of valse.

Ik wijs je erop dat je hier zelf ad hominem bezig bent, van de goorste soort: drijfveren veronderstellen op niks af.

Je kan je beter wat bescheidener opstellen, met je bespottelijke arrogantie. Meneer maatje groter. Wie denk je in godsnaam wel wie je bent? De verbeelding. Laat je behandelen.

U introduceert de term frustratie. Als er iemand hier over the top gefrustreerd is ben jij het wel.

Echt, je hebt dringend hulp nodig. Een spiegel. Introspectie. Jij twijfelt nooit aan jezelf en weet alles beter.

Wees een man en blijf zakelijk.

Dus ga voor EEN keer eens in op mijn tegenwerpingen en argumenten. Dat zijn er onderhand tientallen.

Je hebt nooit aannemelijk gemaakt dat jouw gegoogel meer waard is dan mijn 7 jaar studie. Dat kan natuurlijk ook niet.

Je hebt geweigerd aannemelijk te maken dat al dan niet joodse vrijmetselaars grote invloed op de geschiedenis hebben gehad.

Ik heb je 10 voorbeelden gegeven van grote conflicten waar het westen niet bij betrokken is; je reageert niet, want je weet dat ik gelijk heb.

Het gaat maar door.

Dit wordt pathologisch.

Verder verval je in giga veel herhalingen. We weten het nou wel. Ik scheld zelden en jouw onbeschoftheid is vele malen groter dan de mijne.

Alleen subtieler. Achterbakser. Dat is wat ik haat. Strijd met open vizier. Niet achterbaks, zoals jij.

mark61
23-10-13, 15:06
Het is mooi geweest zo. Ik laat mijn zuivere geweten niet vergallen door jouw gif. Zoiets kan besmettelijk zijn.

AdamRon
23-10-13, 15:12
Dank u. Terwijl jij al gauw 'slachtoffer' bent van mijn eh 'bezwaren' :hihi:

Dat heb je al gedaan in Obama's Dronen topic.. ik heb dat stuk gelezen en moet zeggen dat ik ongelijk had..
Maar ik zie het niet als een persoonlijke aanval.. :cool:

mark61
23-10-13, 15:34
Dat heb je al gedaan in Obama's Dronen topic.. ik heb dat stuk gelezen en moet zeggen dat ik ongelijk had..
Maar ik zie het niet als een persoonlijke aanval.. :cool:

'Persoonlijke aanval' is the last refuge of a scoundrel.

Vrij naar 'patriotism is the last refuge of a scoundrel' - Samuel Johnson.

Samuel Johnson (schrijver) - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Samuel_Johnson_%28schrijver%29)

Revisor
23-10-13, 15:38
En weer weiger je in te gaan op een post. Zoals ALTIJD als het je niet uitkomt.

Jij hebt nooit argumenten. Of valse.

Ik wijs je erop dat je hier zelf ad hominem bezig bent, van de goorste soort: drijfveren veronderstellen op niks af.

Je kan je beter wat bescheidener opstellen, met je bespottelijke arrogantie. Meneer maatje groter. Wie denk je in godsnaam wel wie je bent? De verbeelding. Laat je behandelen.

U introduceert de term frustratie. Als er iemand hier over the top gefrustreerd is ben jij het wel.

Echt, je hebt dringend hulp nodig. Een spiegel. Introspectie. Jij twijfelt nooit aan jezelf en weet alles beter.

Wees een man en blijf zakelijk.

Dus ga voor EEN keer eens in op mijn tegenwerpingen en argumenten. Dat zijn er onderhand tientallen.

Je hebt nooit aannemelijk gemaakt dat jouw gegoogel meer waard is dan mijn 7 jaar studie. Dat kan natuurlijk ook niet.

Je hebt geweigerd aannemelijk te maken dat al dan niet joodse vrijmetselaars grote invloed op de geschiedenis hebben gehad.

Ik heb je 10 voorbeelden gegeven van grote conflicten waar het westen niet bij betrokken is; je reageert niet, want je weet dat ik gelijk heb.

Het gaat maar door.

Dit wordt pathologisch.

Verder verval je in giga veel herhalingen. We weten het nou wel. Ik scheld zelden en jouw onbeschoftheid is vele malen groter dan de mijne.

Alleen subtieler. Achterbakser. Dat is wat ik haat. Strijd met open vizier. Niet achterbaks, zoals jij.


Ik ga geen welles nietes spelletjes spelen met onbeschofte stalkende en scheldende leugenaars die simpele logica niet eens onder de knie hebben.

Revisor
23-10-13, 16:02
By the way het valt op dat hij bij WSDB veel minder durft om zijn onbeschoft gedrag te tonen dan op NVDD.

Dat heeft te maken met dat hij zijn kutkarakter niet wil tonen aan de andere prikkers op WSDB. Daar speelt ie de moslimvriend en hier waar ze niet komen doet hij niets anders dan moslims uitschelden en stalken met zijn onbeschoft gedrag.

Hypocriet.

super ick
23-10-13, 16:15
Stick to the subject en onthou je van ziekelijk onbeschoft gedrag.
Het is abnormaal dat jij mij maar blijft stalken met je wraakgevoelens, schelden en onbeschoft gedrag.

Op mij kun je geen wraak nemen, je bent een maatje te klein voor mij. Je zult alleen gefrustreerd raken, wat je hier al maanden toont. Schelden, beschuldigingen, ad hominem argumenten, stroman drogredenen zullen je niet helpen om mijn argumenten en stellingen te weerspreken.

Wees een echte man en blijf zakelijk.

Stuitend arrogant. Ik heb er geen andere woorden voor. Hoe kan iemand die zichzelf een bepaald niveau toedicht (ik ben een maat te groot voor jou) zo dom zijn dat hij het niet door heeft als hij keer op keer in zijn hemd staat.
De plaat voor jou kop is erg dik.

Iedere keer weer kom je met artikelen aankakken die aansluiten bij jou diepgewortelde haat tegen deze maatschappij. Het maakt niet uit van welke meuksites je ze af haalt, je plempt ze onbeschaamd neer. Intussen roeptoeter je dat je blij bent als je over twee jaar, gesubsidieerd weg kan en dan een beetje gaan janken als je op je nummer wordt gezet. Gewoon feitelijk je ongelijk moet halen welteverstaan. Iedereen ziet het en je gaat gewoon door met je zoveelste nick. Als klap op de vuurpijl jank je nog in het openbaar naar beheer om in te grijpen. Jij bent echt hard aan hulp toe al twijfel ik of je nog te helpen bent.

Wat heb jij bededagen aan deze, door jou zo verfoeide maatschappij?

Revisor
23-10-13, 16:42
Stuitend arrogant. Ik heb er geen andere woorden voor. Hoe kan iemand die zichzelf een bepaald niveau toedicht (ik ben een maat te groot voor jou) zo dom zijn dat hij het niet door heeft als hij keer op keer in zijn hemd staat.
De plaat voor jou kop is erg dik.

Iedere keer weer kom je met artikelen aankakken die aansluiten bij jou diepgewortelde haat tegen deze maatschappij. Het maakt niet uit van welke meuksites je ze af haalt, je plempt ze onbeschaamd neer. Intussen roeptoeter je dat je blij bent als je over twee jaar, gesubsidieerd weg kan en dan een beetje gaan janken als je op je nummer wordt gezet. Gewoon feitelijk je ongelijk moet halen welteverstaan. Iedereen ziet het en je gaat gewoon door met je zoveelste nick. Als klap op de vuurpijl jank je nog in het openbaar naar beheer om in te grijpen. Jij bent echt hard aan hulp toe al twijfel ik of je nog te helpen bent.

Wat heb jij bededagen aan deze, door jou zo verfoeide maatschappij?

Oh gut, de volgende onvergelijkte kneus komt de andere zielepoot steunen.

Op mijn nummer gezet? Laat me niet lachen, jullie doen niets anders dan ad hominem aanvallen lanceren. Oh my God wat ben jij ongelooflijk dom.

Sinds je aanwezigheid op maroc.nl zit je altijd over mijn inkomen te zeuren. Ik heb je al minstens drie keer verteld dat ik werk voor mijn geld. En ik ga terug naar mijn eigen land zonder een cent te ontvangen van wie dan ook.

Ik klaag bij beheer over onbeschoft gedrag, omdat jullie niet kunnen discusseren. Jullie lappen alle regels voor een gezonde discussie aan jullie laars, de meeste kunnen gewoon niet discusseren. Door jullie gescheld, onbeschoft gedrag, ad hominem argumenten en samen met zijn allen als een troep domme hooligans moslims aanvallen jagen jullie prikkers weg.

AdamRon
23-10-13, 16:50
Ik klaag bij beheer over onbeschoft gedrag, omdat jullie niet kunnen discusseren. Jullie lappen alle regels voor een gezonde discussie aan jullie laars, de meeste kunnen gewoon niet discusseren. Door jullie gescheld, onbeschoft gedrag, ad hominem argumenten en samen met zijn allen als een troep domme hooligans moslims aanvallen jagen jullie prikkers weg.

Ho, ho... Je gaat hier wel erg kort door de bocht met wat je zegt hier.
Je gooit alle Forumgebruikers die niet Moslim zijn op een hoop en komt met een beschuldiging dat we als een troep domme Hooligans Moslim's aanvallen ?

Je bent geen haar beter dan Wilders met deze naar Nazi ruikende opmerking :boos:

Joesoef
23-10-13, 19:17
:moe:

BoerHarms
24-10-13, 04:43
Joesoef wanneer ga je eens wat doen aan het onbeschoft gedrag van deze figuur? Mag hij mensen blijven uitschelden, beschuldigen en ruzie zoeken. Dat is tegen de huisregels van maroc.nl.

Hij verziekt NVDD op maroc.nl Hij jaagt met zijn onbeschofte gedrag vaste en nieuwe prikkers weg.

Neen, neen, misschien is de schrijfwijze van mark61 niet altijd politiek correct, maar wel duidelijk. En direct op het onderwerp, ja en al je niet tegen een directe benadering kent,ja dan heb je een probleem, maar dan wel metjezelf.

super ick
24-10-13, 08:17
Zozo, opaatje blijkt bijna populairder dan Zwarte Piet.

knuppeltje
24-10-13, 09:17
Ik ga geen welles nietes spelletjes spelen met onbeschofte stalkende en scheldende leugenaars die simpele logica niet eens onder de knie hebben.

Ook die houden we erin.

BoerHarms
24-10-13, 09:42
Ik ga geen welles nietes spelletjes spelen met onbeschofte stalkende en scheldende leugenaars die simpele logica niet eens onder de knie hebben.

Simpele logica is vaak welles , nietes .. De lamp is aan of uit, als je juiste spanning heb en de schakelaar in de stroomkring is gesloten dan moet de lamp wel branden.

alleen simpele argumenten functioneren bij simpele logica.

helaas, zijn geschreven teksten niet altijd simpel te argumenteren, omdat vaak in de teksten ook de emotionele mening , ervaring van de schrijver weergeeft.

Logisch te verklaren, omdat er overal emoties komen. Een advocaat zou iedereen moeten kunnen verdedigen, helaas wijze sommige advocaten bepaalde cliënten af vanwege bepaalde gebeurtenissen in het verleden.

Ik denk dat een advocaat ook een probleem zou hebben om een pedoverdachte te moeten verdedigen terwijl zijn naasten ooit een keer door een pedo misbruikt is.

Met onze emoties,ervaringen, hersenspoeling blijft ieder zijn eigen mening hebben over een bepaald onderwerp, en geen ene argumentatie zou je mensen op een andere weg kunnen leiden.

Dit laatste komt vooral veel voor in geloven, daarom kan je daar maar beter niet over argumenteren.
met geen ene logica kan gehersenspoelde op een andere gedachte brengen