PDA

Bekijk Volledige Versie : Islam democraten wil Honden vrij Den Haag



AdamRon
23-10-13, 16:00
Het moet toch niet gekker worden in Nederland.
Als wij (Nederlanders) hier op toe blijven geven is het einde van Nederland (zoals hij altijd geweest is) nabij en krijgen bepaalde idioten hun zin.. Nederland als Islamitische Staat.

En nee, voordat ik woorden in mijn mond krijg geschoven... ik ben geen Wilders fan.

:cool:


'Islam Democraten wil hondenvrij Den Haag' | Omroep West (http://www.omroepwest.nl/nieuws/28-01-2012/islam-democraten-wil-hondenvrij-den-haag)

H.P.Pas
23-10-13, 16:03
'Islam Democraten wil hondenvrij Den Haag' | Omroep West (http://www.omroepwest.nl/nieuws/28-01-2012/islam-democraten-wil-hondenvrij-den-haag)


Mededeling van de redactie: Vanwege hernieuwde belangstelling willen wij u erop wijzen dat dit artikel bijna twee jaar oud is. Uit navraag bij de Islam Democraten bleek overigens dat de partij helemaal geen voorstander is van een hondenverbod

Het wordt inderdaad steeds gekker in Nederland. :jammer:
En jij doet er dapper aan mee.

AdamRon
23-10-13, 16:08
Het wordt inderdaad steeds gekker in Nederland. :jammer:
En jij doet er dapper aan mee.

Nou niet helemaal.


DEN HAAG - Er moet een verbod komen op hondenbezit in Den Haag. Het in huis hebben van honden is pure dierenmishandeling. Dat zegt het Haagse raadslid Hasan Kücük van de Islam Democraten zaterdag in de Telegraaf.

Waar haalt deze raadslid zijn informatie om tot zo'n conclusie to komen:baard:

AdamRon
23-10-13, 16:12
Het gaat er mij enkel maar om dat mensen niet toe gaan happen op dit soort akkefietjes want het einde is zoek als ze dat wel doen

super ick
23-10-13, 16:18
Zwarte Piet weg, een hondenverbod, reclame met blote beentjes weg in de bushokjes, etc, etc.

Dat krijg je als je je eigen cultuur verloochent en niet duidelijk maakt waar de grens ligt. Dat komt omdat er altijd een klein groepje meelopers meejankt.

Ik denk dat ik maar eens een varkensfokkerij begin en een kerk ga bouwen in S.A.

CONTRA
23-10-13, 19:31
ik droom al meer dan 20 jaar van een hondenverbod in amsterdam. ben het schytziek om elke dag door de hondenschyt te moeten fietsen en lopen. het is een aanhoudende plaag. daarby zyn ze lelyk en stinken die beesten en zyn ze smerig en maken ze irritant lawaai.

http://www.naambordshop.nl/media/catalog/product/cache/41/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/2/7/2711.jpg

CONTRA
23-10-13, 19:35
Zwarte Piet weg, een hondenverbod, reclame met blote beentjes weg in de bushokjes, etc, etc.

Dat krijg je als je je eigen cultuur verloochent

negerslaven hondenstront en seksistische reklame zyn myn kultuur niet

Ibrah1234
23-10-13, 19:55
Zwarte Piet weg, een hondenverbod, reclame met blote beentjes weg in de bushokjes, etc, etc.

Dat krijg je als je je eigen cultuur verloochent en niet duidelijk maakt waar de grens ligt. Dat komt omdat er altijd een klein groepje meelopers meejankt.

Helemaal mee eens. Ergens moet er een streep getrokken worden. Genoeg is genoeg.

Joesoef
23-10-13, 19:58
Beetje rellen met ouwekoeien. Ga je schamen.