PDA

Bekijk Volledige Versie : Reactie op mijn post aangaande de Hondenverbod in Den Haag



AdamRon
23-10-13, 21:13
Ik wil even reageren via deze nieuwe topic.

Aangaande die topic heb ik een strafpuntje mogen ontvangen, wat ik overigens netjes geaccepteerd heeft in mijn reactie terug naar de moderator toe aangezien ik (achteraf gezien) oud nieuws heeft gepost zonder dat ik mij echt van bewust was.
Zal daarom in de toekomst ook beter opletten voordat ik iets plaatst.

Bij deze zal ik dan ook mijn excuses aanbieden aan iedereen die ik eventueel emotioneel aangevallen heeft, nu en ook in de toekomst zodat dit mij niet blijft achtervolgen.

Vriendelijke groet.
Ron

:bril:

knots71karel
23-10-13, 21:38
Ik wil even reageren via deze nieuwe topic.

Aangaande die topic heb ik een strafpuntje mogen ontvangen, wat ik overigens netjes geaccepteerd heeft in mijn reactie terug naar de moderator toe aangezien ik (achteraf gezien) oud nieuws heeft gepost zonder dat ik mij echt van bewust was.
Zal daarom in de toekomst ook beter opletten voordat ik iets plaatst.

Bij deze zal ik dan ook mijn excuses aanbieden aan iedereen die ik eventueel emotioneel aangevallen heeft, nu en ook in de toekomst zodat dit mij niet blijft achtervolgen.

Vriendelijke groet.
Ron

:bril:

Gelukkig is het dat niet al het ''oude nieuws ''bestraft wordt met een waarschuwing of evt gevolgd wordt met een BAN want dan loopt half Maroc.nl leeg.
Mogelijk zijn we nu ook verlost van de zoveelste stokoude onderwerpen over het slechte Westen , het vervloekte Amerika het walgelijke Joodse Volk , de staat Israel , de zielige Palestijnenen , en vooral hoe slecht de Hollanders vroeger waren door slaven op te kopen van ...jawel Moslim Arabieren die hun slaven uiteraard veel beter behandelden en hoe vreselijk slecht de Hollandse kolonieen behandeld werden zoals:ZuidAfrika , Indonesie ,NieuwGuinea ,Suriname , de Antillen enz en verder nog uiteraard de ZWART PIET die we toegespeeld krijgen (bijna elk jaar tegen deze tijd ) .
:stout: