PDA

Bekijk Volledige Versie : Gevangenen gedwongen tot islam te bekeren



Umarvlie
24-10-13, 10:54
LONDEN - Gedetineerden in Britse gevangenissen worden in toenemende mate door radicale medegevangenen gedwongen zich tot de islam te bekeren.

Die waarschuwling laat de bond van gevangenispersoneel in het Verenigd Koninrijk horen. De bond zegt dat de macht van moslimbendes in de penitentiaire afdelingen steeds verder toeneemt, aldus SkyNews. Het zou niet alleen om bekeren gaan, maar ook om het radicaliseren van gevangenen.

Een getuige met wie de tv-zender sprak, zei dat haar broer in de gevangenis is bedreigd met een mes tijdens het hardhandig zieltjes winnen. Hij was ook fysiek uitgeput door het constante getreiter.

(Bron: Telegraaf)

BoerHarms
24-10-13, 11:00
Een aantal prikkers zullen ongetwijfelt in hun handen wrijven en denken, "kijk , zo hoort het " maar vaak te laf om dit te schrijven vanwege stortvloed van commentaar.

knuppeltje
24-10-13, 11:26
Een aantal prikkers zullen ongetwijfelt in hun handen wrijven en denken, "kijk , zo hoort het " maar vaak te laf om dit te schrijven vanwege stortvloed van commentaar.

Of omdat de bron de televaag is.

Umarvlie
24-10-13, 11:32
Een aantal prikkers zullen ongetwijfelt in hun handen wrijven en denken, "kijk , zo hoort het " maar vaak te laf om dit te schrijven vanwege stortvloed van commentaar.

Islamitsiche prikkers hier weten dat dit soort "bekeringen" niet kunnen.

BoerHarms
24-10-13, 12:01
Islamitsiche prikkers hier weten dat dit soort "bekeringen" niet kunnen.

ik denk het grote overgrote deel,, ja, , maar een kleine groepje ...??? ..hmmm, ... denk toch wel......
Maar ja, dat heb je overal

Samir75017
24-10-13, 12:51
Een aantal prikkers zullen ongetwijfelt in hun handen wrijven en denken, "kijk , zo hoort het " maar vaak te laf om dit te schrijven vanwege stortvloed van commentaar.

Why do you ALWAYS expect Muslim members to 'condemn' any 'misconduct' carried out by random Muslims ?

Have you been asked to speak out when this Dutch girl made false / racist allegations towards Moroccans, just because you both share the same ethnicity ?

When Christian evangelists travel to Muslim countries pretending humanitarian reasons in remote villages, but whose only aim is to convert poor and non-educated locals to Christianity, do Muslims expect Christians to speak out ?

Are you asked to speak out against the Dutch pedo's ?

Don't expect Muslims to spend their time 'condemning' random acts that involve a Muslim person. Everyone should be held responsible for their own acts, regardless of their ethnic or religious background.

The 'collective guilt' card has been played too often.

mark61
24-10-13, 12:52
30.05.2012
The Telegraph: Prisoners under pressure to convert to Muslim 'gang'

Inmates at HMP Whitemoor told researchers commissioned by the Ministry of Justice that they changed their faith for protection or because they were bullied into it.

Prison guards said they had a policy of “appeasement” towards the powerful and growing Islamic population, particularly convicted terrorists who were feared to be recruiting future extremists.

Non-believers avoided confrontation with any Muslim in case it led to retribution from the wider group, and said they even avoided cooking pork or bacon in communal kitchens or undressing in the showers in case it caused offence.

The report, written by researchers at the Cambridge Institute of Criminology, said: “Conflict and tension existed between and within faith groups.

“There were some intimidating ‘heavy players’ among the Muslim population, who appeared to be orchestrating prison power dynamics rather than propagating or following the faith.

Many physically powerful prisoners ‘re-established their outside identities’ as leaders in the prison and used their (newly acquired) faith status as a tool for establishing influence.

“Non-Muslim prisoners described wearing underpants in the showers on some spurs (out of ‘respect’ and fear) and some Muslim prisoners described a form of intimidation exerted (‘they probably do feel shamed’) relating to cooking (especially frying bacon) in the kitchens.”

HMP Whitemoor is situated in a “remote Fenland town” far from most inmates’ families, and is home to 440 Category A and B prisoners, almost all of whom are serving more than 10 years behind bars and seven of home are convicted terrorists.

Opened in 1991, three years later it was the scene of an escape by six prisoners including some IRA members.

Following concerns over Islamic radicalisation in a 2008 report by inspectors, researchers visited Whitemoor between 2009 and 2010 to interview staff and inmates.

They found that more than a third (35 to 39 per cent) of prisoners are now Muslims, compared with 11 per cent across all jails.

Many of those they spoke to had converted while inside but they had mixed motivations for doing so, and not all had done so voluntarily.

Reasons included “seeking care and protection”, “gang membership” and “coercion” as well as “rebellion” since Islam was seen as the “underdog”.

Prisoners told the researchers that becoming Muslim was a “cover” for power and influence.
Loners including sex offenders gained safety from joining a large and dominant group, as fellow members would defend them.

Non-Muslims and prison officers claimed that it was an “organised gang” and a “protection racket” rather than a religion, which “glorified terrorist behaviour and exploited the fear related to it”.

Others said they had felt under pressure to convert, with people leaving Islamic literature in their cells and telling them to “read this”, or promising they would be safe from physical assault if they changed faith.

“The threat of assaults motivated by religious fanaticism or extremist ideology added weight to the atmosphere at Whitemoor.”

Guards said there were “proper Al-Qaeda” members in the jail, who were regarded with “awe” by younger inmates, but they avoided confrontation and had “runners” to do their bidding.

Some prisoners described the place as a “recruiting drive for the Taliban” and fertile ground for hatred and a new generation of extremists.

One inmate said he was targeted because he wore a Remembrance Day poppy and his brother served in the Army, with people shouting “your wife’s burning in hell because she’s not a Muslim” at him.

But it was also claimed that non-Muslims felt “envy” at the preferential treatment, including better food, given to Muslims.

The report concluded: “The new population mix, including younger, more black and minority ethnic and mixed race, and high numbers of Muslim prisoners, was disrupting established hierarchies in the prison. Social relations among prisoners had become complex and less visible. Too much power flowed among some groups of prisoners, with some real risks of serious violence. There were high levels of fear in the prison. In particular, there were tensions and fears relating to ‘extremism’ and ‘radicalisation’.

“More prominent, in practice, were pressures (and temptations) felt by some prisoners to convert to Islam. Conditions in the prison made participation in Islamic practices the most ‘available’ option for those looking for belonging, meaning, ‘brotherhood’, trust and friendship."

POA | Political Debate (http://www.poauk.org.uk/index.php?current-affairs&newsdetail=20120530-2715_the-telegraph-prisoners-under-pressure-to-convert-to-muslim-gang)

Telegraf noemt SkyNews noemt Prisoner Officers Association noemt de Telegraph :zozo:

Tis alleen 5 maanden oud.

BoerHarms
24-10-13, 14:03
Why do you ALWAYS expect Muslim members to 'condemn' any 'misconduct' carried out by random Muslims ?

Have you been asked to speak out when this Dutch girl made false / racist allegations towards Moroccans, just because you both share the same ethnicity ?

When Christian evangelists travel to Muslim countries pretending humanitarian reasons in remote villages, but whose only aim is to convert poor and non-educated locals to Christianity, do Muslims expect Christians to speak out ?

Are you asked to speak out against the Dutch pedo's ?

Don't expect Muslims to spend their time 'condemning' random acts that involve a Muslim person. Everyone should be held responsible for their own acts, regardless of their ethnic or religious background.

The 'collective guilt' card has been played too often.

weet je, ik kan je wel een antwoord geven, maar je zal het toch niet met me eens zijn, maar ok ik ga het toch proberen.


Over Pedos gesproken, daar heb ik al genoeg uitlatingen over gemaakt, maar vaak wordt NL geassocieerd met pedoland, die komt vanwege de openheid, geen taboe over het onderwerp. In vele landen is dit onderwerp onbespreekbaar, want er zouden eens slapende honden worden. NL loopt denk ik wel voorop met het doorbreken van taboes ( denk ik)

neen, niemand heeft mijn mening gevraagd, maar ik schroom niet om daar een stellingname over te geven


Ok, bekijk maar eens antwoorden in sommige topics. Daar probeer ik ook een spiegel voor te houden. Neen pedofiele sextoeristen keur ik niet goed, maar ik keur ook niet goed dat er landen zijn, helaas waaronder ook Marokko onder valt , waar dit met de locale politie oogluikend , dmv van zwijggeld wordt toegelaten.
Ook in vele landen in Azie landen gebeurd dit, neen niet alleen Marokko. Heb een undercover docu gezien over Pakistaan, ik was shocked, ton ik de beelden zag van kinderen van 5 tot 10 jaar die een kamer binnen kwamen waaruit men mocht zoeken. Walchelijk
Pedofilie komt wereldwijd voor, heeft niets te maken met geloof, land, etc. Het is de mens met zijn, helaas walgelijke, gevoelens van sex met minderjarigen, kinderen die zich niet kunnen verdedigen. Helaas komen veel meer overheden steeds meer in actie tegen deze walgelijke praktijken. Alleen dat duivelse geld, dat bepaalt vaak de grens tussen arrest of toelaten. Ook in NL komt pedofolie voor, vaak in hooggeplaatse kringen. Nu is dit niet iets van de laatse tijd, maar dit was al eeuwen zo. Gelukkig wordt het minder, uitbannen, helaas zal nooit gaan, dit vanwege de machtige verscholn PEDO LOBBY, een nieuw woord, neen zo oud als de weg naar Rome.

Beide zijn vreselijk fout zowel de westerse toerist en de landen waar het dmv locale overheden wordt toegestaan.

Zo voor de duidelijkheid IK BEN TEGEN IEDERE VORM VAN PEDO, OF HET NU DE VRAGENDE OF DE BIEDENDE IS, ik zal niet schromen om een actieve pedo direct aan te geven bij de politie. maar ook diegene die exploiteert.


Valse beschuldigen ben ik altijd tegen ongeacht etnic,afkomst. Het is inderdaad heel erg laf om minderheden in deze de schuld te geven. Voor wat deze personen in kwestie hebben gedaan is laf. ja ik vind dat dit gestraft behoord te worden volgens de nederlandse strafmaat. Onschuldigen die in de gevangenis komen voor korte of lange tijd, ik heb het met ze doen. in dit geval mogen diegene die deze jongeren vals beschuldigt hebben ook even een tijdje in voorarrest zitten, dan kunne ze voelen, doormaken wat de jongeren ook gevoeld hebben.


Over de evangelisten die onder dwang het geloof willen verspreiden, FOUT, FOUT , FOUT, geloof komt van binnenuit en kan niet met dwang worden opgelegd. Wat de christelijke evangelisten in Zuid Amerika hebben gedaan is walgelijk

Heb je het boek van Max Havelaar wel eens gelezen en de film gezien over de "christelijke " plantage houders, die voor in de kerk zaten terwijl zijn slaven werden gemarteld, dit is niet christelijk waardig. Absoluut in strijd met de christelijke beginselen., .

Weet je, ik ben niet beroert om mijn mening te geven, net zoals vele dat doen. ook zou het kritiek moeten zijn tegen je "geloofsgenoten" .

Even terug te komen op je opening.
Maar net zoals als ik mijn mening heb over de christians, zou het ook gepast zijn als Moslims kritiek zou kunnen hebben over hun geloofsgenoten. Dan zou het allemaal wat duidelijker worden.

Vaak is wie zwijgt stemt toe. daaruit ontstaat dan vaak ook de collectiva card, zoals je dat aanhaalt, helaas dat is zo.
niet dat we altijd actief kunnen inzetten, maar en stem laten horen is ook belangrijk.

Gelukkig komt er in de openheid meer Moslims die zich kritisch opstellen tegen en random groep moslims.


Jij denk nog steeds dat ik tegen moslims ben, wat voor reden dan ook, ik ben tegen niemand, zolang ze maar mijn levensstijl met rust laten, ik doe niemand kwaad. Maar als je begint mijn levenstijl met geweld, onder druk te willen veranderen, ja , dan ga ik tegenstand bieden.

ik hoop dat je antwoord op je vragen heb gekregen, misschien wel te uitgebreid.


O ja, nog een antwoord ben ik je schuldig, over zandbak landen, dat zijn landen waar over het algemeen veel zand, woestijnen vinden te zijn en dat meen ik niet sarcastisch maar gewoon een woordspeling zonder nare bijbedoelingen

jammer, dat je nog steeds niet ingaat om ooit een keer in Parijs een kopje koffie te drinken, je hoeft niet bang te zijn want ik zal je heus niet doen of persoonlijk afzeiken wie weet en ik ben zelfs van mening dat we kopje koffie wederzijds meer respect voor elkaar hebben.

Het kan zijn dat ik in de Winter voor mijn werkgever een paar dagen in Parijs ben.

Samir75017
24-10-13, 17:38
...

Ok, but that's no answer to my message.

Why do you always expect Muslims to speak out against the actions of random Muslim individuals ?

Would you expect to be asked to speak out against the actions of random Dutch criminals ?

It doesn't make sense.

BoerHarms
24-10-13, 17:59
Ok, but that's no answer to my message.

Why do you always expect Muslims to speak out against the actions of random Muslim individuals ?

Would you expect to be asked to speak out against the actions of random Dutch criminals ?

It doesn't make sense.

Ten eerste er is een verschil tussen de Dutch en de Moslims, the Dutch komen uit een bepaald land en de Moslim behoren tot een geloofsgroep. Dat is een wezenlijk verschil

kijk, we zien het beide vanuit een verschillende hoek, allebei een verschillende mening, maar dan ook een verschillend antwoord, dat moet je ook kunne respekteren.

Ik verwoord het zoals als denk dat de gemeenschap t.o. de moslims kijkt, door de nieuws garing hebben de moslims nu een niet al te beste naam gekregen, terwijl het gros van de moslims niet zo zijn, zij willen leven in rust en vrede.
En laten we gewoon eerlijk tegen elkaar zijn, de moslims zijn om wat voor reden toch naar Nederland gekomen, m.i. ook voor betere omstandigheden of niet. Nu zullen er altijd raddraaiers zijn en blijven. Ik denk niet dat de gemiddelde moslim hier op zit te wachten, dit brengt alleen maar hun naam in diskrediet.
Door niets te doen, doen kom je alleen maar in een neerwaardse spiraal terecht. Waar dit eindigt dat weet je ook wel.
Door je openlijk te distanzieren van het gespuis binnen je gemeenschap zal je alleen maar een beter aanzien krijgen.
Natuurlijk zou je zeggen waarom wij en niet de ander.

Als ik als Nederlander in een land zou wonen waar veel Nederlanders in dat land er een potje van maken, dan laat ik duidelijk een blijk van afkeer merken, en als meer Nederlanders dan zouden doen, dan gaat dat het gespuis ook wel merken dat de overgrote groep van NL in dit land hier niet met hun gedrag eens zijn. Ik ben niet bang op mijn medelanders te bekritiseren.

Maar helaas zijn de moslims zij m.i. wel bang voor repressailes, inclusief Samir, of je bent er mee eens wat er gebeurd of je bent bang om openlijk je afkeer te geven

Ik ben van mening door het uitspreken je toch wel krediet krijgt.

Misschien is dit niet het antwoord dat je wilt horen, maar het wel je antwoord op dat je ik je geen.

Ik denk dat het zeker wel nut heeft.

Samir75017
24-10-13, 18:26
Ten eerste er is een verschil tussen de Dutch en de Moslims, the Dutch komen uit een bepaald land en de Moslim behoren tot een geloofsgroep. Dat is een wezenlijk verschil



So why would you blame Muslims for the actions of Dutch Muslims, and not the Dutch ?

Why do you blame the Moroccans for the actions of the Dutch Moroccans, and not the Dutch ?

Do you not see them as Dutch ? Or you do, but only when they carry out positive actions ?

Joesoef
24-10-13, 18:35
Bekeren tot de Islam in ruil voor een continental breakfast lijkt mij een goede deal.

BoerHarms
24-10-13, 18:48
So why would you blame Muslims for the actions of Dutch Muslims, and not the Dutch ?

Why do you blame the Moroccans for the actions of the Dutch Moroccans, and not the Dutch ?

Do you not see them as Dutch ? Or you do, but only when they carry out positive actions ?

weet je, laten we de discussie maar stoppen, want dit leid tot niets, begrijpend lezen is toch nog te moeilijk voor je.

Ik veroordeel niemand hier, ik probeer je alleen te verklaren waarom het beter is om je uit te spreken, stelling te nemen. Of sta je achter achter de topic uitspraak, ben je er mee eens dat gevangen gedwongen worden tot de islam te bekeren

Kan je me citeren waarin ik jouw gezegde waarmaak, waarin ik moslims veroordeel.

Als je mijn nederlands niet kan volgen , dan mag je dat ook zeggen

Samir75017
24-10-13, 19:09
weet je, laten we de discussie maar stoppen, want dit leid tot niets, begrijpend lezen is toch nog te moeilijk voor je.

Ik veroordeel niemand hier, ik probeer je alleen te verklaren waarom het beter is om je uit te spreken, stelling te nemen. Of sta je achter achter de topic uitspraak, ben je er mee eens dat gevangen gedwongen worden tot de islam te bekeren

Kan je me citeren waarin ik jouw gezegde waarmaak, waarin ik moslims veroordeel.

Als je mijn nederlands niet kan volgen , dan mag je dat ook zeggen

No answer to my previous message ?

YES, by expecting Muslims to speak out against the actions of other random Muslim individuals, you're blaming them. Indirectly, but you do ! 'why do Muslims say nothing?' 'why don't Muslims demonstrate against ...' etc etc

So, stop once and for all with this 'collective guilt'.

BoerHarms
24-10-13, 19:18
No answer to my previous message ?

YES, by expecting Muslims to speak out against the actions of other random Muslim individuals, you're blaming them. Indirectly, but you do ! 'why do Muslim say nothing?' 'why don't Muslim demonstrate against ...' etc etc

So, stop once and for all with this 'collective guilt'.

ik kan wel antwoorden op jouw vorige vragen, heeft dat nut, want alle antwoorden die ik geef stroken niet met wat jij wilt horen, dus is het beter gelijk het antwoord achter de vraag te zetten, dat maakt het eenvoudiger voor jouw


Dat is jou interceptie van mijn uitspraak ik beschuldig hier niemand direct of indirect, ik geef alleen maar aan door stelling te nemen zou de beeldvorming van moslims positiever kunnen worden.
Ik verwacht niets, ik geef alleen maar iets aan, wat men er mee doet, is niet aan mij .

Dat jij dat dan voelt als een beschuldiging, helaas, maar dat is niet wat ik bedoel.

Maar zoals ik al aanhaalde begrijpend lezen is moeilijk voor jouw.

Het is zo jammer dat jouw haat t.o. niet moslims heel en heel diep geworteld is.

Samir75017
24-10-13, 19:35
ik geef alleen maar aan door stelling te nemen zou de beeldvorming van moslims positiever kunnen worden.


No collective guilt. Full stop.

When Moroccan boys get sexually abused by Dutch pedo's, I'm not going to blame the whole Dutch community in Morocco for not speaking out against the action of one man who happens to be Dutch !

Is it so difficult for you to understand this simple point ?

Samir75017
24-10-13, 20:51
Dat is jou interceptie van mijn uitspraak ik beschuldig hier niemand direct of indirect, ik geef alleen maar aan door stelling te nemen zou de beeldvorming van moslims positiever kunnen worden.

jouw haat t.o. niet moslims heel en heel diep geworteld is.

Says someone who posted this a few hours ago :

http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/367305-jongen-11-neemt-messen-vuurwapen-400-kogels-mee-naar-school.html

Mark
24-10-13, 21:28
kijk, zo hoort het :stout:

knots71karel
24-10-13, 22:41
Of omdat de bron de televaag is.

Ja komt er van als je niet uit de enige echte post nl...... Der Telegraf

knots71karel
24-10-13, 22:48
Islamitsiche prikkers hier weten dat dit soort "bekeringen" niet kunnen.

Daarbij gemakshalve vergetend dat het al eeuwen lang een van de (mindere) manieren was om de Islam te verspreiden.
Wat overigens op zich ook weer niet nieuw was , want andere geloven konden zich ook ten koste van pressie
uitbreiden, neem bij voorbeeld Zuid Amerika.
:stout:

knots71karel
24-10-13, 22:55
Bekeren tot de Islam in ruil voor een continental breakfast lijkt mij een goede deal.
Honger maakt zelfs ''rauwe bonen '' zoet !
:haha:

knots71karel
24-10-13, 23:08
ik kan wel antwoorden op jouw vorige vragen, heeft dat nut, want alle antwoorden die ik geef stroken niet met wat jij wilt horen, dus is het beter gelijk het antwoord achter de vraag te zetten, dat maakt het eenvoudiger voor jouw


Dat is jou interceptie van mijn uitspraak ik beschuldig hier niemand direct of indirect, ik geef alleen maar aan door stelling te nemen zou de beeldvorming van moslims positiever kunnen worden.
Ik verwacht niets, ik geef alleen maar iets aan, wat men er mee doet, is niet aan mij .

Dat jij dat dan voelt als een beschuldiging, helaas, maar dat is niet wat ik bedoel.

Maar zoals ik al aanhaalde begrijpend lezen is moeilijk voor jouw.

Het is zo jammer dat jouw haat t.o. niet moslims heel en heel diep geworteld is.

Ik begrijp dat je hem op een nette manier wil beantwoorden ,maar SAMIER is nog te belazerd om op deze site de algemene voertaal te gebruiken de kl..zak denkt zeker dat een conversatie in het Engels voornamer is .
er van uitgaande dat iedereen hem wel antwoord geeft , wat hij blijkbaar weer moet vertalen met gevolg dat je misverstanden kan krijgen.|Ik ben er van overtuigd dat hij wel degelijk NEDERLANDS kan schrijven ,maar expres deze manier gebruikt !
Uiteraard heeft hij wel en beetje gelijk want ENGELS is DE Wereldtaal *) , en zelfs de Koran in het Engels is de meest voorkomende , dat spreekt voor zich .

*) de taal van het Westen .
:schok:

BoerHarms
25-10-13, 00:01
No collective guilt. Full stop.

When Moroccan boys get sexually abused by Dutch pedo's, I'm not going to blame the whole Dutch community in Morocco for not speaking out against the action of one man who happens to be Dutch !

Is it so difficult for you to understand this simple point ?

ik verwacht ook niet dat je hier beschuldigt, maar zou ditvaker voorkomen, dat dutchpedo misbruik maken maken van marokaanse kinderen dan heb ik recht om mij hier openlijk van te distancieren om toch een teken te geven dat ik hier totaal afstand van neem

BoerHarms
25-10-13, 00:13
Says someone who posted this a few hours ago :

http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/367305-jongen-11-neemt-messen-vuurwapen-400-kogels-mee-naar-school.html


O, ja, dat heb ik gepost, omdat ik die moslims ( even voor de duidelijkheid dat ik NIET ALLE MOSLIMS bedoel) HAAT die MISBRUIK maken van onschuldige kinderen , om die te hersenspoelen om met wapen i hun hand voor hen te gaan moorden. Maar door misbruik te moeten gaan maken van kinderen geeft wel aan dat steeds meer moslims, inderdaad wijzer zijn en zich niet voor het Taliban karretje laten spannen.
Misbruik maken van kinderen is vaak een van de laatste middelen om je doelen te bereiken, hoe ziek kan deze walgelijk gedachte zijn. Net zoals de kindsoldaten in Midden Afrika.

Daarbij haat ik alle volwassen die misbruik maken van onschuldige jonge kinderen om hun doel te bereiken,
Maar, jij durft dit vast niet openlijk te zeggen omdat het jouw geloofsgenoten zijn, die jij NIET mag afvallen omdat jij bang bent voor repressailes. Stel je voor de Taliban tegenspreken en dan nog in een Forum ook nog.

Dan het kind in kwestie met Kogels, mesen en wapens naar school gegaan is, daar moeten zijn ouders ook gestraft voor worden, omdat de wapens volgens de wet zo afgesloten moet zijn dat buiten jouw niemand anders toegang heeft.

BoerHarms
25-10-13, 00:34
Ik begrijp dat je hem op een nette manier wil beantwoorden ,maar SAMIER is nog te belazerd om op deze site de algemene voertaal te gebruiken de kl..zak denkt zeker dat een conversatie in het Engels voornamer is .
er van uitgaande dat iedereen hem wel antwoord geeft , wat hij blijkbaar weer moet vertalen met gevolg dat je misverstanden kan krijgen.|Ik ben er van overtuigd dat hij wel degelijk NEDERLANDS kan schrijven ,maar expres deze manier gebruikt !
Uiteraard heeft hij wel en beetje gelijk want ENGELS is DE Wereldtaal *) , en zelfs de Koran in het Engels is de meest voorkomende , dat spreekt voor zich .

*) de taal van het Westen .
:schok:

Ik hou de eer aan mijzelf, dat engels schrijven van hem, ok, hij probeert het, dat is al heel wat, neen daar val ik hem niet op af. Het lezen en begrijpen van de nederlandse taal gaat hem moeilijker af, dat is in al zijn antwoorden te vinden, het vertaalt het meeste naar zijn eigen gevoel end dat gaat dan wel eens goed fout.
Ik heb best wel respect voor hem, dat ie probeert ten alle tijden rustig te blijven in zijn discussies en niet zoals Karel zich helemaal te laten gaan ( grapje). In ieder mens zit wel iets goeds, ook in samir.

super ick
25-10-13, 07:40
Ik snap het niet. Wie moeten die mensen tot moslim bekeren dan in de gevangenis? 'Echte' moslims zitten toch niet in de gevangenis? Of is dat wel halal?

BoerHarms
25-10-13, 11:09
Ik snap het niet. Wie moeten die mensen tot moslim bekeren dan in de gevangenis? 'Echte' moslims zitten toch niet in de gevangenis? Of is dat wel halal?

Yep , dat is het beste argument wat ik gehoord heb, dus het zijn Nep Moslims, Noslims.

Karin.N
25-10-13, 12:08
Why do you ALWAYS expect Muslim members to 'condemn' any 'misconduct' carried out by random Muslims ?

Have you been asked to speak out when this Dutch girl made false / racist allegations towards Moroccans, just because you both share the same ethnicity ?

When Christian evangelists travel to Muslim countries pretending humanitarian reasons in remote villages, but whose only aim is to convert poor and non-educated locals to Christianity, do Muslims expect Christians to speak out ?

Are you asked to speak out against the Dutch pedo's ?

Don't expect Muslims to spend their time 'condemning' random acts that involve a Muslim person. Everyone should be held responsible for their own acts, regardless of their ethnic or religious background.

The 'collective guilt' card has been played too often.

Jij verwacht constant dat anderen zich uitspreken.

Jij stel constant vragen, maar beantwoord ze zelf niet.

Misschien ontgaat je het eea, maar de gemiddelde nederlander heeft de pest aan pedo's. Niet voor niets dat het voor dit soort gasten steeds moeilijker wordt om zich na vrijlating in een stad of dorp te vestigen.

Moslims kunnen en mogen in het westen zieltjes winnen. daarentegen is het in moslimlanden verboden om moslims te bekeren tot het christendom.

Als ik hier een hypocriet moet aanwijzen, dan sta jij wat mij betreft met stip op 1.

Karin.N
25-10-13, 12:12
Yep , dat is het beste argument wat ik gehoord heb, dus het zijn Nep Moslims, Noslims.

Dan ben ik bang dat er wereldwijd maar heel weinig echte moslims te vinden zijn........Samir is dan in ieder geval geen echte. Mooi, hoeven we hem niet meer serieus te nemen over islam en moslims. Deed ik al niet, magoed.

Charlus
25-10-13, 12:50
Ik snap het niet. Wie moeten die mensen tot moslim bekeren dan in de gevangenis? 'Echte' moslims zitten toch niet in de gevangenis? Of is dat wel halal?
De Islam zegt dat er geen dwang is in religie dus echte moslims doen niet aan gedwongen bekeren. Zelfs niet aan gewoon bekeren

Samir75017
25-10-13, 12:56
Still looking to read an intelligent person who can bring something to the topic. Please refrain from intervening if your only ability = personal attacks + speaking in the first person (anecdotal experiences are not arguments). Thank you.


Why do you ALWAYS expect Muslim members to 'condemn' any 'misconduct' carried out by random Muslims ?

Have the Dutch been asked to speak out when this Dutch girl made false / racist allegations towards Moroccans, just because they share the same ethnicity ?

When Christian evangelists travel to Muslim countries pretending humanitarian reasons in remote villages, but whose only aim is to convert poor and non-educated locals to Christianity, do Muslims expect Christians to speak out ?

Are the Dutch asked to speak out against the Dutch pedo's ?

Child sex abuse scandal in the Church. Were all Christians expected to speak out?

Why shall we expect Muslims to spend their time 'condemning' random acts that involve a Muslim person ? Should not everyone be held responsible for their own acts, regardless of their ethnic or religious background ?

The 'collective guilt' card is played very often when it comes to Muslims. Why ?

Umarvlie
25-10-13, 13:03
De Islam zegt dat er geen dwang is in religie dus echte moslims doen niet aan gedwongen bekeren. Zelfs niet aan gewoon bekeren

Inderdaad, wij nodigen slechts uit.

AdamRon
25-10-13, 13:40
Still looking to read an intelligent person who can bring something to the topic. Please refrain from intervening if your only ability = personal attacks + speaking in the first person (anecdotal experiences are not arguments). Thank you.


Why do you ALWAYS expect Muslim members to 'condemn' any 'misconduct' carried out by random Muslims ?

Have the Dutch been asked to speak out when this Dutch girl made false / racist allegations towards Moroccans, just because they share the same ethnicity ?

When Christian evangelists travel to Muslim countries pretending humanitarian reasons in remote villages, but whose only aim is to convert poor and non-educated locals to Christianity, do Muslims expect Christians to speak out ?

Are the Dutch asked to speak out against the Dutch pedo's ?

Child sex abuse scandal in the Church. Were all Christians expected to speak out?

Why shall we expect Muslims to spend their time 'condemning' random acts that involve a Muslim person ? Should not everyone be held responsible for their own acts, regardless of their ethnic or religious background ?

The 'collective guilt' card is played very often when it comes to Muslims. Why ?

Het komt mij een beetje vreemd over maar deze schrijver stelt elke keer dezelfde vragen op waar hij waarschijnlijk zelf het antwoord wel weet maar gewoon aan het vissen is naar ongezouten antwoorden op deze forum van bepaalde mensen (lees Nederlanders).
Ongezouten antwoorden die zeer waarschijnlijk aanstootgevend zal zijn voor mede Forum gebruikers met de nodige Bans als gevolg

Ik raad deze schrijver dan ook aan om eerst eens diep in de eigen geschiedenis te duiken aangaande Cultuur en Religie voordat hij bepaalde zaken verbind aan "The Dutch" en "Christians"

Het lijkt mij dan ook raadzaam om deze persoon van ongezouten antwoorden te voorzien via een PM zodat de huisregels niet aangetast worden.

:zwaai:

BoerHarms
25-10-13, 13:51
Het komt mij een beetje vreemd over maar deze schrijver stelt elke keer dezelfde vragen op waar hij waarschijnlijk zelf het antwoord wel weet maar gewoon aan het vissen is naar ongezouten antwoorden op deze forum van bepaalde mensen (lees Nederlanders).
Ongezouten antwoorden die zeer waarschijnlijk aanstootgevend zal zijn voor mede Forum gebruikers met de nodige Bans als gevolg

Ik raad deze schrijver dan ook aan om eerst eens diep in de eigen geschiedenis te duiken aangaande Cultuur en Religie voordat hij bepaalde zaken verbind aan "The Dutch" en "Christians"

Het lijkt mij dan ook raadzaam om deze persoon van ongezouten antwoorden te voorzien via een PM zodat de huisregels niet aangetast worden.

:zwaai:

Helaas dat schrijver alleen antwoorden accepteert die hij ook zal geven op de vragen, iedere antwoord dat hem niet strookt is altijd fout of onder de noemer van dat is " dat is niet wat ik vroeg " ik was erweer ingestonken, maar het heeft geen nut om daar maar enige vorm van energie in te steken, dat doe ik ook niet meer, de schrijver kan daarom maar beter ook niet meer op mijn topic, opmerkingen reageren.
Trouwens, volgens mij zou er ergens een negeerknop op het forum zitten.

Ik vergelijk hem net met die spookrijder die op de autosnelweg wordt aangehouden met de mededeling van oom agent dat ie tegen het verkeer in reed, met waar de spookrijder op antwoorde " huhh, ikke, neen, ik rijd goed, maar al die anderen, die rijden tegen het verkeer in"

AdamRon
25-10-13, 13:59
@BoerHarms.

Ja, je kan een negeerlijst aanleggen onder account instellingen, via Inbox.
Weet alleen niet zeker of dat alleen voor inbox geld of ook voor Forum

BoerHarms
25-10-13, 14:18
@BoerHarms.

Ja, je kan een negeerlijst aanleggen onder account instellingen, via Inbox.
Weet alleen niet zeker of dat alleen voor inbox geld of ook voor Forum

Ach nee, laat maar, ben nog altijd op zoek naar humor en dat heeft ie wel.

Soldim
25-10-13, 15:17
[I]Still looking to read an intelligent person who can bring something to the topic.

In de spiegel kijken zal ook niet helpen.

knots71karel
25-10-13, 22:43
Het komt mij een beetje vreemd over maar deze schrijver stelt elke keer dezelfde vragen op waar hij waarschijnlijk zelf het antwoord wel weet maar gewoon aan het vissen is naar ongezouten antwoorden op deze forum van bepaalde mensen (lees Nederlanders).
Ongezouten antwoorden die zeer waarschijnlijk aanstootgevend zal zijn voor mede Forum gebruikers met de nodige Bans als gevolg

Ik raad deze schrijver dan ook aan om eerst eens diep in de eigen geschiedenis te duiken aangaande Cultuur en Religie voordat hij bepaalde zaken verbind aan "The Dutch" en "Christians"

Het lijkt mij dan ook raadzaam om deze persoon van ongezouten antwoorden te voorzien via een PM zodat de huisregels niet aangetast worden.

:zwaai:
Goed idee , zal hem wel het e.e.a onder z,n neus wrijven , voorbeelden genoeg .:jeweetog:

Juffrouw_Saartje
26-10-13, 18:04
Misschien ontgaat je het eea, maar de gemiddelde nederlander heeft de pest aan pedo's. Niet voor niets dat het voor dit soort gasten steeds moeilijker wordt om zich na vrijlating in een stad of dorp te vestigen.

Ja dus? De gemiddelde Marokkaan zal ook de pest hebben aan tasjesdieven. Waar het om gaat is dat ik als NL moslima me moet uitspreken tegen een vermeend Haarlems bus incident (let hier op het woord islamitisch):


Wat vaak gebeurt is de schuld afschuiven naar de Nederlands overheid, alsof die de oorzaak zijn van dit gedrag.. dat moet eens afgelopen zijn.. het zou de overgrote deel van de mensen van de Marrokaanse gemeenschap (en Islamitische gemeenschap) enkel maar goed doen in Nederland.

maar als autochtone Nederlandse, wat ik ook ben, hoef ik me weer niet uit te spreken tegen de Hollandse vrouw die het hele Haarlemse bus incident verzonnen heeft. Hoe krom kan iets zijn.

Hetzelfde met dit artikel. Al sinds mensenheugenis is er sprake van groepjes vorming en gangs in de gevangenissen. Men zegt zelfs dat Clyde Barrow (van Bonnie en Clyde) een spoor van dood en vernieling achter lieten, omdat hij in de gevangenis verkracht was. Nu het moslims betreft is gangvorming opeens onder de aandacht? En wat denk je zelf dat beter is, groepsdruk om onder de douche een onderbroek aan te houden of groepsdruk om elkaar te verkrachten? Het was al algemeen bekend dat veel gevangenen zich serieus bekeerden tot de islam, misschien dat ze dit feit willen verdoezelen door over nep bekeringen te beginnen.

Gedwongen bekeringen zijn niet geldig in de islam.

super ick
26-10-13, 18:17
Ook hier weten we niet genoeg over de inns en outs. Het roept bij alleen maar vragen op.

Zien die gevangenen ineens hoe mooi de islam is? (uiteraard wil je dat als moslim graag geloven)
Komt het omdat de islam goed aansluit op hun criminele gedachtengang?
Zijn ze op zoek naar structuur op een moeilijk moment in hun leven?
Zijn moslims een machtsfactor en heeft het veel voordelen (bescherming) om je erbij aan te sluiten?

Hoe komt het dat er zoveel moslims in detentie zitten?

knots71karel
26-10-13, 20:10
Inderdaad, wij nodigen slechts uit.

Jammer dat ze destijds geen ''visitekaartjes ''hadden.
Want de geschieddenis zegt heel wat anders.

De koran De koran is de ultieme bron voor de latere wetgeving. Deze wordt beschouwd als zijnde volledig betrouwbaar en zonder fouten. Wat zegt de koran over djihaad?
Wat is het ultieme doel van djihaad?
Een complex begrip als djihaad kan veel doeleinden hebben en één daarvan komt pas laat in Mohammeds leven in Medina naar voren en vat het doel het beste samen. Hij wil de islam elke godsdienst laten overheersen.

Soera 9:33 Hij is het Die Zijn Boodschapper [Mohammed] heeft gezonden met de leiding en de ware godsdienst, om deze te doen zegevieren over alle godsdiensten, ook al hebben de veelgodenaanbidders [ Moesjhrikoen: dat wil zeggen polytheïsten, ongelovigen, afgodsdienaars, zij die niet in de eenheid van Allah geloven]er een afkeer van. (Siregar, de aantekeningen tussen teksthaken zijn van ons)
Dit vers wordt woord voor woord twee keer herhaald, in soera’s 61:9 en 48:28. Mohammed wil duidelijk zaken doen.
Het Arabische woord voor “om te doen zegevieren” komt uit de stam z-h-r, wat betekent “anders, duidelijk, opvallend, of manifest worden; zich verhogen; de meerdere zijn.” Het kan ook betekenen “triomf” of “overwinnend” of “overheersen.”
Zoekers en nieuwsgierigen naar de islam moeten de volgende brute feiten goed begrijpen als zij de koran lezen: in de tien jaar dat Mohammed in Medina woonde (622-632 na Christus), stuurde hij (of leidde hij zelf) 74 kleine moordsquadrons, rooftochten, expedities, kleine veldslagen tot volledige oorlogen zoals de Taboekkruistocht in het jaar 630 na Christus, waarin Mohammed 30.000 soldaten naar het noorden leidde om het Byzantijnse imperium binnen te vallen. Soms kwam er geen geweld aan te pas, maar meestal wel. Alle verzen (en er zijn slechts enkele) in de Medinaanse soera’s die van vrede en tolerantie spreken, moeten gelezen worden binnen deze agressieve historische context. Niet ver van de paar tolerante verzen vandaan zal de lezer onverdraagzame en agressieve verzen vinden.
Soera 9:33 voorspelt eenvoudigweg de verovering van de islam over alle godsdiensten. De islam moet de wereld overheersen door de djihaad.
Voor een meer gedetailleerde analyse en de letterlijke en historische contexten van dit vers en van soera’s 61:9 en 48:28, zie dit artikel (http://www.answering-islam.org/Dutch/arlandson/economievandood.htm).
Wat zijn sommige regels van de djihaad?
Deze regels zijn genummerd voor de duidelijkheid, niet naar prioriteit.
1. Overwonnen vrouwen en de kinderen mogen to slaaf gemaakt worden.
In het jaar 627 na Christus weerstonden Mohammed en zijn aanhangers en bondgenoten een groot leger van de Mekkanen en hun bondgenoten, zonder dat het tot een gevecht kwam. De Mekkanen vielen Mohammed aan omdat zij genoeg hadden van zijn aanvallen tegen hun handelskaravanen. Mohammed groef loopgraven in plaatsen rond Medina om het voordeel dat de Mekkaanse cavalerie had, op te heffen. Na een ongeveer een maand trokken de Mekkanen zich terug vanwege een komst van een jaarmarkt die geld opbracht door de vele bezoekers van heinde en ver. Maar Mohammed was nog niet klaar. Terwijl hij een bad nam, verscheen naar verluidt, de aartsengel Gabriël die tegen hem zei om de grote joodse Qoeraiza-stam aan te vallen. Hij omsingelde hen in hun vesting en na enige onderhandelingen en een “rechtszitting,” werden de mannen onthoofd, hun lichamen en hoofden weggesleept en in de loopgraven gegooid, terwijl de vrouwen en kinderen als slaven werden verkocht.
Deze volgende drie verzen in soera 33, met name vers 26, behandelen deze onverdedigbare wreedheid:

33:25-27 25. En Allah dreef de ongelovigen en hun woede (over hun verlies) terug; zij bereikten niets van het goede. En Allah hield (de ongelovigen) af van de gelovigen in de strijd. En Allah is Sterk, Almachtig. 26. En Hij zond degenen die hen (de bondgenoten) steunden van de Lieden van de Schrift van hun forten naar beneden. En Hij wierp angst in hun harten. Jullie doodden een groep (mannen) en jullie namen een groep (vrouwen en kinderen) gevangen. 27. En Hij deed jullie hun land en hun huizen en hun bezittingen erven en een land dat jullie nog niet betreden hebben. En Allah is Almachtig over alle zaken. (Siregar)

Zo kan ik nog wel meer aan voren ,maar het waren andere tijden , ook het Christendom werdt alom versprijdt ten koste van mensen levens , ik herhaal maar ff kijk eens hoe Z-Amerika Rooms Katholiek is geworden.
Maar houd a.ub op met dat de ISLAM overal vrijwillig is aangenomen .

knots71karel
26-10-13, 20:19
Ook hier weten we niet genoeg over de inns en outs. Het roept bij alleen maar vragen op.

Zien die gevangenen ineens hoe mooi de islam is? (uiteraard wil je dat als moslim graag geloven)
Komt het omdat de islam goed aansluit op hun criminele gedachtengang?
Zijn ze op zoek naar structuur op een moeilijk moment in hun leven?
Zijn moslims een machtsfactor en heeft het veel voordelen (bescherming) om je erbij aan te sluiten?

Hoe komt het dat er zoveel moslims in detentie zitten?

Nou jij durft ! ben benieuwd wie jou antwoord gaat geven .

knots71karel
26-10-13, 20:31
Ja dus? De gemiddelde Marokkaan zal ook de pest hebben aan tasjesdieven. Waar het om gaat is dat ik als NL moslima me moet uitspreken tegen een vermeend Haarlems bus incident (let hier op het woord islamitisch):





maar als autochtone Nederlandse, wat ik ook ben, hoef ik me weer niet uit te spreken tegen de Hollandse vrouw die het hele Haarlemse bus incident verzonnen heeft. Hoe krom kan iets zijn.

Hetzelfde met dit artikel. Al sinds mensenheugenis is er sprake van groepjes vorming en gangs in de gevangenissen. Men zegt zelfs dat Clyde Barrow (van Bonnie en Clyde) een spoor van dood en vernieling achter lieten, omdat hij in de gevangenis verkracht was. Nu het moslims betreft is gangvorming opeens onder de aandacht? En wat denk je zelf dat beter is, groepsdruk om onder de douche een onderbroek aan te houden of groepsdruk om elkaar te verkrachten? Het was al algemeen bekend dat veel gevangenen zich serieus bekeerden tot de islam, misschien dat ze dit feit willen verdoezelen door over nep bekeringen te beginnen.

Gedwongen bekeringen zijn niet geldig in de islam.

Krijg het idee dat maffe wijf in Haarlem jou en je consorten wel erg goed van pas komt ,
want dit buitenkansje moet tot in den treuren uitgebuit worden .
Terwijl er dagelijks veel meisjes en jonge vrouwen met hoerrrrr worden aangesproken , door groepjes puberende jongens ,mogelijk heeft die meid dat ook meegemaakt en op deze manieer wraak willen nemen.
Stom van die TRUT want ze zet zich zelf voor schut.
:jeweetog:

Karin.N
26-10-13, 22:48
Ja dus? De gemiddelde Marokkaan zal ook de pest hebben aan tasjesdieven. Waar het om gaat is dat ik als NL moslima me moet uitspreken tegen een vermeend Haarlems bus incident (let hier op het woord islamitisch):



I
Ik geloof niet dat ik ooit van jou heb verwacht dat je je ergens tegen uitspreekt.

Samir75017
27-10-13, 00:22
5 pages and still no answer to my question :

Why are Moroccans/Muslims always expected to speak out against any 'misconduct' carried out by any random Moroccan/Muslim individual ?

However, when it comes to any midconduct carried out by a Dutch, why do the Dutch not feel the need to speak out ?

Example : the Dutch girl who made false and racist allegations towards Moroccans.

knots71karel
27-10-13, 00:30
5 pages and still no answer to my question :

Why are Moroccans/Muslims always expected to speak out against any 'misconduct' carried out by any random Moroccan/Muslim individual ?

However, when it comes to any midconduct carried out by a Dutch, why do the Dutch not feel the need to speak out ?
Example : the Dutch girl who made false and racist allegations towards Moroccans.

Ga toch eens Nederlands lezen , dat stomme wijf is een uitzondering ! hieronder nogmaals de mogelijke reden , en mijn vermoeden wordt alleen maar bevestigd door jou !
Krijg het idee dat maffe wijf in Haarlem jou en je consorten wel erg goed van pas komt ,
want dit buitenkansje moet tot in den treuren uitgebuit worden .
Terwijl er dagelijks veel meisjes en jonge vrouwen met hoerrrrr worden aangesproken , door groepjes puberende jongens ,mogelijk heeft die meid dat ook meegemaakt en op deze manieer wraak willen nemen.
Stom van die TRUT want ze zet zich zelf voor schut.

BoerHarms
27-10-13, 00:47
ga toch eens nederlands lezen , dat stomme wijf is een uitzondering ! Hieronder nogmaals de mogelijke reden , en mijn vermoeden wordt alleen maar bevestigd door jou !
krijg het idee dat maffe wijf in haarlem jou en je consorten wel erg goed van pas komt ,
want dit buitenkansje moet tot in den treuren uitgebuit worden .
Terwijl er dagelijks veel meisjes en jonge vrouwen met hoerrrrr worden aangesproken , door groepjes puberende jongens ,mogelijk heeft die meid dat ook meegemaakt en op deze manieer wraak willen nemen.
stom van die trut want ze zet zich zelf voor schut.


that is not the answer on his question

Samir75017
27-10-13, 00:51
Would it come to anyone's mind that this Dutch girl gave the Dutch community a bad name ?

AdamRon
27-10-13, 01:46
5 pages and still no answer to my question :

Why are Moroccans/Muslims always expected to speak out against any 'misconduct' carried out by any random Moroccan/Muslim individual ?


Ja, het word wel verwacht van mede Nederlandse Marokkanen maar dat gebeurt zelden, de reden kan zijn dat ze bang zijn voor wraak of dat het een Culturele / Etnische achtergrond is.
Doordat iedereen zijn mond houdt of zich niet openlijk uitspreekt tegen het wangedrag van een groep / of enkeling word de impressie gewekt dat Marokkanen / Moslims het indirect het allemaal wel goed vinden, het gevolg hiervan is dat de algemene meningen over deze bevolkings groep niet erg hoog is en zolang dit doorblijft gaan zul je een neergaande spiraal blijven zien.
Daar zitten de Nederlandse Marokkanen niet op te wachten en ook de Nederlanders zelf niet.. de enigste die er misschien wel op zit te wachten is Wilders.
Er zijn zat voorbeelden aan te halen waarbij de Marokkaanse bevolking een Marokkaanse crimineel helpt als hij gezocht word door Politie.
Er zijn ook zat voorbeelden aan te halen waarbij bij een vechtpartij tussen een paar Nederlanders en een paar Marokkanen passerende Marokkanen zich in het gevecht mengen tegen de Nederlanders zonder te weten wat er aan de hand is.

Ik zeg niet dat alle Marokkanen zo zijn want er zijn een heleboel Marokkanen die niet dit gedrag vertonen, meer dan je zou denken (alhoewel je dit niet wil horen).
Het is jammer dat de Nederlanders zo denken maar je moet je ervan bewust zijn (ik weet zeker dat je dat wel weet) dat deze groep deze gedachtegang van Nederlanders zelf aanhalen en voeden door hun criminele wangedrag..
Ga AUB niet aankomen met het Racist / Discriminatie schermwoord want je weet dondersgoed dat dat niet het geval is.
Ik raad je dan ook aan om mijn stukje te lezen wat ik geplaatst heeft over dit onderwerp in (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/367381-vn-stop-haat-intimidatie-roddels-aanvallen-op-persoonlijke-integriteit-werkgroep-zwarte-piet.html)
Dan weet je precies wat ik bedoel met dit schermwoord (die te pas en te onpas word misbruikt om doelen te bereiken die mensen hebben)




However, when it comes to any midconduct carried out by a Dutch, why do the Dutch not feel the need to speak out ?

Example : the Dutch girl who made false and racist allegations towards Moroccans.

Hoe jammer het ook voor je is maar dit is niet waar.
Een heleboel Nederlanders hebben zich tegen deze dame uitgesproken want dit is belachelijk wat deze dame heeft geflikt, Nederlanders willen dan ook dat ze zwaar gestraft word, alhoewel deze dame zeer waarschijnlijk voor geruime tijd de meest gore taal / verwensingen naar het hoofd geslingerd heeft gekregen van snotneuzen rond de tien jaar oud (ouders... voedt je kind op zoals het hoort).

Deze dame heeft valse beschuldigingen geuit tegen die groep Marokkaanse mannen maar of dit Racistich was (zoals je zelf valselijk zegt) is maar de vraag.


Hier heb je mijn antwoord, zo discusseer normaal en stop vissen of je iemand uit de tent kan lokken om je eigen gedachtegang te verklaren. :blowen::zwaai:

Samir75017
27-10-13, 02:21
Ja, het word wel verwacht van mede Nederlandse Marokkanen maar dat gebeurt zelden, de reden kan zijn dat ze bang zijn voor wraak of dat het een Culturele / Etnische achtergrond is.
Doordat iedereen zijn mond houdt of zich niet openlijk uitspreekt tegen het wangedrag van een groep / of enkeling word de impressie gewekt dat Marokkanen / Moslims het indirect het allemaal wel goed vinden, het gevolg hiervan is dat de algemene meningen over deze bevolkings groep niet erg hoog is en zolang dit doorblijft gaan zul je een neergaande spiraal blijven zien.
Daar zitten de Nederlandse Marokkanen niet op te wachten en ook de Nederlanders zelf niet.. de enigste die er misschien wel op zit te wachten is Wilders.
Er zijn zat voorbeelden aan te halen waarbij de Marokkaanse bevolking een Marokkaanse crimineel helpt als hij gezocht word door Politie.
Er zijn ook zat voorbeelden aan te halen waarbij bij een vechtpartij tussen een paar Nederlanders en een paar Marokkanen passerende Marokkanen zich in het gevecht mengen tegen de Nederlanders zonder te weten wat er aan de hand is.

Ik zeg niet dat alle Marokkanen zo zijn want er zijn een heleboel Marokkanen die niet dit gedrag vertonen, meer dan je zou denken (alhoewel je dit niet wil horen).
Het is jammer dat de Nederlanders zo denken maar je moet je ervan bewust zijn (ik weet zeker dat je dat wel weet) dat deze groep deze gedachtegang van Nederlanders zelf aanhalen en voeden door hun criminele wangedrag..
Ga AUB niet aankomen met het Racist / Discriminatie schermwoord want je weet dondersgoed dat dat niet het geval is.
Ik raad je dan ook aan om mijn stukje te lezen wat ik geplaatst heeft over dit onderwerp in (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/367381-vn-stop-haat-intimidatie-roddels-aanvallen-op-persoonlijke-integriteit-werkgroep-zwarte-piet.html)
Dan weet je precies wat ik bedoel met dit schermwoord (die te pas en te onpas word misbruikt om doelen te bereiken die mensen hebben)





Hoe jammer het ook voor je is maar dit is niet waar.
Een heleboel Nederlanders hebben zich tegen deze dame uitgesproken want dit is belachelijk wat deze dame heeft geflikt, Nederlanders willen dan ook dat ze zwaar gestraft word, alhoewel deze dame zeer waarschijnlijk voor geruime tijd de meest gore taal / verwensingen naar het hoofd geslingerd heeft gekregen van snotneuzen rond de tien jaar oud (ouders... voedt je kind op zoals het hoort).

Deze dame heeft valse beschuldigingen geuit tegen die groep Marokkaanse mannen maar of dit Racistich was (zoals je zelf valselijk zegt) is maar de vraag.


Hier heb je mijn antwoord, zo discusseer normaal en stop vissen of je iemand uit de tent kan lokken om je eigen gedachtegang te verklaren. :blowen::zwaai:

Let's recap 2 seconds.

Your answer is made of 2 parts :

- the first one about Moroccans : they are bad citizens.
- the second one about Dutch : they are good citizens.

What are your accusations against Moroccans based on ? From what I can read : nothing. Anecdotal stories ? Your imagination ? As you may understand, the veracity of your accusations is very questionable.

Thank you for your attempt to give an answer, but there's nothing accurate in your answer.

Anecdotal stories are not arguments. Anybody could write pages of anecdotal stories about Dutch hooligans, Dutch pedo's, Dutch racists, in other words bad Dutch citizens etc etc. And, on the other hand, anyone could write pages of anecdotal stories about Moroccans who are doing very well.

Hope you understand.

:zwaai:

AdamRon
27-10-13, 02:35
Let's recap 2 seconds.

Your answer is made of 2 parts :

- the first one about Moroccans : they are bad citizens.
- the second one about Dutch : they are good citizens.

What are your accusations towards Moroccans based on ? From what I can read : nothing. Anecdotal stories ? Your imagination ? As you may understand, the veracity of your accusations is very questionable.

Thank you for your attempt to give an answer, but there's nothing accurate in your answer.

Anecdotal stories are not arguments. Anybody could write pages of anecdotal stories about Dutch hooligans, Dutch pedo's, Dutch racists, in other words bad Dutch citizens etc etc. And, on the other hand, anyone could write pages of anecdotal stories about Moroccans who are doing very well.

Hope you understand.

:zwaai:

Ik begin medelijden met je te krijgen met je ziekelijke drang om maar te proberen te bewijzen dat Nederland een land is waar het racisme hoogtij viert (als dat zo zou zijn dan zouden er geen +/- 195 verschillende nationaliteiten zijn in dit Land).

Ten tweede, je leest enkel maar wat je wilt lezen en trekt daar je conclusies uit..
Ik vindt je een zielig persoon en ik denk dat je ergens een diepgeworteld probleem heeft, Medische hulp zou je misschien kunnen helpen...

Ik ga hier verder niet op in, je krijgt mij niet op de kast... Het ga je goed :blowen:

Samir75017
27-10-13, 02:44
Ik begin medelijden met je te krijgen met je ziekelijke drang om maar te proberen te bewijzen dat Nederland een land is waar het racisme hoogtij viert (als dat zo zou zijn dan zouden er geen +/- 195 verschillende nationaliteiten zijn in dit Land).

Ten tweede, je leest enkel maar wat je wilt lezen en trekt daar je conclusies uit..
Ik vindt je een zielig persoon en ik denk dat je ergens een diepgeworteld probleem heeft, Medische hulp zou je misschien kunnen helpen...

Ik ga hier verder niet op in, je krijgt mij niet op de kast... Het ga je goed :blowen:

Truth might be hard to accept for you.

Why did you try to portray the Moroccans as the bad ones VS the Dutch as the good ones ?

What are your accusations against Moroccans based on in your message ? Nothing else than anecdotal (imaginative) stories. Stories you read in the Telegraaf maybe ?

Your accusations are probably as accurate and true as the accusations made by this Dutch girl :hihi:


:zwaai:

Juffrouw_Saartje
27-10-13, 05:53
Let's recap 2 seconds.

Your answer is made of 2 parts :

- the first one about Moroccans : they are bad citizens.
- the second one about Dutch : they are good citizens.

Goed samengevat.

Juffrouw_Saartje
27-10-13, 07:17
I
Ik geloof niet dat ik ooit van jou heb verwacht dat je je ergens tegen uitspreekt.

Ik kan mij wel herinneren dat ik jou dit voor de voeten heb geworpen:


Pardon to say so, maar jij haalt hier op maroc.nl te pas en te onpas het buitenland bij. Hebben we het hier over de situatie in NL dan begin jij als tegen argument wat mensen in Marokko zo al doen erbij te halen (nu praat ik niet over deze draad). Als we het over hooligans hier in Haren hebben, sleept een Marokkaan er toch ook geen Engelse relschoppers bij?

en dat is ook de collectieve kaart waar Samir het over heeft. Toegegeven, ik heb het sindsdien niet meer bij jou gezien, dus er is hoop.:)

Terug op jouw persoonlijke aanval op Samir, die je hypocriet noemt, niemand denkt hier dat de gemiddelde Nederlander niet de pest heeft aan pedo's. Maar als Samir dan een topic opent over de pedofielenvereniging Martijn dan is het huis te klein!

Juffrouw_Saartje
27-10-13, 07:37
Ja, het word wel verwacht van mede Nederlandse Marokkanen

Je bevestigt precies wat Samir en ik zeggen, en niet alleen Marokkanen moeten zich uitspreken volgens jou, je had het elders ook nog over de islamitische gemeenschap.

Waarom word ik in mijn hoedanigheid als moslima door jou aangesproken:


Wat vaak gebeurt is de schuld afschuiven naar de Nederlands overheid, alsof die de oorzaak zijn van dit gedrag.. dat moet eens afgelopen zijn.. het zou de overgrote deel van de mensen van de Marrokaanse gemeenschap (en Islamitische gemeenschap) enkel maar goed doen in Nederland.



en in mijn hoedanigheid als blanke blauw-ogige Nederlandse niet? Ik ben immers beiden.

Waarom moeten wij moslims ons uitspreken tegen iedere misstand uit alle uithoeken van de wereld en wordt dat gekoppeld aan de reputatie van 'onze gemeenschap' of erger nog aan de islam, terwijl datzelfde niet gebeurd voor Nederlandse hooligans, rituele kindermisbruikers, baby breeders, pyromanen, rituele en familiedrama moordenaars. Waarom wordt het ene gekoppeld aan een vermeende 'achterlijke cultuur' en het andere niet aan bijvoorbeeld het atheïsme/christendom/agnosticisme of de Nederlandse westerse verlichte cultuur?

Juffrouw_Saartje
27-10-13, 07:39
Stories you read in the Telegraaf maybe ?

Correctie: Televaag.

AdamRon
27-10-13, 08:35
Jaren geleden heb ik eens een Interview gedaan voor een radio programma, niets mis mee zou je denken..nou dat dacht ik ook.
Werkte een serie vragen door en ik gaf daar netje naar beste weten antwoord op, nog steeds niets aan de hand.

Later toen het bewuste radio programma en mijn Interview te horen was was ik met stomheid geslagen, nu vraag je je af waarom he ?

Ik hoorde mezelf positieve antwoorden geven op vragen die niet gesteld zijn gedurende dat Interview, vragen over onderwerpen waar ik principieel tegen ben maar wel de ether ingeslingert werd.
Dus mensen die ik ken en wisten dat ik aan dat Interview heeft meegewerkt begonnen mij met scheve ogen aan te kijken enkel maar omdat ze uit mijn mond dingen hoorde vertellen als antwoord op die gewraakte vragen.

Nu gebeurt hier op dit forum precies hetzelfde door twee personen, ze halen kleine stukjes uit een antwoord die een ander heeft gedaan en zetten die in hun eigen antwoorden om hun mening kracht bij te zetten, maar die kleine stukjes tekst worden in hun antwoorden geheel in een ander context geplaatst.

Neem nou de plaatser van het Pedo topic.
Hij plaatst iets uit het nieuws en zet er een lokkertje onder en wacht dan tot er antwoord op komt, wat hij vervolgens met die antwoorden doet is precies hetzelfde wat ik heb meegemaakt met dat Interview voor een radio programma.
Hij haalt er kleine stukjes uit en plaatst ze dan in een ander context om zodoende bepaalde woorden/meningen bij anderen in de mond te schuiven.. alsof die mensen het allemaal maar goedkeuren (en in zijn geval gewoon zegt dat Nederland een Pedoland is en dat de VN daar naar moet gaan kijken), hij heeft wel gelijk wat betreft het aanpakken van het Pedo gebeuren in Nederland in plaats van Zwarte Piet, maar op hetzelfde moment de aandacht probeert af te leiden van hetzelfde probleem in andere landen waar dit fenomeen cultureel/religieus ingebakken zit (wat overigens veel erger is).


Hier in deze topic gebeurt precies hetzelfde waarbij kleine stukjes uit een antwoord uit context worden getrokken om zodoende dit in een ander daglicht te plaatsen.
Neem een andwoord van mezelf nou waarin ik dit als verduidelijking aangeef dat niet alle Marokkanen dit gedrag vertonen.

"Ik zeg niet dat alle Marokkanen zo zijn want er zijn een heleboel Marokkanen die niet dit gedrag vertonen, meer dan je zou denken (alhoewel je dit niet wil horen).
Het is jammer dat de Nederlanders zo denken maar je moet je ervan bewust zijn (ik weet zeker dat je dat wel weet) dat deze groep deze gedachtegang van Nederlanders zelf aanhalen en voeden door hun criminele wangedrag.."

Daar is niet mis mee zou je zeggen.

Maar dit word ervan gemaakt.
"the first one about Moroccans : they are bad citizens."

En ten tweede.
"However, when it comes to any midconduct carried out by a Dutch, why do the Dutch not feel the need to speak out ?

Example : the Dutch girl who made false and racist allegations towards Moroccans.

Hoe jammer het ook voor je is maar dit is niet waar.
Een heleboel Nederlanders hebben zich tegen deze dame uitgesproken want dit is belachelijk wat deze dame heeft geflikt, Nederlanders willen dan ook dat ze zwaar gestraft word, alhoewel deze dame zeer waarschijnlijk voor geruime tijd de meest gore taal / verwensingen naar het hoofd geslingerd heeft gekregen van snotneuzen rond de tien jaar oud (ouders... voedt je kind op zoals het hoort).

Deze dame heeft valse beschuldigingen geuit tegen die groep Marokkaanse mannen maar of dit Racistich was (zoals je zelf valselijk zegt) is maar de vraag.
Waar dit uit komt.
"- the second one about Dutch : they are good citizens.

Wat hier gebeurt is dat mijn teksten verdraait worden en in een ander daglicht geplaatst word door deze twee personen, alsof ik vind dat alle Marokkanen en Islamieten per definitie slecht vind.. BULLSHIT verhaal
Ik ben blij dat er hier wel mensen zijn die het geheel lezen (om zodoende te weten komen wat mijn mening) is inplaats van (in dit geval) twee personen die er alles aandoen om anderen in een kwaad daglicht te zetten...

Zoals ik in een andere tekst al zei.. dit soort mensen vergelijk ik met kauwgum wat onder mijn schoenzolen geplakt zit. :boos:

Karin.N
27-10-13, 08:46
Ik kan mij wel herinneren dat ik jou dit voor de voeten heb geworpen:



en dat is ook de collectieve kaart waar Samir het over heeft. Toegegeven, ik heb het sindsdien niet meer bij jou gezien, dus er is hoop.:)

Terug op jouw persoonlijke aanval op Samir, die je hypocriet noemt, niemand denkt hier dat de gemiddelde Nederlander niet de pest heeft aan pedo's. Maar als Samir dan een topic opent over de pedofielenvereniging Martijn dan is het huis te klein!


Welke prikkers hier steunen de pedovereniging martijn? Ben wel benieuwd.

Jij gooit anderen geregeld van alles en nog wat voor de voeten. Je haalt dan zaken uit de context. Mag hoor.

Ik kan me topics herinneren waarin jij juist van de draad afwijkt. Moet ik je daar in die topics op gaan wijzen. Nee, ik ben van mening dat je daar dan een bedoeling mee hebt.

En dat jij mensen als Samir graag verdedigt, mag. We leven hier gelukkig in een vrij land. Een land waar de grondwet stelt dat ieder mens niet gediscrimineerd mag worden. Dat het gebeurt, klopt. Mensen kunnen tolerant als intolerant zijn. Maar er zijn ook landen waar mensen per definitie niet gelijk zijn. Ook daar ben je afhankelijk van tolerante en intolerante mensen. Met dit verschil dat je in een land als Nederland naar de rechter kunt, in landen waar mensen per definitie niet gelijk zijn is dat vaak niet een optie.

En als ik dan moet kiezen tussen jouw geloof of de Nederlandse grondwet, dan verkies ik de Nederlandse grondwet. Ik heb nl moeite met overtuigingen/religies die menen dat er in basis al onderscheid gemaakt kan worden tussen mensen. En ja, ik vind islam een intolerant geloof. Dat betekent niet dat moslims intolerant zijn. Daar vind je zowel tolerante mensen als intolerante mensen onder.

Nog een prive vraagje. Als Snowwhite werkte je niet buitenshuis. Daar was je blij om, je vond het de taak van een vrouw om thuis te zorgen.. Wat is er veranderd dat je nu wel buitenshuis werkt? Daar had je het onlangs over.

Samir75017
27-10-13, 11:19
Saartje, thank you for intervening in this topic. At last, something interesting to read.

Why do you think the Dutch always expect Moroccans to speak out and like to play the 'collective guilt' card towards Moroccans/Muslims ? But, on the other hand, don't feel the need to speak out when it comes to 'bad actions' carried out by their people and would not understand if people pointed the fingers at them for sharing the same ethnic / religious background ?

Why this double standard ? Have you got any idea ?

knots71karel
27-10-13, 11:22
[QUOTE=BoerHarms;5254570]that is not the answer on his question[/Q

Je mag mij wel in het Nederlands terecht wijzen hoor , ik beantwoord hem op ZIJN manier d.w.z om de brij heen draaien ,zelf geen zinnig antwoord geven en als het ff kan de boel weer verdraaien,of er weer een ander onderwerp bij halen .
:jeweetog:

knots71karel
27-10-13, 11:43
Ja, het word wel verwacht van mede Nederlandse Marokkanen maar dat gebeurt zelden, de reden kan zijn dat ze bang zijn voor wraak of dat het een Culturele / Etnische achtergrond is.
Doordat iedereen zijn mond houdt of zich niet openlijk uitspreekt tegen het wangedrag van een groep / of enkeling word de impressie gewekt dat Marokkanen / Moslims het indirect het allemaal wel goed vinden, het gevolg hiervan is dat de algemene meningen over deze bevolkings groep niet erg hoog is en zolang dit doorblijft gaan zul je een neergaande spiraal blijven zien.
Daar zitten de Nederlandse Marokkanen niet op te wachten en ook de Nederlanders zelf niet.. de enigste die er misschien wel op zit te wachten is Wilders.
Er zijn zat voorbeelden aan te halen waarbij de Marokkaanse bevolking een Marokkaanse crimineel helpt als hij gezocht word door Politie.
Er zijn ook zat voorbeelden aan te halen waarbij bij een vechtpartij tussen een paar Nederlanders en een paar Marokkanen passerende Marokkanen zich in het gevecht mengen tegen de Nederlanders zonder te weten wat er aan de hand is.

Ik zeg niet dat alle Marokkanen zo zijn want er zijn een heleboel Marokkanen die niet dit gedrag vertonen, meer dan je zou denken (alhoewel je dit niet wil horen).
Het is jammer dat de Nederlanders zo denken maar je moet je ervan bewust zijn (ik weet zeker dat je dat wel weet) dat deze groep deze gedachtegang van Nederlanders zelf aanhalen en voeden door hun criminele wangedrag..
Ga AUB niet aankomen met het Racist / Discriminatie schermwoord want je weet dondersgoed dat dat niet het geval is.
Ik raad je dan ook aan om mijn stukje te lezen wat ik geplaatst heeft over dit onderwerp in (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/367381-vn-stop-haat-intimidatie-roddels-aanvallen-op-persoonlijke-integriteit-werkgroep-zwarte-piet.html)
Dan weet je precies wat ik bedoel met dit schermwoord (die te pas en te onpas word misbruikt om doelen te bereiken die mensen hebben)





Hoe jammer het ook voor je is maar dit is niet waar.
Een heleboel Nederlanders hebben zich tegen deze dame uitgesproken want dit is belachelijk wat deze dame heeft geflikt, Nederlanders willen dan ook dat ze zwaar gestraft word, alhoewel deze dame zeer waarschijnlijk voor geruime tijd de meest gore taal / verwensingen naar het hoofd geslingerd heeft gekregen van snotneuzen rond de tien jaar oud (ouders... voedt je kind op zoals het hoort).

Deze dame heeft valse beschuldigingen geuit tegen die groep Marokkaanse mannen maar of dit Racistich was (zoals je zelf valselijk zegt) is maar de vraag.


Hier heb je mijn antwoord, zo discusseer normaal en stop vissen of je iemand uit de tent kan lokken om je eigen gedachtegang te verklaren. :blowen::zwaai:

Je slaat de ''spijker weer goed op z,n kop'' ,er is wel degelijk gereageerd o.a op het N.O.S journaal over die ''TRUT'' (want zo noem ik haar ), met haar verzonnen verhaaltje ,maar daar t/o staan genoeg ware verhalen die er niet om liegen dat Marokkaans tuig (want zo noem ik die ) meisjes en vrouwen gemolesteerd hebben.
En het is een kleine moeite om de voorbeelden daarvan te geven.
En ik heb ook al eerder geschreven dat de desbetreffende TRUT vermoeddelijk zelf ookal eens uitgescholden is of op een niet (gangbare manieer ) is benaderd of mogelijk een gratis sis en fluit conceert heeft gekregen.

:jeweetog:

super ick
27-10-13, 16:07
Let's recap 2 seconds.

Your answer is made of 2 parts :

- the first one about Moroccans : they are bad citizens.
- the second one about Dutch : they are good citizens.

What are your accusations against Moroccans based on ? From what I can read : nothing. Anecdotal stories ? Your imagination ? As you may understand, the veracity of your accusations is very questionable.

Thank you for your attempt to give an answer, but there's nothing accurate in your answer.

Anecdotal stories are not arguments. Anybody could write pages of anecdotal stories about Dutch hooligans, Dutch pedo's, Dutch racists, in other words bad Dutch citizens etc etc. And, on the other hand, anyone could write pages of anecdotal stories about Moroccans who are doing very well.

Hope you understand.

:zwaai:

Hij schrijft notabene nog 'het gedrg van een groep of een enkeling!

Jij blijft maar zielig doen. Lees en geef antwoord op water staat. Kom eens uit je jankmodus.

super ick
27-10-13, 16:10
Goed samengevat.

Nee want dat staat er niet.

Charlus
27-10-13, 16:20
En ja, ik vind islam een intolerant geloof. Dat betekent niet dat moslims intolerant zijn. Daar vind je zowel tolerante mensen als intolerante mensen onder.
De intolerante zijn echte moslims? Zij doen immers niets anders dan de volgens jou intolerante Islam zo goed mogelijk volgen.

Karin.N
27-10-13, 19:46
De intolerante zijn echte moslims? Zij doen immers niets anders dan de volgens jou intolerante Islam zo goed mogelijk volgen.

Hangt er oa van af hoe belangrijk "de regels" voor een persoon zijn. Geldt overigens voor (bijna) elke ideologie. Hoe fanatieker iemand is, hoe minder respect en ruimte er voor andersdenkenden is.

knots71karel
27-10-13, 22:30
Hangt er oa van af hoe belangrijk "de regels" voor een persoon zijn. Geldt overigens voor (bijna) elke ideologie. Hoe fanatieker iemand is, hoe minder respect en ruimte er voor andersdenkenden is.

Dat klopt als een bus!
Dat heb je bij die felle fanatieke Christenen ook .

AdamRon
27-10-13, 22:53
Hangt er oa van af hoe belangrijk "de regels" voor een persoon zijn. Geldt overigens voor (bijna) elke ideologie. Hoe fanatieker iemand is, hoe minder respect en ruimte er voor andersdenkenden is.

Wel, voor zover ik weet heb ik respect naar iedereen toe dus ik heb een heleboel ruimte (ondanks het feit dat ik Christen bent) want we zijn allemaal van hetzelfde ras (de Mens) op deze kleine aardkloot
Het is alleen jammer (vanuit mijn gezichtspunt) dat het vaak een eenzijdig fenomeen is

knots71karel
27-10-13, 23:29
[QUOTE=AdamRon;5255041]Wel, voor zover ik weet heb ik respect naar iedereen toe dus ik heb een heleboel ruimte (ondanks het feit dat ik Christen bent) want we zijn allemaal van hetzelfde ras (de Mens) op deze kleine aardkloot
Het is alleen jammer (vanuit mijn gezichtspunt) dat het vaak een eenzijdig fenomeen is[/QUOTE

Weer ben ik het met jou eens en ondanks dat ik niet meer een bepaald geloof aanhang , denk ik er precies het zelfde over .
Dat geleuter over een stukje land bij voorbeeld , de AARDE is van iedereen , wij mensen zijn het zelf geweest die grenzen trokken ,met welk recht??

BoerHarms
28-10-13, 02:49
Wel, voor zover ik weet heb ik respect naar iedereen toe dus ik heb een heleboel ruimte (ondanks het feit dat ik Christen bent) want we zijn allemaal van hetzelfde ras (de Mens) op deze kleine aardkloot
Het is alleen jammer (vanuit mijn gezichtspunt) dat het vaak een eenzijdig fenomeen is

De schepper heeft de schepsels op aarde gezet, maar er zijn velen schepsels die creaties van de schepper bekritiseren

Juffrouw_Saartje
28-10-13, 07:09
Jaren geleden heb ik eens een Interview gedaan voor een radio programma, niets mis mee zou je denken..nou dat dacht ik ook.
Werkte een serie vragen door en ik gaf daar netje naar beste weten antwoord op, nog steeds niets aan de hand.

Later toen het bewuste radio programma en mijn Interview te horen was was ik met stomheid geslagen, nu vraag je je af waarom he ?

Heel vervelend dat je verhaal verdraaid is. Dat komt wel vaker voor bij de media. Dat is de reden dat vele moslims zich niet meer willen inlaten met de media. Maar dat is nog geen reden om geen antwoord te geven op mijn vraag.


Wat hier gebeurt is dat mijn teksten verdraait worden en in een ander daglicht geplaatst word door deze twee personen, alsof ik vind dat alle Marokkanen en Islamieten per definitie slecht vind.. BULLSHIT verhaal
Ik ben blij dat er hier wel mensen zijn die het geheel lezen (om zodoende te weten komen wat mijn mening) is inplaats van (in dit geval) twee personen die er alles aandoen om anderen in een kwaad daglicht te zetten

Ik weet niet wie jij bedoelt met die 2 personen, maar ik denk in ieder geval niet dat jij per definitie alle Marokkanen en/of islamieten slecht vindt. En ook dit is geen antwoord op mijn vraag. Je hebt meerdere malen aangegeven dat je vindt dat er reacties moeten komen vanuit de Marokkaanse en islamitische gemeenschap. Even een aantal citaten van je:

Uit topic woning wijf en werk voor Marokkaanse crimineel:


Ik begrijp een ding niet..
Waarom is er zo weinig reacties vanuit organisaties als de uwe, reacties vanuit de eigen gemeenschap zodat deze pubers weten dat ze te ver gaan en dat ze in problemen komen met de eigen gemeenschap.

Het zou alleen maar goed zijn voor de publieke opinie als er meer acties werden ondernomen vanuit de eigen achtergrond want nu "lijkt" het dat ze de vrije hand krijgen vanuit de eigen achtergrond wat hen sterker maakt om door te gaan met (vaak) laag bij de grond berovingen e.d. op bejaarde mensen en andere zaken.

Want door een een of andere oorzaak hebben deze pubers maling aan De Nederlandse wetgeving (en het Westen in het algemeen) en alles wat ermee te maken heeft.
Wat vaak gebeurt is de schuld afschuiven naar de Nederlands overheid, alsof die de oorzaak zijn van dit gedrag.. dat moet eens afgelopen zijn.. het zou de overgrote deel van de mensen van de Marrokaanse gemeenschap (en Islamitische gemeenschap) enkel maar goed doen in Nederland.

Als er meer duidelijke signalen komen vanuit de eigen achtergrond dat ermee gewerkt word (niet zeggen wij distantiëren ons van dit geweld, maar daadwerkelijke actie ondernemen) dan zouden Partijen als de PVV niet de kop op kunnen steken want deze gedijen alleen maar omdat de bevolking het zat is van deze crimineeltjes

Uit de topic Kopman sharia4Belgium in de cel


Ik vindt het een goede zaak dat er kritiek geuit word op deze radicale individuen vanuit de eigen gemeenschap en zou veel groter moeten worden in mijn ogen, het gevolg hiervan is dat de publieke opinie daardoor gaat veranderen... helaas word er nog teveel over een kam geschoren waardoor een hoop mensen het gevoel krijgen dat zij in de steek gelaten worden en zich gediscrimineert voelen (wat overegens gevolgen heeft) en dat is nou precies wat deze radicalen willen.

Uit deze topic:


Doordat iedereen zijn mond houdt of zich niet openlijk uitspreekt tegen het wangedrag van een groep / of enkeling word de impressie gewekt dat Marokkanen / Moslims het indirect het allemaal wel goed vinden, het gevolg hiervan is dat de algemene meningen over deze bevolkings groep niet erg hoog is en zolang dit doorblijft gaan zul je een neergaande spiraal blijven zien.

Dit is slechts een greep van jouw uitspraken. Ik verdraai dus helemaal niets, so stop beating about the bush en geef eens een adequate reactie op mijn posting:


Ja, het word wel verwacht van mede Nederlandse Marokkanen

Je bevestigt precies wat Samir en ik zeggen, en niet alleen Marokkanen moeten zich uitspreken volgens jou, je had het elders ook nog over de islamitische gemeenschap.

Waarom word ik in mijn hoedanigheid als moslima door jou aangesproken:


Wat vaak gebeurt is de schuld afschuiven naar de Nederlands overheid, alsof die de oorzaak zijn van dit gedrag.. dat moet eens afgelopen zijn.. het zou de overgrote deel van de mensen van de Marrokaanse gemeenschap (en Islamitische gemeenschap) enkel maar goed doen in Nederland.

en in mijn hoedanigheid als blanke blauw-ogige Nederlandse niet? Ik ben immers beiden.

Waarom moeten wij moslims ons uitspreken tegen iedere misstand uit alle uithoeken van de wereld en wordt dat gekoppeld aan de reputatie van 'onze gemeenschap' of erger nog aan de islam, terwijl datzelfde niet gebeurd voor Nederlandse hooligans, rituele kindermisbruikers, baby breeders, pyromanen, rituele en familiedrama moordenaars. Waarom wordt het ene gekoppeld aan een vermeende 'achterlijke cultuur' en het andere niet aan bijvoorbeeld het atheïsme/christendom/agnosticisme of de Nederlandse westerse verlichte cultuur?

Juffrouw_Saartje
28-10-13, 07:13
De schepper heeft de schepsels op aarde gezet, maar er zijn velen schepsels die creaties van de schepper bekritiseren

Niets mis mee met bekritiseren.

Juffrouw_Saartje
28-10-13, 07:34
Welke prikkers hier steunen de pedovereniging martijn? Ben wel benieuwd.

Het ging hier om de reacties op Samir's eerste topic van pedovereniging 'Martijn'. Toen zaten een aantal van jullie te twijfelen over de intentie waarmee Samir dit onderwerp op de kaart zette. Hij zou dat doen om het westen aan te vallen etc. etc. Als ik mij goed herinner zat jij daar ook bij. Ik heb alleen nu geen tijd om dit te checken.


Jij gooit anderen geregeld van alles en nog wat voor de voeten. Je haalt dan zaken uit de context. Mag hoor.

Ik kan me topics herinneren waarin jij juist van de draad afwijkt. Moet ik je daar in die topics op gaan wijzen. Nee, ik ben van mening dat je daar dan een bedoeling mee hebt.

Als ik mij op het hullie wullie smullie pad begeef, be my guest, en zeg er wat van.


En dat jij mensen als Samir graag verdedigt, mag.

Jij begint hier Samir out of the blue persoonlijk aan te vallen door te stellen dat hij hypocriet nr. 1 is.


We leven hier gelukkig in een vrij land. Een land waar de grondwet stelt dat ieder mens niet gediscrimineerd mag worden. Dat het gebeurt, klopt. Mensen kunnen tolerant als intolerant zijn. Maar er zijn ook landen waar mensen per definitie niet gelijk zijn. Ook daar ben je afhankelijk van tolerante en intolerante mensen. Met dit verschil dat je in een land als Nederland naar de rechter kunt, in landen waar mensen per definitie niet gelijk zijn is dat vaak niet een optie.

Ik weet niet waar dit nu op slaat, op Samir, op de bekeringen in de gevangenis, op mijn onbeantwoorde vraag aan Ron.


En als ik dan moet kiezen tussen jouw geloof of de Nederlandse grondwet, dan verkies ik de Nederlandse grondwet. Ik heb nl moeite met overtuigingen/religies die menen dat er in basis al onderscheid gemaakt kan worden tussen mensen. En ja, ik vind islam een intolerant geloof. Dat betekent niet dat moslims intolerant zijn. Daar vind je zowel tolerante mensen als intolerante mensen onder.

Neem ik voor kennisgeving aan, ik snap even niet waar dit vandaan komt, ik heb helemaal niet om jouw mening over de islam gevraagd op dit moment, en ik heb ook geen tijd om hierop in te gaan.


Nog een prive vraagje. Als Snowwhite werkte je niet buitenshuis. Daar was je blij om, je vond het de taak van een vrouw om thuis te zorgen.. Wat is er veranderd dat je nu wel buitenshuis werkt? Daar had je het onlangs over.

Ik weet niet waar je het over hebt, ik kan mij niet herinneren dat ik het hier over gehad heb, misschien heb ik me laten ontglippen dat ik het druk heb. Ik heb verder niet veel zin om over mijn werk te praten, voor je het weet krijg ik van alles door Super Specul naar mijn hoofd geslingerd, dat ik niet talentvol ben of labiel. Ik wil alleen voor Ibrah123456 vanwege zijn vooroordelen (over bedekt geklede vrouwen), een tipje van mijn sluier oplichten dat ik niet in de publieke sector werk.

super ick
28-10-13, 07:40
Gna, gna, :hihi: Samir out of the bleu aan te vallen...........:hihi:

Moet je niet doen Karin.

Umarvlie
28-10-13, 07:46
Wel, voor zover ik weet heb ik respect naar iedereen toe dus ik heb een heleboel ruimte (ondanks het feit dat ik Christen bent) want we zijn allemaal van hetzelfde ras (de Mens) op deze kleine aardkloot
Het is alleen jammer (vanuit mijn gezichtspunt) dat het vaak een eenzijdig fenomeen is

Pas op dat je je schouder niet ontwricht.

Charlus
28-10-13, 18:00
ik vind islam een intolerant geloof. Dat betekent niet dat moslims intolerant zijn. Daar vind je zowel tolerante mensen als intolerante mensen onder.
De intolerante zijn echte moslims? Zij doen immers niets anders dan de volgens jou intolerante Islam zo goed mogelijk volgen.Hangt er oa van af hoe belangrijk "de regels" voor een persoon zijn. Geldt overigens voor (bijna) elke ideologie.
Jij geeft antwoord op: zijn moslims intolerant? Was niet mijn vraag. Je gaat toch niet de kant van Juffrouw_Saartje op?
De Islam is volgens jou een intolerante religie. Stel we hebben de hand gelegd op een intolerante moslim, intolerant op de punten waar de Islam dat volgens jou is.
Is hij een goede moslim?
Is hij een echte moslim?
Is hij goed?
Is hij slecht?
Misbruikt hij de Islam?
Hij is intolerant omdat de Islam intolerant is, hem valt niets te verwijten?

Hoe fanatieker iemand is, hoe minder respect en ruimte er voor andersdenkenden is.
En als de aangehangen zienswijze respect voor anderen hoog in het vaandel heeft? Hoe fanatieker hoe beter.

Karin.N
28-10-13, 18:32
Jij geeft antwoord op: zijn moslims intolerant? Was niet mijn vraag. Je gaat toch niet de kant van Juffrouw_Saartje op?
De Islam is volgens jou een intolerante religie. Stel we hebben de hand gelegd op een intolerante moslim, intolerant op de punten waar de Islam dat volgens jou is.
Is hij een goede moslim?
Is hij een echte moslim?
Is hij goed?
Is hij slecht?
Misbruikt hij de Islam?
Hij is intolerant omdat de Islam intolerant is, hem valt niets te verwijten?

En als de aangehangen zienswijze respect voor anderen hoog in het vaandel heeft? Hoe fanatieker hoe beter.

Hoeveel moslims volgen de islam tot op de laatste letter?

Wereldwijd gezien zal het er maar heel weinig lukken. Het overgrote deel zal dus shoppen. Dan hangt het van het shopgedrag van de betreffende persoon af wat hij of zij kiest. En of die keuzes iemand tot een goede moslim maken? De een zal zeggen van wel want die maakt dezelfde keuzes. Een ander zal zeggen, is niet een goede keuze, in koran en soennah staat ook dit, je moet het wel in de context lezen etc.

Wat voor mij telt is dat ik islam op meerdere punten een intolerant geloof vindt. Ik wil zelfs een stapje verder gaan,ik vind het ook opmeerdere punten een wreed geloof ( o.a. acceptatie van slavernij, slavinnen tot sex dwingen is ok, stenigen, handen afhakken).

Moslims zijn wat mij betreft vrij om dat uit hun geloof te halen wat ze willen. En of die keuzes ze tot een goede of minder goede moslim maakt, tsja, waarom wil jij dat ik ga oordelen over hun keuzes.

In het dagelijkse leven is het voor mij alleen interessant om aan te voelen /te weten of ik met een tolerant persoon te maken heb of met een intolerant persoon. De laatste zal ik zowel prive als zakelijk zoveel mogelijk mijden. Of een moslim goed of slecht is in het uitdragen van zijn/haar geloof is voor mij persoonlijk niet van belang.Moslims onderling verschillen hierover al behoorlijk van mening. Wat moet ik daar als ongelovige zoeken?

Charlus
28-10-13, 18:35
http://img585.imageshack.us/img585/175/ezyt.png
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=746765362015560&set=a.168498623175573.46743.153786011313501&type=1&theater

Karin.N
28-10-13, 18:39
Gna, gna, :hihi: Samir out of the bleu aan te vallen...........:hihi:

Moet je niet doen Karin.


Ik ben gewoon een door en door slecht mens :jammer:

Oiseau
28-10-13, 18:53
Is dit de luxueuze bajes voor Islamhaters?
Er lopen meer gekken hier dan in die bajes. Velen hier zijn gevangen in negativisme en haat voor de rest van hun leven.
Sterkte!

Karin.N
28-10-13, 18:58
Sprak Oiseau tegen zijn spiegelbeeld

Oiseau
28-10-13, 19:07
Sprak Oiseau tegen zijn spiegelbeeld
Ik heb geen spiegel in mijn cel.
:hihi:

Ontkennen van je ware aard Karin.N door te kijken in de verkeerde spiegel is zinloos. Wees jezelf zou ik zeggen in deze bajes van haat!

Karin.N
28-10-13, 20:38
Ik heb geen spiegel in mijn cel.
:hihi:

Ontkennen van je ware aard Karin.N door te kijken in de verkeerde spiegel is zinloos. Wees jezelf zou ik zeggen in deze bajes van haat!

Dat blijkt wel uit je bijdragen. Jammer, misschien maar een spiegel aanvragen om wat meer zelfkennis op te doen?

Oiseau
28-10-13, 20:44
Dat blijkt wel uit je bijdragen. Jammer, misschien maar een spiegel aanvragen om wat meer zelfkennis op te doen?
Zo onschuldig ben je niet meer en zelfkennis is wat jij nodig hebt wanneer je het Huis van de Islam in je vervuilde spiegeltje wil zien.

Karin.N
28-10-13, 21:13
Jij mag islam perfect vinden. Ik mag er wat anders van vinden.

Waarom heb je daar zo veel moeite mee?

Jij mag je toch ook uiten over Nederland, dan houd je jezelf ook niet in. Je mening over andersdenkenden ventileer je hier vrijelijk en op niet zo'n vriendelijke wijze. Maar als ik kritiek heb op punten binnen islaam zoals het accepteren van slavernij, sex met slavinnen toestaan, stenigen en handen afhakken, dan moet ik zwijgen? Dat jij de hele islam perfect vindt inclusief het bovenstaande dat moet jij weten.

Jouw wereldbeeld is heel simpel, mensen die op jouw manier jouw geloof uitdragen die accepteer je. Iedereen die er een andere mening op nahoudt die brand je af op een kleinzielige manier.

Het grote verschil tussen jou en mij is dat ik de mooie kanten van Nederland zie en ook de kanten waar aan gewerkt moet worden. Jij ziet Nederland negatief.

Maar als het om islam gaat is het in jouw ogen perfect. Dan kan er al nooit meer een waardige discussie zijn. Want kritiek wordt door jou afgedaan als zijnde dat iemand racistisch is, een islamfoob is, die persoon heeft geen zelfkennis, die laat zijn ware lelijke aard zien etc.

Dan zijn we wat mij betreft uitgepraat. Hoewel we niet echt gepraat hebben, maar jij de ander uitmaakt voor rotte vis en wat al niet meer.

Ik erken dat er nederlanders zijn die discrimineren.Ik erken dat er politieagenten zijn die onderscheid maken op grond van bijv huidskleur. Ik erken dat werkgevers kunnen discrimineren. En ik vind dat hieraan veel meer kan worden gedaan. Ik kronkel niet zoals jij als een paling in een emmer snot.

Maar wat ik niet mag zeggen is dat bijvoorbeeld moslims ook onderscheid maken en welop basis van hun geloof. En dat zj daardoor ook discrimineren. Maar nee, de wereld is te klein wanneer ik dat aankaart. En kijk, dat vind ik nu ook meten met 2 maten en ook dit gebeurt en wel door mensen zoals jij.

En ben je wat mij betreft geen haar beter dan die vent op de foto op een ander topic die gemaakt werd door een foto journalist. (demonstratie zwartepiet waarbij een vrouw op een walgelijke manier werd behandeld)

super ick
28-10-13, 21:13
Zo onschuldig ben je niet meer en zelfkennis is wat jij nodig hebt wanneer je het Huis van de Islam in je vervuilde spiegeltje wil zien.

Wellicht hoort jou huis van de Islam daar helemaal niet bij?

knots71karel
28-10-13, 21:14
Is dit de luxueuze bajes voor Islamhaters?
Er lopen meer gekken hier dan in die bajes. Velen hier zijn gevangen in negativisme en haat voor de rest van hun leven.
Sterkte!

Nou hoe durf jij ,jou laadklep open te trekken ? en je lading gal spuwen over alles en iedereen die geen Moslim is ,en het met jou verknipte denk wijze eens moet zijn .
Je hebt Moslims en Moslims en ben ik ff blij dat ik tot nu toe echt fijne mensen met nadruk op het woordje MENS , heb ontmoet die de Islaam als geloof hebben ,ik weet niet eens of ze Soenniet of Sjiiet zijn !
Maar dat maakte mij niks uit het zijn gewoon lieve gelovigen mensen ,die de Islaam wel heel wat vredelievender pretenderen dan hypocriete haatzaaiers zoals jij .
En ik ben het niet altijd eens geweest met KARIN maar in dit geval wel , zeker over dat spiegelbeeld .

knots71karel
28-10-13, 21:17
Wellicht hoort jou huis van de Islam daar helemaal niet bij?

Daar kun je wel eens groot gelijk mee hebben !
:gniffel:

Oiseau
28-10-13, 22:02
:jeweetog: Dezelfde dwazen komen bij elkaar en vinden het gezellig dat haat hun bindmiddel is. Zo voorspelbaar !
Nemen jullie nog maar een koekje op mijn courant rekening hier..
Stelletje zwarte Piet vervalsers!

knots71karel
28-10-13, 22:26
:jeweetog: Dezelfde dwazen komen bij elkaar en vinden het gezellig dat haat hun bindmiddel is. Zo voorspelbaar !
Nemen jullie nog maar een koekje op mijn courant rekening hier..
Stelletje zwarte Piet vervalsers!

Op ze noemen we dit "BAKZEIL HALEN " of te wel afdruipen !
Je maakt je zelf belachelijk , ga vast maar speuren naar je volgende op ziekelijke haat gebaseerde
onder werp , met deze kun je de kloot van de mast af halen .

:zwaai:

Oiseau
28-10-13, 22:42
Op ze noemen we dit "BAKZEIL HALEN " of te wel afdruipen !
Je maakt je zelf belachelijk , ga vast maar speuren naar je volgende op ziekelijke haat gebaseerde
onder werp , met deze kun je de kloot van de mast af halen .

:zwaai:
"Hoe ouder hoe gekker"past goed bij je.
Jij en de rest van haatzaaiers zijn hier uit liefde voor mij? lol
Gelukkig mogen jullie hier zijn om niet verzuurd op straat te belanden met zoveel haat..

Juffrouw_Saartje
29-10-13, 06:06
Ron, wellicht is het een en ander je ontgaan, maar je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag.

http://cdn.maroc.nl/forums/images/misc/quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door AdamRon http://img1.maroc.nl/forums/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/367308-gevangenen-gedwongen-islam-bekeren-post5254581.html#post5254581)

Ja, het word wel verwacht van mede Nederlandse Marokkanen


Je bevestigt precies wat Samir en ik zeggen, en niet alleen Marokkanen moeten zich uitspreken volgens jou, je had het elders ook nog over de islamitische gemeenschap.

Waarom word ik in mijn hoedanigheid als moslima door jou aangesproken:


Wat vaak gebeurt is de schuld afschuiven naar de Nederlands overheid, alsof die de oorzaak zijn van dit gedrag.. dat moet eens afgelopen zijn.. het zou de overgrote deel van de mensen van de Marrokaanse gemeenschap (en Islamitische gemeenschap) enkel maar goed doen in Nederland.

en in mijn hoedanigheid als blanke blauw-ogige Nederlandse niet? Ik ben immers beiden.

Waarom moeten wij moslims ons uitspreken tegen iedere misstand uit alle uithoeken van de wereld en wordt dat gekoppeld aan de reputatie van 'onze gemeenschap' of erger nog aan de islam, terwijl datzelfde niet gebeurd voor Nederlandse hooligans, rituele kindermisbruikers, baby breeders, pyromanen, rituele en familiedrama moordenaars. Waarom wordt het ene gekoppeld aan een vermeende 'achterlijke cultuur' en het andere niet aan bijvoorbeeld het atheïsme/christendom/agnosticisme of de Nederlandse westerse verlichte cultuur?

BoerHarms
29-10-13, 06:49
Lieve Saar, blanke, blauw-ogige Nederlands Moslima, oops, als me verbeelding na deze omschrijving klopt, moet je wel het mooiste meisje zijn ,

Zoals je ziet, spreek ik me regelmatig, op advies van Samir, me uit over het pedoclubje, maar dan met al zijn supporters. Dat we dan in het M.O. terecht komen ja dat is dan zo.

Ik liet ook weten dat het uitspreken niet altijd onverstandig is, of je nu wel of niet wilt uitspreken, dat laat ik aan ieder zijn eigen beslissing. Maar ik denk dat soms uitspreken help tot het maken van een betere en vooral positivere beeldvorming, en daarbij moeten we groot denken, neen, niet hier op net forum

Vaak worden de door jouw genoemde onderwerpen regelmatig op de nederlandse media behandelt, de media,laat zich ook regelmatig kritisch uit tegenover de wantoestanden , ook discrimiatie, hooligans, misbruik van kinderen door de RK kerk, etc, etc. maar dan moet je ook wel die programma gezien en gevolgd hebben i.p.v. TV programmas,via de kabel of satelite waarvan je roots liggen. Ik reis vaak over de gehele wereld en probeer dan ook vaak het locale nieuws te verstaan.
De westerse media schroomt niet om een kijkje je tenemen in eigen huis en dat flink te bekritiseren, dat gebeurt regelmatig in Talkshow, TV debatten enz, Ook zijn er film over US die hun eigen regering zwaar bekritiseerd, the Bourn Indenditiy, nu na de afluisterschandalen van de NSA, zeker, daar komt ook een film van, de US regering zal in hun hemd gezet worden.
over 9/11 is heel wat verschenen. etc, etc? Dus westers gemeenschap laat zich wel zeker kritisch uit over de westerse regeringen, en gelukkig hebben ze die vrijheden.

Ik wil andere minderheidsgemeenschappen niet opdringen, dus keuze laat ik altijd aan jezelf over.
Maar zoals ik aanhaalde, het zal niet onverstandig zijn.

Ik weet dat we hier elkaar aan het stangen zijn, op NVDD, berichten met tegenberichten, we proberen elkander altijd weer een spiegel voor te houden, ik zeg ook nadrukkelijk elkander.

Natuurlijk weet ik ook dat ieder hier op dit furum een eigen beeldvorming heeft gecreerd.
Maar ik denk dat we allen, ja allen 1 ding gemeen hebben, dat zijn de wantoestanden in de wereld, we willen niets liever dan allen in vrede leven, of het nu Samir of Schaap en jij is, of Karin, AdamRon
We zijn allemaal een beetje gefrusteerd en laten deze frustratie dan ook hier lopen.

Karin.N
29-10-13, 13:49
:jeweetog: Dezelfde dwazen komen bij elkaar en vinden het gezellig dat haat hun bindmiddel is. Zo voorspelbaar !
Nemen jullie nog maar een koekje op mijn courant rekening hier..
Stelletje zwarte Piet vervalsers!

Laat ik nou ergens een heel, heel klein beetje de hoop gehad hebben dat er meer in jou zit dan dat je hier laat zien. Maar helaas.....................ook al verwacht je het, het valt toch weer tegen.

Tot onze volgende ontmoeting zullen we maar zeggen.

knots71karel
29-10-13, 19:37
Laat ik nou ergens een heel, heel klein beetje de hoop gehad hebben dat er meer in jou zit dan dat je hier laat zien. Maar helaas.....................ook al verwacht je het, het valt toch weer tegen.

Tot onze volgende ontmoeting zullen we maar zeggen.

Met dit soort mensen valt amper te praten , het bord voor hun kop is te groot .

Juffrouw_Saartje
30-10-13, 07:32
Lieve Saar, blanke, blauw-ogige Nederlands Moslima, oops, als me verbeelding na deze omschrijving klopt, moet je wel het mooiste meisje zijn ,

Zoals je ziet, spreek ik me regelmatig, op advies van Samir, me uit over het pedoclubje, maar dan met al zijn supporters. Dat we dan in het M.O. terecht komen ja dat is dan zo.

Ik liet ook weten dat het uitspreken niet altijd onverstandig is, of je nu wel of niet wilt uitspreken, dat laat ik aan ieder zijn eigen beslissing.

Ik heb dat inderdaad gelezen, dat jij je half uitgesproken hebt. Je geeft vervolgens nog een smullie_wullie trap na. Ja inderdaad Boer Harms, ik heb zand in je ogen gestrooid, toen we in de zandbak speelden en dat is fout, maar een kilometer verderop heeft Amsterdamse Ron, Karin laten struikelen.

Leuk geprobeerd, niet dus.


Maar ik denk dat soms uitspreken help tot het maken van een betere en vooral positivere beeldvorming, en daarbij moeten we groot denken, neen, niet hier op net forum

Hier gaat het mis, net als bij Ron.

-Alle aanhangers van A moeten zich uitspreken voor incidenten van gepleegd door A-aanhangers, de niet-A aanhangers hoeven dat niet.
-De aanhangers van niet-A (B,C of D) beheersen de media en zetten incidenten van A-aanhangers op de voorpagina en van B C of D aanhangers niet.
-Bij incidenten gepleegd door A-aanhangers wordt de levensbeschouwing A meegenomen en daar uiteindelijk aan geassocieerd.
-Misdaden die structureel gepleegd worden door D-aanhangers, worden als incidenten afgeserveerd en men laat in het midden of deze een B C of D ideologie aanhangt, waardoor men dit niet relateert aan een cultuur of levensbeschouwing B C of D.
-De pakkans van een A-aanhanger is vele malen groter en een A-aanhanger wordt zwaarder gestraft.
-In werkelijkheid zijn voor de gewone burger A t/m Z de gevolgen voor de misdaden gepleegd door B C D veel erger.

Van mij hoef jij je niet uit te spreken tegen ieder wissewasje van een blanke Hollander. Ik vind het complete kolder dat de gewone burger zich zou moeten uitspreken, voor wat anderen, die toevallig dezelfde levensbeschouwing of nog erger dezelfde afkomst heeft, doen. LAAT STAAN, dat iedere uithoek van de wereld erbij wordt gesleept. Het probleem zit hem hier in, dat wat Marokkanen doen, wordt gelieerd aan de islam, terwijl wat pedo's, coma zuipers, of rituele- of GHB verkrachters niet wordt verbonden aan 'de westers cultuur'. Daarom moet ik mij opeens uitspreken als moslima omwille van een zogenaamde positieve beeldvorming en als blanke blauw-ogige Hollandse hoef ik dat niet.


Vaak worden de door jouw genoemde onderwerpen regelmatig op de nederlandse media behandelt, de media,laat zich ook regelmatig kritisch uit tegenover de wantoestanden , ook discrimiatie, hooligans, misbruik van kinderen door de RK kerk, etc, etc. maar dan moet je ook wel die programma gezien en gevolgd hebben i.p.v. TV programmas,via de kabel of satelite waarvan je roots liggen. Ik reis vaak over de gehele wereld en probeer dan ook vaak het locale nieuws te verstaan.

Oh nee, je bent toch niet in die schotelantenne hypnose beland of wel soms? De prikkers hier zijn bijna allemaal 2e generatie en in NL geboren. Je denkt toch niet dat wij hier niet het nieuws volgen.


De westerse media schroomt niet om een kijkje je tenemen in eigen huis en dat flink te bekritiseren, dat gebeurt regelmatig in Talkshow, TV debatten enz, Ook zijn er film over US die hun eigen regering zwaar bekritiseerd, the Bourn Indenditiy, nu na de afluisterschandalen van de NSA, zeker, daar komt ook een film van, de US regering zal in hun hemd gezet worden.
over 9/11 is heel wat verschenen. etc, etc? Dus westers gemeenschap laat zich wel zeker kritisch uit over de westerse regeringen, en gelukkig hebben ze die vrijheden.

Alleen heeft mijn broeder Samir die vrijheid niet. Want als hij iets plaatst, dan zal het wel met de intentie zijn om het westen af te kraken. Als 'allochtoon' in Nederland krijg je dan ook steevast te horen, dan rot je toch op naar je eigen land, als je zo'n kritiek hebt.


Ik wil andere minderheidsgemeenschappen niet opdringen, dus keuze laat ik altijd aan jezelf over.
Maar zoals ik aanhaalde, het zal niet onverstandig zijn.

Volkomen onverstandig en onzinnig om je uit te spreken, want ik hoef mij niet te verantwoorden voor wat mijn landgenoot, van mijn eigen volk: Amsterdams Ron met Karin heeft geflikt elders in de speeltuin.


Ik weet dat we hier elkaar aan het stangen zijn, op NVDD, berichten met tegenberichten,

Blij dat je het hier toegeeft. Ik stang jou helemaal niet, ik ben serieus en dat is het verschil. Oiseau heeft toch een beetje gelijk dus, al brengt hij het wederom cru. En omdat jij stangt en Super Ick met zorg een topic uitkiest met als doel hier tegenwicht te geven, denk jij dat Samir ook met een achtergedachte hier onderwerpen plaatst. Maar in feite zegt dat meer over jou dan over hem, het is projectie en het slaat op jezelf. Wat je zegt ben je zelf heb je hiermee dan ook ruiterlijk toegegeven.


we proberen elkander altijd weer een spiegel voor te houden, ik zeg ook nadrukkelijk elkander.

Ik blijf herhalen, dat een spiegeltje voor houden geen argument is en al helemaal niet door andere oorden erbij te slepen. Het is toch niet zo moeilijk te begrijpen.


Natuurlijk weet ik ook dat ieder hier op dit furum een eigen beeldvorming heeft gecreerd.

Ja en dan blijft er weinig over, behalve stangen toch? Weer sla je de plank mis. Ik heb mijn eigen geloof gekozen en daar zal ik niet van afwijken, maar dat wil niet zeggen dat ik niets kan leren hier, maar dan wel van iemand die me meer te bieden heeft dan persoonlijk aanvallen, jennen, gissen, ik vermoed dat, ik denk dat, of gekleurd reageert. Qua politiek steek ik nog wel eens wat interessants op van Mark61, Knuppeltje, Revisor of Samir en dat kan ik van jou, Ron, Karel en Super Irri niet of nauwelijks zeggen.


Maar ik denk dat we allen, ja allen 1 ding gemeen hebben, dat zijn de wantoestanden in de wereld, we willen niets liever dan allen in vrede leven, of het nu Samir of Schaap en jij is, of Karin, AdamRon
We zijn allemaal een beetje gefrusteerd en laten deze frustratie dan ook hier lopen.

Ik ben niet gefrustreerd.

Tot slot wil ik zeggen dat ik het juist van jou super super jammer vind, dat je het spiegeltjes argument gebruikt bij zoiets ernstigs als ritueel misbruik. Ik weet namelijk dat jij één van de weinigen bent die daar wel iets serieus over te melden heeft, waar wat van te leren valt, maar door jouw kul argumenten, schaar je je in de groep van de jenners zoals Super Irri.