PDA

Bekijk Volledige Versie : Een Marokkaanse prostituee

ismael1207
25-10-13, 22:34
Hier ben ik dan, wachtend op mijn volgende klant. Het is vreselijk om hier te zijn. Ontsnappen kan ik niet want het is hier goed beveiligd. Als je hier probeert te ontsnappen dan ben je de klos. Ze slaan je verrot tot dat je het goed hebt afgeleerd. Er blijven littekens op je lichaam. Ik heb een keer geprobeerd te ontsnappen maar ze hebben me gevonden en mishandelt. Ik zit hier door 1 iemand. Hij heet Tarik. Hij is Marokkaans maar geen moslim. Hij heeft mij wijs gemaakt dat hij moslim was. Het begon allemaal op 20ste verjaardag. Ik mocht een feestje houden. Ik heb daarvoor maar een zaal gehuurd. Ik nodigde al mijn vriendinnen uit en ik vroeg ze of ze iemand mee willen nemen. Dan wordt het wat voller. Ik zou mijn vriendje Mousa meenemen. We zijn al ander half jaar samen. Om 7 uur begint het feest. Ik ging samen met Mousa boodschappen doen. We hebben samen spullen gehaald en zijn toen naar de zaal gegaan. We hebben alles versierd en ik dacht: mijn dag kan niet beter. We waren best vroeg klaar dus we gingen even zitten. Mousa begon me te kussen. Ik wou dat niet dus ik schoof hem soort van aan de kant. Hij bleef door gaan en begon gelijk andere plekken aan te raken. Ik duwde hem alweer weg maar dit keer keihard op de grond. Ik gaf hem een keiharde klap op zijn gezicht en schreeuwde zonder erbij na te denken:” het is uit”. Hij liep weg en ik zat daar te huilen. Het was allemaal zijn schuld. Ik bleef maar huilen tot dat het kwart voor 7 was. Mijn make-up lekte uit dus ik naar de wc. Ik veeg mijn gezicht af en zette mijn make-up opnieuw op. Ben daarna even naar buiten gegaan om wat frisse lucht te nemen. Toen zag ik hem. Tarik. Ik vond hem best knap. Hij kwam naar mij toe en groette me. We begonnen te kletsen. Hij vroeg me opeens of ik een vriendje had. Ik zei nee. Toen gaf hij zijn nummer aan mij. Ik vroeg hem of hij ook naar mijn feest wou komen. Heel dom van me. Hij zij ja. Het was 7 uur en iedereen kwam naar binnen, Tarik dus ook. We begonnen te dansen. Je zag stelletjes met elkaar dansen. Ik zat daar aan de kant met Tarik. Soumia(mijn hartsvriendin) riep me. Toen ik naar Soumia ging, greep Tarik zijn kans. Hij stopt een slaappil in mijn limonade. Zonder dat ik het merk dronk ik mijn limonade. Toen het feest voorbij was vroeg Tarik of ik even met hem mee ging. Ik zei nee dank je. Hij zei toen alleen naar zijn auto. Ik was zo dom geweest om toch ja te zeggen. Dus we zijn naar zijn auto gegaan. We begonnen te kletsen en toen viel ik in slaap. De auto start en Tarik begon te rijden. Hij reed naar zijn huis. Hij sleept me zijn huis in, naar zijn slaapkamer. Hij kleedde me uit daarna zichzelf. Hij ging in zijn bed liggen waar ik lag te slapen. Toen is hij zijn gang gegaan. Hij nam me. De volgende ochtend toen ik wakker werd. Zat ik weer in Tarik’s auto. Dit keer was het geen pretje. Tarik was niet de Tarik die hij mij eerst liet zien. Nee, hij was agressief en boos. Ik was bang. Hij reed op de snel weg naar Frankrijk. Ik schrok toen ik het bord “France” zag staan tijdens het rit. Ik begon gek te worden. Ik schreeuwde: ”HAAL ME HIER UIT”. Ik kon niks doen. Tarik gaf me een keiharde klap. Ik was weer stil. We waren aangekomen bij een groot huis. Ik wist niet wat het was tot dat ik binnen kwam. Ik zag daar allemaal strippende vrouwen. We zitten dus in een prostitutie huis. Ik vond het doodeng en begon te huilen. Waarom overkomt mij dit? Ik liep verder tot dat we bij een man zijn aangekomen. Tarik had mijn tas en haalde al mijn spullen eruit. Hij zocht mijn paspoort die jammer genoeg in mijn tas zat. Hij gooide mij in een kamer vol kleding. “ kies maar uit” zij hij snel en deed de deur dicht. Ik pakte maar het mees bedekte kleren. Mijn eerste taak was gaan strippen voor mannen. Ze waren walgelijk. De meeste waren oud. Toen ik begon te strippen zaten allemaal mannen aan me. Ik kon niks anders doen dan ze laten. Nadat ik al een week hier zat, kreeg ik een echte klant. Dit was mijn tweede taak. Een echte prostituee zijn. Na dagen lang een echte prostituee te zijn, begon ik bevriend te raken met een Hollands meisje. Haar naam was Claire. Ze werd zonder pardon in de auto geduwd en werd hier heen gebracht. Nu zit ik te wachten op mijn volgende klant.

Jullie mogen zelf kiezen of ik verder ga of niet:lole::lole::lole:

panter0ss
26-10-13, 11:29
niemand die aan de dood denkt ..

ismael1207
26-10-13, 19:13
Iemand die het snapt

lopititia
01-11-13, 19:33
Ma Shaa Allah een aangrijpende verhaal van een jongeman.. Ga snel door..

ismael1207
02-11-13, 09:53
Zou ik echt verder moeten gaan? Dan wordt het een verhaal.dan gaaat het door tot ze ontsnapt

lopititia
05-11-13, 15:16
Ga dooooooooooooooooooor :p

Palestijntje073
17-11-13, 15:03
wat vreselijk man, ga verder

Farahtjeeuuh
17-11-13, 18:43
ja ga door met het verhaal

ismael1207
21-11-13, 07:51
Omdat jullie het vragen, zal binnenkort verder schrijven

Sara__
21-11-13, 18:04
Jah sommige Marokkaanse meisjes zijn gewoon stom. doe je allemaal zelf denk ik altijd.

ismael1207
23-11-13, 22:41
Vreselijker kan gewoon niet. " Over 5 minuten moet je omgekleed zijn" zegt Tarik tegen mij. Ik walg van hem. Ik sta op en loop naar de kleedkamer. Als ik binnen ben zie ik dat de kledingstukken die ik meestal draag er niet is. Dus ik pak maar een ander kledingstuk. Ik kijk even in de spiegel. Shit, je kan mijn blauwe plek in mijn nek zien. Ik pak er een sjaal bij. Ik haat het om als prostituee te werken. Het ergste is dat de mannen me pijn doen, ze slaan en raken mijn blauwe plekken aan. Ik kijk weer in de spiegel, gelukkig je ziet het niet meer. Als Tarik mijn blauwe plek ziet dan slaat hij mij. Ik loop naar de deur en doe open. Ik loop de gang door naar kamer 16. Daar wacht mijn volgende klant. Ik doe de deur open en zie een jonge man, ik schat zo een 24 jaar oud. Ik vind dat hij de best uitziende klant is die ik heb gehad. Ik loop naar binnen. Ik ben echt nerveus. Ik ga naar het bed. We kijken in elkaars ogen en beginnen te praten. Wat een geluk heb ik vandaag. Hij wilt mij niet gebruiken. Hij staat op en doet de deur op slot. Hij komt weer op het bed zitten. Mijn buik voelt raar aan. Zo een raar gevoel die ik nog nooit heb gehad. Het voel... zo fijn aan. "Hoe heet je?" Vroeg ik terwijl ik nog steeds kriebels in mijn buik heb. Hij heet Mario, een italiaanse jongen die 25 jaar oud is. Hij vroeg hoe ik heet. " Ik ben Farah, 20 jaar oud en ben hier naar toe gelokt. Ik ben hier niet voor mijn eigen zin. Ik had 2 weken geleden een verjaardagsfeest georganiseerd. Daar ben ik Tarik tegen gekomen die mij op een manier hier naartoe heeft gebracht. Ik heb geprobeert te onsnappen, ze hebben me gevonden en mishandeld". Het heeft hem geraakt. Hij raakt mijn been aan. Er gaan rillingen door mijn lichaam heen. "Ik zal er alles aan doen om jou vrij te laten" zei Mario. Ik was voor een momentje in de 7de hemel. " Mijn tijd is bijna voorbij, ik zal later terug komen" zei Mario die mijn gevoel onderbrak. We staan op en loop naar de deur. We doen een deur open. We zien Tarik langs lopen. Snel begin ik hem te zoenen. Tarik was weg. Ik gaf Mario een kus op zijn wang. We namen afscheid, ik liep toen weg naar mijn kamer. Ik deed de deur open van mijn kamer en zag Claire daar met een grote grijns op haar gezicht. " Ik heb je wel gezien, je vindt hem leuk" zei Claire. Ik schrok. Ik gaf toe dat ik hem leuk vindt. Claire begon te lachen. Ik zeg maar niks over dat Mario me hieruit gaat halen. " Farah er is goed nieuw, ik ben je nieuwe kamergenoot!!!" Zei Claire. Ik was echt blij, we sprongen samen heen en weer. Tarik kwam binnen en begon te schelden. " Doe rustig, er zijn mensen bezig. Walgelijke trutten " riep Tarik. Hij liep weg en gooit de deur dicht. Ik kijk naar Claire en begon te lachen. Claire gaapt. "Ben je moe?" Zei ik. "Hahaha, ja heb een zware dag gehad" zei Claire. We gaan naar onze bedden. In mijn bed denk ik aan Mario. Ik kan hem niet uit mijn kop krijgen. Ik hoop echt dat hij me hieruit haalt. Ik vind hem zo leuk. Ik pak een tijdschrift en lees erin. Het is echt jammer dat het alleen maar bladen zijn waar je te leren krijgt wat een prostituee moet doen en dat soort onzin. Na de eerste pagina heb ik al geen zin om erin te lezen. Ik leg de tijdschrift op zijn plaats en ga liggen. Mario, vergeet me a.u.b. niet. Na de hele tijd over mario denken, val ik in slaap.

Reageer als jullie de vervolg willen

Forwho?
24-11-13, 13:20
Heel sterk ja!

Palestijntje073
24-11-13, 14:28
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ga maar verder

ismael1207
28-11-13, 07:53
Een klein vervolgje

Mijn wekker gaat af. Weer een rot dag in dit rot huis. Ik vraag me echt af wat me vandaag gaat overkomen. Ik sta op en loop naar de douche. Ik laat het bad vol lopen en doe alvast mijn kleren uit. Als het bad vol is stap ik in het bad. Wat lekker. Het kalmeert me een beetje. Denk je dat Mario me vandaag komt redden? Ik hoop het echt. Ik wil het niet tegen Claire zeggen want ik wil haar niet kwetsen. Als ik word bevrijdt dan zal ik ervoor zorgen dat Claire vrijkomt. Ik word onderbroken door Claire die aanklopt. " Farah schiet op ik heb over een kwartier een klant". Zuchtend sta ik uit het bad. Ik droog me snel af en doe de deur open voor Claire. Ik loop naar mijn bak. Ik pak een borstel en loop dan naar mijn bed. Mijn haren zijn nu lekker zacht dus ik ga ze maar kammen. Tijden het kammen gaat de deur open. Ik zie Tarik. "Farah, je bent nu een prive prostituee van iemand". Nee dat meen je niet. Mario is te laat. Van binnen ben ik helemaal kapot. Ik ga verder met kammen. " Ik kom je over 10 minuten halen" zei Tarik en liep weg. De deur van de douche gaat open. "Claire, ik ga hier weg, ik ben gekocht. Ik ben een nu een prive prostituee". Ik barst in tranen uit. Claire komt naar me toe en troost me. "Farah, je kan ontsnappen, dit is je kans". "Ik kan je hier toch niet alleen laten" zei ik. "Jawel, je bent vrij. We houden nog contact als ik vrij ben". Claire is echt een sterke meid. Ik veeg me tranen en sta op. Ik pak mijn kleren en trek het aan. 1 dag ben ik kamergenoot met Claire en we verlaten elkaar nu al. Terwijl Claire haar kleren aan doet praten we over ditjes en datjes. Zo kwamen we op het onderwerp wat we eerst willen doen als we uit dit rothuis komen. Claire komt naast me zitten." Ik zou gelijk naar mijn familie gaan, daarna zou ik mijn vriendin Soumia gaan. Ik zou ook naar mijn nieuwe hartsvriendin gaan" zei ik. "Heb je een nieuwe harstsvriendin?" " Ja, jij idioot" we begonnen te lachen. Over 1 minuut is het zover. We staan op en nemen afscheid. We lopen samen door de gang naar Claire's kamer. "Kamer 21" zei Claire. Aangekomen bij kamer 21 zie ik Claire huilen. Ze omhelst me. "Ik ga je echt missen Farah" "ik jou ook Claire" Claire deed de deur open van kamer 21 en liep naar binnen. Ze gooide de deur dicht. Als ik me omdraai zie ik Tarik. Ik loop naar hem toe. Hij pakt mij stevig vast aan mijn arm. We lopen de trap af en daar zie ik mijn baas. Het is... MARIO! Er kwam een glimlach op mijn gezicht. Het was niet voor Mario bedoelt maar hij glimlachte terug. Mario heeft mijn tas en jas. " Hier heb je je ****" Tarik gaf me aan Mario en liep weg. Ik gaf Mario en dikke zoen. We liepen samen de prostitutie huis uit. We lopen naar Mario's auto. "Stap maar in Madame". We stappen de auto in. "Ik ben echt blij dat je me hebt gered. Hoe kan je nederlands praten?" "Dit is de enige goeie prostitutie huis dus ik ga hier naartoe. Ik heb een vakantie huis hier dichtbij daar zullen we voor een paar dagen overnachten". Mario begon te rijden.

Als jullie meer willen, reageer hieronder

Palestijntje073
28-11-13, 08:13
Ik volg jou verhaal, en ben benieuwd hoe het verder gaat. Dus schrijft gewoon door;)

ismael1207
28-11-13, 22:29
We zijn aangekomen bij Mario's huis. O mij god, een villa. Ik stap de auto uit en loop naar Mario. Ik geef hem een kus op zijn wang en loop hand in hand naar zijn villa. Eerst ben ik in de hel belandt en nu in de hemel. Hij doet de deur open van zijn villa. Waaaaauuwww!! Ik voel me gelijk thuis. Mario loopt naar een tafel en zet mijn spullen daar. Ik sta nog steeds op dezelfde plek. Hij komt naar mij toe en tilt me op. Ik gil. "Sorry" zei ik. Mario schiet in de lach. Hi loopt de trap op naar zijn twee persoonsbed. We beginnen hevig te zoenen. We trekken onze kleren uit en doken in de dekens.
- ondertussen in Amsterdam.
" MIJN FARAAAAAH!!" Hoor ik mijn moeder schreeuwen. Een hele paniek in ons huis. Ik zit in mijn kamer aan het huilen. Farah is al een maand vermist. Elke dag hoor ik mijn moeder huilen. Mijn vader is elke dag weer aan het zoeken. Hoe is Farah vermist? Na haar feest is ze niet thuis gekomen. Omg waarom dacht ik daar niet eerder aan. Ik moet Mousa en Soumia bellen. Ik loop naar de kamer van Farah. " Jamila wat ga je doen?" Vraagt mijn broer issam. " Ik moet de nummer zien te vinden van Soumia en Mousa". Farah, Issam en ik zijn soort van beste vrienden. We vertellen elkaar alles. We beschermen elkaar. Als ik in de kamer van Farah ben, zoek ik naar haar dagboek. Issam is mee aan het zoeken. Ik kijken in haar kledingkast, in en rondom haar bureau en op haar bed. Issam kijkt in alle la's in de kamer. Als ik haar kussen naar beneden druk, voel ik iets hards. Yes haar dagboek. Ze zet haar dagboek nooit op slot. Ik zit op haar bed met Issam naast mij. Ik blader even door haar boek. Gelukkig staan allebei de nummers erin. Ik pak mijn telefoon en bel Soumia. S: " Heey Jamila hoe gaat het schat" J: "gaat goed hamdollilah en met jou?" S: " goed hamdollilah. Jamila ik kan Farah al een tijdje niet bereiken, wat is er aan de hand" J: " Farah is vermist Soumia. Daarom heb ik jou gebelt. Misschien weet je waar ze is. S: Omg shit. Ik weet alleen dat ze na het feest met een jongen genaamt Tarik meeging. * Issam schrijft dat op. J: "soumia wallahi, heel erg bedankt. Ik hou je op de hoogte als we iets weten. S: " is goed schat, doe de groetjes aan Issam, Samira, Hakim, je ouders en die kleine Rami. J: " is goed zal ik doen, doei"
- bij Farah
De mooiste dag van me leven. Ik ben uit de prostitutie huis en ik slaap naast een mijn sexy droomman. Ik wil hier niet weg. Het is ochtend. Ik sta op en loop naar de douche. Ik laat het bad vol lopen en ga gelijk het bad in. De badkamer is echt luxe. Het bad is mooi goud, mooie zeepjes, badjas, handdoek allemaal met de M erop. De tegels op de grond zijn mooi. Echt prachtig. Mario slaapt nog. Ik laat het bad leeg lopen daarna weer vol lopen. Allemaal voor Mario. Als het warme bad vol is, droog ik me af en doe de badjas aan met de F erop. Het is speciaal voor mij gemaakt. Tenminste dat zij hij in de auto. Ik loop naar beneden en ga naar de keuken. Ik bereid een lekker ontbijt voor Mario. Ik maak een marokkaans msemen met lekkere thee. Wat eieren erbij en soep. *half uur later. De soep is aan het koken en het "deeg" voor de msemen is klaar. Ik hoor de deur van de slaapkamer open gaan. Mario is wakker. Hij komt de keuken in. We kijken elkaar aan en glimlachen. Mario komt naar me toe en geeft me een kus. " Bedankt dat je dit voor me doet Farah" " nee jij bedankt, je laat me hier logeren en je hebt me bevrijdt. Wat ik nu doe is niks vergeleken wat je voor mij hebt gedaan". Ik ga verder et de msemen. Ik maak de msemen plat en zet hem op het vuur. Ik laat de eieren koken en haal het soep van het vuur. Ik zet de mint thee op het vuur. Ik pak 2 kommen en doe er de soep in. Ik breng ze naar de eetkamer en ga terug naar de keuken. Ik pak een groot bord en zet daar het msemen. Ik haal de schil van de eieren en zet ze op de msemen. Ik breng die ook naar de eettafel. Ik pak de thee en breng het ook gelijk mee. Ik schuif de stoel aan en zit. "Nou tastoe Mario" zei ik. We begonnen dus te eten.

ismael1207
30-11-13, 21:55
een kort vervolgje. ik heb het snel gemaakt dus het kan wat raar overkomen

-In Amsterdam
Waarom ging Farah nou met een onbekend iemand in een auto? Dat is echt niets voor Farah. Ik hoor de voordeur dicht gaan. Hakim is thuis van zijn werk. Ik leg de dagboek van Farah op haar bed en ren naar beneden. Hij kan Farah opsporen want hij houdt iedereen in de gaten. “HAKIIIIIIM!!!” Begon ik te schreeuwen vanaf de trap. Ik omhels hem en fluister in zijn oor:” Spoor Farah op, haar Telefoon”. Hakim loopt op zijn gemak naar boven, ik loop achter hem aan. Als we bij zijn kamer zijn zegt hij:” wacht even buiten”. Ongeduldig wacht ik buiten. Ik vind het echt irritant als hij zijn belachelijke pyjama aan gaat doen. Ik wacht 2 minuten en dan gaat eindelijk de deur open. Als ik binnenloop zie ik dat zijn laptop al aanstaat. Ik pak een stoel en ga naast Hakim zitten. Ik zie Hakim als een gek typen. Ik zie op het beeldscherm dat het aan het laden is. Als de webpagina komt schrik ik zo erg dat ik van mijn stoel af viel. Ze is in het buitenland. Ik hoor mensen de trap oplopen. Het is Issam en Samira. “ Wat is er gebeurt?” Zei Samira. Ik wijs naar het beeldscherm. Ik zie aan Samira’s gezicht dat ze is geschrokken. Ze zit in Frankrijk, bijna in Spanje. Issam schrijft de straatnaam op. Ik sta op en loop naar beneden. Ik ga naar mama en papa. “ Yemma, Baba ik weet waar Farah is” Ik zie dat mama is gestopt met huilen. “ Waar is ze schat?” zei papa. “In Frankrijk, bijna in Spanje” Mijn vader staat op en loopt naar de douche. Mijn moeder is weer begonnen met huilen. Ik ren weer naar boven, naar Hakim’s kamer. “ Morgen gaan we er naartoe, neem eten mee want het is een lange reis” zei Hakim. “Ik ga snoep halen” zei Issam. “Ik ga mee” riep ik gelijk. We lopen naar beneden en pakken ons jassen.
-Bij farah
Na het eten ruimen we samen de tafel op. “Farah ga je even met mee naar de strand?” vroeg Mario. “Nu?” vroeg ik. “Ja nu” zei Mario. “ nee sorry ik vind het een beetje te vroeg” zei ik. Ik open de vaatwasser en zet de borden erin. In de avond zet ik de vaatwasser wel aan. Ik heb echt zin om even te zwemmen, gelukkig heeft Mario een zwembad in zijn achtertuin. Ik loop naar boven en pak de zwempak van mij. Ik loop weer naar beneden en doe de deur van de achtertuin open. Ik ben echt beland in de hemel. Ik ren en neem een duik in het water. Het is wel een beetje koud. Ik zwem even heen en weer om op te warmen. Ik voel me echt heel vrij hier. Zo in het water. Zo… Alleen. “Mario kom je ook even zwemmen?”. Mario kijkt uit het raam en lacht. Ik wil graag een bubbelbad. Ik druk op de knop met bubbels. “UITKIJKEN!!” schreeuwt Mario van binnen. Hij rent en springt in het water. Als hij boven water komt kijken we naar elkaar. Samen lachen we. We komen steeds dichterbij elkaar. Onze lippen komen steeds dichter bij elkaar.

ismael1207
03-12-13, 20:33
-in Amsterdam
“ Is iedereen klaar?” roept Hakim beneden. Issam en ik rennen de trap af. Issam heeft een Albert heijn tas bij zich. Beneden zien we dat Samira en Hakim al klaar staan. We lopen naar de auto van Hakim. We stappen in en Hakim rijdt. Hij is erg gestrest. “Issam heb je honger ofzo?” vroeg ik aan Issam toen hij de zak met chips open maakte. Hij hoort mij niet. Ik pak de zuurmatjes uit de Albert heijn tas. “Als jullie klaar zijn moeten jullie alles opruimen” zegt Hakim. “ Jamila geef mij 1 zuurmatje” Zegt Samira. Ik gaf haar dus een zuurmatje. Ik ga maar slapen. Ik doe oordopjes in en ga slapen.
-bij Farah
Hevig zitten we te zoenen. Zo fijn. Dat gevoel in mijn buik. Ik stop met zoenen en pak Mario’s hand vast. We stappen uit het zwembad en lopen zoenend naar boven. Mario laat me los en gaat naar het bad. Hij laat het bad vollopen. Hij komt terug en doet zijn kleren uit. In de tussentijd doe ik dat ook. Weer zitten we aan het zoenen. Mario pakt mij en loopt naar het bad. Nu zitten we samen in bad. Kussend pakt hij mij borsten. Ik begin te kreunen. Zonder pardon gaat hij in mij. Dit ben ik de hele tijd gevoelt. Alleen toen was het met tegenzin. Alleen ik ben zo gewend geraakt aan de prostitutiehuis dat ik geen lekker gevoel krijg. Ik wil niet da Mario dit te weten komt en laat hem dus zijn gang gaan. Terwijl Mario nog in me zit, tilt hij me op naar zijn bed. Hier gaat hij verder. Ik sluit mijn ogen en voel wat in mijn lichaam. Wat nattigs. Hij heeft in mij gespoten. Hij neemt me weer mee naar het bad en daar wassen we elkaar. We drogen elkaar af en trekken onze kleding aan. Samen vliegen we het bed in en vallen in slaap.
-Onderweg: in Frankrijk
We zijn aangekomen bij een tankstation. “ we gaan vandaag overnachten in een hotel” Zei Hakim. Hakim is de tanks gaan betalen. Issam slaapt nog. “Samira ik ga Issam wakker maken” zei ik lachend. Ik zet justin bieber op en zet de oordoppen in de oor van Hakim. Ik zet hem nu op de hardste stand. ”WHAAAAAAAAAA!!!” schreeuwt Issam. Ik en Samira lachen Issam uit. Issam gooit mijn oordoppen naar me toe dan komt Hakim. Hij gaat in de auto zitten en rijdt weer. “Issam we gaan vandaag in een hotel overnachten” zei Hakim. Issam knikte. Bij het hotel aangekomen ben ik gelijk naar mijn kamer gegaan. Ik deel een kamer met Samira. Ik ga gelijk een douche nemen. Na mijn douche ga ik naar mijn bed en ga slapen.

ismael1207
05-12-13, 21:18
“Jamila wakker worden we moeten gaan”. Ik word wakker geschud door Samira. Vandaag komen we hopelijk aan in Marseille: Waar Farah zit. Vandaag zullen we haar redden, tenminste als ze in gevaar is. Hopelijk komt alles goed want ik weet hoe Hakim kan flippen. Een keer heb ik zijn merkkleding gewassen. Zijn kleren zijn gekrompen doordat ik de verkeerde temperatuur heb gebruikt. Hij ging helemaal los. Ik heb een paar rammels gekregen en een paar van mijn spullen heeft hij ook kapot gemaakt. Nadat hij gekalmeerd was, bood hij gelukkig zijn excuses. Ik heb van hem toen geld gekregen voor de spullen die hij kapot heeft gemaakt. Ik sta op en was mijn gezicht. Ik trek mijn kleren aan en loop naar beneden met Samira. Aangekomen bij het restaurant zien we Issam en Hakim wachten. We lopen naar hun toe en groeten hun. Ik en Samira gaan zitten. De ober komt om onze bestelling op te nemen. “Hakim jij mag voor me kiezen” zei ik. Issam en Samira namen een besluit. Ik hoor rare woorden die ik nooit heb gehoord. Ik begon te eten toen onze bestelling kwamen. Als we klaar zijn staan we op en rekenen af. We lopen het hotel uit en gaan naar onze auto. Dit keer zit ik voor en Samira achter. Hakim begint te rijden. *Aangekomen in Marseille. Hakim pakt zijn gps uit zijn zak. Hij rijdt een stuk door en stop. “ Iedereen stap uit” zegt Hakim met een strenge stem. We staan nu voor een groot villa. Ik vraag me af wat Farah hier doet. “ Luister iedereen. Als de mensen de deur open doen, moet Jamila Farah’s spullen zoeken. Ik hou de mensen tegen en Issam en Samira nemen Farah mee”. We knikken. Samen lopen we naar de villa. Hakim klopt aan.
-Bij Farah
Ik zit beneden en boek te lezen en hoor opeens iemand kloppen. Wie zou dat zijn? “Mario iemand klopt aan de deur. Mario loopt naar beneden en staat bij de deur. Hij doet de deur open. Mijn familie: Hakim, Samira, Jamila en Issam. Ze komen zonder excuus de deur binnen. Mario houdt Hakim tegen maar Hakim flipt helemaal. Hakim begint met Mario te vechten, Maar Hakim wint. Hij blijft Mario maar trappen. “MARIOOO!!!” gil ik. Ik ren naar Hakim en duw hem van Mario af. Dan word ik van achter vast gehouden door Samira en Issam die me naar buiten trekken. “WAAAAAH HEEEEELP!!!” Issam en Samira rennen naar de auto. Achter mij zie ik Hakim en Jamila. Iedereen stapt de auto in.

faatjje
13-12-13, 18:55
Upppp nieuwe fan xx

eerstkoffie
13-12-13, 20:44
Cool, als man vanuit een vrouwelijke hoofdpersoon schrijven. Doe het ook wel eens. Enthousiasme van je lezers bepaalt of je goed zit. Maar ook ik zeg; maak af dat verhaal.

ismael1207
14-12-13, 20:37
“ TERWIJL WIJ ONS HIER ROT AAN HET ZOEKEN ZIJN, BEN JIJ RUSTIG IN MARSEILLE!!!” Schreeuwt Hakim. Hakim rijdt weer en is nog steeds aan het schreeuwen. Ik zit achter met Jamila en Issam. Als Hakim is gestopt met schreeuwen zegt Jamila: “Farah wat is er gebeurt?”. “Op mijn verjaardagsfeest meegenomen, ik ben in slaapgevallen en ben toen meegenomen naar een prostitutiehuis. Ik heb daar vreselijke dingen meegemaakt. Dus ik kwam Mario tegen die me zou helpen om te ontsnappen” zei ik. Issam vroeg: “Mario?”. “Ja die man die Hakim helemaal in elkaar sloeg” zei ik. Iedereen was stil. *Aangekomen in Parijs. Hakim parkeert zijn auto. Iedereen stapt uit. Allemaal kleding winkels. Wauuuw. Ik begon gelijk te rennen naar de dichtstbijzijnde winkel. Ik pak de mooiste kleding en ga naar de paskamer. Terwijl ik iets aan het proberen ben hoor ik iemands stem. “En is het een leuke combinatie?”
-Jamila
“En is het een leuke combinatie?” zeg ik tegen Farah die kleding aan het passen in. Als Farah klaar is komt ze naar buiten. “Wat vind jij?” vraagt ze lachend. “oeh sexy hoor” zeg ik lachend. Ik zie dat Farah het ook well grappig vind. “Maar even serieus, Wat vind je?” vraagt Farah nog een keer. “Is een leuke combinatie maar ik zou liever een witte rok en een witte sjaal” zeg ik. Farah geeft mij haar overige kleren en zoekt een witte sjaal en een witte rok. Als ze terug komt met een witte rok en sjaal, zie ik dat ze ook 3 kettingen heeft meegenomen. “ Waarom die kettingen?” vroeg ik. “Het is gewoon leuk, een accessoire” zei Farah. “ Maar door je sjaal zie je die ketting toch niet” zei ik lachend. Ze ging weer terug om de kettingen terug te leggen. Ik ben echt blij dat ze terug is. Haar gezelligheid. Kijk hoe vrolijk ze shopt. *Na het passen. “Is dit goed?” Vroeg Farah me. “JA nu is hij perfect, het staat je echt leuk Farah” zeg ik. “aawh dank je” zei Farah. Ik geef Farah haar kleren en trekt het weer aan. Ik pak dezelfde kleding en accessoires. We lopen naar de kassa en betalen. We lopen naar de auto en dan zien we Samira,Issam en Hakim aan het wacht op ons. Issam heeft een mc Donalds zak bij zich. We stappen de auto in. “ Wat deden jullie daar?” Vroeg Hakim. We hebben een leuk outfit gekocht voor Farah en mij” Zeg ik. Ik doe de mc Donalds zak open en pak mijn visburger en large milkshake. Ik geef de zak door aan Farah. Terwijl we eten rijdt Hakim.

Reageer voor meer

islamicty
19-01-14, 10:02
goed!!!

leukemeid21
12-02-14, 13:59
je verhaal slaat nergens op sorry

krullebol85
24-11-14, 12:50
zou wel de vervolg nog lezen...je hebt gelijk dit soort dingen gebeuren ok zo..

AmberICT
24-11-14, 13:47
Ben benieuwd hoe het afloopt!