PDA

Bekijk Volledige Versie : Israël lokt Amerikaanse joden naar hun "thuisland"



Marsipulami
26-10-13, 13:15
deredactie.be video: Terzake - 22/10/13 (http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/terzake/EP_131022_Terzake?playlist=7.39701&video=1.1760405)

BoerHarms
26-10-13, 13:19
oh,geen kinderlokker maar een j****lokker

super ick
26-10-13, 18:05
Kan me er wel iets bij voorstellen. Over het algemeen goed opgeleid dus een versterking voor de economie.

knuppeltje
27-10-13, 08:20
Dat doen ze al meer dan 50 jaar, en niet alleen Amerikanen. Wel een beetje bijblijven ouwe. :blowen:

knuppeltje
27-10-13, 08:30
Kan me er wel iets bij voorstellen. Over het algemeen goed opgeleid dus een versterking voor de economie.

Yep, alleen zo jammer dat het vaak niet eens daarom gaat. Het is niets anders dan een poging om het aantal Joodse inwoners zodanig op peil te houden dat dat het aantal Palestijnse inwoners blijft overtreffen.

Daarvoor wordt er steeds weer Palestijnen van hun huis en grond verdreven om er woningen voor die import te kunnen bouwen, zelfs in de bezette gebieden, en liefst in Oost-Jeruzalem, dat op die manier steeds meer en meer Palestijnen rein wordt gemaakt.

Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Maar daarbij staat me het braken wel nader dan het lachen.

AdamRon
27-10-13, 08:43
Yep, alleen zo jammer dat het vaak niet eens daarom gaat. Het is niets anders dan een poging om het aantal Joodse inwoners zodanig op peil te houden dat dat het aantal Palestijnse inwoners blijft overtreffen.

Daarvoor wordt er steeds weer Palestijnen van hun huis en grond verdreven om er woningen voor die import te kunnen bouwen, zelfs in de bezette gebieden, en liefst in Oost_Jeruzalem, dat op die manier steeds meer en meer Palestijnen rein wordt gemaakt.

Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Maar daarbij staat me het braken wel nader dan het lachen.

Je haalt hier de woorden uit m'n mond, was al van plan iets soortgelijks te plaatsen