PDA

Bekijk Volledige Versie : Gemiddeld 500 doden per maand in een stad !



knots71karel
27-10-13, 11:11
zo 27 okt 2013, 08:54
Tientallen doden bij aanslagen Bagdad BAGDAD - Bij een serie bomaanslagen in Bagdad zondag zijn zeker 37 mensen om het leven gekomen. Dit hebben veiligheidsdiensten in de Iraakse hoofdstad laten weten, aldus de BBC. Het Aziatische land is al langer in de ban van sectarisch geweld. Deze maand zijn al honderden mensen om het leven gekomen bij aanslagen. Bij de aanslagen zondag ging het om zes autobommen. De aanslagen zijn gepleegd in drukke straten in voornamelijk sjiitische wijken.

knots71karel
27-10-13, 11:15
zo 27/10/2013 - 10:46 Joris Truyts In Bagdad, in Irak, zijn zeker 37 mensen omgekomen bij een reeks aanslagen met bomauto's. Er zijn ook tientallen gewonden. In een halfuur tijd ontploften minstens 8 geparkeerde wagens op verschillende plaatsen in de stad.

Vooral markten en drukke straten waren het doelwit van de aanslagen. Er zijn zeker 60 gewonden geteld.
De aanslagen zijn nog niet opgeëist, maar de bomauto's ontploften in wijken waar vooral sjiitische moslims wonen. Er wordt dan ook gekeken in de richting van soennitische militanten. Het sektarische geweld is de laatste tijd weer fel toegenomen in Irak.
Volgens de VN zijn in september 979 mensen om het leven gekomen bij de heropflakkering van het geweld in Irak. Het was daarmee een van de dodelijkste maanden van de voorbije 5 jaar. In oktober zouden al meer dan 600 mensen gedood zijn bij aanslagen.

bron :Telegraaf ,N.O.S journaal enz e

salwa xxx
27-10-13, 13:39
MOge allah subhana wata3ala hen een mooie plek in djennah geven!

knots71karel
27-10-13, 14:58
MOge allah subhana wata3ala hen een mooie plek in djennah geven!

Ik neem aan dat je de slachtoffers bedoeld ? wat moeten de daders dan ?

salwa xxx
27-10-13, 15:01
Ik neem aan dat je de slachtoffers bedoeld ? wat moeten de daders dan ?
De slachtoffers natuurlijk:o

knots71karel
27-10-13, 15:49
De slachtoffers natuurlijk:o

Wat een ellende daar die onschuldige stumpers , kindertjes die zonder vader of moeder komen te zitten
of mogelijk beide kwijt zijn of erger nog Zelf slachtoffertjes zijn.
En dan maken wij ons druk over een kinderfeest of er een zwarte piet bij mag zijn of niet :brozac:
We moeten ons eigenlijk schamen :fpotver: omdat we het zo goed hebben !

BoerHarms
28-10-13, 02:57
omdat het kinderfeest met zwarte piet erbij westers is, daarom wordt er zo druk om gemaakt.
Over hun eigen lotgenoten, oops, daar hebben ze geen interesse in, velen zijn al vanwege "economische " redenen al jaren geleden naar het Westen gevlucht.
Arme kinderen , die worden in vluchtelingen kampen getrouwd met oudere mannen.

Umarvlie
28-10-13, 12:17
omdat het kinderfeest met zwarte piet erbij westers is, daarom wordt er zo druk om gemaakt.
Over hun eigen lotgenoten, oops, daar hebben ze geen interesse in, velen zijn al vanwege "economische " redenen al jaren geleden naar het Westen gevlucht.
Arme kinderen , die worden in vluchtelingen kampen getrouwd met oudere mannen.

Welke Irakezen maken zich druk om onze zwarte piet dan?

AdamRon
28-10-13, 12:49
Ik vind het een vreemde zaak dat Samir hier niet op gereageerd heeft, of staat dat niet in zijn agenda
:gniffel:

Karin.N
28-10-13, 12:54
Ik vind het een vreemde zaak dat Samir hier niet op gereageerd heeft, of staat dat niet in zijn agenda
:gniffel:

Mijn stille aanbieder heeft het druk, hoor! Nederland is ondanks de kleinheid een enorm racistisch land waar daarnaast pedofielen rij spel hebben. Dit moet gewoon groots aan de kaak gesteld worden en daar heeft ie een dagtaak aan. Zo veel zelfs dat we voorlopig niet eens naar Parijs kunnen, snif, snif.....





:jeweetog:

BoerHarms
28-10-13, 13:42
hallo Karin, binnenkort ben ik voor mijn werk in NL B en F, daar ik een auto van de firma rijdt zal ik toestemming vragen dat je meerijdt, dan kan ik je met je liefde verenigen :lachu:

AdamRon
28-10-13, 13:43
hallo Karin, binnenkort ben ik voor mijn werk in NL B en F, daar ik een auto van de firma rijdt zal ik toestemming vragen dat je meerijdt, dan kan ik je met je liefde verenigen :lachu:

Owwww :blowen:
Ik denk namelijk niet dat hij zich zal laten zien..

BoerHarms
28-10-13, 14:11
Owwww :blowen:
Ik denk namelijk niet dat hij zich zal laten zien..


Ik ben vanaf volgend jaar zeker 1 keer per week in Parijs, heb ooit een keer aangboden hem te ontmoeten, maar wilt schijnbaar niet. Jammer, ik vreet hem niet op of zo