PDA

Bekijk Volledige Versie : Jong kind bruut doodgeschoten door politie



BoerHarms
01-11-13, 07:34
Neen hoor, de politie heeft bewust dit kind vermoord, misschien was het kind niet blank en was het misschien wel een racistische moord geweest.
Agenten zijn opgeleid in US om kinderen koelbloedig te vermoorden, Ach lik met kl*te

het verhaal,zou een andere wending gekregen hebben qls dit kind werkelijk een wapen had gehad en misschien onbewust dodelijk schlachtoffers gemaakt zou hebben.

Trouwens idee van Californië is nog niet zo verkeerd, speelgoed wapen een felle kleur geven.

super ick
01-11-13, 07:45
Tragische gebeurtenissen als gevolg van een stortvloed aan uitwassen. Die agenten zullen zich echt bedreigd hebben gevoeld. Niemand knalt voor zijn plezier een ventje van 13 af.

Aan de andere kant is er ook een significant verschil in werkwijze.
Waar je in de VS voor het niet opvolgen van een order van een agent, sta of ik schiet, ook daadwerkelijk voor je klote geschoten mag worden ligt dat hier anders. Als hier een agent een inbreker dood schiet puur alleen om het feit dat hij wegrent dan zijn de rapen gaar. (Spreekwoordelijke rapen dan hè)

BoerHarms
01-11-13, 08:07
Tragische gebeurtenissen als gevolg van een stortvloed aan uitwassen. Die agenten zullen zich echt bedreigd hebben gevoeld. Niemand knalt voor zijn plezier een ventje van 13 af.

Aan de andere kant is er ook een significant verschil in werkwijze.
Waar je in de VS voor het niet opvolgen van een order van een agent, sta of ik schiet, ook daadwerkelijk voor je klote geschoten mag worden ligt dat hier anders. Als hier een agent een inbreker dood schiet puur alleen om het feit dat hij wegrent dan zijn de rapen gaar. (Spreekwoordelijke rapen dan hè)

Ik denk dat de agenten in spee dit gebeuren dagelijks door hun hoofd blijven spelen en dit zullen ze nog lang met zich mee dragen,denk ook nog wel dat ze waarschijnlijk door dit gebeuren hun werk niet meer kunnen verrichten.
Agenten moeten vaak in tienden van seconden een beslissing nemen.

knuppeltje
01-11-13, 08:45
Zolang ze niets doen aan dat zotte idee dat iedereen het recht heeft om met vuurwapens rond te lopen, zal de politie misschien nog dikwijls voor dergelijke situaties komen te staan.