PDA

Bekijk Volledige Versie : Racistische leuzen op huis islamitische voorzitter anti-islamofobie organisatie



Pagina's : [1] 2 3

Samir75017
01-11-13, 13:02
http://md1.libe.com/photo/562012-abdallah-zekri-president-de-l-observatoire-national-contre-l-islamophobie-pose-en-face-de-son-domici.jpg?modified_at=1383250503&width=825

Na islamitische gebouwen zijn ook woningen van moslims het doelwit van racistische groeperingen in Frankrijk.

Op de muren van de woning van de voorzitter van het Observatorium in strijd tegen Islamofobie zijn racistische leuzen gekalkt. Op het huis van Abdallah Zekri valt volgens verschillende bronnen extreme haat te lezen. 'Weg met islam', 'Weg met Arabieren' en 'Heil Hitler' viel er te lezen. Soortgelijke teksten werden op het huis van een lid van de Franse raad voor Moslims ontdekt. Voor Zekri is de maat vol, hij besloot aangifte te doen.

In een reeks van vandalistische daden jegens moslims en religieuze gebouwen is dit een nieuwe manier. Eerder werden huizen van personen die staan voor islamitische belangen buiten schot gehouden. Met de nieuwe ontwikkelingen lijken extremisten het op de persoonlijke toer te willen gooien.

Nîmes: insultes racistes sur la maison d (http://www.liberation.fr/societe/2013/10/31/nimes-insultes-racistes-sur-la-maison-d-un-responsable-musulman_943784)

http://nieuws.marokko.nl/29764/racistische-leuzen-op-huis-islamitische-voorzitter-anti-islamofobie-organisatie/s/1a5ec3a00d65ace0514b92b094c9cadf/

Samir75017
01-11-13, 13:16
Coward thugs.

Wonder why this Christian cross ...

mark61
01-11-13, 13:21
Antwoord geven. NU.

Donder op met je eenzijdige non-topics. Ga in Frankrijk posten. Daar ben je blijkbaar te laf voor.

Wat is dit voor onzin?

knuppeltje
02-11-13, 09:54
Coward thugs.

Wonder why this Christian cross ...

Waar?

Karin.N
02-11-13, 10:08
http://md1.libe.com/photo/562012-abdallah-zekri-president-de-l-observatoire-national-contre-l-islamophobie-pose-en-face-de-son-domici.jpg?modified_at=1383250503&width=825

Na islamitische gebouwen zijn ook woningen van moslims het doelwit van racistische groeperingen in Frankrijk.



Op de muren van de woning van de voorzitter van het Observatorium in strijd tegen Islamofobie zijn racistische leuzen gekalkt. Op het huis van Abdallah Zekri valt volgens verschillende bronnen extreme haat te lezen. 'Weg met islam', 'Weg met Arabieren' en 'Heil Hitler' viel er te lezen. Soortgelijke teksten werden op het huis van een lid van de Franse raad voor Moslims ontdekt. Voor Zekri is de maat vol, hij besloot aangifte te doen.

In een reeks van vandalistische daden jegens moslims en religieuze gebouwen is dit een nieuwe manier. Eerder werden huizen van personen die staan voor islamitische belangen buiten schot gehouden. Met de nieuwe ontwikkelingen lijken extremisten het op de persoonlijke toer te willen gooien.

Nîmes: insultes racistes sur la maison d (http://www.liberation.fr/societe/2013/10/31/nimes-insultes-racistes-sur-la-maison-d-un-responsable-musulman_943784)

http://nieuws.marokko.nl/29764/racistische-leuzen-op-huis-islamitische-voorzitter-anti-islamofobie-organisatie/s/1a5ec3a00d65ace0514b92b094c9cadf/


Ik snap niet dat je dit plaatst op een Nederlands forum. Dit zeg ik vanwege jouw reacties in andere topics. Want het is altijd je ultieme wens om het onderwerp zo klein mogelijk te houden. Dus wat hebben wij Nederlanders te maken met dingen die in Frankrijk gebeuren. Ga daar maar op een forum posten.

Want je bent in staat om een prikker hier in een kwaad daglicht te stellen door express zijn of haar woorden te verdraaien. Net zoals je in het topic over pedo's deed. Stellen dat Boer Harms blij was met de legalisatie van de pedoclub.

Heb je btw al je excuses aangeboden. En al die tientallen vragen al beantwoord.

AdamRon
02-11-13, 11:17
In een reeks van vandalistische daden jegens moslims en religieuze gebouwen is dit een nieuwe manier. Eerder werden huizen van personen die staan voor islamitische belangen buiten schot gehouden. Met de nieuwe ontwikkelingen lijken extremisten het op de persoonlijke toer te willen gooien.


Het valt mij nog mee dat ze hier niet over terroristen praten inplaats van extremisten

Samir75017
02-11-13, 12:14
Waar?

Below 'Heil Hitler', there's a Christian cross.

Samir75017
02-11-13, 12:16
Het valt mij nog mee dat ze hier niet over terroristen praten inplaats van extremisten

Interesting. Why do you think they do not use the word 'terrorists' ?

mark61
02-11-13, 12:17
Below 'Heil Hitler', there's a Christian cross.

Antwoorden. NU.

Karin.N
02-11-13, 12:23
Interesting. Why do you think they do not use the word 'terrorists' ?

Waarom post je dit artikel? Met welke bedoeling? Wat voor reacties wil je? Voordat je reacties weer gaat verdraaien omdat de antwoorden je niet bevallen. Waarom moeten wij reageren op wat er in frankrijk gebeurd. Als we het over pedofilie hebben wil jij specifiek alle islamitische landen erbuiten houden. En het puur op nederland houden.Dus waarom nu iets frans naar hier importeren.

Hypocriete, schijnheilige lafaard. Je bent zo een mooi voorbeeld van hoe schijnheilig, achterbaks en hypocriet sommige religieuzen zijn. :kotsen:

mark61
02-11-13, 12:29
Nou ja, als Samir le parisien religieus is ben ik de paus.

AdamRon
02-11-13, 12:34
Nou ja, als Samir le parisien religieus is ben ik de paus.

ROFL :lachu:

Karin.N
02-11-13, 12:43
Coward thugs.

Wonder why this Christian cross ...

Waarom is een kruis altijd iets christelijks? Dan is pedofilie zeker altijd iets islamitisch?

Kijk es links, zie je een hakenkruis, denk de uiteindjes weg en je hebt een onaf hakenkruis.

Waarom gedraag je je zo achterlijk?

Samir75017
02-11-13, 12:52
Nîmes: insultes racistes sur la maison d’un responsable musulman

Des insultes racistes et à caractère nazi ont été peintes dans la nuit de mercredi à jeudi sur les murs de la maison nîmoise du président de l’Observatoire national contre l’islamophobie au conseil français du Culte Musulman (CFCM), Adbdallah Zekri.

Les slogans «Islam dehors», «les Arabes dehors», des croix gammées, «Heil Hitler», «SS» et des croix chrétiennes ont été peints sur les murs, selon deux photos transmises à l’AFP.

Nîmes: insultes racistes sur la maison d (http://www.liberation.fr/societe/2013/10/31/nimes-insultes-racistes-sur-la-maison-d-un-responsable-musulman_943784)

Joesoef
02-11-13, 12:53
Wtf is heit?

BoerHarms
02-11-13, 12:58
Ik dacht dat we hier op maroc.nl zijn ipv maroc.fr

knuppeltje
02-11-13, 13:01
Nîmes: insultes racistes sur la maison d’un responsable musulman

Des insultes racistes et à caractère nazi ont été peintes dans la nuit de mercredi à jeudi sur les murs de la maison nîmoise du président de l’Observatoire national contre l’islamophobie au conseil français du Culte Musulman (CFCM), Adbdallah Zekri.

Les slogans «Islam dehors», «les Arabes dehors», des croix gammées, «Heil Hitler», «SS» et des croix chrétiennes ont été peints sur les murs, selon deux photos transmises à l’AFP.

Nîmes: insultes racistes sur la maison d (http://www.liberation.fr/societe/2013/10/31/nimes-insultes-racistes-sur-la-maison-d-un-responsable-musulman_943784)

Ik zie op die foto nog steeds geen christelijk kruis. Wat ze in dat bericht ook zeggen.

AdamRon
02-11-13, 13:02
Waarom is een kruis altijd iets christelijks?

Ik heb een aantal vriendinnen (20+) die allemaal iets Christelijks hebben (ik kan het weten) :stout:

Joesoef
02-11-13, 13:03
Heel slim om de liberation te quoten, lekker rechts. Die zoeken overal wat achter wat naar islam ruikt. Die + is gewoon een plus/ en-teken.

CONTRA
02-11-13, 13:03
Waarom is een kruis altijd iets christelijks?



omdat het verdacht veel lykt op een kristenkruis

AdamRon
02-11-13, 13:04
Ik zie op die foto nog steeds geen christelijk kruis. Wat ze in dat bericht ook zeggen.

Heb je gelijk in.. het lijkt in de verste verte niet op een Christelijk kruis (hoe graag Samir dat ook graag zou willen want dan kan hij verbindingen leggen).
In mijn ogen heeft het meer weg van een Kelten kruis (Voor Samir . Celtic Cross)

BoerHarms
02-11-13, 13:05
Nîmes: insultes racistes sur la maison d’un responsable musulman

Des insultes racistes et à caractère nazi ont été peintes dans la nuit de mercredi à jeudi sur les murs de la maison nîmoise du président de l’Observatoire national contre l’islamophobie au conseil français du Culte Musulman (CFCM), Adbdallah Zekri.

Les slogans «Islam dehors», «les Arabes dehors», des croix gammées, «Heil Hitler», «SS» et des croix chrétiennes ont été peints sur les murs, selon deux photos transmises à l’AFP.

Nîmes: insultes racistes sur la maison d (http://www.liberation.fr/societe/2013/10/31/nimes-insultes-racistes-sur-la-maison-d-un-responsable-musulman_943784)

Wat probeer je ons te vertellen ? Wat is je bericht dat je de lezer wilt geven ?

AdamRon
02-11-13, 13:08
Heel slim om de liberation te quoten, lekker rechts. Die zoeken overal wat achter wat naar islam ruikt. Die + is gewoon een plus/ en-teken.
Goed opgemerkt, maar dat is niet wat Samir wil horen

Samir75017
02-11-13, 13:11
Heel slim om de liberation te quoten, lekker rechts.

Libé = rechts ??

Libération (in de wandelgangen ook wel Libé) is een in 1973 door onder meer Jean-Paul Sartre opgericht Frans dagblad van overwegend linkse signatuur. De hoofdzetel bevindt zich te Parijs.

Libération - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Lib%C3%A9ration)

knuppeltje
02-11-13, 13:14
Heb je gelijk in.. het lijkt in de verste verte niet op een Christelijk kruis (hoe graag Samir dat ook graag zou willen want dan kan hij verbindingen leggen).
In mijn ogen heeft het meer weg van een Kelten kruis (Voor Samir . Celtic Cross)

Ook dat niet. Het is een swastika, ofwel hakenkruis. Het symbool is al duizenden jaren ouder dan het christendom, en heeft dan ook een heel andere oorsprong en heeft helemaal niets met het christendom te maken.

Swastika - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Swastika)

CONTRA
02-11-13, 13:14
Wat probeer je ons te vertellen ? Wat is je bericht dat je de lezer wilt geven ?

myn frans is slecht maar als er staat et des croix chrétiennes dan snapt een anaflabeet dat nog.

knuppeltje
02-11-13, 13:17
myn frans is slecht maar als er staat et des croix chrétiennes dan snapt een anaflabeet dat nog.

Degene die dat teken ziet weet meteen wat het is, anders is die een analfabeet.

CONTRA
02-11-13, 13:18
Ook dat niet. Het is een swastika, ofwel hakenkruis. Het symbool is al duizenden jaren ouder dan het christendom, en heeft dan ook een heel andere oorsprong en heeft helemaal niets met het christendom te maken.

Swastika - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Swastika)

het is geen hakenruis. het is een hakenlooskruis. het kruis is een kristenkruis.

Samir75017
02-11-13, 13:20
Goed opgemerkt, maar dat is niet wat Samir wil horen

Why did you choose a + for your avatar and not a - sign ?

knuppeltje
02-11-13, 13:20
het is geen hakenruis. het is een hakenlooskruis. het kruis is een kristenkruis.

Moet je je er toch eens meer in verdiepen, of een bril opzetten.

Samir75017
02-11-13, 13:22
Ook dat niet. Het is een swastika, ofwel hakenkruis. Het symbool is al duizenden jaren ouder dan het christendom, en heeft dan ook een heel andere oorsprong en heeft helemaal niets met het christendom te maken.

Swastika - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Swastika)

Try again.

CONTRA
02-11-13, 13:23
Moet je je er toch eens meer in verdiepen.

als je het verschil niet ziet tussen een kruis met haken en een kruis zonder haken dan raad ik je een leesbril aan

AdamRon
02-11-13, 13:27
Why did you choose a + for your avatar and not a - sign ?
That's my personal reason, nothing of your concern..
Could you please stick to your own topic ?

Karin.N
02-11-13, 13:29
Why did you choose a + for your avatar and not a - sign ?

Graag on topic blijven! Wantdat is wat je anderen steeds voorhoudt.
Van mij mag je afwijken, maar dan ook niet zeiken tegen de anderen.

knuppeltje
02-11-13, 13:30
als je het verschil niet ziet tussen een kruis met haken en een kruis zonder haken dan raad ik je een leesbril aan

Haha, leuk geprobeerd.

Swastika Stock Foto's en Beelden. 293 swastika afbeeldingen en fotografie beschikbaar. U kunt zoeken bij meer dan 100 stock foto leveranciers. (http://www.fotosearch.nl/beeld-foto/swastika.html)

knuppeltje
02-11-13, 13:31
Try again.

Begin er even zelf mee.

Samir75017
02-11-13, 13:33
Begin er even zelf mee.

You don't see the difference between a Christian cross and a Swastika ?

AdamRon
02-11-13, 13:33
Ik denk dat Joesoef het bij het rechte eind heeft.. het is een soort handtekening...

Wat er staat is Heit Hitler (rofl)
en daaronder een soort graffitti handtekening + SS

Heeft helamaal niets met een Christenkruis te maken... jammer he? Samir

Karin.N
02-11-13, 13:34
omdat het verdacht veel lykt op een kristenkruis


hakenKRUIS :tik:

Samir75017
02-11-13, 13:36
Het kan ook zijn dat degene die de muren besmeurden werden gestoord en geen tijd meer hadden om dit hakenkruis (zie het woord kruis) af te maken.

:gniffel:

Karin.N
02-11-13, 13:37
You don't see the difference between a Christian cross and a Swastika ?

Voor jou zijn alle kruizen christelijk? Waarom? Ben je soms christelijk?

Vreemd, obsessie voor kruizen, pedo's :vreemd: Engelstalige franse marokkaan die op een nederlands forum post.

Maar waarom blijf jij vragen stellen, zelf beantwoord je ze nauwelijks. Is erg onbeleefd!

CONTRA
02-11-13, 13:40
Haha, leuk geprobeerd.



hieronder zie je twee plaatjes. links een kruis met haken en rechts een kruis zonder haken. zie je het verschil knuppeltje?


http://antiorde.nl/kruis.jpg

Karin.N
02-11-13, 13:40
Try again.

Non, jij hebt eerst nog het nodige te beantwoorden. Brutale vlerk!

Samir75017
02-11-13, 13:41
Het kan ook zijn dat degene die de muren besmeurden werden gestoord en geen tijd meer hadden om dit hakenkruis (zie het woord kruis) af te maken

:lol:

H.P.Pas
02-11-13, 13:42
Een fel papenvreter te Leiden
die alles wat rooms is will mijden
heeft laatst consequent
tot het bittere end
het kruis uit zijn broek laten snijden.

Karin.N
02-11-13, 13:43
hieronder zie je twee plaatjes. links een kruis met haken en rechts een kruis zonder haken. zie je het verschil knuppeltje?


http://antiorde.nl/kruis.jpg

Kijk eens naar het linker hakenkruis. Denk de lijntjes weg en je hebt een kruis.

knuppeltje
02-11-13, 13:44
hieronder zie je twee plaatjes. links een kruis met haken en rechts een kruis zonder haken. zie je het verschil knuppeltje?


http://antiorde.nl/kruis.jpg

Haha, van die linkse staan er een stelletje op de foto.

BoerHarms
02-11-13, 13:44
:lol:

jammer dat je zo achterbaks bent om niet te zeggen wat je graag wilt horen.

Ik ben het dan niet altijd met contra eens, ik denk meerdere , maar hij is tenminste niet achterbaks en recht voor zijn raap, dat toont tenminste wel karakter .

CONTRA
02-11-13, 13:45
Kijk eens naar het linker hakenkruis. Denk de lijntjes weg en je hebt een kruis.

op die manier kan je alle lyntjes wegdenken en dan heb je helemaal geen enkel teken meer.

knots71karel
02-11-13, 13:45
Below 'Heil Hitler', there's a Christian cross.
OOOOOOOOOOOOOOOO het is toch wat !:schok: :dood: :moeilijk: :watte?: :huil2: :huil2: :huil2: :huil2: :regie:

Karin.N
02-11-13, 13:45
:lol:

Pas bracht me net op een idee (dank je pas) Samir je draagt zeker ook geen broeken, er zit namelijk een kruis in. :stout: Dat betekent dan in jouw wereldje dat je gristelijk bent :lole:

CONTRA
02-11-13, 13:45
Haha, van die linkse staan er een stelletje op de foto.

en van die rechtse staat er ook eentje op de foto maar dat schyn jy nog steeds niet door te hebben.

AdamRon
02-11-13, 13:47
18205
Handtekening zoals Joesoef al dacht

Karin.N
02-11-13, 13:47
op die manier kan je alle lyntjes wegdenken en dan heb je helemaal geen enkel teken meer.

Dat klopt :stout:

BoerHarms
02-11-13, 13:47
Pas bracht me net op een idee (dank je pas) Samir je draagt zeker ook geen broeken, er zit namelijk een kruis in. :stout: Dat betekent dan in jouw wereldje dat je gristelijk bent :lole:

is dat de redenen waarom ze een jurk dragen


dus,...... Samir draagt een witte jurk volgens jouw redenatie

Samir75017
02-11-13, 13:48
Voor jou zijn alle kruizen christelijk? Waarom? Ben je soms christelijk?



That's what's in all the newspapers. Christian cross.

Do you think they are saying that to give the Christians a bad name ? Discrimination against the Christians ?

Karin.N
02-11-13, 13:50
Even helemaal off topic, solly, maar mijn moordspel is bijna klaar. Krijg hier nieuwe inspiratie.

Volgende spel heet: Moord op Maroc!

Wie is er vermoord, welke karakters spelen mee :stout:
Krijg me toch een berg inspiratie

knots71karel
02-11-13, 13:50
Antwoorden. NU.

Dacht je nu echt een ZINNIG antwoord te krijgen van een ZWAKZINNIGE ?

BoerHarms
02-11-13, 13:50
That's what's in all the newspapers. Christian cross.

Do you think they are saying that to give the Christians a bad name ? Discrimination against the Christians ?

Denk je nu werkelijk dat ze allemaal denken wat jij denkt ??

CONTRA
02-11-13, 13:51
18205
Handtekening zoals Joesoef al dacht

ja hoor nazis zullen wel eventjes hun handtekening vermelden. kunnen ze meteen ook hun adres erby taggen.

Karin.N
02-11-13, 13:51
That's what's in all the newspapers. Christian cross.

Do you think they are saying that to give the Christians a bad name ? Discrimination against the Christians ?

Heb net m'n krantje erop nageslagen en nee er staat niets over in.

En nee, jij gaat mij niets in de mond leggen, wat jij hier kakelt is allemaal voor je eigen rekening!

En besides, je gaat eerst zelf maar eens antwoorden, brutale aap met geen respect voor ouderen

BoerHarms
02-11-13, 13:52
ja hoor nazis zullen wel eventjes hun handtekening vermelden. kunnen ze meteen ook hun adres erby taggen.

Laten we wel effe in de huidige tijd blujven -----> email adress wel te verstaan

Samir75017
02-11-13, 13:53
Het kan ook zijn dat degene die de muren besmeurden werden gestoord en geen tijd meer hadden om dit hakenkruis (zie het woord kruis) af te maken

:lol:

Karin.N
02-11-13, 13:55
is dat de redenen waarom ze een jurk dragen


dus,...... Samir draagt een witte jurk volgens jouw redenatie


Wie weet, misschien groeien er zelfs vleugeltjes op het rugpand :engel:

AdamRon
02-11-13, 13:57
ja hoor nazis zullen wel eventjes hun handtekening vermelden. kunnen ze meteen ook hun adres erby taggen.

Jij (als kraker sympatisant) moet dit toch wel kunnen weten.. elke graffitti spuiter laat zijn / haar handtekening achter of dit gebeurt als enkeling of (wat vaker gebeurt) als groep..
Als jij het allemaal zo best weet, verklaar dan wat het teken betekend wat links van (het vermeende Christelijke) kruis staat

Karin.N
02-11-13, 13:57
:lol:

Ja en? Wat is je punt? O nee, dat klopt je hebt niets te melden, sorry was ik ff vergeten:moeilijk:

BoerHarms
02-11-13, 13:58
Wie weet, misschien groeien er zelfs vleugeltjes op het rugpand :engel:

Samir de Engel , het zou zo maar kennen , ze hebben het wel eens over christelijke schijnheiligheid, hmmm, volgens mij is Samir geen moslim maar een christelijke schijnheilige die probeert de moslims in een kwaad daglicht aan het zetten is. Ja, ook bij de christelijken heb je vreemde uitwassen

CONTRA
02-11-13, 13:58
heb hier nu al een paar grappige reakties gezien. het kruis zou een handtekening zyn van de racisten. het kruis is een hakenkruis ook al heeft het geen haken. het kruis is een onafgemaakt hakenkruis. het kruis is een plusteken.

benieuwen welke originele verklaringen er nog meer aan gegeven worden.....

Karin.N
02-11-13, 14:00
heb hier nu al een paar grappige reakties gezien. het kruis zou een handtekening zyn van de racisten. het kruis is een hakenkruis ook al heeft het geen haken. het kruis is een onafgemaakt hakenkruis. het kruis is een plusteken.

Je vergeet er een, een heel belangrijke, kruis in de broek :o

We komen zo wel een saaie zaterdagmiddag door.......

Maar krijg zo eters, dus gaat gauw mijn "vrouwelijk heiligdom" opzoeken :stout:

Veel plezier verder allemaal, kom later nog wel ff checken :stout:

knots71karel
02-11-13, 14:00
Antwoord geven. NU.

Donder op met je eenzijdige non-topics. Ga in Frankrijk posten. Daar ben je blijkbaar te laf voor.

Wat is dit voor onzin?
Dit is geen onzin ( althans voor Samier niet) gevoed door een ziekelijke haat en het feit dat hij hier frank en vrij ,zijn provocerende flut onderwerpjes mag spuien , die gezien hun belangrijkheid , hooguit in de plaatselijke roddelkrant thuis horen ,maar in geen geval passen op het Nieuws Van De Dag .
Alsof het WERELD NIEUWS is !

AdamRon
02-11-13, 14:01
heb hier nu al een paar grappige reakties gezien. het kruis zou een handtekening zyn van de racisten. het kruis is een hakenkruis ook al heeft het geen haken. het kruis is een onafgemaakt hakenkruis. het kruis is een plusteken.

benieuwen welke originele verklaringen er nog meer aan gegeven worden.....

Ik wacht op je verklaring

Samir75017
02-11-13, 14:01
Ja en? Wat is je punt? O nee, dat klopt je hebt niets te melden, sorry was ik ff vergeten:moeilijk:

Do you believe in Father Xmas ?

knuppeltje
02-11-13, 14:02
en van die rechtse staat er ook eentje op de foto maar dat schyn jy nog steeds niet door te hebben.

Dat ding had ik echt wel wel gezien. Maar een specifiek christelijk kruis wordt altijd afgebeeld met een veel kortere horizontale balk ten opzichte van de verticale balk. Naast dat ding staat ook nog zoiets als een halve swastika. Mogelijk heeft Karin gelijk en werden de daders in hun artistieke bezigheden gestoord. Hoe dan ook, dat ene kruis als specifiek christelijk herkenningsteken te verklaren is net zo maf als dat van alle kruizen te doen, ook die je op school bij rekenen leerde. Verder is bij dergelijke zaken zover ik weet nog nooit een christelijk kruis gebruikt, wel steeds swastika's.

Maar degene die er toch een christelijk symbool in wil zien, die doet maar.

AdamRon
02-11-13, 14:03
heb hier nu al een paar grappige reakties gezien. het kruis zou een handtekening zyn van de racisten. het kruis is een hakenkruis ook al heeft het geen haken. het kruis is een onafgemaakt hakenkruis. het kruis is een plusteken.

benieuwen welke originele verklaringen er nog meer aan gegeven worden.....

Ik wacht nog steeds op je verklaring

knots71karel
02-11-13, 14:05
Below 'Heil Hitler', there's a Christian cross.

+ Gelijk aan dit kruis ! http://us.123rf.com/400wm/400/400/laurast/laurast1207/laurast120700034/14372231-bloemen-christelijk-kruis-boomvorm-op-een-witte-achtergrond--vector-afbeelding.jpg (http://www.google.nl/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&docid=QY0K8o0Xj4VI7M&tbnid=uXxZaV-1u3YF1M:&ved=0CAgQjRwwAA&url=http%3A%2F%2Fnl.123rf.com%2Fphoto_14372231_blo emen-christelijk-kruis-boomvorm-op-een-witte-achtergrond--vector-afbeelding.html&ei=eQZ1UsiYNc2ihgeas4GoAw&psig=AFQjCNEmUFw0RXBrbXTg8Uo9-w2tBAMeaw&ust=1383487481930139)

CONTRA
02-11-13, 14:07
Jij (als kraker sympatisant) moet dit toch wel kunnen weten.. elke graffitti spuiter laat zijn / haar handtekening achter of dit gebeurt als enkeling of (wat vaker gebeurt) als groep..

Als jij het allemaal zo best weet, verklaar dan wat het teken betekend wat links van (het vermeende Christelijke) kruis staat

nazis vermelden niet hun handtekening by haatgraffiti. het lykt ook niet op een handtekening.

geen idee wat daar staat. dat kristenkruis echter valt nogal op. niet meer dan logisch dat samir daar op reageerde alsook de franse media blykbaar.

knots71karel
02-11-13, 14:10
Schitterend dit antwoord , ik zie het al voor me; Samier die het kruis uit z,n broek knipt !
:stout:

AdamRon
02-11-13, 14:11
nazis vermelden niet hun handtekening by haatgraffiti. het lykt ook niet op een handtekening.

geen idee wat daar staat. dat kristenkruis echter valt nogal op. niet meer dan logisch dat samir daar op reageerde alsook de franse media blykbaar.

Dank je wel.

Ik denk dat jij het ook wel weet (net als vele anderen) dat Samir dit niet geplaatst zou hebben als (het vermeende) Christenkruis niet aanwezig geweest zou zijn.
Net als andere topic's van deze persoon is dit gegeven een perfecte dekmantel om zijn ware intenties te verbergen

knuppeltje
02-11-13, 14:12
nazis vermelden niet hun handtekening by haatgraffiti. het lykt ook niet op een handtekening.

geen idee wat daar staat. dat kristenkruis echter valt nogal op. niet meer dan logisch dat samir daar op reageerde alsook de franse media blykbaar.

Blijkbaar weten die net als jij niet hoe je een christelijk kruis afbeeldt.

AdamRon
02-11-13, 14:12
Schitterend dit antwoord , ik zie het al voor me; Samier die het kruis uit z,n broek knipt !
:stout:

Zal in zijn geval toch niets uitmaken want hij is verstoken van ballen

H.P.Pas
02-11-13, 14:13
:ego: Het zegevierend kruis. (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/33/Tictactoe1.gif)

CONTRA
02-11-13, 14:18
Blijkbaar weten die net als jij niet hoe je een christelijk kruis afbeeldt.

kristelyke kruizen kun je in alle maten en vormen afbeelden. zelfs in de vorm van een omgekeerd kruis en het hakenkruis.

BoerHarms
02-11-13, 14:24
Do you believe in Father Xmas ?

Ik weet het niet, gezien jouw optreden hier zijn de prikkers meer geneigd in Father X-mas te geloven dan samir

AdamRon
02-11-13, 14:28
Een redelijke goede uitleg van de swastika (hakenkruis)
http://www.jcaltorf.info/Publicaties/Swastika.pdf

knots71karel
02-11-13, 14:29
Kijk eens naar het linker hakenkruis. Denk de lijntjes weg en je hebt een kruis.

Dat niet alleen , als je goed kijkt zie je dat het haken kruis vermoedelijk door een ander is getekend als het + teken, dus mogelijk zijn er minstens twee ''etterbakjes '' aan de gang geweest .
Ik spreek van ''etterbakjes "'omdat ik het uiteraard afkeur wat daar gebeurt is !
maar zoveel ophef ,is dit stomme onderwerpje niet waard , het is helaas een dagelijks voorkomend gebeuren , het bekladden van muren en wanden, met al dan niet persoonlijk gerichte berichten.

H.P.Pas
02-11-13, 14:34
kristelyke kruizen kun je in alle maten en vormen afbeelden. zelfs in de vorm van een omgekeerd kruis en het hakenkruis.
.......Yep. (http://rationalwiki.org/w/images/archive/7/7e/20091003201203!Hammer_and_sickle.svg)

knots71karel
02-11-13, 14:34
Ik weet het niet, gezien jouw optreden hier zijn de prikkers meer geneigd in Father X-mas te geloven dan samir
:engel::stout:

MaryJames
02-11-13, 14:38
Het valt me op dat ik geen enkel post lees met afkeur en afschuw van wat daar in Frankrijk gebeurd is.

Ondertussen zijn jullie alleen maar bezig om Samir aan te vallen en grappen te maken over een "onzichtbare" kruis die toch echt zichbaar is. Gatverdamme zeg.

AdamRon
02-11-13, 14:42
Het valt me op dat ik geen enkel post lees met afkeur en afschuw van wat daar in Frankrijk gebeurd is.

Ondertussen zijn jullie alleen maar bezig om Samir aan te vallen en grappen te maken over een "onzichtbare" kruis die toch echt zichbaar is. Gatverdamme zeg.

Ik denk niet dat je thuis bent in de handelswijze cq meningen die Samir erop na houdt.
Ten tweede.. natuurlijkis het erg.. maar valt in het niet wat de zwarte Afrikaners meemaken in Marokko.

ps.
Ga http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/367383-nederlandse-pedovereniging-mag-bestaan.html maar eens lezen... dan weet je wie en wat Samir is

knots71karel
02-11-13, 14:49
Het valt me op dat ik geen enkel post lees met afkeur en afschuw van wat daar in Frankrijk gebeurd is.

Ondertussen zijn jullie alleen maar bezig om Samir aan te vallen en grappen te maken over een "onzichtbare" kruis die toch echt zichbaar is. Gatverdamme zeg.

Mogelijk heb je het topic niet helemaal gevolgd en zeker niet alle door hem gestarte topic,s bekeken ,want dan kwam je echt niet tot deze conclussie , en het gaat niet omdat kruis het gaat om de haat , hij is nl degene die zo nodig dat ene kruisje uit moest buiten en er vooral op wijzen dat het wel zijn alom gehate kristelijken
geweest moeten zijn die dat ''kliederwerk ''verricht hebben.

En ik heb wel degelijk ook mijn afkeuring laten blijken:
dus mogelijk zijn er minstens twee ''etterbakjes '' aan de gang geweest .
Ik spreek van ''etterbakjes "'omdat ik het uiteraard afkeur wat daar gebeurt is !

Maar ik blijf er bij dat dit topic niet thuis hoort bij het N.V.D.D.

MaryJames
02-11-13, 14:49
Ik denk niet dat je thuis bent in de handelswijze cq meningen die Samir erop na houdt.
Ten tweede.. natuurlijkis het erg.. maar valt in het niet wat de zwarte Afrikaners meemaken in Marokko

Ten eerste, het interesseert me niet wie Samir is en wat hij vindt, ik reageer op het krantenbericht en dat zouden jullie allemaal eens moeten doen. Of wacht, werkt het hier niet zo?

Ten tweede, alles valt in het niet als je het blijft vergelijken. Moeten we dat dan blijven doen? Moeten we dingen minder erg vinden omdat het ergens anders erger is? Raar hoor.

MaryJames
02-11-13, 14:52
Mogelijk heb je het topic niet helemaal gevolgd en zeker niet alle door hem gestarte topic,s bekeken ,want dan kwam je echt niet tot deze conclussie , en het gaat niet omdat kruis het gaat om de haat , hij is nl degene die zo nodig dat ene kruisje uit moest buiten en er vooral op wijzen dat het wel zijn alom gehate kristelijken
geweest moeten zijn die dat ''kliederwerk ''verricht hebben.

En ik heb wel degelijk ook mijn afkeuring laten blijken:
dus mogelijk zijn er minstens twee ''etterbakjes '' aan de gang geweest .
Ik spreek van ''etterbakjes "'omdat ik het uiteraard afkeur wat daar gebeurt is !

Maar ik blijf er bij dat dit topic niet thuis hoort bij het N.V.D.D.



En maar blijven wijzen naar iemand. Ja maar hij zei dit en hij zei dat en hij begon en hij is niet eerlijk :huil:. Raar volk hier op nvdd.

(Jouw afkeuring zag ik net pas, viel het jou op dat jij dan ook de enige was?).

Karin.N
02-11-13, 14:56
Ten eerste, het interesseert me niet wie Samir is en wat hij vindt, ik reageer op het krantenbericht en dat zouden jullie allemaal eens moeten doen. Of wacht, werkt het hier niet zo?

Ten tweede, alles valt in het niet als je het blijft vergelijken. Moeten we dat dan blijven doen? Moeten we dingen minder erg vinden omdat het ergens anders erger is? Raar hoor.


Mensen afzeiken en op de personen of bevolkingsgroepen spelen mag kennelijk alleen op WSDB volgens jou? Dan moet beheer dit topic maar verhuizen!

Samir heeft hier een aardige geschiedenis opgebouwd, maar bescherm hem maar. Hij is gek op vrouwelijke hulptroepen.

BoerHarms
02-11-13, 14:57
En maar blijven wijzen naar iemand. Ja maar hij zei dit en hij zei dat en hij begon en hij is niet eerlijk :huil:. Raar volk hier op nvdd.

(Jouw afkeuring zag ik net pas, viel het jou op dat jij dan ook de enige was?).

Zou je eens wat vaker moeten komen en meer moeten lezen, dan kan je zien dat de meeste prikkers wel duideljke stellingsname of meningen hebben over een geopende topic, maar,...affijn voordat ik deze zin wil afmaken ,..


ga eerst maar eens een aantal topics lezen en kom dan maar eens terug.

Welcome bij NvdD

H.P.Pas
02-11-13, 14:57
Het valt me op dat ik geen enkel post lees met afkeur en afschuw van wat daar in Frankrijk gebeurd is.

Ondertussen zijn jullie alleen maar bezig om Samir aan te vallen en grappen te maken over een "onzichtbare" kruis die toch echt zichbaar is. Gatverdamme zeg.


Als dat het enige is, dat je hier opvalt, dan valt je opvallend weinig op.

AdamRon
02-11-13, 14:57
Ten tweede, alles valt in het niets als je het blijft vergelijken. Moeten we dat dan blijven doen? Moeten we dingen minder erg vinden omdat het ergens anders erger is? Raar hoor.

Nee, heb je gelijk in maar dat gaat niet op voor Samir.
Hij plaats het liefst dit soort artikelen zodat hij zijn ware intenties kan verbergen.. zelfs wanneer (als voorbeeld) verderop bij hem in de straat een autobom ontploft gepleegd door (niet bijname te noemen) randdebielen waarbij veel mensen omgekomen zijn.. en ja.. zefls dan heeft een artikel als deze nog steeds zijn voorkeur omdat er een kruis zichtbaar is en hij automatisch dit verbind met Christenen

Karin.N
02-11-13, 15:00
En maar blijven wijzen naar iemand. Ja maar hij zei dit en hij zei dat en hij begon en hij is niet eerlijk :huil:. Raar volk hier op nvdd.

(Jouw afkeuring zag ik net pas, viel het jou op dat jij dan ook de enige was?).

In een ander topic heeft iemand afkeuring over pedo's en de bijbehorende club uitgesproken. Dit werd uiteraard meteen door samir vertaals dat degene blij was met de legalisatie van de pedoclub. Dus ja het is een ernstig bericht, maar afkeuring laten blijken bij samir, hij draait het in no time om in dat we het toejuichen. En ik pas ervoor dat mijn woorden op die wijze door samir verdraait worden en met mij ook anderen.

En besides de prikkers die mij kennen weten hoe ik over dit bericht denk, zoals ik ook weet hoe de anderen er hier over denken. En ik heb het donkerbruine vermoeden dat het vooral ene samir geen ene donder kan schelen. Tis voor hem uitsluitend een berichtje om hier te komen zieken.

MaryJames
02-11-13, 15:09
Mensen afzeiken en op de personen of bevolkingsgroepen spelen mag kennelijk alleen op WSDB volgens jou? Dan moet beheer dit topic maar verhuizen!

Volgens mij was jij dat die dat deed inderdaad. Je dacht ze hebben me daar door laat ik bij nvdd maar wel mijn gal spuwen?


Zou je eens wat vaker moeten komen en meer moeten lezen, dan kan je zien dat de meeste prikkers wel duideljke stellingsname of meningen hebben over een geopende topic, maar,...affijn voordat ik deze zin wil afmaken ,..


ga eerst maar eens een aantal topics lezen en kom dan maar eens terug.

Welcome bij NvdD

Mensen hier hebben geen stelling over een geopende topic, maar een stelling over diegene die de topic heeft geopend. Nogmaals ik lees hier geen enkele inhoudelijke reactie. Misschien als je hier te vaak zit dat je dan een beetje blind wordt.

Nee bedankt, ik kom hier niet graag door al die nare inhoudloze reacties.

MaryJames
02-11-13, 15:13
En weer lees ik alleen maar waarom Samir zo erg is.

Ik ga maar eens richting wsdb.

H.P.Pas
02-11-13, 15:22
En weer lees ik alleen maar waarom Samir zo erg is.

Ik ga maar eens richting wsdb.

Daar kom je ze allemaal weer tegen met uitzondering van Samir en nog één of twee anderen.
Stuk gezelliger inderdaad.

Karin.N
02-11-13, 15:25
Volgens mij was jij dat die dat deed inderdaad. Je dacht ze hebben me daar door laat ik bij nvdd maar wel mijn gal spuwen?



Mensen hier hebben geen stelling over een geopende topic, maar een stelling over diegene die de topic heeft geopend. Nogmaals ik lees hier geen enkele inhoudelijke reactie. Misschien als je hier te vaak zit dat je dan een beetje blind wordt.

Nee bedankt, ik kom hier niet graag door al die nare inhoudloze reacties.

Stellen dat gekleurde pieten voortaan beter kunnen, ja. Zeggen dat werkgevers hier discrimineren ja. Zeggen dat de politie hier onderscheid kan maken, ja. Mary James ook dat stond in die post. Maar het probleem is zodra iemand maarde minste kritiek heeft op islam is het huis te klein. Dan wordt iemand tot op het bot afgekraakt. En daarna had ik het over islam en dat er simpelweg niets van kritiek wordt geaccepteerd op dit geloof,omdat het perfect is. Durf jij te ontkennen dat islam zeer geregeld onderscheid maakt tussen moslims en niet moslims? Vind je dat rechtvaardig? Stel dat we moslims hier net zo zouden behandelen als islam voorschrijft over de omgang met niet moslims. Nederland zou (terecht) te klein zijn.

En ziehier, uit het niets kom jij samir verdedigen, omdat het een moslim is en omdat het bericht gaat over moslims die worden "aangevallen".


Stel MJ, dat wij massaal naar marokko waren geemigreerd in de jaren 60 en 70. En wij hadden daar totaal geen kritiek geduld op onze cultuur, vrijere omgang tussen man en vrouw. Wij hadden niet geduld dat moslims zeggen dat de bijbel vervalsingen bevat.

Vertel eens MJ, hoe hadden jullie daar gereageerd. En leg meteen ff uit hoe je mijn stelling vindt over gekleurde piet, de erkenning dat werkgevers hier kunnen discrimineren (ze doen het nl niet altijd) en dat er politie agenten zijn die mensen puur aanhouden op grond van uiterlijk. Maar ik begrijp dat deze mening erg islamfoob is en dat ik hierdoor door de mand val als een rasechte racist. Want hoe durf ik als blanke nederlandse te erkeen dat discriminatie hier voor komt. Hoe durf ik te erkeen dat een gekleurde piet beter is dan een zwarte piet. Ja Karin.N ronduit schandalig.

Ik stel het anders, ik ben tot de ontdekking gekomen dat jij en vele andere op WSDB gewoon niet moslims discrimineren.

Karin.N
02-11-13, 15:33
Volgens mij was jij dat die dat deed inderdaad. Je dacht ze hebben me daar door laat ik bij nvdd maar wel mijn gal spuwen?



Mensen hier hebben geen stelling over een geopende topic, maar een stelling over diegene die de topic heeft geopend. Nogmaals ik lees hier geen enkele inhoudelijke reactie. Misschien als je hier te vaak zit dat je dan een beetje blind wordt.

Nee bedankt, ik kom hier niet graag door al die nare inhoudloze reacties.

Zo kom ik niet meer opWSDB, Ken je het topic van afgelopen dagen over de visgraat? :kotsen: Zelfs moslims die er geen allah in herkenden werden door sommigen aangevallen.

AdamRon
02-11-13, 15:40
Zo kom ik niet meer opWSDB, Ken je het topic van afgelopen dagen over de visgraat? :kotsen: Zelfs moslims die er geen allah in herkenden werden door sommigen aangevallen.

Ik heb toevallig die topic gelezen en heb daar bewust niet op gereageerd enkel en alleen door die kinderlijke aanvallen naar anderen die er geen Allah in zagen.. het leek de kleuterschool wel

Joesoef
02-11-13, 15:40
Ik denk niet dat je thuis bent in de handelswijze cq meningen die Samir erop na houdt.
Ten tweede.. natuurlijkis het erg.. maar valt in het niet wat de zwarte Afrikaners meemaken in Marokko.

ps.
Ga http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/367383-nederlandse-pedovereniging-mag-bestaan.html maar eens lezen... dan weet je wie en wat Samir is


Bekritiseren en we nu nieuws op nieuws van de dag of de persoonlijke 'mening' van prikkers? Verders, je sleept er van alles wat er niet toe doet bij om te rechtvaardigen dat je afdwaalt.
#geenhaarbeter

AdamRon
02-11-13, 15:45
Bekritiseren en we nu nieuws op nieuws van de dag of de persoonlijke 'mening' van prikkers? Verders, je sleept er van alles wat er niet toe doet bij om te rechtvaardigen dat je afdwaalt.
#geenhaarbeter

Dus je zegt hier eigenlijk dat wat Samir allemaal uitvreet allemaal door de beugel kan en geen haarbreed in de weg gelegd word door de moderators ??
Terwijl anderen om een scheet en drie knikkers bijvoorbeeld een Ban krijgen ?
Is dit een Democratishe benadering ?
Zal MDI blij mee zijn

Eveneens willen wij benadrukken dat politieke correctheid hier hoogtij viert en het gedoogbeleid tot de één van de paradepaardjes van Maroc.NL behoort. Deze regels zijn tot stand gekomen door een samenwerking met het immer bereidwillige Nova en Dhr Grimbergen. Om te verduidelijken, bovenstaande valt onder de noemer sarcasme. Wangedrag wordt niet getolereerd en tegen elke prikker wordt één en hetzelfde beleid gehanteerd.

BoerHarms
02-11-13, 16:20
Dus je zegt hier eigenlijk dat wat Samir allemaal uitvreet allemaal door de beugel kan en geen haarbreed in de weg gelegd word door de moderators ??
Terwijl anderen om een scheet en drie knikkers bijvoorbeeld een Ban krijgen ?
Is dit een Democratishe benadering ?
Zal MDI blij mee zijn

Eveneens willen wij benadrukken dat politieke correctheid hier hoogtij viert en het gedoogbeleid tot de één van de paradepaardjes van Maroc.NL behoort. Deze regels zijn tot stand gekomen door een samenwerking met het immer bereidwillige Nova en Dhr Grimbergen. Om te verduidelijken, bovenstaande valt onder de noemer sarcasme. Wangedrag wordt niet getolereerd en tegen elke prikker wordt één en hetzelfde beleid gehanteerd.

Heeft het nut om te antwoorden, NEEN, heeft geen nut !!

AdamRon
02-11-13, 16:35
Heeft het nut om te antwoorden, NEEN, heeft geen nut !!

Mischien heb je wel gelijk, het heeft ook geen nut om hier op in te gaan.

Ik vind het alleen een vreemde zaak dat ik voor het afdwalen op mijn vingers getikt word terwijl medeprikkers bijvoorbeeld een topic openen en dan op een gegeven moment de Holocaust erbij haalt terwijl het in het bericht daar helemaal niets over te vinden is.. zo zijn er ettelijke voorbeelden op te noemen.. vreemde zaak

Dat betekend dat we deze regel " Wangedrag wordt niet getolereerd en tegen elke prikker wordt één en hetzelfde beleid gehanteerd. (te vinden in de Huisregels).. schijnbaar gewoon als een wassen neus kunnen beschouwen omdat het voor de Nederlandse wet verplicht is om deze regels op te nemen in de reglementen

BoerHarms
02-11-13, 16:43
Twee maten

CONTRA
02-11-13, 17:19
Ik denk dat jij het ook wel weet (net als vele anderen) dat Samir dit niet geplaatst zou hebben als (het vermeende) Christenkruis niet aanwezig geweest zou zijn.

ik denk dat samir het bericht ook geplaatst zou hebben als de nazis geen kristenkruis op de muur hadden getagged maar dat is spekuleren naar zyn beweegredenen. voor my doet het er niet toe waarom hy het geplaatst heeft. samir hoeft aan ons geen verantwoordelykheid af te leggen.

als ik het bericht was tegengekomen in de media had ik het mischien wel geplaatst juist vanwege dat kristenkruis. vind het opvallend dat dit kruis zo prominent onder de naam van hitler staat.


Net als andere topic's van deze persoon is dit gegeven een perfecte dekmantel om zijn ware intenties te verbergen

perfekte dekmantel? ware intenties verbergen? ik weet echt niet waar je het over hebt.

Juffrouw_Saartje
02-11-13, 19:08
Ik snap niet dat je dit plaatst op een Nederlands forum. Dit zeg ik vanwege jouw reacties in andere topics. Want het is altijd je ultieme wens om het onderwerp zo klein mogelijk te houden. Dus wat hebben wij Nederlanders te maken met dingen die in Frankrijk gebeuren. Ga daar maar op een forum posten.

Zo ken ik er ook nog een paar, wat doe jij dan als Nederlander op Maroc.nl. Je bent vrij om zijn topics te negeren.


Want je bent in staat om een prikker hier in een kwaad daglicht te stellen door express zijn of haar woorden te verdraaien. Net zoals je in het topic over pedo's deed. Stellen dat Boer Harms blij was met de legalisatie van de pedoclub.

Zo ken ik er ook nog een paar.....


Als dat legaal zou zijn, dan ben volgens mij jij de eerste die naar NL verhuist.

Juffrouw_Saartje
02-11-13, 19:13
Waarom post je dit artikel? Met welke bedoeling? Wat voor reacties wil je? Voordat je reacties weer gaat verdraaien omdat de antwoorden je niet bevallen. Waarom moeten wij reageren op wat er in frankrijk gebeurd.

Je hoeft helemaal niet te reageren, als je hem zo vreselijk vindt, negeer hem gewoon.

Juffrouw_Saartje
02-11-13, 19:18
Heb je gelijk in.. het lijkt in de verste verte niet op een Christelijk kruis (hoe graag Samir dat ook graag zou willen want dan kan hij verbindingen leggen).
In mijn ogen heeft het meer weg van een Kelten kruis (Voor Samir . Celtic Cross)

Onder de t van Heit staat een kruis, kun je dat niet zien, dan ben je opzettelijk blind.

Juffrouw_Saartje
02-11-13, 19:23
Graag on topic blijven! Wantdat is wat je anderen steeds voorhoudt.
Van mij mag je afwijken, maar dan ook niet zeiken tegen de anderen.

Dat is ontopic, want Joesoef beweerde dat die + gewoon een plus en-teken is. Ron is opzettelijk blind en ziet geen kruis onder het woord Heit, dus plaatst Samir de opmerking over zijn avatar. Het is wel degelijk on-topic, want het gaat over de symbolen op het plaatje van het openingsstuk.

Je draaft door Karin.

AdamRon
02-11-13, 19:23
Onder de t van Heit staat een kruis, kun je dat niet zien, dan ben je opzettelijk blind.

Ik heb het over een kruis, een kruis die het meeste lijkt op een + en geen Cristelijk kruis..
Waarom plaatst je dit eigenlijk ... om de boel op te FOKKEN ???

AdamRon
02-11-13, 19:26
Onder de t van Heit staat een kruis, kun je dat niet zien, dan ben je opzettelijk blind.

Tante Fokker.. nogmaals Heb je gelijk in.. het lijkt in de verste verte niet op een Christelijk kruis
Ik had het namelijk al over een kruis.... zet tenminste je bril op als iets zoekt

Ibrah1234
02-11-13, 19:32
Onder de t van Heit staat een kruis, kun je dat niet zien, dan ben je opzettelijk blind.

What a fool believes he sees

Karin.N
02-11-13, 19:41
Je hoeft helemaal niet te reageren, als je hem zo vreselijk vindt, negeer hem gewoon.

O, en jij negeert bijv een SuperIck, waarbij je geregeld op de man speelt? Super Ick heeft meer fatsoen in zijn pink, dan samir in z'n hele lijf.

Houd eens op met je 2 maten meterij!

Karin.N
02-11-13, 19:44
Dat is ontopic, want Joesoef beweerde dat die + gewoon een plus en-teken is. Ron is opzettelijk blind en ziet geen kruis onder het woord Heit, dus plaatst Samir de opmerking over zijn avatar. Het is wel degelijk on-topic, want het gaat over de symbolen op het plaatje van het openingsstuk.

Je draaft door Karin.

Vertel eens Saar, waarom heb je Samir niet berispt toen hij opzettelijk de post van Boer Harms verdraaide? Waar was je toen. Je kunt van mij zeggen wat je wil, maar ik maak geen onderscheid tussen wel en geen moslim. Je laadt hier een sterke verdenking op jezelf dat je blind bent voor de opmerkingen van je geloofsgenoot. Wie weet draaf jij wel door in je verdediging van Samir! Maar nogmaals, moet je helemaal zelf weten.

AdamRon
02-11-13, 19:44
Heb je gelijk in.. het lijkt in de verste verte niet op een Christelijk kruis (hoe graag Samir dat ook graag zou willen want dan kan hij verbindingen leggen).
In mijn ogen heeft het meer weg van een Kelten kruis (Voor Samir . Celtic Cross)

Tante Fokker, lees eens goed wat hier staat.. waar heb ik het over ????
Ten tweede Samir plaatste een opmerking over mijn avatar... Heeft helemaal niets te maken met deze topic gewoon een kinderlijke reactie om mij uit de tent te lokken.. hij moet goed onthouden "Als je wind zaait, zal je storm oogsten"
Dat hij en vermoedelijk jezelf ook het hand boven het hoofd gehouden word neemt niet weg dat je onbelemmert mensen uit de tent kan lokken door middel van persoonlijke dingen, verdraaien van dingen.. eisen van mensen om on topic te blijven om vervolgens je eigen woorden niet op jezelf toe te passen.

Schofterig

Juffrouw_Saartje
02-11-13, 19:49
Ik vind het alleen een vreemde zaak dat ik voor het afdwalen op mijn vingers getikt word terwijl medeprikkers bijvoorbeeld een topic openen en dan op een gegeven moment de Holocaust erbij haalt terwijl het in het bericht daar helemaal niets over te vinden is..

Beter lezen, dat was een reactie op Super Ick:


Extremen trekken elkaar aan. Ofwel de ratten aan beide randjes komen uit hun holen.

Waarbij Samir als voorbeeld geeft een situatie waarbij er helemaal geen 2 extremistische kanten waren:


How do you explain the Holocaust in Europe ? Were there 2 groups of extremists ?

Beter lezen Ron.

AdamRon
02-11-13, 19:58
Trouwens denk ik ook dat Juffrouw_Saartje zich (zonder het zelf in de gaten te hebben) voor het karretje van Samir laat spannen om zijn radicale gedachte goed langzaam aan te verkondigen op deze website.
In dat geval kan ik me dat voorstellen, het gebeurt vaak genoeg in de wereld... ik zou dat dan ook jammer vinden.

Aan de andere kant kan dit ook bewust gebeuren, geheel uit vrije wil... dan heb ik er helaas geen woorden voor
Ondanks het feit dat het misschien een hele aardig dame is

AdamRon
02-11-13, 20:07
Zou het niet zo kunnen zijn dat Super ick hier het rechtse gedachtegang van die club aan de ene kant en met radicale moslims aan de andere kant bedoelt?... alletwee on-topic

Waarbij Samir als voorbeeld geeft een situatie waarbij er helemaal geen 2 extremistische kanten waren:


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
How do you explain the Holocaust in Europe ? Were there 2 groups of extremists ?

Totaal of -topic, de Holocaust heeft hier geen ruk mee te maken

Samir75017
02-11-13, 20:13
Dank je wel.

Ik denk dat jij het ook wel weet (net als vele anderen) dat Samir dit niet geplaatst zou hebben als (het vermeende) Christenkruis niet aanwezig geweest zou zijn.
Net als andere topic's van deze persoon is dit gegeven een perfecte dekmantel om zijn ware intenties te verbergen

Let's be clear once again as you seem to be very slow : Iam a Moroccan member and Iam free to post whatever I want on a Moroccan forum. In this case, racism and Islamophobia. What you're trying to do is to refrain my freedom of speech. On the other hand, you are also free not to intervene. If you want to do so, come with arguments, not with personal attacks.

Secondly, why do you seem so frustrated about what the newspapers describe as a Christian cross ? Is it the end of the World ?

CONTRA
02-11-13, 20:19
Trouwens denk ik ook dat Juffrouw_Saartje zich (zonder het zelf in de gaten te hebben) voor het karretje van Samir laat spannen om zijn radicale gedachte goed langzaam aan te verkondigen op deze website.
In dat geval kan ik me dat voorstellen, het gebeurt vaak genoeg in de wereld... ik zou dat dan ook jammer vinden.

Aan de andere kant kan dit ook bewust gebeuren, geheel uit vrije wil... dan heb ik er helaas geen woorden voor
Ondanks het feit dat het misschien een hele aardig dame is

weer dat gespekuleer van je. nu is saartje ook al onderdeel geworden van jouw paranoïde denkbeelden over samir.

Juffrouw_Saartje
02-11-13, 20:28
Je kunt van mij zeggen wat je wil, maar ik maak geen onderscheid tussen wel en geen moslim. Je laadt hier een sterke verdenking op jezelf dat je blind bent voor de opmerkingen van je geloofsgenoot

Jij reageert alleen op wat Samir zegt, en je gaat er vanuit dat hij de ongelukkig geformuleerde zin van Boer Harms: daarom ben ik blij dat de regering daar wat aan doe opzettelijk verdraaide. Vervolgens maakte Boer Harms een misselijkmakende en smerige opmerking, waar ik van jou kant niets van hoor. Ik heb op beiden niet gereageerd, terwijl jij je eenzijdig loopt op te winden. Ik reageer wel vaker niet, zoals op de scheldkanonnades van Mark61 naar Revisor toe, terwijl Revisor een geloofsgenoot is, en Mark61 niet. Contra is ook geen geloofsgenoot en ik ben het zeker niet altijd met hem eens, maar hij is wel mijn mattie. Eke is ook geen geloofsgenoot van Samir. Ik ben het gewoon meestal met Samir eens, inhoudelijk gezien, maar ja, jij reageert niet meer inhoudelijk maar op de man af.

Juffrouw_Saartje
02-11-13, 20:43
Dank je wel.

Ik denk dat jij het ook wel weet (net als vele anderen) dat Samir dit niet geplaatst zou hebben als (het vermeende) Christenkruis niet aanwezig geweest zou zijn.

Speculatie.

Juffrouw_Saartje
02-11-13, 20:50
Zou het niet zo kunnen zijn dat Super ick hier het rechtse gedachtegang van die club aan de ene kant en met radicale moslims aan de andere kant bedoelt?... alletwee on-topic

Waarbij Samir als voorbeeld geeft een situatie waarbij er helemaal geen 2 extremistische kanten waren:



Totaal of -topic, de Holocaust heeft hier geen ruk mee te maken

Beter lezen Ron. Het voorbeeld van de Holocaust sloeg niet op het de-radicalisatie proces van Tommy Robinson, maar op de opmerking 'extremen trekken elkaar aan' van Super Ick. Het is een voorbeeld waarmee Samir aangeeft, dat er dus niet altijd sprake is van 2 extremistische kanten.

AdamRon
02-11-13, 20:50
Let's be clear once again as you seem to be very slow : Iam a Moroccan member and Iam free to post whatever I want on a Moroccan forum. In this case, racism and Islamophobia. What you're trying to do is to refrain my freedom of speech. On the other hand, you are also free not to intervene. If you want to do so, come with arguments, not with personal attacks.

Secondly, why do you seem so frustrated about what the newspapers describe as a Christian cross ? Is it the end of the World ?

First of all, I am not a Moroccan but a Dutchmen on a Dutch Moroccan site and I agreed that you may post whatever you want under Freedom of speech.
However this doesn't mean that you can twist and turn lines and/or words in other people posts in a attempt to place that person is a bad daylight on unlimited scale because not only you but we all have Freedom to speech.
It's logical that people start to frustrate about your actions when they see that their lines are being placed in complete different views.. its objectionable :boos:

Personal attack's
Are you aware that you are doing nothing else with your remarks and actions, if it is intentional or not.. that doesn't matter but when somebody else doing the same thing towards yourself then the world is too small.
Further i have the strong impression that whatever you post or do its being tolerated by the moderators which isn't very fair towards other visitors on this website.
I have one golden rule in my life... "Treat other people like you want to be treated".. I hope you understand what that means.

Further, that Cross.. as I have stated before.. it doesn't seem to be a Christian Cross in my eyes but just a simple + (as Joesoef also have stated.. I even thought for a second that it has similarities with a Celtic Cross.
I can imagine that you have mixed feelings about the reactions on your address, I also imagine that it is not always nice but bear in mind that you are the one who triggered it, with this in mind you are also the one who can fix this by starting to discuss about matters on a normal way and not Anti Western, Anti Christian and so on on forehand in mind.
Remember, we all are humans on this site (in my eyes) and not Moroccans and Dog's

Newspapers can write what they want and point attention towards things along what is important for them and it doesn't matter which newspaper you take...

Improve the world but start with yourself

ps. I might have said things which is inappropriate and I am also the first to admit that it is not right..
Could you say the same?

Revisor
02-11-13, 20:55
Samir is één van de netste en beschaafdste prikkers hier op NVDD. Veel prikkers hier kunnen niet aan hem tippen en proberen met persoonlijke aanvallen hem in diskrediet te brengen.

Juffrouw_Saartje
02-11-13, 21:08
Trouwens denk ik ook dat Juffrouw_Saartje zich (zonder het zelf in de gaten te hebben) voor het karretje van Samir laat spannen om zijn radicale gedachte goed langzaam aan te verkondigen op deze website.

Ik denk, ik vermoed dat, ik vind, waarschijnlijk, zijn allemaal uitingen van speculaties.

Samir radicaal???

Saartje en karretje spannen???

Wartaal!


In dat geval kan ik me dat voorstellen, het gebeurt vaak genoeg in de wereld... ik zou dat dan ook jammer vinden.

Aan de andere kant kan dit ook bewust gebeuren, geheel uit vrije wil... dan heb ik er helaas geen woorden voor
Ondanks het feit dat het misschien een hele aardig dame is

Geheel uit vrije wil.

Juffrouw_Saartje
02-11-13, 21:20
Further, that Cross.. as I have stated before.. it doesn't seem to be a Christian Cross

Beter kijken, de vertikale lijn is langer dan de horizontale.

18207

AdamRon
02-11-13, 21:38
Beter kijken, de vertikale lijn is langer dan de horizontale.

18207

Dat was niet zichtbaar op de foto die gebruikt is bij het opstarten van deze topic en vanuit deze hoek is het wel een beetje zichtbaar.. is dat een reden om mij daarvoor op de vingers te tikken (ik geef je geen ongelijk maar wees wel consequent)

Joesoef
02-11-13, 21:41
Ik snap werkelijk niet wat dat kruis boeit. Paar knurften die school niet hebben afgemaakt spuiten in een dronken bui een spuitbus leeg, meer is het niet. Beetje le pen aanhanger had er varkenskoppen over de muur gegooid en wat autobanden in de fik gestoken.

knots71karel
02-11-13, 21:42
Nou ja, als Samir le parisien religieus is ben ik de paus.

:hihi:

knots71karel
02-11-13, 22:02
Mensen afzeiken en op de personen of bevolkingsgroepen spelen mag kennelijk alleen op WSDB volgens jou? Dan moet beheer dit topic maar verhuizen!

Samir heeft hier een aardige geschiedenis opgebouwd, maar bescherm hem maar. Hij is gek op vrouwelijke hulptroepen.

Nou dat laatste zou de enigste overeen komst kunnen zijn , die ik met Samier gemeen heb .

AdamRon
02-11-13, 22:03
Ik snap werkelijk niet wat dat kruis boeit. Paar knurften die school niet hebben afgemaakt spuiten in een dronken bui een spuitbus leeg, meer is het niet. Beetje le pen aanhanger had er varkenskoppen over de muur gegooid en wat autobanden in de fik gestoken.


Coward thugs.

Wonder why this Christian cross ...

Heb je gelijk in Joesoef, maar als de topic starter bovenstaande niet had geplaatst en gewoon op een normale manier dit gediscusseert had en gewoon bij die racistiche leuzen was gebleven dan was alles heel anders gelopen.
Ik ben er ook op tegen dat dit soort shit gebeurt

knots71karel
02-11-13, 22:26
En maar blijven wijzen naar iemand. Ja maar hij zei dit en hij zei dat en hij begon en hij is niet eerlijk :huil:. Raar volk hier op nvdd.

(Jouw afkeuring zag ik net pas, viel het jou op dat jij dan ook de enige was?).

Ik ben NEUTRAAL in alle opzichten en dat is ook de reden dat ik mijn afkeuring over het bekladden en plaatsen gore leuzen gaf .
Maar het onderwerp is totaal niet belangrijk om het op N.V.D.D te plaatsen , als ik hier een topic open over dat er tijdens de RAMADAN honderden mensen zijn vermoord (door Moslims onderling )word dat afgedaan als zijnde een onbenullig feit d.w.z hooguit een paar reactie,s en wordt het zo snel mogelijk in de ''doofpot '' gedaan
.Ik geef slechts een voorbeeld , maar ja als je al het zgn N.V.D.D wil plaatsen , dan hoef je het dorpsblad er maar op na te slaan om zulke vreselijke belangrijke onder werpen te vinden.
Maar zo lang er mensen zoals Samier zijn die het bekladden van een huismuur in Frankrijk door een stelletje '' schorum'' nog steeds belangrijker vind als een ongeluk of aanslag waarbij tientallen doden zijn gevallen ,of een natuurramp enz enz ja dan kun je deze site geen Nieuws Van De Dag meer noemen en beter als ''het roddelhoekje ''of zo verder gaan .

knots71karel
02-11-13, 22:39
Jij reageert alleen op wat Samir zegt, en je gaat er vanuit dat hij de ongelukkig geformuleerde zin van Boer Harms: daarom ben ik blij dat de regering daar wat aan doe opzettelijk verdraaide. Vervolgens maakte Boer Harms een misselijkmakende en smerige opmerking, waar ik van jou kant niets van hoor. Ik heb op beiden niet gereageerd, terwijl jij je eenzijdig loopt op te winden. Ik reageer wel vaker niet, zoals op de scheldkanonnades van Mark61 naar Revisor toe, terwijl Revisor een geloofsgenoot is, en Mark61 niet. Contra is ook geen geloofsgenoot en ik ben het zeker niet altijd met hem eens, maar hij is wel mijn mattie. Eke is ook geen geloofsgenoot van Samir. Ik ben het gewoon meestal met Samir eens, inhoudelijk gezien, maar ja, jij reageert niet meer inhoudelijk maar op de man af.

En jij hebt blijkbaar niet door dat hij niet alleen is , want elk topic dat Samier plaatst is een anti topic tegen of het Christendom , Westen , Joden of Amerika .
Als het nou nog belangrijk nieuws was ,maar dat is het niet , en ik heb al eerder van jou te horen gekregen dat iedereen anders denkt wat nieuws is , maar het onderwerp moet wel actueel zijn .
Of vind je de volgende voorbeelden ook een topic waard ?


Lof voor Fries aanvalsplan tegen prostitutie (http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=65784)
zaterdag, 2 november 2013 - Regio (http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=65784)
Reageer (http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=65784#reacties)

Fries leerhuis de Olterterperkring gaat rustig door met ‘lernen’ (http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=65779)
zaterdag, 2 november 2013 - Geloof & Kerk (http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=65779)
Reageer (http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=65779#reacties)

Kerkafbraak en een impuls voor iets anders (http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=65778)
zaterdag, 2 november 2013 - Hoofdartikel (http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=65778)
Reageer (http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=65778#reacties)




:stout:

knots71karel
02-11-13, 22:41
Zou het niet zo kunnen zijn dat Super ick hier het rechtse gedachtegang van die club aan de ene kant en met radicale moslims aan de andere kant bedoelt?... alletwee on-topic

Waarbij Samir als voorbeeld geeft een situatie waarbij er helemaal geen 2 extremistische kanten waren:



Totaal of -topic, de Holocaust heeft hier geen ruk mee te maken

Nee maar als het in Samier straatje past dan wel

Juffrouw_Saartje
03-11-13, 06:24
QUOTE=Ibrah1234;5258173]What a fool believes he sees[/QUOTE]

Inderdaad, in mijn ogen, en in de ogen van de journalisten van diverse kranten is de vertikale lijn langer dan de horizontale. Je kunt wel blijven ontkennen, maar dat zegt meer over jouw foolishness. Je onvermogen om objectief te zijn.

18212

Juffrouw_Saartje
03-11-13, 06:25
Nee maar als het in Samier straatje past dan wel

Beter lezen Karel. Het voorbeeld van de Holocaust sloeg niet op het de-radicalisatie proces van Tommy Robinson, maar op de opmerking 'extremen trekken elkaar aan' van Super Ick. Het is een voorbeeld waarmee Samir aangeeft, dat er dus niet altijd sprake is van 2 extremistische kanten.

Juffrouw_Saartje
03-11-13, 06:34
Samir heeft hier een aardige geschiedenis opgebouwd, maar bescherm hem maar. Hij is gek op vrouwelijke hulptroepen.

Nou die mythe is inmiddels ook ontkracht:


Samir is één van de netste en beschaafdste prikkers hier op NVDD. Veel prikkers hier kunnen niet aan hem tippen en proberen met persoonlijke aanvallen hem in diskrediet te brengen.

Waar is Eke trouwens?

Joesoef
03-11-13, 06:49
Inderdaad, in mijn ogen, en in de ogen van de journalisten van diverse kranten is de vertikale lijn langer dan de horizontale. Je kunt wel blijven ontkennen, maar dat zegt meer over jouw foolishness. Je onvermogen om objectief te zijn.

18212

Er staat ook heit ipv heil, dat kruis is gewoon een en teken, heil hitler + ss.

ok, een hypothese.

Juffrouw_Saartje
03-11-13, 06:54
Ik snap werkelijk niet wat dat kruis boeit. Paar knurften die school niet hebben afgemaakt spuiten in een dronken bui een spuitbus leeg, meer is het niet. Beetje le pen aanhanger had er varkenskoppen over de muur gegooid en wat autobanden in de fik gestoken.

Nou, als ik alleen loop, hoop ik niet dat ik een groepje van dat soort 'knurften' tegen kom. Ik vind dat jij het nogal bagatelliseert. Het kruis op zich boeit me niet, maar heil Hitler wel (ik neem aan dat ze heil bedoelen en niet heit). Het is mij volstrekt onduidelijk waarom rechts-extremisten zoiets kunnen neer kalken. Ontkennen ze de holocaust? Wat trekt hun aan in zijn ideologie? Zijn de arabieren nu de joden van Hitler: arabes dehors? En in dat licht, in combinatie met een swastica, inderdaad, wat doet dat kruis daar, lijkt mij ook niet fijn voor de gemiddelde katholiek om met Hitler's gedachtegoed geassocieerd te worden, totaal ongepast. I am so sorry but I also wonder why this Christian cross…

Juffrouw_Saartje
03-11-13, 06:59
Als het nou nog belangrijk nieuws was ,maar dat is het niet , en ik heb al eerder van jou te horen gekregen dat iedereen anders denkt wat nieuws is , maar het onderwerp moet wel actueel zijn .
Of vind je de volgende voorbeelden ook een topic waard ?

Lof voor Fries aanvalsplan tegen prostitutie (http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=65784)
zaterdag, 2 november 2013 - Regio (http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=65784)
Reageer (http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=65784#reacties)

Fries leerhuis de Olterterperkring gaat rustig door met ‘lernen’ (http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=65779)
zaterdag, 2 november 2013 - Geloof & Kerk (http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=65779)
Reageer (http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=65779#reacties)

Kerkafbraak en een impuls voor iets anders (http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=65778)
zaterdag, 2 november 2013 - Hoofdartikel (http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=65778)
Reageer (http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=65778#reacties)

:stout:

Ja zeker, als jou dit bezig houdt, waarom niet. Dat is het leuke aan een forum, hier bepalen wij (jij en ik) wat nieuws is, en niet de main stream media. Het is aan mij om daar dan op te reageren of je topic te negeren.

Zoals ik het nu bekijk, reageren jullie massaal op Samir's topics, dus geven jullie zelf waarde aan zijn topic's. Negeer hem gewoon en doe je eigen ding, dat doet Samir ook.

Juffrouw_Saartje
03-11-13, 07:07
Dat was niet zichtbaar op de foto die gebruikt is bij het opstarten van deze topic en vanuit deze hoek is het wel een beetje zichtbaar..

Ik snap er niets van. Hier meen je dat het op deze foto beter zichtbaar is, en toch geef je me een rood duimpje. De logica ontgaat me....

AdamRon
03-11-13, 09:12
Ik snap er niets van. Hier meen je dat het op deze foto beter zichtbaar is, en toch geef je me een rood duimpje. De logica ontgaat me....

Je bleef het maar ophalen, heb ik per abuis op de verkeerde een rood duimpje gegeven.. hij was namelijk bedoelt voor reactie nummer 112

Juffrouw_Saartje
03-11-13, 09:26
Begrijp er niets van, want jouw reactie 132 is later dan mijn reactie 112, en na jouw reactie 132 heb ik jou er niet op aangesproken en mijn reactie 140 sloeg op Ibrah1234.

AdamRon
03-11-13, 10:32
Buiten het feit dat ik de indruk kreeg (aan de hand van de topicstarter) dat het hem niet zozeer te doen was om de bekladde muur maar omdat er een (vermeende) Christenkruis te zien was op die muur.

Mijn eerste opmerking deed ik in post nummer 21 waarin ik het volgende plaatste.

Heb je gelijk in.. het lijkt in de verste verte niet op een Christelijk kruis (hoe graag Samir dat ook graag zou willen want dan kan hij verbindingen leggen).
In mijn ogen heeft het meer weg van een Kelten kruis (Voor Samir . Celtic Cross)

daarna kwam de reactie van topicstarter. (nummer 29)

Why did you choose a + for your avatar and not a - sign ?
Totaal of-topic en op de man af geplaatst en jij vond het leuk (waarschijnlijk omdat Samir een + gebruikte inplaats van normaal een Kruis (lees Christelijk kruis)).

Dan een hele tijd niets meer todat jou eerste reactie kwam op nummer 112

Onder de t van Heit staat een kruis, kun je dat niet zien, dan ben je opzettelijk blind.
Merk op dat ik dit al beaamde in reactie nummer 21

In nummer 113 haal je het weer aan.

Dat is ontopic, want Joesoef beweerde dat die + gewoon een plus en-teken is. Ron is opzettelijk blind en ziet geen kruis onder het woord Heit, dus plaatst Samir de opmerking over zijn avatar. Het is wel degelijk on-topic, want het gaat over de symbolen op het plaatje van het openingsstuk.

Je draaft door Karin.
Dit had ik al (wederom) aangegeven in 21

Dan komt reactie nummer 120 wat totaal of-topic is en niet is toegestaan volgen huisregels dan doel ik op Off-topic en zg. Crosspost.

Dan op nummer 131 wederom weer die kruis/plus teken.

Beter kijken, de vertikale lijn is langer dan de horizontale.

18207

Dit persistend terugkerent geblaat over iets wat niet ter sprake zou moeten komen, maar meer het feit dat een stelletje idioten die muur heeft volgespoten met klinkklare onziin.. daar zou het eigenlijk om moeten gaan.. maar ik denk dat een (vermeende) Christelijk kruis op die muur belangrijker is voor de topicstarter.

Aangezien dat het een irritant terugkerend iets was heb ik besloten om je op 112 een rood duimpje te geven.. ik had ook elke post kunnen voorzien van een rood duimpje maar dan zou ik me verlagen tot het niveau van iemand die dit regelmatig doet

Vriendelijke groet

ps.. als hier met deze post over de scheef gegaan bent, mijn excuses

Juffrouw_Saartje
03-11-13, 10:40
Jij begrijpt de humor van Samir niet, dat is mij duidelijk.


Why did you choose a + for your avatar and not a - sign ?

slaat op de opmerking van Joesoef.

Juffrouw_Saartje
03-11-13, 10:46
Buiten het feit dat ik de indruk kreeg (aan de hand van de topicstarter) dat het hem niet zozeer te doen was om de bekladde muur maar omdat er een (vermeende) Christenkruis te zien was op die muur.

Ik kreeg de indruk = speculatie.


Dit persistend terugkerent geblaat over iets wat niet ter sprake zou moeten komen, maar meer het feit dat een stelletje idioten die muur heeft volgespoten met klinkklare onziin.. daar zou het eigenlijk om moeten gaan..

Inderdaad, maar het lijkt erop dat jij dit bagatelliseert. Want het is ernstig genoeg. Reageer liever op mijn vorige bericht in plaats van Samir en mij aan te vallen:


Nou, als ik alleen loop, hoop ik niet dat ik een groepje van dat soort 'knurften' tegen kom. Ik vind dat jij het nogal bagatelliseert. Het kruis op zich boeit me niet, maar heil Hitler wel (ik neem aan dat ze heil bedoelen en niet heit). Het is mij volstrekt onduidelijk waarom rechts-extremisten zoiets kunnen neer kalken. Ontkennen ze de holocaust? Wat trekt hun aan in zijn ideologie? Zijn de arabieren nu de joden van Hitler: arabes dehors? En in dat licht, in combinatie met een swastica, inderdaad, wat doet dat kruis daar, lijkt mij ook niet fijn voor de gemiddelde katholiek om met Hitler's gedachtegoed geassocieerd te worden, totaal ongepast. I am so sorry but I also wonder why this Christian cross…


Enig idee waarom mensen Heil Hitler kalken op een muur?

AdamRon
03-11-13, 10:47
Jij begrijpt de humor van Samir niet, dat is mij duidelijk.



slaat op de opmerking van Joesoef.

Ik ga hier verder niet op in want het blijft een welles nietes kwestie.
Het ga je goed

AdamRon
03-11-13, 10:58
Alleen stumperts kalken op muren omdat ze niet de ballen hebben om openlijk voor hun mening uit te komen (meestal zijn het nog snotneuzen ook die tegen alles en iedereen aanpissen. omdat het zo cool staat).

Persoonlijk vind ik het schofterig dat ze (in dit geval) Hitler en ss en zo gebruiken.
Ik vind het ook schofterig om een (vermeende) Chiristian Cross te linken aan Hitler die notabene 80% van mijn Familie heeft uitgemoord omdat ze mensen hielpen onderduiken.
Het is allemaal politiek wat die krant schrijft en in dit geval verwerpelijke politiek (in mijn ogen)

AdamRon
03-11-13, 11:02
Trouwens ik denk dat die opmerking van Joesoef de juiste is...
Er staat gewoon Heil Hitler + SS

Karin.N
03-11-13, 13:28
Ik kreeg de indruk = speculatie.




Enig idee waarom mensen Heil Hitler kalken op een muur?

Dan moet AdamRon gaan speculeren. Zie je eerdere reactie.

Op de foto stond trouwens heit hitler en geen heil hitler.

Jij en Samir nemen het letterlijk wat op de muur staat, blijf dan ook consequent.

H.P.Pas
03-11-13, 13:55
Op de foto stond trouwens heit hitler en geen heil hitler.



Ook niet.
Er staat heit ihtler. :slaap:

Het stemt tot nadenken, dat dit tot nu toe geen van onze close readers is opgevallen.D

Karin.N
03-11-13, 14:31
Ook niet.
Er staat heit ihtler. :slaap:

Het stemt tor nadenken, dat dit tot nu toe geen van onze close readers is opgevallen.D

Gaan we nu 16 pagina's vullen met Ihtler :stout:

Dan ga ik eerst gauw een choco,banaan, carameltaartje maken :engel:

misschien dat de prikkers zich dan meteen willen buigen over een mooie naam voor dit taartje, gaat (als het recept wat ik in m'n hoofd heb klopt) deze week op m'n website

mark61
03-11-13, 14:35
Samir is één van de netste en beschaafdste prikkers hier op NVDD. Veel prikkers hier kunnen niet aan hem tippen en proberen met persoonlijke aanvallen hem in diskrediet te brengen.

Ja, verwijzingen naar ouderdom, gebrek aan intelligentie en 'ik ben geen gerontofiel' zijn zo net en beschaafd.

Laat me niet lachen.

Achterbaks, dat is wat ie is. Altijd maar gewild slimme vragen stellen, zelf NOOIT ergens op antwoorden. Wat is daar net of beschaafd aan?

mark61
03-11-13, 14:39
myn frans is slecht maar als er staat et des croix chrétiennes dan snapt een anaflabeet dat nog.

Dat is geen antwoord op BH's vraag.

mark61
03-11-13, 14:39
Overigens zijn de swastika's de originele, dus Indiase, niet de nazi-symbolen.

Magoed, lekker belangrijk, die semiotiek.

Natuurlijk staat daar een christelijk kruis. Maar wat impliceert dat precies?

Ik begrijp dit hele topic niet.

mark61
03-11-13, 14:54
Het valt me op dat ik geen enkel post lees met afkeur en afschuw van wat daar in Frankrijk gebeurd is.

Ondertussen zijn jullie alleen maar bezig om Samir aan te vallen en grappen te maken over een "onzichtbare" kruis die toch echt zichbaar is. Gatverdamme zeg.

Dat iedereen dit walgelijk vindt is zo vanzelfsprekend dat het verder geen zin heeft dat even formeel te noteren. Dat zou zelfs eerder vragen oproepen.

Jij komt hier incidenteel en daarom weet je de voorgeschiedenis niet. Over het onderwerp zelf valt weinig te discussiëren; het is abject, maar wat moet je daar verder nou nog van zeggen?

Samir heeft echt een heel naar karakter. Zoals dat in zijn posts naar voren komt, dan.

Juffrouw_Saartje
03-11-13, 15:28
Alleen stumperts kalken op muren omdat ze niet de ballen hebben om openlijk voor hun mening uit te komen (meestal zijn het nog snotneuzen ook die tegen alles en iedereen aanpissen. omdat het zo cool staat).

Jij zegt dat het snotneuzen zijn, maar dat zegt verder niets over hun gedachtegoed, ik vind het nogal een oppervlakkig antwoord. Zo kun je alles wel als baldadigheid afdoen. Mijn vraag is, wat bezielt hun, waarom verheerlijken deze stumperts Hitler.

Samir75017
03-11-13, 15:30
Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people

mark61
03-11-13, 15:35
Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people

Yep. Het is duidelijk in welke categorie jij valt.

AdamRon
03-11-13, 15:44
Jij zegt dat het snotneuzen zijn, maar dat zegt verder niets over hun gedachtegoed, ik vind het nogal een oppervlakkig antwoord. Zo kun je alles wel als baldadigheid afdoen. Mijn vraag is, wat bezielt hun, waarom verheerlijken deze stumperts Hitler.

Tsja.. ik zou zeggen Bel ze op en vraag het.. hou moet ik nou weten wat hun bezielt.. misschien zou je het Samir kunnen vragen, die weet er waarschijnlijk wel antwoord op..

BTW.. waarom stel je deze vraag aan mij?.... is daar een reden voor ?

Samir75017
03-11-13, 15:47
Alleen stumperts kalken op muren omdat ze niet de ballen hebben om openlijk voor hun mening uit te komen (meestal zijn het nog snotneuzen ook die tegen alles en iedereen aanpissen. omdat het zo cool staat).

Persoonlijk vind ik het schofterig dat ze (in dit geval) Hitler en ss en zo gebruiken.
Ik vind het ook schofterig om een (vermeende) Chiristian Cross te linken aan Hitler die notabene 80% van mijn Familie heeft uitgemoord omdat ze mensen hielpen onderduiken.
Het is allemaal politiek wat die krant schrijft en in dit geval verwerpelijke politiek (in mijn ogen)

I'm just wondering why Christian crosses and pig heads are commonly used to carry out acts of vandalism against Mosques (indirectly against Muslims).

And why are other religious buildings never vandalized ?

AdamRon
03-11-13, 15:51
I'm just wondering why Christian crosses and pig heads are commonly used to carry out acts of vandalism against Mosques (indirectly against Muslims).

And why are other religious buildings never vandalized ?

Are you accusing me from someting?..

Juffrouw_Saartje
03-11-13, 15:52
Tsja.. ik zou zeggen Bel ze op en vraag het.. hou moet ik nou weten wat hun bezielt.. misschien zou je het Samir kunnen vragen, die weet er waarschijnlijk wel antwoord op..

BTW.. waarom stel je deze vraag aan mij?.... is daar een reden voor ?

Je zegt net dat je halve familie is uitgemoord door Hitler, maar je kunt mij geen antwoord geven over het gedachtegoed van zijn huidige volgelingen? Okay, dan ga ik wel zelf op onderzoek uit. Geen probleem.

Karin.N
03-11-13, 15:53
Tsja.. ik zou zeggen Bel ze op en vraag het.. hou moet ik nou weten wat hun bezielt.. misschien zou je het Samir kunnen vragen, die weet er waarschijnlijk wel antwoord op..

BTW.. waarom stel je deze vraag aan mij?.... is daar een reden voor ?

Ik vind het vreemd dat ze die vraag stelt. Eerst wijst ze je terecht omdat je aan het speculeren bent over Samirs motieven. Vervolgens verwacht ze wel van je dat je gaat speculeren over de motieven van hitler aanhangers. :maf2:

De dame is niet echt consequent bezig. Dat is ook hetgeen ik intrigerend vind :stout:

AdamRon
03-11-13, 15:54
Je zegt net dat je halve familie is uitgemoord door Hitler, maar je kunt mij geen antwoord geven over het gedachtegoed van zijn huidige volgelingen? Okay, dan ga ik wel zelf op onderzoek uit. Geen probleem.
Jij en je vriend gaan hier een beetje te persoonlijk worden.. vind je ook niet...
Ik denk dat het tijd word om ander acties te ondernemen

Samir75017
03-11-13, 15:54
Hmm.. i am wondering why some ppl are fucking Goats

What do you mean ?

AdamRon
03-11-13, 15:57
I'm just wondering why Christian crosses and pig heads are commonly used to carry out acts of vandalism against Mosques (indirectly against Muslims).

And why are other religious buildings never vandalized ?

Its the same kind of (shit) question as the question i am going to ask you now...
I am just wondering why people pointing their behind towards the Dome Moskee in Jeruzalem when they are praying ?



What is the reason why you and your friend are asking that kind of question towards me?

Samir75017
03-11-13, 16:03
Its the same kind of (shit) question as the question i am going to ask you now...
I am just wondering why people pointing their behind towards the Dome Moskee in Jeruzalem when they are praying ?

Wherever we are based in the World, we pray in the direction of Mecca, the Holy City of Islam.

But it's off topic.

Juffrouw_Saartje
03-11-13, 16:03
Jij en je vriend gaan hier een beetje te persoonlijk worden.. vind je ook niet...
Ik denk dat het tijd word om ander acties te ondernemen

Ik begrijp niets van je, werkelijk. Maar laat maar, ik zoek het zelf wel uit.

AdamRon
03-11-13, 16:06
Ik begrijp niets van je, werkelijk. Maar laat maar, ik zoek het zelf wel uit.

Dank je wel.. sommige dingen liggen een beetje gevoelig.. Je zou dat kunnen weten

Joesoef
03-11-13, 16:12
Kunnen ook falangisten zijn (symbool kruis) of een keltisch kruis zonder cirkel.

Juffrouw_Saartje
03-11-13, 16:16
Ik vind het vreemd dat ze die vraag stelt. Eerst wijst ze je terecht omdat je aan het speculeren bent over Samirs motieven. Vervolgens verwacht ze wel van je dat je gaat speculeren over de motieven van hitler aanhangers. :maf2:

De dame is niet echt consequent bezig. Dat is ook hetgeen ik intrigerend vind :stout:

Ik zie Hitler als iemand die verantwoordelijk is voor veel ellende, dus als ik moet kiezen tussen slecht of goed, zou ik hem als een slecht persoon classificeren. Mijn vraag gaat over deze groep mensen die Hitler vandaag de dag nog verheerlijken. Ik zie dit muurtje kalken namelijk niet als een onschuldig snotneuzerijtje. Het enige wat ik hier vraag is of iemand misschien iets van hun gedachtegoed af weet, omdat zij kennelijk Hitler als goed zien en ik als slecht. Waarom zien ze Hitler als goed, ontkennen ze de holocaust? Die vragen hebben niets met speculatie te maken, want het is een feit dat ze de naam HITLER op de muur hebben gekalkt. Ik vraag gewoon of iemand mij meer kan vertellen over de neo-nazi's. Maar laat maar, want jij bent meer bezig met Samir dan met het onderwerp. Zoals ik al zei, ik zoek het zelf wel uit.

AdamRon
03-11-13, 16:36
Beste Saar,

Ik vind het ook niet erg dat je een vraag stelt over een onderwerp (dit geval over het gedachte goed van Hitler aanhangers).
Als je deze vraag publiekelijk had gesteld is er ook niet zoveel aan de hand maar je stelde hem aan de hand wat ik gezegd heeft.
Terwijl je weet dat ik je even daarvoor kenbaar heeft gemaakt dat ik een groot gedeelte van mijn Familie heeft verloren door deze man, doordat je hem aan mij stelde komt deze vraag nogal wrang over en voelt aan als een schop in de rug.
Ik neem aan dat je niet altijd moslima geweest bent, zo je zou kunnen weten dat het linken van deze vraag aan mij persoonlijk nogal pijnlijk is.
Neemt niet weg dat het een goede vraag is.


Ik zie Hitler als iemand die verantwoordelijk is voor veel ellende, dus als ik moet kiezen tussen slecht of goed, zou ik hem als een slecht persoon classificeren. Mijn vraag gaat over deze groep mensen die Hitler vandaag de dag nog verheerlijken. Ik zie dit muurtje kalken namelijk niet als een onschuldig snotneuzerijtje. Het enige wat ik hier vraag is of iemand misschien iets van hun gedachtegoed af weet, omdat zij kennelijk Hitler als goed zien en ik als slecht. Waarom zien ze Hitler als goed, ontkennen ze de holocaust? Die vragen hebben niets met speculatie te maken, want het is een feit dat ze de naam HITLER op de muur hebben gekalkt. Ik vraag gewoon of iemand mij meer kan vertellen over de neo-nazi's. Maar laat maar, want jij bent meer bezig met Samir dan met het onderwerp. Zoals ik al zei, ik zoek het zelf wel uit.


Ik denk dat een hoop van deze gasten niet eens weet wat Hitler allemaal heeft uitgevreten en eerlijk gezegd zal het hun ook een worst zijn. het enigste wat ze misschien wel weten dat bekladdingen zoals deze een diepe impact achterlaat.
Ik denk dat intolerantie naar medemensen die van buiten (bevolkingsgroepen) komen de hoofdoorzaak is en dat ze bv. Hitler erbij halen om het een en ander te verzwaren.. Je zou ze dus in zekere zin kunnen vergelijken met Terroristen, deze mensen hebben ook een bepaalde gedachtegang / mening en deze naar buitenbrengen doormiddel van aanslagen waar zoveel mogenlijk mensen het slachtoffer van zijn.
Ik leg hier niet een link tussen deze twee dingen.. ik maak alleen maar een vergelijking


Het is misschien verkeerd van mij maar ik blijf het goede in andere mensen zien (heeft niets te maken met dit onderwerp maar meer met mensen bv. hier op deze forum)

BoerHarms
03-11-13, 16:46
Je zegt net dat je halve familie is uitgemoord door Hitler, maar je kunt mij geen antwoord geven over het gedachtegoed van zijn huidige volgelingen? Okay, dan ga ik wel zelf op onderzoek uit. Geen probleem.

Dat zou eens best kunnen dat hij dat niet weet de gedachtegoed is van zijn volgelingen, misschien was dit niet zijn prioriteit , maar dank zij internet waar iedereen zijn grieven kan vinden en schrijven, kan je uitaard ook de antwoorden vinden. zoals je zelf aanhaald dat je zelf op onderzoek uitgaat. Internet is een goed medium om allerlei gedachtengangen en gedachtengoed te vinden.
Niemand zal zeggen dat je daar me eens of oneens behoort te zijn, dat is wat jij er over denkt en dat is jouw goede recht Gelukkig worden vele website , in vergelijking met China, N.korea niet geblokkeerd en hebben je toegang.

CONTRA
03-11-13, 16:50
Jij en je vriend gaan hier een beetje te persoonlijk worden.. vind je ook niet...
Ik denk dat het tijd word om ander acties te ondernemen

dat doe je zelf door je familiverleden erby te slepen.

AdamRon
03-11-13, 17:04
dat doe je zelf door je familiverleden erby te slepen.
Heb je gelijk in, ik had dat achteraf beter niet kunnen schrijven.
Ik schreef het enkel maar om kracht bij een uitlating van mij te zetten, niet wetende dat dit aangegrepen werd voor de vraagstelling (is niet helemaal netjes.. een beetje respect moet toch kunnen toch ?)

AdamRon
03-11-13, 17:06
Kunnen ook falangisten zijn (symbool kruis) of een keltisch kruis zonder cirkel.
Vergat bijna te reageren op deze post, schoot eerst in de lach omdat ik de humor hier ziet.

Maar werd overschaduwd door andere dingen

BoerHarms
03-11-13, 17:13
Ik zie Hitler als iemand die verantwoordelijk is voor veel ellende, dus als ik moet kiezen tussen slecht of goed, zou ik hem als een slecht persoon classificeren. Mijn vraag gaat over deze groep mensen die Hitler vandaag de dag nog verheerlijken. Ik zie dit muurtje kalken namelijk niet als een onschuldig snotneuzerijtje. Het enige wat ik hier vraag is of iemand misschien iets van hun gedachtegoed af weet, omdat zij kennelijk Hitler als goed zien en ik als slecht. Waarom zien ze Hitler als goed, ontkennen ze de holocaust? Die vragen hebben niets met speculatie te maken, want het is een feit dat ze de naam HITLER op de muur hebben gekalkt. Ik vraag gewoon of iemand mij meer kan vertellen over de neo-nazi's. Maar laat maar, want jij bent meer bezig met Samir dan met het onderwerp. Zoals ik al zei, ik zoek het zelf wel uit.

Het schilderen van deze leuzen, de groeperingen, vaak opgefokt door eenzijdige informatie die gericht is op indoctrinatie en hersenspoeling. Vroeger waren het de joden nu wilt men hier de moslims voor nemen.
De gedachtengang is angst , pure angst. Voor de tweede oorlog begon was het economisch niet goed in Duitsland, geen banen geen inkomen, en toen kwam er een goede redenaar, die de mensen wist te bespelen en maar steeds ging vertellen waarom de joden hier verantwoordelijk voor waren, ja en als je daar vatbaar voor bent dan ga je alles geloven. Maar Hitler dacht de oplossing te hebben en opeens ging het wel goed in de ogen van zijn volgelingen, de oorlogsindustrie komt opgang , inkomsten werden geschapen, enz, enz.

Omdat in de ogen van groeperingen Hitler als voorbeeld van het goede was en het kwade absoluut niet willen zien, wordt Hitler nu weer verheerlijkt.

Wat hier gebeurd is uiteraard niet goed te praten. Of dit goed of goed of fout is, je zou eens in de gedachtegang van deze personen in kwestie bestuderen. Uiteraard oppervlakkig want zou je je hier te diep in deze materie gaan verdiepen dan zou je opeens in je gedachte kunnen veranderen immers er is niet makkelijker te veranderen dan de mens.

dat nu dat bekladden hier gebeurt, komt ook weer voort uit angst, pure angst, angst om wat er komen gaat, ook de wereld economie gaat achteruit, mensen zijn minder tevreden, worden vaak beïnvloed door de media. regelmatig komen er kreten van de islam will rule the world. Christenen uit een bepaalde hoek zien dit als een aanval op hun geloof, ze willen de islam niet ze willen christen blijven. Net zoals vele moslims geen christenen willen worden.
Maar dat is ieders keuze. Als wat hier nu weer gebeurt zijn uitingen van angst.

Daarom probeer ik beide zijde te bekijken, iedereen heeft angst voor hun vertrouwde bestaansmogelijkheid, hun vertrouwde omgeving, hun levenswijze die door anderen verandert willen gaan worden.

Ook weet ik zeker dat de moslims bang zijn in hun bestaansrecht,gedachte goed, etc,etc. Ook daar zijn redenaars die indoctrinatie en hersenspoelen.

Het zijn beide partijen, eigenlijk zijn er nog veel meer kleine splintergroeperingen, maar laten we het houden op de twee grootste.

Als jij,of ik ook wie dan ook ander, maar telkens eraan herinnert wordt dat de lucht niet blauw is maar groen, dan gaan we dat op te duur allemaal geloven, het is maar net hoe sterk beinvloedbaar je bent.

nu zal je het wel weer een kul verhaal vinden en misschien niet het antwoord zijn wat je wilt horen, maar dit is zo mijn gedachtegang daarover. ik weet je vroeg het niet aan mij. En ga me niet zeggen dat ik Hitler verheerlijk, want ook mede door hem heb ik een groot deel van mijn familie verloren.

En ik hoop dat je dit leest uit een neutrale positie , en niet gebruik maakt van je emotie omdat je een pleuris hekel aan me heb.

knots71karel
03-11-13, 17:59
Gaan we nu 16 pagina's vullen met Ihtler :stout:

Dan ga ik eerst gauw een choco,banaan, carameltaartje maken :engel:

misschien dat de prikkers zich dan meteen willen buigen over een mooie naam voor dit taartje, gaat (als het recept wat ik in m'n hoofd heb klopt) deze week op m'n website

Wat dacht je van heel simpel : ChoBaCara taart . ?

:fparty:

knots71karel
03-11-13, 18:10
Het schilderen van deze leuzen, de groeperingen, vaak opgefokt door eenzijdige informatie die gericht is op indoctrinatie en hersenspoeling. Vroeger waren het de joden nu wilt men hier de moslims voor nemen.
De gedachtengang is angst , pure angst. Voor de tweede oorlog begon was het economisch niet goed in Duitsland, geen banen geen inkomen, en toen kwam er een goede redenaar, die de mensen wist te bespelen en maar steeds ging vertellen waarom de joden hier verantwoordelijk voor waren, ja en als je daar vatbaar voor bent dan ga je alles geloven. Maar Hitler dacht de oplossing te hebben en opeens ging het wel goed in de ogen van zijn volgelingen, de oorlogsindustrie komt opgang , inkomsten werden geschapen, enz, enz.

Omdat in de ogen van groeperingen Hitler als voorbeeld van het goede was en het kwade absoluut niet willen zien, wordt Hitler nu weer verheerlijkt.

Wat hier gebeurd is uiteraard niet goed te praten. Of dit goed of goed of fout is, je zou eens in de gedachtegang van deze personen in kwestie bestuderen. Uiteraard oppervlakkig want zou je je hier te diep in deze materie gaan verdiepen dan zou je opeens in je gedachte kunnen veranderen immers er is niet makkelijker te veranderen dan de mens.

dat nu dat bekladden hier gebeurt, komt ook weer voort uit angst, pure angst, angst om wat er komen gaat, ook de wereld economie gaat achteruit, mensen zijn minder tevreden, worden vaak beïnvloed door de media. regelmatig komen er kreten van de islam will rule the world. Christenen uit een bepaalde hoek zien dit als een aanval op hun geloof, ze willen de islam niet ze willen christen blijven. Net zoals vele moslims geen christenen willen worden.
Maar dat is ieders keuze. Als wat hier nu weer gebeurt zijn uitingen van angst.

Daarom probeer ik beide zijde te bekijken, iedereen heeft angst voor hun vertrouwde bestaansmogelijkheid, hun vertrouwde omgeving, hun levenswijze die door anderen verandert willen gaan worden.

Ook weet ik zeker dat de moslims bang zijn in hun bestaansrecht,gedachte goed, etc,etc. Ook daar zijn redenaars die indoctrinatie en hersenspoelen.

Het zijn beide partijen, eigenlijk zijn er nog veel meer kleine splintergroeperingen, maar laten we het houden op de twee grootste.

Als jij,of ik ook wie dan ook ander, maar telkens eraan herinnert wordt dat de lucht niet blauw is maar groen, dan gaan we dat op te duur allemaal geloven, het is maar net hoe sterk beinvloedbaar je bent.

nu zal je het wel weer een kul verhaal vinden en misschien niet het antwoord zijn wat je wilt horen, maar dit is zo mijn gedachtegang daarover. ik weet je vroeg het niet aan mij. En ga me niet zeggen dat ik Hitler verheerlijk, want ook mede door hem heb ik een groot deel van mijn familie verloren.

En ik hoop dat je dit leest uit een neutrale positie , en niet gebruik maakt van je emotie omdat je een pleuris hekel aan me heb.

Heel goed verwoord , maar Juffr Saartje is als regel al op de hand van de topic steller en probeerd alles recht te praten wat krom is.
En waar hebben we het over , omdat er ergens in Frankrijk en muur beklad is wordt het hier tot in den treure opgerakeld als of er een A-BOM tot ontploffing is gebracht.
Al het ander nieuws verdwijnt in het niet om van deze : vreselijke ,afgrijzelijke ,afschuwlijke , schofterige , mensonterende muurbekladdering .............

WERELD NIEUWS
te maken.:schok:

AdamRon
03-11-13, 18:22
Wat dacht je van heel simpel : ChoBaCara taart . ?

:fparty:

Ik loop altijd te vogelen met Cakes (geen Amsterdamse Cake) van de week had ik een Cake gemaakt met Appel, rozijnen en Kaneel.. de Cake haaft maar een dag geleeft.
Gisteren heb er weer een gebakken maar dit keer met Peer, wat vanillie (stokje) en een vleugje citroen daarna een flinke dot Slagroom met serveren.. wat denk je.. 2 uur later.. Poof, weg Cake.

Ik weet dat het slecht is voor m'n suiker en overgewicht.. maar oh zo lekker..

Denk dat ik van de week ga spelen met walnoten

CONTRA
03-11-13, 18:24
Heb je gelijk in, ik had dat achteraf beter niet kunnen schrijven.
Ik schreef het enkel maar om kracht bij een uitlating van mij te zetten, niet wetende dat dit aangegrepen werd voor de vraagstelling (is niet helemaal netjes.. een beetje respect moet toch kunnen toch ?)

heb de indruk dat je geneigd bent negatieve intenties te zoeken achter vragen en opmerkingen van bepaalde prikkers. saartje reageerde op jouw gebruik vd term snotneuzen en stelde je gewoon een vraag daarover. ik zie haar niet disrespektvol reageren naar jou toe.

Karin.N
03-11-13, 18:30
Wat dacht je van heel simpel : ChoBaCara taart . ?

:fparty:

Je hebt me op een idee gebracht, thanks.

de chocobacataart.

Hij was trouwens errug lekkerrrr, en is inmiddels foetsie. Buren belde net aan, jij hebt vast wel wat taart liggen, klopt buuf :hihi: en zij hadden onverwachts visite.

AdamRon
03-11-13, 18:36
heb de indruk dat je geneigd bent negatieve intenties te zoeken achter vragen en opmerkingen van bepaalde prikkers. saartje reageerde op jouw gebruik vd term snotneuzen en stelde je gewoon een vraag daarover. ik zie haar niet disrespektvol reageren naar jou toe.

Het kwam voor mij op dat moment verkeerd heb dat al aangegeven in

http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/367647-racistische-leuzen-op-huis-islamitische-voorzitter-anti-islamofobie-organisatie-18.html#post5258521
En
http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/367647-racistische-leuzen-op-huis-islamitische-voorzitter-anti-islamofobie-organisatie-13.html#post5258206

Wat de Negatieve intenties betreft (zoals je dat verwoord) kan ik alleen zeggen dat het 9 van de 10 keer een reactie is op...
Daarnaast geef ik ook toe dat het gebeurt wat je beschrijft ik geef dat ook toe maar zie de desbetreffende medeprikkers dat niet doen, maar zoals ik al zei.. actie en reactie

Ibrah1234
03-11-13, 18:45
Als een leeggespoten spuitbus ergens op een muurtje in Frankrijk ter adstructie moet dienen inzake het oprukkend gedachtegoed van wijlen heer Hitler en de last welke moslims hiervan ondervinden dan schiet ik daar toch enigszins van in de lach.

Juffrouw_Saartje
03-11-13, 19:09
Beste Saar,

Ik vind het ook niet erg dat je een vraag stelt over een onderwerp (dit geval over het gedachte goed van Hitler aanhangers).
Als je deze vraag publiekelijk had gesteld is er ook niet zoveel aan de hand maar je stelde hem aan de hand wat ik gezegd heeft.
Terwijl je weet dat ik je even daarvoor kenbaar heeft gemaakt dat ik een groot gedeelte van mijn Familie heeft verloren door deze man, doordat je hem aan mij stelde komt deze vraag nogal wrang over en voelt aan als een schop in de rug.

Wederom onjuist. Jij vertelt in post 153 over de tragische afloop van je familie, terwijl ik mijn vraag over het gedachtegoed van Hitler aanhangers al in zowel post 144 als wel post 151 heb gesteld, even voor de duidelijkheid, die liggen in de tijd VOOR 153. Vervolgens ga jij nu praten over een schop in de rug, en plaats je verderop:


Ik schreef het enkel maar om kracht bij een uitlating van mij te zetten, niet wetende dat dit aangegrepen werd voor de vraagstelling (is niet helemaal netjes.. een beetje respect moet toch kunnen toch ?)

Foute boel foute boel foute boel. Je schuift me van alles in de schoenen terwijl ik die vraag al 2 keer daarvoor had gesteld. Ik wist helemaal niets van jouw achtergrond.


BTW.. waarom stel je deze vraag aan mij?.... is daar een reden voor ?

ook weer onjuist, want mijn bericht 144 was een reactie op een quote van Joesoef, vervolgens heb ik hem herhaalt aan jou in bericht 151.


Jij en je vriend gaan hier een beetje te persoonlijk worden.. vind je ook niet...

Je komt zelf met de tragiek van je familie.


Ik neem aan dat je niet altijd moslima geweest bent, zo je zou kunnen weten dat het linken van deze vraag aan mij persoonlijk nogal pijnlijk is. Neemt niet weg dat het een goede vraag is.

Wat???? Dus geboren moslims begrijpen dat niet? Ik als bekeerling begrijp er in iedergeval helemaal niets van om de bekladdingen arabes dehors met (al dan niet Heit of Heil) Hitler af te doen als een stel stumperts met wat spuitbussen:


Alleen stumperts kalken op muren omdat ze niet de ballen hebben om openlijk voor hun mening uit te komen (meestal zijn het nog snotneuzen ook die tegen alles en iedereen aanpissen. omdat het zo cool staat).

Persoonlijk vind ik het schofterig dat ze (in dit geval) Hitler en ss en zo gebruiken.
Ik vind het ook schofterig om een (vermeende) Chiristian Cross te linken aan Hitler die notabene 80% van mijn Familie heeft uitgemoord omdat ze mensen hielpen onderduiken.
Het is allemaal politiek wat die krant schrijft en in dit geval verwerpelijke politiek (in mijn ogen)


Ik denk dat een hoop van deze gasten niet eens weet wat Hitler allemaal heeft uitgevreten en eerlijk gezegd zal het hun ook een worst zijn.

het enigste wat ze misschien wel weten dat bekladdingen zoals deze een diepe impact achterlaat.

Juist. Er is dus meer aan de hand dan een beetje gepuber met spuitbussen.


Ik denk dat intolerantie naar medemensen die van buiten (bevolkingsgroepen) komen de hoofdoorzaak is en dat ze bv. Hitler erbij halen om het een en ander te verzwaren.. Je zou ze dus in zekere zin kunnen vergelijken met Terroristen, deze mensen hebben ook een bepaalde gedachtegang / mening en deze naar buitenbrengen doormiddel van aanslagen waar zoveel mogenlijk mensen het slachtoffer van zijn.
Ik leg hier niet een link tussen deze twee dingen.. ik maak alleen maar een vergelijking

Dit is mij allemaal te vaag, en geen antwoord op mijn vraag. Volgens jou zouden Neo nazi's zelf niet weten wat Hitler heeft uitgespookt, en zouden Hitler alleen maar gebruiken vanuit hun xenofobie om hun puberige snotneuzerige standpunt te versterken. Ja ja. Dus neo nazi's hebben geen gedachtegoed, geen ideologie, zijn gewoon op een relletje uit met wat spuitbusjes.


Het is misschien verkeerd van mij maar ik blijf het goede in andere mensen zien (heeft niets te maken met dit onderwerp
maar meer met mensen bv. hier op deze forum)

Fijn, nu nog aan ons laten merken......

CONTRA
03-11-13, 19:16
Je hebt me op een idee gebracht, thanks.

de chocobacataart.

Hij was trouwens errug lekkerrrr, en is inmiddels foetsie. Buren belde net aan, jij hebt vast wel wat taart liggen, klopt buuf :hihi: en zij hadden onverwachts visite.

om een beetje ontopic te blyven....

http://3.bp.blogspot.com/_1H-ny1S9pRs/TA2RcvHFJEI/AAAAAAAAAmU/zyeC64P9uRk/s400/2009_04_20_hitler_cake.jpg

AdamRon
03-11-13, 19:30
Advies aan Juffrouw_Saartje.
Open een browser en ga naar Google, doe een zoekopdracht naar Neo Nazi en je krijgt ongeveer 34.000.000 resultaten (0,30 seconden).

Inplaats van hier te blijven vragen (vissen) naar antwoorden op jou vragen.
Minpunt is dat je dan niet mensen kan betrappen op een foutje in elke zin van het woord.

Ik reageer hier niet meer op, en als je wat tegen mij heeft stuur je maar een PM

Samir75017
03-11-13, 19:33
om een beetje ontopic te blyven....

http://3.bp.blogspot.com/_1H-ny1S9pRs/TA2RcvHFJEI/AAAAAAAAAmU/zyeC64P9uRk/s400/2009_04_20_hitler_cake.jpg

:haha:

Karin.N
03-11-13, 19:34
om een beetje ontopic te blyven....

http://3.bp.blogspot.com/_1H-ny1S9pRs/TA2RcvHFJEI/AAAAAAAAAmU/zyeC64P9uRk/s400/2009_04_20_hitler_cake.jpg

Je kunt je toch niet voorstellen dat mensen zo'n taart maken. Ligt trouwens heel ver weg van mijn gedachtegoed. Ik vind het symbool laag en walgelijk.

AdamRon
03-11-13, 19:39
om een beetje ontopic te blyven....

http://3.bp.blogspot.com/_1H-ny1S9pRs/TA2RcvHFJEI/AAAAAAAAAmU/zyeC64P9uRk/s400/2009_04_20_hitler_cake.jpg

Heb je dit plaatje opgezocht op internet of had je een feestje thuis :argwaan:
Nu speculeer ik

Juffrouw_Saartje
03-11-13, 19:47
Het schilderen van deze leuzen, de groeperingen, vaak opgefokt door eenzijdige informatie die gericht is op indoctrinatie en hersenspoeling. Vroeger waren het de joden nu wilt men hier de moslims voor nemen.

Hè hè eindelijk iemand die het begrijpt. Men schijnt zich meer druk te maken over een kruis dan over het woord arabes dehors wat toch verdacht veel lijkt op juden raus. Maar goed probeer dat maar aan het verstand van onze huis PVV-er Ibrah1234 te brengen.

Voor de rest samengevat, heeft het volgens jou dus te maken met angst, economische achteruitgang, onderbuik gevoelens, indoctrinatie en hersenspoeling. Op zijn minst heb je geprobeerd om antwoord te geven op mijn vraag, en daarvoor een groen duimpje.

Het is mij echter nog te vaag en te algemeen. Bij de neo-nazi's lijkt me geen sprake van hersenspoeling via bijv. de televisie.


Of dit goed of goed of fout is, je zou eens in de gedachtegang van deze personen in kwestie bestuderen. Uiteraard oppervlakkig want zou je je hier te diep in deze materie gaan verdiepen dan zou je opeens in je gedachte kunnen veranderen immers er is niet makkelijker te veranderen dan de mens.

Nou maak je geen zorgen over Saartje hoor, ik word echt geen neo-nazi. Ik denk juist wel dat ik me moet gaan verdiepen, ik hou niet van dat oppervlakkige, dat is niet mijn stijl. Maar er staan nog meer zaken op mijn lijst.

knots71karel
03-11-13, 19:47
Yep. Het is duidelijk in welke categorie jij valt.

Beter kun je het niet verwoorden !

Samir75017
03-11-13, 19:47
Dat iedereen dit walgelijk vindt is zo vanzelfsprekend dat het verder geen zin heeft dat even formeel te noteren.

Re-read what you just wrote, and be consistent : stop expecting Muslims / Moroccans to speak out for any action / misconduct carried out by Muslim / Moroccan individuals.

knots71karel
03-11-13, 19:51
om een beetje ontopic te blyven....

http://3.bp.blogspot.com/_1H-ny1S9pRs/TA2RcvHFJEI/AAAAAAAAAmU/zyeC64P9uRk/s400/2009_04_20_hitler_cake.jpg

Heb je lang moeten zoeken ?
:gefeli:

Juffrouw_Saartje
03-11-13, 19:53
Advies aan Juffrouw_Saartje.
Open een browser en ga naar Google, doe een zoekopdracht naar Neo Nazi en je krijgt ongeveer 34.000.000 resultaten (0,30 seconden).

Inplaats van hier te blijven vragen (vissen) naar antwoorden op jou vragen.
Minpunt is dat je dan niet mensen kan betrappen op een foutje in elke zin van het woord.

Ik reageer hier niet meer op, en als je wat tegen mij heeft stuur je maar een PM

Lijkt me logisch dat ik vis naar een antwoord. Deze topic gaat over neo-nazi's gezien de swastica en niet over Samir en het on/gewillige karretje van Saartje. Inhoudelijke reacties zijn er nauwelijks. Maar ik ga het onderwerp op mijn lijstje zetten.

knots71karel
03-11-13, 19:57
Heb je dit plaatje opgezocht op internet of had je een feestje thuis :argwaan:
Nu speculeer ik

Ik denk het eerste !
Maar nu speculeer ik :stout:

knots71karel
03-11-13, 20:24
En weer lees ik alleen maar waarom Samir zo erg is.

Ik ga maar eens richting wsdb.

Zou ik ook doen als je niet het echte N.V.D.D wil lezen , niet voor niets ging Karin over op hoe je een taart bakt , of had je dat niet door ?
Kort gezegd komt het hier op ner wat ik al eerder heb gezegd >
Dit is N.V.D.D en dan verwacht je geen topic die uitsluitend is geplaatst om weer eens te laten zien hoe vreselijk slecht in dit geval Islamitische -Voorzitter van het plaatselijke Anti -Islamofobie clubje ergens in Frankrijk !
Terwijl op het echte wereld nieuws amper gereageerd wordt !*)
En daar gaat het om hier op N.V.D.D ,je verwacht hier serieuze onderwerpen ,vraag me af als er op de muur van het kerkje te LaagWaterland dereglijke leuzenn hadden gestaan of je dan ook gereageerd zou hebben ??

*) kijk b.v naar het aantal reactie,s op de honderden doden tijdens de RAMADAN gepleegd door Moslims op andere Moslims , ja daar was een topic over ,of over de honderden vluchtelingen die verzuipen ?
hooguit enkel reactie,s want dat is pas echt nieuws maar ja daar moet je niet over beginnen.
Verder wens ik jou veel plezier op W.S.D.B .
:stout:

knots71karel
03-11-13, 20:40
Bekritiseren en we nu nieuws op nieuws van de dag of de persoonlijke 'mening' van prikkers? Verders, je sleept er van alles wat er niet toe doet bij om te rechtvaardigen dat je afdwaalt.
#geenhaarbeter

Degene die dit Topic bekritiseren doen eigenlijk beide , n.l kritiek op het onderwerp en de plaatser .
omdat het Topic gewoon onbelangrijk is in het kader van N.V.D.D en boven dien geplaatst is met maar een doel zoveel mogelijk laten zien hoe vreselijk slecht de Moslims behandeld worden;of dacht je soms als dergelijke leuzen op een muur van een kerk of Joodse synagoge hadden gestaan dat Samier er een topic tegenaan had gegooid ?
:o

super ick
03-11-13, 20:41
Deze topic gaat over neo-nazi's gezien de swastica.

Dat is een aanname. Het kunnen net zo goed hersenloze teenagers zijn geweest.

Joesoef
03-11-13, 20:47
Zou ik ook doen als je niet het echte N.V.D.D wil lezen , niet voor niets ging Karin over op hoe je een taart bakt , of had je dat niet door ?
Kort gezegd komt het hier op ner wat ik al eerder heb gezegd >
Dit is N.V.D.D en dan verwacht je geen topic die uitsluitend is geplaatst om weer eens te laten zien hoe vreselijk slecht in dit geval Islamitische -Voorzitter van het plaatselijke Anti -Islamofobie clubje ergens in Frankrijk !
Terwijl op het echte wereld nieuws amper gereageerd wordt !*)
En daar gaat het om hier op N.V.D.D ,je verwacht hier serieuze onderwerpen ,vraag me af als er op de muur van het kerkje te LaagWaterland dereglijke leuzenn hadden gestaan of je dan ook gereageerd zou hebben ??

*) kijk b.v naar het aantal reactie,s op de honderden doden tijdens de RAMADAN gepleegd door Moslims op andere Moslims , ja daar was een topic over ,of over de honderden vluchtelingen die verzuipen ?
hooguit enkel reactie,s want dat is pas echt nieuws maar ja daar moet je niet over beginnen.
Verder wens ik jou veel plezier op W.S.D.B .
:stout:

Wie denk jij dat je bent?

knots71karel
03-11-13, 20:49
Ik begrijp niets van je, werkelijk. Maar laat maar, ik zoek het zelf wel uit.
Vraag me steeds meer af hoe je deze onnozelheid vol kunt houden.
:argwaan:

knots71karel
03-11-13, 20:55
Wie denk jij dat je bent?

Je weet donders goed wie ik ben , klopt het boven staande soms niet ?
het is gewoon de waarheid ,maar die mag niet altijd gezegd worden ,
want voor je het weet heb je een BAN aan je reet .
Zonder dat je ook maar een woord tot je verweer kan of mag geven.

P.S de BAN is een vinding van het Rooms Katholieke geloof , daar moest je ook je mond houden als je iets zinnigs te zeggen had ! ooit van Galilei gehoord?

knots71karel
03-11-13, 21:05
Zou ik ook doen als je niet het echte N.V.D.D wil lezen , niet voor niets ging Karin over op hoe je een taart bakt , of had je dat niet door ?
Kort gezegd komt het hier op ner wat ik al eerder heb gezegd >
Dit is N.V.D.D en dan verwacht je geen topic die uitsluitend is geplaatst om weer eens te laten zien hoe vreselijk slecht in dit geval Islamitische -Voorzitter van het plaatselijke Anti -Islamofobie clubje ergens in Frankrijk !
Terwijl op het echte wereld nieuws amper gereageerd wordt !*)
En daar gaat het om hier op N.V.D.D ,je verwacht hier serieuze onderwerpen ,vraag me af als er op de muur van het kerkje te LaagWaterland dereglijke leuzenn hadden gestaan of je dan ook gereageerd zou hebben ??

*) kijk b.v naar het aantal reactie,s op de honderden doden tijdens de RAMADAN gepleegd door Moslims op andere Moslims , ja daar was een topic over ,of over de honderden vluchtelingen die verzuipen ?
hooguit enkel reactie,s want dat is pas echt nieuws maar ja daar moet je niet over beginnen.
Verder wens ik jou veel plezier op W.S.D.B .
:stout:

Uiteraard mag de volle waarheid niet gezegd worden !
het bovenstaande leverde mij een waarschuwing op !
Waar ken ik dit toch van ??
:droef:

Joesoef
03-11-13, 21:13
Voorlopig spam je alleen maar de boel vol met Ron.

Ibrah1234
03-11-13, 21:41
Lijkt me logisch dat ik vis naar een antwoord. Deze topic gaat over neo-nazi's gezien de swastica en niet over Samir en het on/gewillige karretje van Saartje. Inhoudelijke reacties zijn er nauwelijks. Maar ik ga het onderwerp op mijn lijstje zetten.

Hou toch eens op mens. Neonazi's zijn slechts een handjevol zwakzinnigen. Een relikwie uit het verleden. Er worden wellicht wat spreuken op muren gespoten met spuitbussen en soms is er ergens een demonstratie wat steevast uit de klauwen loopt omdat tegenstanders ze niet tolereren. Ergens een zaaltje huren voor een bijeenkomst is amper mogelijk.

Het zit tussen je oren. Of zie jij ze soms scanderend door de straten marcheren. In je rijkelijke fantasie wellicht.

Meer dan wat incidentjes is het niet gekomen. Althans niet hier in Nederland. Ergo, het stelt geen ene mallemoer voor.

knots71karel
03-11-13, 22:35
Voorlopig spam je alleen maar de boel vol met Ron.

Wat noem jij spam , om dat het niet zo past in het beeld , van deze vreselijke belangrijke Topic ?
Wat mankeert er aan de antwoorden die wij geven op de uitlokkende antwoorden die wij krijgen ? en dan heb ik het niet alleen over Adam Ron , gezien het aantal afkeurende reactie,s zijn er meer posters het met ons eens .
Al deze reactie,s zijn gewoon de waarheid , en als de grond te heet onder de voeten wordt , dan komen de
hulptroepen wel ff helpen met woord maar zonder daad , kissebissend over al of niet wat een kruisje betekend
Maar het antwoord is gewoon: het feit wij zijn geen Moslims ,en bovendien nog belangrijker ONPARTIJDIG !*)
En dat is toch wat in deze wereld van haat en nijd , want wat je niet zag of niet wil zien dat wij beide onze afkeuring al in het begin hebben uitgesproken over het ''onderwerp'' wat eigenlijk vergeleken met het andere N.V.D.D een korreltje zand is in het wereld gebeuren
Kijk maar ff naar het topic over die stumpers in AFRIKA die ik opende , ik bedoel maar .

*) Dus geven gewoon een eerlijk antwoord ook als het niet zo leuk is voor sommigen hier die een staalplaat voor hun hoofd hebben , waar je een oorlogsschip mee kan bouwen !
En als moderator zijnde kun je daar een voorbeeld aan nemen, ik bedoel met name onze ONPARIJDIGHEID .

.

H.P.Pas
03-11-13, 23:20
Deze topic gaat over neo-nazi's gezien de swastica

Dat is speculatie. Wat mag, zolang je maar weet dat je speculeert. Er spreekt wel het een en ander tegen:

- Het hakenkruis (http://images.wikia.com/geschichte-petrinum/de/images/6/62/Hakenkreuz.jpg) is een swastika waarvan de armen met de klok mee wijzen. Op de graffitti is het dus spiegelverkeerd getekend. .
- Hitler is gespeld als Ihtler.
Als een (oude of nieuwe) nazi dit gesprayt heeft gaat hij wel erg luchthartig met zijn eigen iconen om.

- 'Heit' ipv. 'Heil' is een niet erg voor de hand liggende spelfout; hij zou opzettelijk kunnen zijn.

Tezamen roept dat een beeld op van een agressieve halvabete auteur, die te stom is om voor de duvel te dansen.
Misschien is dat wel zo; die lui bestaan. Of misschien is het een 'false-flag' operatie, die, net zoals Samir, dat beeld koste wat het kost wenst te verspreiden. ' l'Observatoire national contre l'islamophobie' zou de eerste niet zijn die bestaande misstanden een beetje oppept om er des te overtuigender luidkeels tegen te kunnen protesteren; dat is een beproefde populistische tactiek.

Ook dat is natuurlijk speculatie.


Volgens Ja ja. Dus neo nazi's hebben geen gedachtegoed, geen ideologie, zijn gewoon op een relletje uit met wat spuitbusjes.


Als je 'neo-nazi's' door 'de sprayer' vervangt is daaraan, anders dan jij schijnt te denken, niets absurds (en overigens ook niets geruststellends). Die lui bestaan. In Nederland althans; waarschijnlijk ook in Nîmes maar dat ken ik netzomin als alle andere prikkers in deze draad.

BoerHarms
03-11-13, 23:34
Hè hè eindelijk iemand die het begrijpt. Men schijnt zich meer druk te maken over een kruis dan over het woord arabes dehors wat toch verdacht veel lijkt op juden raus. Maar goed probeer dat maar aan het verstand van onze huis PVV-er Ibrah1234 te brengen.

Voor de rest samengevat, heeft het volgens jou dus te maken met angst, economische achteruitgang, onderbuik gevoelens, indoctrinatie en hersenspoeling. Op zijn minst heb je geprobeerd om antwoord te geven op mijn vraag, en daarvoor een groen duimpje.

Het is mij echter nog te vaag en te algemeen. Bij de neo-nazi's lijkt me geen sprake van hersenspoeling via bijv. de televisie.



Nou maak je geen zorgen over Saartje hoor, ik word echt geen neo-nazi. Ik denk juist wel dat ik me moet gaan verdiepen, ik hou niet van dat oppervlakkige, dat is niet mijn stijl. Maar er staan nog meer zaken op mijn lijst.

maar uiteraard het beste antwoord krijg je van diegene die de spuitbussen hebben leeggespoten, niet bij een van de prikkers, want ik denk niet dat dezelfde intenties te hebben,
Saar, angst regeert over de gehele wereld, met angst kan men alles met de mensen doen.
En angst, begint al in de heilige boeken , (ongeacht geloof), met als men dit niet doet dan gebeurt er dat.
En, omdat je in een bepaald geloof grootgebracht wordt , ga je het ook geloven, aannemen dat het zoiets, want echt bewijzen zijn er niet, daarom spreekt men ook over geloof.
En als je de vrede uit het geloof kan halen, dan heb je voor mij meer innige rust dan dat je geweld uit het geloof kan halen. maar er zijn ook gelovige die de passages zo kunnen verdraaien dat het altijd eindigt in dood en verderf.


En ik zeg met nadruk dit dit m.i. voor ieder geloof telt, IEDER GELOOF.

CONTRA
03-11-13, 23:41
- Het hakenkruis (http://images.wikia.com/geschichte-petrinum/de/images/6/62/Hakenkreuz.jpg) is een swastika waarvan de armen met de klok mee wijzen. Op de graffitti is het dus spiegelverkeerd getekend. .

haatgraffiti van hakenkruizen worden zowel linksom als rechtsom getagged. daar zyn genoeg voorbeelden van op google afbeeldingen.


- Hitler is gespeld als Ihtler.

er staat hitler en geen ihtler.


- 'Heit' ipv. 'Heil' is een niet erg voor de hand liggende spelfout; hij zou opzettelijk kunnen zijn.

is denk ik geen spelfout. de stip van de letter i is zo te zien doorgetrokken naar rechts.
http://www.maroc.nl/forums/attachment.php?attachmentid=18207&d=1383427221


'de sprayer'

der sprayer von zurich

knots71karel
03-11-13, 23:43
Dat is speculatie. Wat mag, zolang je maar weet dat je speculeert. Er spreekt wel het een en ander tegen:

- Het hakenkruis (http://images.wikia.com/geschichte-petrinum/de/images/6/62/Hakenkreuz.jpg) is een swastika waarvan de armen met de klok mee wijzen. Op de graffitti is het dus spiegelverkeerd getekend. .
- Hitler is gespeld als Ihtler.
Als een (oude of nieuwe) nazi dit gesprayt heeft gaat hij wel erg luchthartig met zijn eigen iconen om.

- 'Heit' ipv. 'Heil' is een niet erg voor de hand liggende spelfout; hij zou opzettelijk kunnen zijn.

Tezamen roept dat een beeld op van een agressieve halvabete auteur, die te stom is om voor de duvel te dansen.
Misschien is dat wel zo; die lui bestaan. Of misschien is het een 'false-flag' operatie, die, net zoals Samir, dat beeld koste wat het kost wenst te verspreiden. ' l'Observatoire national contre l'islamophobie' zou de eerste niet zijn die bestaande misstanden een beetje oppept om er des te overtuigender luidkeels tegen te kunnen protesteren; dat is een beproefde populistische tactiek.

Ook dat is natuurlijk speculatie.



Als je 'neo-nazi's' door 'de sprayer' vervangt is daaraan, anders dan jij schijnt te denken, niets absurds (en overigens ook niets geruststellends). Die lui bestaan. In Nederland althans; waarschijnlijk ook in Nîmes maar dat ken ik netzomin als alle andere prikkers in deze draad.

Bedankt voor je begrijpelijke uiteen zetting .
En met name springt er voor mij het volgende uit :Of misschien is het een 'false-flag' operatie, die, net zoals Samir, dat zo'n beeld koste wat het kost wenst te verspreiden. ' l'Observatoire national contre l'islamophobie' zou de eerste niet zijn die bestaande misstanden een beetje oppept om er des te overtuigender luidkeels tegen te kunnen protesteren; dat is een beproefde populistische tactiek .


Dat laatste is precies de bedoeling van de topic steller , ieder topic is geplaatst om vooral aan te tonen hoe slecht , de Moslims in westerse landen behandeld worden , en alle onderwerpen tellen mee zelfs al moet je diep in de binnenlanden van FRANKRIJK je onderwerp op duiken.
Nogmaals herhaal ik : het bekladden van muren om iemand uit te schelden of idiote toe spellingen te maken is LAF en minderwaardig ., maar helaas niks bijzonders kijk maar goed om je heen overal zijn muren beklad met teksten die provocerend zijn m varierend tegen een wethouder of een ander persoon tot ordinaire afbeeldingen.

CONTRA
03-11-13, 23:46
Heb je dit plaatje opgezocht op internet of had je een feestje thuis :argwaan:
Nu speculeer ik

ik eet geen taart

BoerHarms
03-11-13, 23:48
Voorlopig spam je alleen maar de boel vol met Ron.

Over spammen gesproken , die reclame die hier steeds verschijnt, ook onzinnige verbruik van alle bits en bytes .

AdamRon
03-11-13, 23:50
Voorlopig spam je alleen maar de boel vol met Ron.

Ik ben het gedeeltelijke met je eens, jij vertaald mijn reacties als zijnde Spam en inderdaad.. sommige zou je kunnen aanmerken als Spam maar andere weer niet terwijl je alles op een hoop gooit.

Terwijl aan de andere kant het ook vol staat met uitdagende en suggestieve opmerkingen.
Neem de starter van deze topic, hij plaats een topic over een onderwerp (het volspuiten van een muur met Racistiche uitlatingen) maar tegelijk wel bij voorbaat al een wijzend vingertje heeft door een opmerking erbij te plaatsen (ik noem dat hengelen) aangaande een (vermeende Christelijk Kruis), dus met andere woorden hij zet bij voorbaat een groepering in een bepaald daglicht.
Of het nu Christenen zijn, Het Westen (waar hij zelf ook verblijft), Nederlanders, noem maar op.. pedofilie, het is niet een keer, maar het gebeurt elke keer en elke keer hetzelfde patroon.

Ook ik schrijf dingen die eigenlijk niet geplaatst moeten worden maar bedenk wel dat het voor het overgrote deel voortkomt uit frustatie omdat je eigen post dikwijls verdraait terug ziet keren in een topic en zodoende in een kwaad daglicht gezet word.

Ik ben van mening dat als je het moderator gebeuren op je neemt dan ook objectief en consequent moet zijn, en niet de ene kant wel op de vingers tikken terwijl op het zelfde moment de ogen gesloten wordt voor de andere kant.
Want dan kom je op den duur (als moderator zijnde) niet meer erg geloofwaardig over.
Let wel, ik heb het hier over moderatorschap, misschien ben je wel een geschikte peer in het dagelijkse leven.. wie zal het zeggen.
Als ik mij goed herrinner heb ik je in 2011 al eens een PM gestuurd aangaande perikelen rond Hatert waarin ik heb aangegeven dat er speciale Moderator cursussen te verkrijgen zijn bij het MDI om zodoende problemen op een forum in een vroeg stadium te herkennen en daarnaar te handelen.

Ik weet dat je wilt zeggen dat je geen politie agentje wilt spelen en dat is je goed recht en eigenlijk de beste instelling maar toch is het beter om bepaalde zaken toch even wat langer onder de aandacht houden, dat zou voor iedereen beter zijn.
Joesoef, dit is mijn mening en is niet persoonlijk bedoelt.. vergeet dat niet.

Gegroet

BoerHarms
03-11-13, 23:51
helaas, over de afbeelding van de taart kan ik niet als humor betegelen. vooral als het een relatie heeft met de opening van de topic.

AdamRon
03-11-13, 23:51
ik eet geen taart
Ah ok, je begrijpt zeker wel dat ik een beetje de draak met je stak ? :stout:

CONTRA
03-11-13, 23:55
Ik vind het symbool laag en walgelijk.

smaken verschillen. vind zelf het hakenkruis een erg mooi teken. vooral het hakenkruis van de nazis is geniaal in kracht en schoonheid. schitterend logo.

Samir75017
03-11-13, 23:56
Question still remains : Why a Christian cross and Hitler ?

Can 'real' Christians do that ?

CONTRA
03-11-13, 23:57
Ah ok, je begrijpt zeker wel dat ik een beetje de draak met je stak ? :stout:

dat had ik wel door hoor ;)

knots71karel
04-11-13, 00:03
smaken verschillen. vind zelf het hakenkruis een erg mooi teken. vooral het hakenkruis van de nazis is geniaal in kracht en schoonheid. schitterend logo.

Klopt het is maar waarvoor je het gebruikt , deze taart met hakenkruis hoef je niet naar een Jood te sturen , en ik denk ook nu niet meer naar de Islamitische -voorzitter -anti islamfobie in het Franse dorpje .
die kan ff geen haken kruis meer zien .
:wink:

Ibrah1234
04-11-13, 00:09
Question still remains : Why a Christian cross and Hitler ?

Can 'real' Christians do that ?

Ja. Waarom niet? Als 'real' moslims uit België en Nederland vrouwelijke geloofsgenoten kunnen verkrachten en vermoorden in Syrië waarom kan een 'real' Christian dan geen spuitbus leegspuiten op een muurtje ergens in Frankrijk?

Ongelooflijke mafkees. Wat een non-discussie. De laatste profeet die de zegel der profeten draagt heeft maar een zielig stelletje volgers. Wat is er toch van weleer trotse en machtige Islam terecht gekomen.

Samir75017
04-11-13, 00:10
French newspapers are not talking anymore about 'Christian crosses'. They have switched to 'Catholic crosses'.

Des insultes racistes et à caractère nazi ont été peintes dans la nuit de mercredi à jeudi sur les murs de la maison nîmoise du Président de l'Observatoire National contre l'Islamophobie au conseil français du Culte Musulman (CFCM), Adbdallah Zekri.
"Islam dehors", "les arabes dehors", des croix gammées, "heil hitler", "SS" et des croix catholiques ont été peintes sur les murs, selon deux photos transmises par M.
Zekri à l'AFP.

Nïmes: insultes racistes sur la maison du président de l'Observatoire contre l'Islamophobie - 31/10/2013 - leParisien.fr (http://www.leparisien.fr/montpellier-34000/nimes-insultes-racistes-sur-la-maison-du-president-de-l-observatoire-contre-l-islamophobie-31-10-2013-3274797.php)

H.P.Pas
04-11-13, 00:12
Question still remains : Why a Christian cross and Hitler ?

Can 'real' Christians do that ?

Ga spelen.

Samir75017
04-11-13, 00:16
De laatste profeet die de zegel der profeten draagt heeft maar een zielig stelletje volgers. Wat is er toch van weleer trotse en machtige Islam terecht gekomen.

What do you mean ?

Ibrah1234
04-11-13, 00:23
What do you mean ?

Pointing fingers. That's all you do. Don't you have any dignity left at all?

CONTRA
04-11-13, 00:25
Question still remains : Why a Christian cross and Hitler ?

Can 'real' Christians do that ?

gezien de meeste nazis kristenen waren is het antwoord ja.

Revisor
04-11-13, 00:25
French newspapers are not talking anymore about 'Christian crosses'. They have switched to 'Catholic crosses'.

Des insultes racistes et à caractère nazi ont été peintes dans la nuit de mercredi à jeudi sur les murs de la maison nîmoise du Président de l'Observatoire National contre l'Islamophobie au conseil français du Culte Musulman (CFCM), Adbdallah Zekri.
"Islam dehors", "les arabes dehors", des croix gammées, "heil hitler", "SS" et des croix catholiques ont été peintes sur les murs, selon deux photos transmises par M.
Zekri à l'AFP.

Nïmes: insultes racistes sur la maison du président de l'Observatoire contre l'Islamophobie - 31/10/2013 - leParisien.fr (http://www.leparisien.fr/montpellier-34000/nimes-insultes-racistes-sur-la-maison-du-president-de-l-observatoire-contre-l-islamophobie-31-10-2013-3274797.php)


Les slogans "Islam dehors", "les Arabes dehors", des croix gammées, "Heil Hitler", "SS" et des croix chrétiennes ont été peints sur les murs, selon deux photos transmises à l'AFP.

www.lyonne.fr - National - Nîmes: insultes racistes sur la maison d'un responsable musulman (http://www.lyonne.fr/france-monde/actualites/a-la-une/national/2013/10/31/nimes-insultes-racistes-sur-la-maison-d-un-responsable-musulman_1750290.html)


"Islam dehors", "les arabes dehors", des croix gammées, "heil hitler", "SS" et des croix catholiques ont été écrites sur les murs, selon deux photos transmises par Adbdallah Zekri à l'AFP.

Nîmes: des insultes racistes sur un mur (http://www.lefigaro.fr/flash-actu/2013/10/31/97001-20131031FILWWW00517-nimes-insultes-racistes-sur-la-maison-du-president-de-l-observatoire-contre-l-islamophobie.php?page=&pagination=1)

Samir75017
04-11-13, 00:26
Pointing fingers. That's all you do. Don't you have any dignity left at all?

What does the Prophet of Islam (SAWS) have to do with this ?

CONTRA
04-11-13, 00:28
De laatste profeet die de zegel der profeten draagt heeft maar een zielig stelletje volgers.

daar bedoel je dan blykbaar ook jezelf mee. een niet-moslim zal denk ik niet spreken van een laatste profeet die de zegel der profeten draagt.

mark61
04-11-13, 00:28
Re-read what you just wrote, and be consistent : stop expecting Muslims / Moroccans to speak out for any action / misconduct carried out by Muslim / Moroccan individuals.

Wanneer heb ik dat ooit gedaan?

Je lult maar wat in de ruimte.

Ik wacht nog steeds op een stuk of tien antwoorden.

Samir75017
04-11-13, 00:43
Wanneer heb ik dat ooit gedaan?



You said that the Moroccan community turns a blind eye to the misconduct of Moroccan individuals. That they never speak out against people of their own community. That they should do it to show that they are against the criminals. To which I answered that 'collective guilt' was not the solution.

Which is in complete contradiction with this comment :


Dat iedereen dit walgelijk vindt is zo vanzelfsprekend dat het verder geen zin heeft dat even formeel te noteren.



Double standard.

mark61
04-11-13, 02:02
You said that the Moroccan community turns a blind eye to the misconduct of Moroccan individuals. That they never speak out against people of their own community. That they should do it to show that they are against the criminals. To which I answered that 'collective guilt' was not the solution.

Huh? Waar? Je verzint het. Als er iemand is die mensen als individuen wil beschouwen ben ik het wel.

Jij daarentegen niet. Jij babbelt alleen maar over hele groepen. God wat een gelul dit.

Ik wacht nog op tien antwoorden. Krijg ik die nog voor ik 100 word of hoe zit dat?

AdamRon
04-11-13, 02:27
You said that the Moroccan community turns a blind eye to the misconduct of Moroccan individuals. That they never speak out against people of their own community. That they should do it to show that they are against the criminals. To which I answered that 'collective guilt' was not the solution.

Je zegt dat nu al een paar keer tegen Mark61, ik heb de hele topic doorgespit maar kan niets vinden hierover.
Ik weet niet wat je nu weer aan het plannen bent maar lees eerst dit even.

http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/367308-gevangenen-gedwongen-islam-bekeren-5.html#post5254581

En lees dan dit.

Ook is het de bedoeling dat je:

- On topic blijft.

- Niet spamt of crosspost.

- Zorgt voor een goede sfeer, dus is het verboden om te flamen.

- Je pm's, chats en msn gesprekken voor jezelf houdt. Deze zaken zijn prive en horen dus prive te blijven.

- Respect hebt voor je medeprikkers. Dus geen kwetsende/storende/beledigende posts richting je medebezoekers.

BoerHarms
04-11-13, 02:33
Huh? Waar? Je verzint het. Als er iemand is die mensen als individuen wil beschouwen ben ik het wel.

Jij daarentegen niet. Jij babbelt alleen maar over hele groepen. God wat een gelul dit.

Ik wacht nog op tien antwoorden. Krijg ik die nog voor ik 100 word of hoe zit dat?


18217


Voor het geven van antwoorden moet je je meer verantwoorden dan bij het stellen van vragen.

Juffrouw_Saartje
04-11-13, 06:38
Ook ik schrijf dingen die eigenlijk niet geplaatst moeten worden maar bedenk wel dat het voor het overgrote deel voortkomt uit frustatie omdat je eigen post dikwijls verdraait terug ziet keren in een topic en zodoende in een kwaad daglicht gezet word.

Heel even Ron voordat je hier het slachtoffer gaat uithangen, volgens mij heb ik jou altijd letterlijk geciteerd. Verder ben jij degene hier in dit topic die:

-eerst meent dat op de 2e foto het kruis beter is afgebeeld in de zin hoe de journalisten het gezien hebben, en vervolgens een rood duimpje geeft over eerder geplaatst bericht. Volkomen onlogisch en onterecht.

-mijn vraag tot 2 keer toe niet leest en vervolgens gaat zitten draaien, dat ik die vraag alleen aan jou stel en dat het allemaal te persoonlijk wordt, en ben jij degene die mij in een kwaad daglicht stelt:


doordat je hem aan mij stelde komt deze vraag nogal wrang over en voelt aan als een schop in de rug.

Ik schreef het enkel maar om kracht bij een uitlating van mij te zetten, niet wetende dat dit aangegrepen werd voor de vraagstelling (is niet helemaal netjes.. een beetje respect moet toch kunnen toch ?)

Ja ja, Saartje schopt niet helemaal netjes in je rug. Ongelofelijk hoe jij alles draait man. Jij bent degene die hier lukraak loopt te beledigen zonder enige grond.

Ik vraag me trouwens af wie dat rode duimpje heeft gegeven aan Samir, terwijl hij gewoon antwoord geeft op de off-topic vraag van Ron over de gebedsrichting van moslims. Voor degene die hier zomaar een rood duimpje heeft gegeven SHAME ON YOU!!!

Juffrouw_Saartje
04-11-13, 06:47
Beste H.P.Pas,

Ik zie toch echt Hitler staan en geen Ihtler. Als Contra gelijk heeft dat dat hakenkruis op beide manieren wordt neergezet, dan is het gezien de rest van de uitlatingen op de muur, wel aan te nemen dat dit neo-nazi's zijn. Wat betreft je valse vlag operatie, daar maak je wel een punt, dat zou altijd kunnen.

Juffrouw_Saartje
04-11-13, 06:53
Huh? Waar? Je verzint het. Als er iemand is die mensen als individuen wil beschouwen ben ik het wel.

Over het algemeen wel ja, dat ben ik met je eens.

super ick
04-11-13, 07:44
Is die graffiti nu nog niet verwijderd?

mark61
04-11-13, 08:22
Over het algemeen wel ja, dat ben ik met je eens.

Nou dank u :)

Groepen interesseren mij juist geen klap bij bijv. misdaad. En de link tussen wat mensen ver hier vandaan uitspoken, en mensen die hier wonen leg ik ook niet. Dat brengt ook met zich mee dat ikzelf niet 'collectief verantwoordelijk' ben voor wat pakweg de Nederlandse overheid uitspookt. En dat moslims niet moeten doen alsof onrecht de oemma aangedaan ze een klap interesseert, want dat is niet zo.

mark61
04-11-13, 08:23
Is die graffiti nu nog niet verwijderd?

Ik weet niet of ie een Kärcher kan betalen. Misschien wacht ie tot ze gepakt zijn, dan kunnen ze dat als taakstraf verwijderen.

mark61
04-11-13, 08:24
Beste H.P.Pas,

Ik zie toch echt Hitler staan en geen Ihtler. Als Contra gelijk heeft dat dat hakenkruis op beide manieren wordt neergezet, dan is het gezien de rest van de uitlatingen op de muur, wel aan te nemen dat dit neo-nazi's zijn. Wat betreft je valse vlag operatie, daar maak je wel een punt, dat zou altijd kunnen.

Zeg, tis gespoten met een spuitbus, en het zijn Franse halfabeten, die kennen geen woord Duits. Ik vind ook dat er hitler staat :ego:

For what it's worth heb ik er (ook) moeite mee over 'neo-nazi's' te praten als het gaat om achterlijk tuig dat geen idee heeft waar het het over heeft, en gewoon met wat provocatieve symbolen smijt waarvan het weet dat het consternatie oproept.

Nimes is Le Pencountry, zoveel is zeker. Vroeger had je een Franse 'neo-nazi'-club die gebruik maakte van het Keltische kruis, blijkbaar is die uit de mode.

http://img.over-blog.com/300x221/4/06/68/50/image3/pierre-sidos-jn-occident-oeuvrefrancaise.jpg

knuppeltje
04-11-13, 08:28
Ga spelen.

Dat doet hij al de hele topic.

knots71karel
04-11-13, 22:10
gezien de meeste nazis kristenen waren is het antwoord ja.

Ik begrijp dat je heel graag de Kristenen de zoveelste veeg uit jou "aangebakken gore pannetje'' wil geven.
Maar de echte NAZIE,S wilden maar een ding het Kristendom met wortel en tak uitroeien , ook hadden ze een pleuris hekel aan de ISLAAM (maar dat wist je zeker al )?
Hitler doelstelling was :
Banden met kerken[bewerken (http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Nationaalsocialisme&action=edit&section=11)]Aanvankelijk hadden de nazi's evenals de fascisten de steun van de meeste kerken zoals de Rooms-katholieke Kerk (http://nl.wikipedia.org/wiki/Rooms-katholieke_Kerk) (Rijksconcordaat (http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijksconcordaat) 1933) en de Lutherse kerk (http://nl.wikipedia.org/wiki/Lutheranisme). De kerken schreven gehoorzaamheid aan de staat voor en verkozen aanvankelijk een rechtse dictatuur boven het als goddeloos (http://nl.wikipedia.org/wiki/Athe%C3%AFsme) bekende communisme (een soort antithese (http://nl.wikipedia.org/wiki/Antithese_(politiek)) zoals Abraham Kuyper (http://nl.wikipedia.org/wiki/Abraham_Kuyper) in Nederland in praktijk had gebracht). Maar al snel na de machtsovername van de nazi's bleek dat men het niet goed voorhad met het christendom. Er kwam overheidstoezicht op het doen en laten van de kerken en de Duitsers werd aangemoedigd om de kerk links te laten liggen of zelfs te verlaten.Het werd duidelijk dat het nationaalsocialisme het christendom moest gaan vervangen als leidend principe in het leven van de Duitse bevolking. In 1937 verscheen daarom ook de pauselijke encycliek Mit brennender Sorge (http://nl.wikipedia.org/wiki/Mit_brennender_Sorge), waarin delen van de nationaalsocialistische ideologie, zoals racisme en "modern heidendom" duidelijk veroordeeld werden. Uiteindelijk keerden de nazi's zich ook tegen de kerken en werden onwillige priesters en voorgangers*) geïntimideerd en/of opgepakt.

*)Honderden van hun stierven de marteldood ,waaronder ook enkel Imams
Dachau was het kamp waar de meeste christenen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Christendom) werden gedetineerd. Volgens richtlijnen van Himmler werd Dachau het centrale priesterkamp. Geestelijken uit heel Europa werden in Dachau samengebracht en bewoonden gezamenlijk een apart deel van het kamp. Deze religieuzen werden opgepakt vanwege hun verzet tegen het naziregime. Volgens archieven van de rooms-katholieke (http://nl.wikipedia.org/wiki/Rooms-katholieke_Kerk) kerk werden minstens 3000 diakenen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Diaken), priesters (http://nl.wikipedia.org/wiki/Priester) en bisschoppen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Bisschop) in het kamp gevangengehouden, in werkelijkheid waarschijnlijk aanzienlijk meer. Onder de gevangenen bevonden zich onder andere Titus Brandsma (http://nl.wikipedia.org/wiki/Titus_Brandsma) (katholiek priester uit Nederland, zalig verklaard in 1985 (http://nl.wikipedia.org/wiki/1985)), Karl Leisner (http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Karl_Leisner&action=edit&redlink=1) (eveneens een katholiek priester, zaligverklaard in 1966 (http://nl.wikipedia.org/wiki/1966)), François Questiaux (http://nl.wikipedia.org/wiki/Fran%C3%A7ois_Questiaux) een Belgisch kanunnik en Martin Niemöller (http://nl.wikipedia.org/wiki/Martin_Niem%C3%B6ller), een protestants (http://nl.wikipedia.org/wiki/Protestantisme) theoloog (http://nl.wikipedia.org/wiki/Theoloog) en verzetsleider.
Ook veel Jehova's getuigen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Jehova%27s_getuigen) werden naar dit kamp gedeporteerd.

Dachau :
Het concentratiekamp was de eerste plaats in het Duitse Rijk, waar een SS-commandant de absolute jurisdictie toebedeeld kreeg en het normale recht met succes buiten werking werd gezet. De SS schiep "een staat binnen een staat" waarin ze politieke tegenstanders vasthield, onderdrukte, martelde en vermoordde. Na de liquidatie van de SA liet Himmler het concentratiekamp vergroten door de bouw van een nieuwe gevangenis, die aan de voormalige munitiefabriek grensde. De organisatie en ruimtelijke structuur diende later als voorbeeld voor de opbouw van nieuwe concentratiekampen. Het nazi-regime presenteerde het als een voorbeeldkamp en als afschrikking voor politieke andersdenkenden. Dachau was oefenterrein voor SS-bewakers en SS-leidinggevenden die later onder andere in de vernietigingskampen ingezet werden. Het kamp Dachau was geen vernietigingskamp, maar toch vonden in geen enkel ander concentratiekamp zoveel politieke moorden plaats. Van de 206.000 personen die er gevangen hebben gezeten stierven er zeker 25.613.

CONTRA
05-11-13, 08:29
Maar de echte NAZIE,S wilden maar een ding het Kristendom met wortel en tak uitroeien , ook hadden ze een pleuris hekel aan de ISLAAM (maar dat wist je zeker al )?


welnee dat is kristelyke geschiedvervalsing om het eigen straatje schoon te vegen

super ick
05-11-13, 08:35
welnee dat is kristelyke geschiedvervalsing om het eigen straatje schoon te vegen

Hoe komt het dat jij zo'n onderscheid maakt tussen de wee woestijngeloven? Waar je de ene genadeloos afmaakt kan je over de ander geen kritisch woord over de lippen krijgen.