PDA

Bekijk Volledige Versie : NSA files decoded. What the revelations mean for you.



Joesoef
02-11-13, 07:00
NSA files decoded: Edward Snowden's surveillance revelations explained | World news | theguardian.com (http://www.theguardian.com/world/interactive/2013/nov/01/snowden-nsa-files-surveillance-revelations-decoded?CMP=twt_gu#section/1)

knuppeltje
02-11-13, 08:35
Goed Joes.

Een van de tv-kanalen bij Ziggo is 'Comedy Central Extra'. Daarop is dagelijks 'The dayly Show' met John Stewart (11 keer achter elkaar een Emmy voor zijn show gekregen), en de 'Colbert Report' met Steven Colbert te zien.

Beide heren hakken elke dag echt ongenadig in op de onzin die politici uitkramen, vooral de reps, maar sparen ook niet de democraten. Daarnaast hebben ze dan ook nog elke keer een heel bijzondere gast. Echt een must om te zien.

Zo showden ze in de Dayly Show een hoge pief, van de NSA als ik me goed herinner, die voor de camera plechtig verklaarde dat met dat afluisteren niemands privacy was geschaad, want niemand wist dat hij werd afgeluisterd. Je moet maar durven.

Karin.N
02-11-13, 08:51
Goed Joes.


Zo showden ze in de Dayly Show een hoge pief, van de NSA als ik me goed herinner, die voor de camera plechtig verklaarde dat met dat afluisteren niemands privacy was geschaad, want niemand wist dat hij werd afgeluisterd. Je moet maar durven.

Ik wil zo iemand dan wel eens het volgende voorstellen. Wij hangen camera's op in zijn slaapkamer en wat meneer tussen de lakens uitspookt wordt gefilmd en op internet geplaatst. Maar de truuk is, hij weet het niet, dus mag het gewoon :lole:


Magoed, ik vind Snowden veel meer een held dan een crimineel, dus wellicht spoor ik niet helemaal :stout:

knuppeltje
02-11-13, 09:08
Ik wil zo iemand dan wel eens het volgende voorstellen. Wij hangen camera's op in zijn slaapkamer en wat meneer tussen de lakens uitspookt wordt gefilmd en op internet geplaatst. Maar de truuk is, hij weet het niet, dus mag het gewoon :lole:


Magoed, ik vind Snowden veel meer een held dan een crimineel, dus wellicht spoor ik niet helemaal :stout:

Zalig zijn de ontspoorden, dame. Zij zullen het paradijs ingaan. :blowen:

Karin.N
02-11-13, 09:55
Zalig zijn de ontspoorden, dame. Zij zullen het paradijs ingaan. :blowen:

O, sh*t, dat wil ik niet. Ik wil daar zijn waar een knapperig vuurtje brandt, waar mensen gewoon lekker zichzelf kunnen zijn, zonder allerlei regeltjes te moeten volgen, mensen gewoon lief en aardig voor mekaar zijn, gewoon omdat ze mensen niet in hokjes stoppen en waar de humor niet ontbreekt en de chocolade taarten ook niet.

knuppeltje
02-11-13, 10:08
O, sh*t, dat wil ik niet. Ik wil daar zijn waar een knapperig vuurtje brandt, waar mensen gewoon lekker zichzelf kunnen zijn, zonder allerlei regeltjes te moeten volgen, mensen gewoon lief en aardig voor mekaar zijn, gewoon omdat ze mensen niet in hokjes stoppen en waar de humor niet ontbreekt en de chocolade taarten ook niet.

Oeps, dat wordt nog heel moeilijk dan.

mark61
02-11-13, 11:07
Afgezien van die chocoladetaarten, OK.

Karin.N
02-11-13, 12:06
wil ook wel een frisse citroen yoghurttaart maken :engel:

mark61
02-11-13, 12:13
OK ik doe mee. Mmm, kwarktaart.

Karin.N
02-11-13, 12:29
OK ik doe mee. Mmm, kwarktaart.

Mocht ik een keer in de buurt van Leiden zijn, dan kom ik wel een taartje droppen.

mark61
02-11-13, 12:30
Das lief. Maar ik maak zelf ook een mean kwarktaart hoor :)

knuppeltje
02-11-13, 13:04
Mocht ik een keer in de buurt van Leiden zijn, dan kom ik wel een taartje droppen.

Kan ik jouw mijn adres pm'en. :stout:

H.P.Pas
02-11-13, 15:29
Mmm, kwarktaart.


:aanwal: Bizarre eetgewoonten.

Karin.N
02-11-13, 21:52
Kan ik jouw mijn adres pm'en. :stout:

Mag altijd. Ben op zoek naar slachtoffers om mijn taarten te proeven. Ik moet voorlopig veel bakken, recepten uitproberen etc. We kunnen ze helaas niet allemaal hier opeten, dan passen we straks helemaal niet meer door de deur :hihi:

Karin.N
02-11-13, 21:53
:aanwal: Bizarre eetgewoonten.

maar wel lekkerrrrr :stout:

H.P.Pas
02-11-13, 23:02
maar wel lekkerrrrr :stout:

Hou niet van kwarktaart. :jammer:
Mark niet van bloemkool en, godbetert, niet van kaas.
Incompatibilité des humeurs.

Charlus
02-11-13, 23:32
Hou niet van kwarktaart. :jammer:
Mark niet van bloemkool en, godbetert, niet van kaas.
Kleine kinderen.

knots71karel
03-11-13, 00:06
O, sh*t, dat wil ik niet. Ik wil daar zijn waar een knapperig vuurtje brandt, waar mensen gewoon lekker zichzelf kunnen zijn, zonder allerlei regeltjes te moeten volgen, mensen gewoon lief en aardig voor mekaar zijn, gewoon omdat ze mensen niet in hokjes stoppen en waar de humor niet ontbreekt en de chocolade taarten ook niet.
Lijkt me een goed idee,ik zie het al helemaal voor me , zo,n paradijsje .
:)

knuppeltje
03-11-13, 08:43
Mag altijd. Ben op zoek naar slachtoffers om mijn taarten te proeven. Ik moet voorlopig veel bakken, recepten uitproberen etc. We kunnen ze helaas niet allemaal hier opeten, dan passen we straks helemaal niet meer door de deur :hihi:

Ik wacht nog wel even.

Karin.N
03-11-13, 09:34
Ik wacht nog wel even.

Totdat ik de deur niet meer uit kan zeker :hihi:

Ibrah1234
03-11-13, 10:40
[Ibrah1234*] sets ---TAART TRIAL-- *ON*

<Instellingen succesvol gewijzigd 03-11-2013>