PDA

Bekijk Volledige Versie : Taliban doden twee kinderen om 'spionage'



knots71karel
07-11-13, 22:05
Heldhaftig en adequaat optreden van de Taliban .Uitgebracht op: 14 Oktober 2013 - 10:47:09
Categorie: Buitenland (http://www.kpnvandaag.nl/news/Buitenland/) Bron: ANP

WATAPUT (ANP) - De Taliban hebben zaterdagavond in Afghanistan twee kinderen van 8 en 10 jaar oud gedood, omdat zij werden verdacht van spioneren voor de overheid. Dat heeft de gouverneur van de oostelijke provincie Kunar gemeld, schrijven Afghaanse media maandag.
Onlangs brachten Taliban-militanten al een 15-jarige Afghaanse jongen om, omdat hij via zijn mobieltje met de politie zou communiceren. Eenzelfde verdenking kostte twee Afghaanse tienerjongens in juni het leven in Kandahar.

knots71karel
07-11-13, 23:09
Heldhaftig en adequaat optreden van de Taliban .

Uitgebracht op: 14 Oktober 2013 - 10:47:09
Categorie: Buitenland (http://www.kpnvandaag.nl/news/Buitenland/) Bron: ANP

WATAPUT (ANP) - De Taliban hebben zaterdagavond in Afghanistan twee kinderen van 8 en 10 jaar oud gedood, omdat zij werden verdacht van spioneren voor de overheid. Dat heeft de gouverneur van de oostelijke provincie Kunar gemeld, schrijven Afghaanse media maandag.
Onlangs brachten Taliban-militanten al een 15-jarige Afghaanse jongen om, omdat hij via zijn mobieltje met de politie zou communiceren. Eenzelfde verdenking kostte twee Afghaanse tienerjongens in juni het leven in Kandahar.
Re: Buschauffeur weigert 10-jarig moslimjongetje om smeekbede

http://cdn.maroc.nl/forums/images/misc/quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door Isch http://img1.maroc.nl/forums/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/367753-buschauffeur-weigert-10-jarig-moslimjongetje-om-smeekbede-post5260047.html#post5260047)
Heeft ie daar dagelijks mee te maken?



Denk het niet maar wat een ophef over een ''FLUT''onderwerp als dit , terwijl in Afghanistan een jongen werd opgehangen omdat ze bij de Amerikanen ,een extra centje probeerden te verdienen met een schoonmaak klusje ! dat is wel is waar al weer 2 jaar geleden , maar er is nog niks veranderd ze moorden gewoon verder!
Maar daar moet je geen topic over openen , dat is taboe !
Daar word niet eens op gereageerd zoiets onbelangrijks , dan is de leus op een villamuur veel en veel erger of een jongetje dat uit de bus werd gezet ,ergens in het duivelse AMERIKA ook een topic waard .
En dat alleen maar met een doel >>>> het aantonen hoe intens slecht het http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/usa.gif '' wilde westen'' is !

knots71karel
08-11-13, 00:07
Sorry , voor het plaatsen van dit topic want het is geen N.V.D.D maar valt onder de categorie
''dagelijks onbelangrijk streek nieuws " .
Dat is er ook :

Vader dood dochtertje en zichzelf bij gijzeldrama Reuver ... (http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=2&ved=0CDsQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.refdag.nl%2Fnieuws%2Fbinnenla nd%2Fvader_dood_dochtertje_en_zichzelf_bij_gijzeld rama_reuver_1_781927%3FlocalLinksEnabled%3Dfalse&ei=1Sp8UrvuHIqN7AbDqoDACg&usg=AFQjCNFiG_fZYcOzZ1_Al-M6dIQILNR_vg)www.refdag.nl/.../vader_dood_dochtertje_en_zichzelf_bij_gijzeldrama_ reu...

Vader dood dochtertje en zichzelf bij gijzeldrama Reuver. 07-11-2013 09:39 | gewijzigd ... De man die zijn kind gijzelde, had tegen de politie gezegd dat hij gewapend was met een uzi en een handgranaat. ... "Man gijzelt eigen dochter" ...
:brozac:

Isch
08-11-13, 00:14
Oké, en wat ga jij er nu aan doen? Vertel mij dat eens. Vertel mij eens hoe jij de wereld gaat verbeteren als jij morgen opstaat.

H.P.Pas
08-11-13, 00:39
Oké, en wat ga jij er nu aan doen? Vertel mij dat eens. Vertel mij eens hoe jij de wereld gaat verbeteren als jij morgen opstaat.

Da werden Weiber zu Hyänen..

:jammer: Het gaat van kwaad tot erger hier.

Karin.N
08-11-13, 08:59
Oké, en wat ga jij er nu aan doen? Vertel mij dat eens. Vertel mij eens hoe jij de wereld gaat verbeteren als jij morgen opstaat.

Karel heeft een punt dat wanneer de taliban 2 jongens van 8 en 10 jaar dood het wel heel erg stil is. Zet een buschauffeur echter een groep kleuters uit de bus dan is de wereld opeens te klein (zie wsdb). Dan wordt er van alles en nog wat geschreven.Idem dito wanneer er iets is met een visgraat en de naam van allah in een kleuterprogramma.

Tis natuurlijk prima om anderen aan te vallen en te verwijten dat ze last hebben van vooroordelen etc, maar wanneer je zelf wordt aangesproken over de vooroordelen die er in "jouw groep" heersen, dan is de wereld wederom te klein.

Moslims geven om mensen. Wat moet ik met die zin? Geven niet moslims niet om mensen? Ook zo'n typisch voorbeeld.

knuppeltje
08-11-13, 09:03
Oké, en wat ga jij er nu aan doen? Vertel mij dat eens. Vertel mij eens hoe jij de wereld gaat verbeteren als jij morgen opstaat.

Doe jij hem eens een idee aan de hand?

AdamRon
08-11-13, 12:00
De Talibaan doet dat soort dingen niet.. het zijn vredelievende mensen die alleen denken aan de Opium teelt.. dat is ook de reden dat ze voornamelijk opereren op het platteland en gebieden waar de grond gunstig is.
Zo ook de Swat vallei die (naar eigen zeggen) een Islamitisch systeem opgelegd moeten krijgen terwijl Swat al ik weet niet hoelang Islamitisch is.

Hoe kan je een gebied een Islamitsch systeem opleggen die al Islamitisch is.. ik vind dit vreemd.. en het kromme is dat dezelfde Talibaan ook nog verkondigd dat kinderen verhongeren.. vind je het vreemd met al die Opium teelt. :blowen:

Isch
08-11-13, 17:48
Karel heeft een punt dat wanneer de taliban 2 jongens van 8 en 10 jaar dood het wel heel erg stil is. Zet een buschauffeur echter een groep kleuters uit de bus dan is de wereld opeens te klein (zie wsdb). Dan wordt er van alles en nog wat geschreven.Idem dito wanneer er iets is met een visgraat en de naam van allah in een kleuterprogramma.

Tis natuurlijk prima om anderen aan te vallen en te verwijten dat ze last hebben van vooroordelen etc, maar wanneer je zelf wordt aangesproken over de vooroordelen die er in "jouw groep" heersen, dan is de wereld wederom te klein.

Moslims geven om mensen. Wat moet ik met die zin? Geven niet moslims niet om mensen? Ook zo'n typisch voorbeeld.

Ik vind het ook te stil. Maar goed, das weer een ander forum. Geen nieuwsforum. Niet iedereen komt hier om een discussie te voeren over nieuws.



Maar ipv elkaar hier aan te vallen moeten we onze tijd beter gebruiken om de wereld te verbeteren. Das mijn punt.


Knuppeltje, vrijwilliger worden bij het bejaardentehuis bijvoorbeeld.

En wat ik met die zin bedoel karin is het volgende: Als moslim ben je verantwoordelijk voor anderen. Je doet het niet alleen voor jezelf, en voor de ander, maar ook voor Allah. Net wat meer druk dus.

Allah jerham die jongens. Zeker weten dat de daders hun verdiende loon krijgen.

Mark
08-11-13, 17:58
ja hadden ze maar niet moeten spioneren

Charlus
08-11-13, 18:18
Zeker weten dat de daders hun verdiende loon krijgen.
Het paradijs? Ze gaan echt niet naar de hel omdat jij vindt dat ze daar horen. Je bent heel aanmatigend.

D'er was iets, een uitspraak die ik kort geleden ergens gelezen heb. God kijkt toe hoe kinderen vermoord worden en straft de boosdoeners later. Waarom? Zoals toekijken hoe een vrouw verkracht en vervolgens vermoord wordt en de dader later in een steegje flink te grazen nemen. Ja daar heeft die vrouw wat aan (sarcasme). De 'oplossing' is natuurlijk dat de vrouw na haar verscheiden een fraai eeuwig leven wacht terwijl de dader... Tenzij ze ongelovig is in welk geval ze gelijk in de fik vliegt na te zijn verkracht en vermoord.
De vrouw die de uitspraak heeft gedaan, formuleerde eea. beter.

H.P.Pas
08-11-13, 18:26
(sarcasme).


Absoluut functioneel.

H.P.Pas
08-11-13, 18:33
En wat ik met die zin bedoel karin is het volgende: Als moslim ben je verantwoordelijk voor anderen. Je doet het niet alleen voor jezelf, en voor de ander, maar ook voor Allah. Net wat meer druk dus.

Allah jerham die jongens. Zeker weten dat de daders hun verdiende loon krijgen.

Het lijkt me alleszins waarschijnlijk dat de daders overtuigd zijn voor Allah gehandeld te hebben.
Zoals ook de aanslagpleger op Malala dat, naar eigen zeggen, is.
Het 'verdiende loon', daar hopen zij ook op.

Charlus
08-11-13, 18:47
Absoluut functioneel.
(je hebt nog een reactie tegoed)
Wat is de toegevoegde waarde boven: "daar is die vrouw niet mee geholpen"? Door sarcasme komt mijn boodschap harder aan?
Theoretisch, in dit geval weliswaar vergezocht, zou de lezer kunnen denken dat volgens mij die vrouw er wat aan heeft. Mocht ik niet zeker zijn van mijn zaak en wel erg veel tegenwind krijgen, dan kan ik later gewoon zeggen dat het sarcastisch bedoeld was onder de toevoeging "ga een cursus begrijpend lezen volgen".

CONTRA
08-11-13, 18:53
Karel heeft een punt dat wanneer de taliban 2 jongens van 8 en 10 jaar dood het wel heel erg stil is.

vind je? de topic is gisterenavond laat gepost en heeft inmiddels 14 reakties. dat is best veel.

H.P.Pas
08-11-13, 19:15
Wat is de toegevoegde waarde boven: "daar is die vrouw niet mee geholpen"? .

Een waardeoordeel. Je keurt dit scherp af.

Isch
08-11-13, 19:40
Het paradijs? Ze gaan echt niet naar de hel omdat jij vindt dat ze daar horen. Je bent heel aanmatigend.

D'er was iets, een uitspraak die ik kort geleden ergens gelezen heb. God kijkt toe hoe kinderen vermoord worden en straft de boosdoeners later. Waarom? Zoals toekijken hoe een vrouw verkracht en vervolgens vermoord wordt en de dader later in een steegje flink te grazen nemen. Ja daar heeft die vrouw wat aan (sarcasme). De 'oplossing' is natuurlijk dat de vrouw na haar verscheiden een fraai eeuwig leven wacht terwijl de dader... Tenzij ze ongelovig is in welk geval ze gelijk in de fik vliegt na te zijn verkracht en vermoord.
De vrouw die de uitspraak heeft gedaan, formuleerde eea. beter.

Haha, omdat ik dat vind? Als alles uitkwam wat ik vond/vind dan had jij nu gemillimeterd haar.

Omdat het echte recht zal zegevieren, daarom.

Isch
08-11-13, 19:41
Het lijkt me alleszins waarschijnlijk dat de daders overtuigd zijn voor Allah gehandeld te hebben.
Zoals ook de aanslagpleger op Malala dat, naar eigen zeggen, is.
Het 'verdiende loon', daar hopen zij ook op.


Je krijgt wat je verdient.

Charlus
08-11-13, 20:13
Je krijgt wat je verdient.
Je weet zeker dat de kinderdoders krijgen wat ze verdienen, of dat nu straf of beloning is.
Okay. Ik dacht dat je het anders bedoelde. Weer dat verdomde begrijpend lezen.

Charlus
08-11-13, 20:23
Haha, omdat ik dat vind? Als alles uitkwam wat ik vond/vind dan had jij nu gemillimeterd haar.

Omdat het echte recht zal zegevieren, daarom.
Jij kunt niet weten waaruit het echte recht bestaat. Aanmatigend en hoogmoedig van je. Zelluf weten maar ik zou als ik jou was maar niet zo'n kapsones hebben.
Aangenomen dat Allah bestaat, weten we niet meer dan dat Hij wilde dat die kinderen gedood werden. De intentie van de daders kan oprecht zijn.

H.P.Pas
08-11-13, 20:43
Je krijgt wat je verdient.

Zeker. Ik zal branden zoveel staat vast.

Eke
08-11-13, 20:54
Vanuit een land in vrede kijken we naar mensen die al jaren oorlog voeren.

Mensen die deelnemen aan gevechtshandelingen veranderen !


Wie niet voor ons is is tegen ons. Oog om oog, tand om tand. Een kind ? Hij heeft ons verraden , het addergebroed !!!


Godsdienst wordt dan vooral ingezet om je eigen gelijk te versterken. Denk ik.

AdamRon
08-11-13, 22:32
/em Sarcasm on
Ik denk dat het eindeloos blijven zeiken over het bekladden van een muur met Neo Nazi leuzen veel belangrijker is dan het vermoorden van kinderen om vermeende zaken.
En, zoals al is aangegeven het is verdacht stil op deze topic, zou er toch een taboe op rusten ?
/em Sarcasm off

:blowen:

Isch
08-11-13, 22:57
Jij kunt niet weten waaruit het echte recht bestaat. Aanmatigend en hoogmoedig van je. Zelluf weten maar ik zou als ik jou was maar niet zo'n kapsones hebben.
Aangenomen dat Allah bestaat, weten we niet meer dan dat Hij wilde dat die kinderen gedood werden. De intentie van de daders kan oprecht zijn.

Iedereen komt anders aan zijn dood. Deal with it. Als het allemaal vredig moest zijn had het hiernamaals geen nut. En het is hartstikke triest en erg, maar ik geloof dat die jongens nu op een betere plek zijn. Ik weet nu al hoe dit stukje tekst opgevat wordt, maar dat kan me eerlijk gezegd geen bal schelen.


Zeker. Ik zal branden zoveel staat vast.

Dat weet je niet.

knots71karel
08-11-13, 23:04
Oké, en wat ga jij er nu aan doen? Vertel mij dat eens. Vertel mij eens hoe jij de wereld gaat verbeteren als jij morgen opstaat.

Nou dat hoef ik al niet meer te doen , want dat heb ik al gedaan !
Alleen het feit al om jou en consorten erop te wijzen , dat een tekst op een muurtje in Frankrijk ,en een jongetje dat zonder verdere kleerscheuren uit een bus gezet werd .
Niet te vergelijken zijn met de kinderen die ff afgeslacht werden uit naam van ALLAH *)door de TALIBAN ) ,het contrast van het gefemel om een al of niet haken kruisje op een muur is er niks bij vergeleken , dan heb ik het nog niet over de ouders van die kinderen gehad , die behalve hun verdriet ook nog represailles kunnen verwachten (want deTALIBAN geeft hun als regel ook nog ff een lesje hoe je , je kind op moet voeden )of wist je dat nog niet ?
Steek gerust je kop in het zand en dat geld ook voor Samier ,Juffr Saartje , die hier ook nog eens een soort van beschermende STATUS hebben , d.wz de kans op een BAN is minimaal .
Zo ik kon het ff niet laten om de waarheid te zeggen.
En voor jou persoonlijk heb ik ook en tip :
Verbeter DE wereld maar begin a.u.b met je zelf .

Stof genoeg tot nadenken dunkt me !

p.s Voor het geval dat het boven staande niet in dank wordt afgenomen ,
en beloond word met de gebruikelijke waarschuwing en mogelijk BAN ,
verblijf ik tot ....... :zwaai:

*) Ik vind het misbruik maken van de naam ALLAH en ik ben er van overtuigd dat ieder weldenkend mens het met mij eens is .

knots71karel
08-11-13, 23:14
[QUOTE=Mark;5261574]ja hadden ze maar niet moeten spioneren[/QUOTE

Vind ik ook ,wat dat betreft heb ik geluk gehad , ik speelde met m,n vriendjes soldaatje(1944) , gelukkig zagen de
Duitse militairen geen vijand in ons ,anders hadden we het beslist niet overleefd !
Mogelijk kwam het ook doordat ze ons als kinderen zagen , en er om moesten lachen.

H.P.Pas
08-11-13, 23:19
Dat weet je niet.

Zo moeiilijk is dat toch niet (http://www.islam-qa.com/en/ref/727)?

knots71karel
08-11-13, 23:24
vind je? de topic is gisterenavond laat gepost en heeft inmiddels 14 reakties. dat is best veel.

Gezien het totaal onbenullige onderwerp , heb je gelijk het is .
Ongelooflijk veel ! want kom niet aan de beschermde status van de TALIBAN !
Opvallend is dat de reactie,s op een uitzondering na komen van posters die toevallig geen MOSLIM zijn .

:jeweetog:

Isch
08-11-13, 23:49
Knettergek, je weet niks van mij, dus doe niet alsof. Oke. Ik weet zelf wel wat ik erg(er) vind.

AdamRon
08-11-13, 23:50
Heldhaftig en adequaat optreden van de Taliban .Uitgebracht op: 14 Oktober 2013 - 10:47:09
Categorie: Buitenland (http://www.kpnvandaag.nl/news/Buitenland/) Bron: ANP

WATAPUT (ANP) - De Taliban hebben zaterdagavond in Afghanistan twee kinderen van 8 en 10 jaar oud gedood, omdat zij werden verdacht van spioneren voor de overheid. Dat heeft de gouverneur van de oostelijke provincie Kunar gemeld, schrijven Afghaanse media maandag.
Onlangs brachten Taliban-militanten al een 15-jarige Afghaanse jongen om, omdat hij via zijn mobieltje met de politie zou communiceren. Eenzelfde verdenking kostte twee Afghaanse tienerjongens in juni het leven in Kandahar.

Question: Why is the Taliban as whole being accused for killing 2 children ? :blowen:

H.P.Pas
08-11-13, 23:55
Knettergek, je weet niks van mij, dus doe niet alsof. Oke. Ik weet zelf wel wat ik erg(er) vind.

Aan wie is dit gericht ?

Charlus
08-11-13, 23:57
Knettergek=Knots.

H.P.Pas
08-11-13, 23:59
Knettergek=Knots.

I see. Een gelijkenis.

Ibrah1234
09-11-13, 00:27
Oké, en wat ga jij er nu aan doen? Vertel mij dat eens. Vertel mij eens hoe jij de wereld gaat verbeteren als jij morgen opstaat.

Hier heb je zeker een punt. In hoeverre maakt je als individu het verschil.

knots71karel
09-11-13, 00:38
Iedereen komt anders aan zijn dood. Deal with it. Als het allemaal vredig moest zijn had het hiernamaals geen nut. En het is hartstikke triest en erg, maar ik geloof dat die jongens nu op een betere plek zijn. Ik weet nu al hoe dit stukje tekst opgevat wordt, maar dat kan me eerlijk gezegd geen bal schelen.

n


Dat weet je niet.

Gelukkig ben ik niet de enige die KNOTS gek is , spoor je wel ?
Uiteraard heb je ten dele gelijk die kinderen zijn een ellendig leven in een onderdrukt land bespaard gebleven !
Je zal maar op moeten groeien in een land waar je zusje niet mag leren ,en je zelf van jongs af aan word geindoctrineerd met een totaal verknipte ziens wijze en uitleg van de KORAN door een stelletje mannen die met hun gedachten nog in de middeleeuwen leven en ook hun straffen baseren op die tijd !

knots71karel
09-11-13, 00:42
Vanuit een land in vrede kijken we naar mensen die al jaren oorlog voeren.

Mensen die deelnemen aan gevechtshandelingen veranderen !


Wie niet voor ons is is tegen ons. Oog om oog, tand om tand. Een kind ? Hij heeft ons verraden , het addergebroed !!!


Godsdienst wordt dan vooral ingezet om je eigen gelijk te versterken. Denk ik.
Vooral de laatste zin spreekt boekdelen !

super ick
09-11-13, 08:25
Je krijgt hier geen afkeurende reacties. Hooguit een enkeling.

Natuurlijk wordt dit wel door de meesten afgekeurd maar dat laat je niet blijken aan een groepje mensen die wellicht een beetje model staan voor de maatschappij die niet deugd.
Het blijft natuurlijk not done om moslims te bekritiseren tov ongelovigen. Die hebben er niets mee te maken, dus zwijgen.

knuppeltje
09-11-13, 08:53
Knuppeltje, vrijwilliger worden bij het bejaardentehuis bijvoorbeeld.

Ik heb er lang over moeten nadenken, maar je zal wel gelijk hebben. Het zal de mensen in Afghanistan best veel helpen als die ouwe zeebonk bejaardenverzorger wordt.

knuppeltje
09-11-13, 08:57
Je krijgt wat je verdient.

Na, ik geloof er niks van.

Isch
09-11-13, 14:28
Ik heb er lang over moeten nadenken, maar je zal wel gelijk hebben. Het zal de mensen in Afghanistan best veel helpen als die ouwe zeebonk bejaardenverzorger wordt.

Dat zei ik niet. Ik zei wat ga je doen om de wereld beter te maken? Want daar kan hij niks aan doen.


En charlie weet wie knettergek is, :p

Isch
09-11-13, 14:29
Na, ik geloof er niks van.

Karmaaaaa vriend.

mark61
09-11-13, 14:32
Karma is sjirk en koefr :ego:

Eke
09-11-13, 16:49
Vooral de laatste zin spreekt boekdelen !

Hmmm..."Denk ik."???? :p

Isch
09-11-13, 16:50
Karma is sjirk en koefr :ego:

Karma is voor mij niets meer dan krijgen wat je verdient.

Tomas
09-11-13, 16:52
Karma, vaak genoeg, eindigt altijd in een kameleon.

Charlus
09-11-13, 20:55
Iedereen komt anders aan zijn dood. Deal with it. Als het allemaal vredig moest zijn had het hiernamaals geen nut. En het is hartstikke triest en erg, maar ik geloof dat die jongens nu op een betere plek zijn. Ik weet nu al hoe dit stukje tekst opgevat wordt, maar dat kan me eerlijk gezegd geen bal schelen.
Aan jouw stukje valt niks op te vatten. Jij gelooft dat die jongens op een betere plek zijn. Wat zou ik daar nu voor commentaar op kunnen hebben? Nee, dat mag jij niet geloven? Wat dom dat je dat gelooft?
Als gelovige zou ik onverteerbaar vinden dat God met de armen over elkaar twee onschuldige kinderen laat vermoorden en zich beperkt tot het later straffen van de daders. Vrije wil ja. De kinderen lieten zich uit vrije wil neerknallen?
Wat ik steeds lees, ook op WSDB, is dat het gaat om de intentie en dat alleen Allah die intentie kan beoordelen, weet wie goed en slecht is, aan hem het oordeel. In principe mooie gedachtes, zul je mij niet over horen. Wanneer het erop aan komt, weet men ineens zeker hoe Allah oordeelt dus hoe het een mede-moslim zal vergaan ('verdiende loon'). De intentie van die mede-moslim is ineens ook een open boek; deugt niet want hij gaat zijn verdiende loon krijgen.
En dan verklaar je ineens dat H.P.Pas niet kan weten dat hij naar de hel gaat, terwijl juist dat expliciet in de bronnen wordt beschreven.
De arme ongelovigen blijven in verwarring achter.

CONTRA
10-11-13, 15:47
Van mij kun je de KNOTS*) krijgen :kanker nu ongeneeslijk+ terminaal status .

vreselyk karel! ik schrik hier flink van. wat erg! het nieuws dat je terminaal ziek bent komt hard aan.
lykt me heel zwaar maar hopelyk vind je een manier deze situatie te accepteren!

knots71karel
10-11-13, 20:08
vreselyk karel! ik schrik hier flink van. wat erg! het nieuws dat je terminaal ziek bent komt hard aan.
lykt me heel zwaar maar hopelyk vind je een manier deze situatie te accepteren!

Dank je wel ,nu begrijp je ook wat de naam knots inhoud , en ik hoef me zo nodig niet meer te bewijzen.
En heb absoluut geen hekel aan Moslims , maar probeer juist nader tot elkaar te komen ,wat oorspronkelijk de bedoeling was van de oprichters van Maroc.nl.
Onbekend maakt onbemind , dus kwam ik via een tip van en van mijn artsen (een uit Marokko afkomstige Moslima ) hier op de site .
Ik heb nog steeds contact met haar en haar man , maar ook andere uit Marokko afkomstige mensen met wie ik uitstekend om ga , en dat is wederzijds .
Deze fijne mensen hebben allemaal hun plaats gevonden in Nederland al zullen ze met hun hart vaak in Marokko verblijven .
:)