PDA

Bekijk Volledige Versie : Fokstier dekt verkeerde kant



Umarvlie
02-12-13, 12:45
WESTROZEBEKE - Een Vlaamse boer kan niets met zijn nieuwe dekstier beginnen omdat het dier de koeien aan de verkeerde kant bestijgt...

De man kocht de stier voor 3.250 euro en eist dat bedrag nu terug. "Want als je nieuwe auto niet rijdt, vraag je ook je geld terug," zo zegt hij tegen Het Laatste Nieuws.

Omdat er geen nakomelingen kwamen, nam de koper samen met een veearts de bedprestaties van de stier onder de loep. Toen bleek al snel wat er mis ging; de stier besprong niet de achterkant, maar de kop van de koeien.

Hij heeft nu een advocaat in de arm genomen om zijn geld terug te krijgen. Volgens hem is er sprake van een verborgen gebrek, de koe doet namelijk niet waarvoor hij gekocht was. Naast het aankoopbedrag wil de boer ook een schadevergoeding.

Volgens een veearts is het gedrag van de stier niet makkelijk af te leren. De zaak wordt deze week behandeld.

(Bron: Telegraaf)

Ik deed het in mijn broek van het lachen ... 't zal weer eens niet een vlaming zijn. En wat is er fout met een stier die ook eens wat variatie wil en orale seks nastraaft?

knuppeltje
02-12-13, 16:02
Hij moet die koeien eerst een paar breezertjes geven, anders werkt dat niet.

mark61
02-12-13, 16:27
Ik dacht dat ze alleen nog maar KI deden. Primitieve boer.

Isch
02-12-13, 17:23
:haha:

Iznogoodh
04-12-13, 21:21
Koeien zijn stomme beesten. Ze moeten zich omdraaien. Nu brengen ze de stier in de war.

super ick
04-12-13, 22:37
Koeien zijn stomme beesten. Ze moeten zich omdraaien. Nu brengen ze de stier in de war.

Misschien is die stier juist niet zo dom en wil hij eerst een beetje voorspel. Dus staat hij helemaal niet aan de verkeerde kant.