PDA

Bekijk Volledige Versie : hey Super Ick



Mark
03-12-13, 13:04
je kunt altijd nog een andere carriere kiezen :wohaa:


PAUS WAS VROEGER UITSMIJTER

Paus Franciscus was vroeger uitsmijter bij een nachtclub in Buenos Aires, om zijn studie te kunnen te betalen.

Franciscus studeerde destijds literatuur en psychologie. Dat laatste heeft hem naar eigen zeggen geholpen te begrijpen hoe mensen denken, aldus Daily Mail.

De paus vertelde dit toen hij een kerk in een volksbuurt van Rome bezocht. Ook gaat het gerucht dat hij 's nachts in gewone priesterkleren de straat op gaat om arme mensen geld te geven.

knots71karel
03-12-13, 15:22
Niks mis mee !
Deze man werkte tenminste om zijn doel te bereiken !
Toen ik op de zeevaart school zat (werkte ik bij )op de o.a bij de Kermis (op en afbouwen en ook WC schoonmaken,als er een avond voorstelling was geweest in de concertzaal .
Je moest wel ! en ik had nog het geluk dat m,n ouders het studie geld betaalden.
Maar ja bij een toekomstige PAUS is dat blijkbaar erg komisch .

super ick
03-12-13, 16:33
je kunt altijd nog een andere carriere kiezen :wohaa:


PAUS WAS VROEGER UITSMIJTER

Paus Franciscus was vroeger uitsmijter bij een nachtclub in Buenos Aires, om zijn studie te kunnen te betalen.

Franciscus studeerde destijds literatuur en psychologie. Dat laatste heeft hem naar eigen zeggen geholpen te begrijpen hoe mensen denken, aldus Daily Mail.

De paus vertelde dit toen hij een kerk in een volksbuurt van Rome bezocht. Ook gaat het gerucht dat hij 's nachts in gewone priesterkleren de straat op gaat om arme mensen geld te geven.

Hier ben ik altijd bang voor geweest.....
Jullie zullen begrijpen dat ik nu moet stoppen.....

Umarvlie
03-12-13, 16:41
Hier ben ik altijd bang voor geweest.....
Jullie zullen begrijpen dat ik nu moet stoppen.....

Hij is nog levend hoor, je hoeft niet stel en sprong richting Rome...