PDA

Bekijk Volledige Versie : Godslastering niet langer strafbaar



Mark
03-12-13, 14:27
Godslastering niet langer strafbaar
Het Wetboek van Strafrecht legt geen verbod meer op smadelijke godslastering.

Foto: AFP
Na de Tweede Kamer heeft nu ook de Eerste Kamer ingestemd met het schrappen van het omstreden wetsartikel. Tijdens een hoofdelijke stemming stemden dinsdag 49 senatoren voor het voorstel en 21 tegen.
Tegelijkertijd nam de senaat een motie aan die de regering opdracht geeft om te onderzoeken of de wet zodanig kan worden aangepast dat gelovigen afdoende worden beschermd tegen belediging van hun geloof, zonder dat dit de vrijheid van meningsuiting onnodig beperkt.

Mark
03-12-13, 14:30
Ik denk dat gelovigen geen speciale wet nodig hebben tegen belediging. Dus het is een goede zaak. Immers wij niet-gelovigen willen graag dezelfde bescherming genieten tegen belediging zonder speciale voorrechten voor religies. indien de senaat iets nieuws wil introduceren hoop ik dat ze geen privileges inbouwen voor religies waardoor je weer een deling hebt qua rechten tussen gelovigen en niet-gelovigen.

iedereen zal beschermd worden door dezelfde wetten. En het misbruiken van deze wetten om anders denkenden het recht van vrijheid van meningsuiting te ontnemen kan dan worden voorkomen.

Tomas
03-12-13, 14:42
Die nieuwe wet zou zo geformuleerd moeten worden, dat het op zich al een belediging is om daar voor in aanmerking te komen.

Umarvlie
03-12-13, 14:47
Ongelovigheid zou verboden moeten worden.

jang0201
03-12-13, 15:10
Ongelovigheid zou verboden moeten worden.


Ik denk eerder dat de Islam wordt verboden, het zou een stuk beter zijn voor de wereld.

knuppeltje
03-12-13, 15:12
Daar zal god niet blij mee zijn.

mark61
03-12-13, 15:36
Ongelovigheid zou verboden moeten worden.

Zelfs als grap vind ik het niet grappig. Teveel mensen zijn vermoord om die reden.

Marsipulami
03-12-13, 16:03
Godslastering niet langer strafbaar
Het Wetboek van Strafrecht legt geen verbod meer op smadelijke godslastering.

Foto: AFP
Na de Tweede Kamer heeft nu ook de Eerste Kamer ingestemd met het schrappen van het omstreden wetsartikel. Tijdens een hoofdelijke stemming stemden dinsdag 49 senatoren voor het voorstel en 21 tegen.
Tegelijkertijd nam de senaat een motie aan die de regering opdracht geeft om te onderzoeken of de wet zodanig kan worden aangepast dat gelovigen afdoende worden beschermd tegen belediging van hun geloof, zonder dat dit de vrijheid van meningsuiting onnodig beperkt.


Nederlandse parlementariërs maken zich nog maar eens onsterfelijk belachelijk.

Het gaat over een wet die helemaal niks betekent omdat er nog nooit iemand effectief veroordeeld geraakt is op basis van die wet uit 1932.

Ondertussen is het NL parlement 10 jaar aan het discussiëren over de opheffing van die wet die nergens over gaat.

Kunnen die parlementairen niks nuttig doen voor de wedde die ze ontvangen ?

Umarvlie
03-12-13, 16:06
Zelfs als grap vind ik het niet grappig. Teveel mensen zijn vermoord om die reden.

Ik maak gebruik van mijn recht op vrijheid van meningsuiting.

Umarvlie
03-12-13, 16:08
Nederlandse parlementariërs maken zich nog maar eens onsterfelijk belachelijk.
... Ondertussen is het NL parlement 10 jaar aan het discussiëren over ...
Kunnen die parlementairen niks nuttig doen

En dit zegt een Belg, met een parlement dat in het Guiness Book of Records staat wat betreft kabinetsformatie?

Marsipulami
03-12-13, 16:11
En dit zegt een Belg, met een parlement dat in het Guiness Book of Records staat wat betreft kabinetsformatie?

Als je iets goed wil doen, dan moet je daar de tijd voor nemen. :fpiraat:

Umarvlie
03-12-13, 16:12
Als je iets goed wil doen, dan moet je daar de tijd voor nemen. :fpiraat:

Precies :P

mark61
03-12-13, 16:27
Ik maak gebruik van mijn recht op vrijheid van meningsuiting.

Niemand die daar bezwaar tegen maakt.

knuppeltje
04-12-13, 09:24
Als je iets goed wil doen, dan moet je daar de tijd voor nemen. :fpiraat:

Bij jullie zien ze dat wel heel ruim.

702-386-5397
04-12-13, 13:16
Dat wil niet zeggen dat er geen gevolgen zijn wanneer je het wel doet. Je hebt de wet in theorie en je hebt de praktijk. Als een ongelovige moslimhater zo nodig mijn geloof moet beledigen dan kan ik je verzekeren dat dat niet zonder gevolgen gaat.

Maar het gekke is dat er zelden ongelovige moslimhaters zijn die hun haat face to face proberen te uiten dus wat winnen ze aan het eind van de streep ?? Helemaal niks behalve het feit dat atheïsten steeds meer worden gehaat

The_Grand_Wazoo
04-12-13, 13:36
Dat wil niet zeggen dat er geen gevolgen zijn wanneer je het wel doet. Je hebt de wet in theorie en je hebt de praktijk. Als een ongelovige moslimhater zo nodig mijn geloof moet beledigen dan kan ik je verzekeren dat dat niet zonder gevolgen gaat.

Maar het gekke is dat er zelden ongelovige moslimhaters zijn die hun haat face to face proberen te uiten dus wat winnen ze aan het eind van de streep ?? Helemaal niks behalve het feit dat atheïsten steeds meer worden gehaat

Beetje warrige reactie.
Atheisten zijn geen homogene groep.
Atheisten zijn niet automatisch moslimhaters.

Je dreigement is goed voor een meewarige glimlach.
Wellicht ook een verklaring voor de omzichtigheid om moslimhaat in het gezicht uiten. Je verbazing geldt eerder voor je eigen onvermogen om oorzaak en gevolg te doorgronden. Tenslotte, het treurige van een aantal moslims van jouw kaliber is dat je geen onderscheid kunt/wilt/mag maken tussen haat en kritiek. Een religie waarvan een aanzienlijk aantal van de gelovigen (stilzwijgend) instemt met strenge straffen op afvalligheid manoevreert zich zelf in een wel heel moeilijke positie.

702-386-5397
04-12-13, 13:56
Beetje warrige reactie.
Atheisten zijn geen homogene groep.
Atheisten zijn niet automatisch moslimhaters.

het gaat om de atheïsten die hun haat voor de islam toch niet durven te uiten. Je kunt je dus als moslimhatende atheïst verschuilen achter deze wet maar je kan je niet verschuilen voor mij dus niet denken dat er geen gevolgen aan zijn verbonden als jij het zo nodig vindt om je haat voor de islam (vermomd als kritiek) voor mijn neus te uiten.

Doe je dat op een plek waar ik of andere moslims je niet kunnen horen dan kan dat maar dan heeft het uiten van je haat (vermomd als kritiek) geen toegevoegde waarde

Ibrah1234
04-12-13, 15:13
Smalende opmerkingen over religieuze, politieke of seksuele voorkeuren zijn er altijd geweest en zal ook niet verdwijnen. Niet iets om je druk om te maken.

super ick
04-12-13, 15:57
Dat wil niet zeggen dat er geen gevolgen zijn wanneer je het wel doet. Je hebt de wet in theorie en je hebt de praktijk. Als een ongelovige moslimhater zo nodig mijn geloof moet beledigen dan kan ik je verzekeren dat dat niet zonder gevolgen gaat.

Maar het gekke is dat er zelden ongelovige moslimhaters zijn die hun haat face to face proberen te uiten dus wat winnen ze aan het eind van de streep ?? Helemaal niks behalve het feit dat atheïsten steeds meer worden gehaat

Zonodig jou geloof beledigen? Wat is dat precies? Graag zou ik serieus antwoord krijgen op onderstaande stelling.

Als ik jou vertel dat ik niet geloof dat Allah bestaat en Mohammed misschien geschiedkundig wel bestaan heeft en waarschijnlijk een wijze slimme man was maar niet iemand die boodschappen rechtstreeks doorkreeg van Allah. Dus niet zijn profeet. In mijn ogen kan dat niet omdat Allah niet bestaat.

Heb ik jou of jou geloof daarmee beledigd en gaat dat, om jou woorden te gebruiken, niet zonder gevolgen blijven?

vitalis
04-12-13, 17:43
het gaat om de atheïsten die hun haat voor de islam toch niet durven te uiten. Je kunt je dus als moslimhatende atheïst verschuilen achter deze wet maar je kan je niet verschuilen voor mij dus niet denken dat er geen gevolgen aan zijn verbonden als jij het zo nodig vindt om je haat voor de islam (vermomd als kritiek) voor mijn neus te uiten.

Doe je dat op een plek waar ik of andere moslims je niet kunnen horen dan kan dat maar dan heeft het uiten van je haat (vermomd als kritiek) geen toegevoegde waarde

Dat durf je alleen als je met een grote groep bent.

The_Grand_Wazoo
04-12-13, 18:37
het gaat om de atheïsten die hun haat voor de islam toch niet durven te uiten. Je kunt je dus als moslimhatende atheïst verschuilen achter deze wet maar je kan je niet verschuilen voor mij dus niet denken dat er geen gevolgen aan zijn verbonden als jij het zo nodig vindt om je haat voor de islam (vermomd als kritiek) voor mijn neus te uiten.

Doe je dat op een plek waar ik of andere moslims je niet kunnen horen dan kan dat maar dan heeft het uiten van je haat (vermomd als kritiek) geen toegevoegde waarde

Dus een islam hatende (het gaat immers om het geloof, niet om de gelovige) boedhist of christen is weer wel ok.

702-386-5397
16-12-13, 12:16
Zonodig jou geloof beledigen? Wat is dat precies? Graag zou ik serieus antwoord krijgen op onderstaande stelling.

Als ik jou vertel dat ik niet geloof dat Allah bestaat en Mohammed misschien geschiedkundig wel bestaan heeft en waarschijnlijk een wijze slimme man was maar niet iemand die boodschappen rechtstreeks doorkreeg van Allah. Dus niet zijn profeet. In mijn ogen kan dat niet omdat Allah niet bestaat.

Heb ik jou of jou geloof daarmee beledigd en gaat dat, om jou woorden te gebruiken, niet zonder gevolgen blijven?

Mocht je willen, de enige die je daarmee benadeelt is jezelf want als je eenmaal in je graf ligt zul je het weer weten maar dan is het al te laat.

702-386-5397
16-12-13, 12:17
Dat durf je alleen als je met een grote groep bent.

Moet je een keer voor mijn neus zeggen superheld

702-386-5397
16-12-13, 12:18
Dus een islam hatende (het gaat immers om het geloof, niet om de gelovige) boedhist of christen is weer wel ok.

Ik snap dat moslimhatende atheisten als jezelf maar al te graag willen haat dus lees maar inderdaad wat je wil lezen. Je bent voor mij gewoon de zoveels moslimhater met een grote bek die ze alleen durft open te trekken op internet

Iznogoodh
16-12-13, 19:10
Ik snap dat moslimhatende atheisten als jezelf maar al te graag willen haat dus lees maar inderdaad wat je wil lezen. Je bent voor mij gewoon de zoveels moslimhater met een grote bek die ze alleen durft open te trekken op internetNet als jij.

702-386-5397
16-12-13, 19:31
Net als jij.

Aldus de virtuele superheld, lukt het islambashen nog achter je schermpje

knots71karel
16-12-13, 19:58
Zelfs als grap vind ik het niet grappig. Teveel mensen zijn vermoord om die reden.

Geloof maakt meer kapot dan het goed doet .

knots71karel
16-12-13, 20:18
Ik snap dat moslimhatende atheisten als jezelf maar al te graag willen haat dus lees maar inderdaad wat je wil lezen. Je bent voor mij gewoon de zoveels moslimhater met een grote bek die ze alleen durft open te trekken op internetv

Als ik zo jou reactie lees , twijfel ik of je wel een Moslim bent , ik denk eerder aan een opstoker!
je schrijft niet eens Moslim met een hoofdletter , deze blijk van minachtiging zal je mij nooit zien maken !
Afgezien daarvan Geloof is iets wat je ''erft'' afhankelijk van vaak de omstandigheden waar je geboren word , Land en zelfs plaats!!! en boven alles je ouders zij bepalen jou Geloof , en als je later zoals ik het niet eens bent met je Geloof , dan moet je er uit kunnen stappen !
je hebt geen Geloof nodig om een goed mens te zijn!
Ook zonder Geloof kun je in een boven natuurlijk wezen geloven GOD dus *) !
En ook kun je heel goed omgaan met Gelovigen ongeacht wat voor Geloof ze hebben.

*)Zo kan het ook het zou een hoop ellende op deze wereld besparen.

knots71karel
16-12-13, 20:22
Aldus de virtuele superheld, lukt het islambashen nog achter je schermpje

Maak je zelf dan ook bekend !

super ick
16-12-13, 22:07
Mocht je willen, de enige die je daarmee benadeelt is jezelf want als je eenmaal in je graf ligt zul je het weer weten maar dan is het al te laat.

Als ik in mijn graf ligt weet ik niets meer. En jij ook niet.

Maar heb ik dan je geloof beledigd? Dat was de vraag. En zo ja, kan dat dan niet zonder gevolgen blijven. Dat waren jou woorden.

Isch
17-12-13, 02:01
Ik denk eerder dat de Islam wordt verboden, het zou een stuk beter zijn voor de wereld.

Vertel eens hoe dat beter is voor de wereld...



Ontopic, wat mensen ook zeggen over mijn geloof, ik voel me niet beledigd. Ik weet namelijk beter en heb ook niet de drang om mezelf te bewijzen. Als jij tijd maakt om mijn geloof te bashen, heb je slechte prioriteiten en dat is jouw probleem.

Isch
17-12-13, 02:03
Geloof maakt meer kapot dan het goed doet .

Verwar geloof niet met mensen aub. Als ik mijn geloof niet had, dan was ik echt een heks. Nou ja, das een leugen. Ik ben superlief man, dus ik kan nooit een heks zijn. Maar mn geloof maakt me gewoon een beter mens. Beter voor een ander, beter voor mezelf, beter voor het milieu. Het geeft me net die motivatie om die krant op te pakken die op straat ligt en in de prullenbak te stoppen. Terwijl ik gewoon in mn hoofd denk, ieeeeuw, zo meteen zit er kak in. Of plas, of zaad! :brozac:

Soldim
17-12-13, 08:22
Ik snap dat moslimhatende atheisten

Kun je al dat 'moslimhaters' gedoe niet in een topic plaatsen? Je zegt toch steeds hetzelfde, dan kun je tevreden zijn. En wij zijn van dat onzinnige gezeik van je af.

super ick
17-12-13, 09:51
Kun je al dat 'moslimhaters' gedoe niet in een topic plaatsen? Je zegt toch steeds hetzelfde, dan kun je tevreden zijn. En wij zijn van dat onzinnige gezeik van je af.

ik wilde vijf duimpjes geven maar die mogelijkheid is er helaas niet

702-386-5397
17-12-13, 13:54
Kun je al dat 'moslimhaters' gedoe niet in een topic plaatsen? Je zegt toch steeds hetzelfde, dan kun je tevreden zijn. En wij zijn van dat onzinnige gezeik van je af.

Hoezo, ik noem het beestje bij de naam dus als ik zo'n moslimhater zie reageren dan noem ik desbetreffende ook zo .
Als je daar problemen mee hebt heb je pech

Soldim
17-12-13, 13:59
als ik zo'n moslimhater zie reageren

Jij ziet achter elke boom of struik een moslimhater. Das saai.

mark61
17-12-13, 14:15
Hoezo, ik noem het beestje bij de naam dus als ik zo'n moslimhater zie reageren dan noem ik desbetreffende ook zo .
Als je daar problemen mee hebt heb je pech

Je brabbelt maar wat. Please define 'moslimhater'. Dat is een loze beschuldiging als je niet eerst het woord definieert, en dan aantoont hoe iemand aan de criteria voldoet. Dat kan je niet.

Dus meer dan walgelijke laster is het niet.

Je bent een perfecte Wildersadept. Toevallig van 'de andere kant', maar dat doet er niet voor voor het principe.

Jullie zijn hetzelfde soort mens.

702-386-5397
17-12-13, 14:29
Jij ziet achter elke boom of struik een moslimhater. Das saai.

Het is niet raar dat moslimhaters het voor moslimhaters opnemen, daar zijn jullie ook moslimhaters voor

702-386-5397
17-12-13, 14:30
Je brabbelt maar wat. Please define 'moslimhater'. Dat is een loze beschuldiging als je niet eerst het woord definieert, en dan aantoont hoe iemand aan de criteria voldoet. Dat kan je niet.

Dus meer dan walgelijke laster is het niet.

Je bent een perfecte Wildersadept. Toevallig van 'de andere kant', maar dat doet er niet voor voor het principe.

Jullie zijn hetzelfde soort mens.

Dan moet je goed naar jezelf staren in de spiegel beste virtuele superbasher

knots71karel
17-12-13, 14:51
Verwar geloof niet met mensen aub. Als ik mijn geloof niet had, dan was ik echt een heks. Nou ja, das een leugen. Ik ben superlief man, dus ik kan nooit een heks zijn. Maar mn geloof maakt me gewoon een beter mens. Beter voor een ander, beter voor mezelf, beter voor het milieu. Het geeft me net die motivatie om die krant op te pakken die op straat ligt en in de prullenbak te stoppen. Terwijl ik gewoon in mn hoofd denk, ieeeeuw, zo meteen zit er kak in. Of plas, of zaad! :brozac:

Nou wat de laatste drie regels betreft zitten wij op dezelfde golflengte ! ik ruim ook alle rotzooi en zelfs honden poep van andere honden op.(deed iedereen dit maar ).
Ik verwar Geloof niet met mensen ,maar de geschieddenis bewijst mijn gelijk , hoeveel oorlogen zijn er niet geweest uit naam van God ? het zijn de mensen die vechten maar wel uit hun Geloofsstandpunt (destijds o.a Christenen na zelf vreselijk vervolgd te zijn ,maar ook de Maya,s en Inka,s die hun over wonnen vijand offerden aan hun GOD , en laten we eerlijk blijven wat dacht je van de Islam ! zelfs nu doden ze elkaar uit naam van ALLAH kijk maar in Syrie .
En wat dacht je van al die andere vaak burgeroorlogen in AFRIKA ?*)
Met recht herhaal ik Geloof maakt meer kapot dan je lief is .

*) ook daar zijn het over het algemeen fanaten die zo nodig hun Geloof misbruiken !

Isch
17-12-13, 14:53
Ze doden elkaar voor macht, niet voor Allah.

mark61
17-12-13, 15:02
Dan moet je goed naar jezelf staren in de spiegel beste virtuele superbasher

Lafaard. Je kan het niet, je durft het niet, je wil het niet.

Kappen met lasteren. Liegen is haraam.

702-386-5397
17-12-13, 15:37
Lafaard. Je kan het niet, je durft het niet, je wil het niet.

Kappen met lasteren. Liegen is haraam.

Aldus de bejaarde Nederlandse moslimhater met reactie nummero 108.503

mark61
17-12-13, 15:40
Aldus de bejaarde Nederlandse moslimhater met reactie nummero 108.503

Lafaard. Je kan het niet, je durft het niet, je wil het niet.

Kappen met lasteren. Liegen is haraam.

Beledigen is ook on-islamitisch. Moslims en Marokkanen horen respect te hebben voor ouderen.

Je bent een kafir en deugt als Marokkaan ook al niet. :lachu:

702-386-5397
17-12-13, 15:46
Lafaard. Je kan het niet, je durft het niet, je wil het niet.

Kappen met lasteren. Liegen is haraam.

Beledigen is ook on-islamitisch. Moslims en Marokkanen horen respect te hebben voor ouderen.

Je bent een kafir en deugt als Marokkaan ook al niet. :lachu:

Aldus de Nederlandse bejaarde moslimhater met reactie nummero 108.504

Wat een leven

super ick
17-12-13, 16:20
Lafaard. Je kan het niet, je durft het niet, je wil het niet.

Kappen met lasteren. Liegen is haraam.

Beledigen is ook on-islamitisch. Moslims en Marokkanen horen respect te hebben voor ouderen.

Je bent een kafir en deugt als Marokkaan ook al niet. :lachu:

Haatopa
:hihi:

mark61
17-12-13, 16:37
Haatopa
:hihi:

:lachu:

mark61
17-12-13, 16:38
Aldus de Nederlandse bejaarde moslimhater met reactie nummero 108.504

Wat een leven

Wat heb jij voor leven dan? Je deugt niet als moslim, niet als Marokkaan, en niet als mens.

Gewoon human waste.

Een leugenaar en een vuilbek.

H.P.Pas
17-12-13, 17:16
Haatopa
:hihi:

:wtf:
Er is hier maar één H.P. (http://www.levenlang.nl/images/martentoonder/hocuspas.jpg) Wel bij jullie eigen leest blijven.

Isch
17-12-13, 23:39
Ben je ook zo oud?

Ghizzo
17-12-13, 23:45
Lafaard. Je kan het niet, je durft het niet, je wil het niet.

Kappen met lasteren. Liegen is haraam.

Beledigen is ook on-islamitisch. Moslims en Marokkanen horen respect te hebben voor ouderen.

Je bent een kafir en deugt als Marokkaan ook al niet. :lachu:
Je bent ziek in je hoofd. imbeciel dat je bent

Ghizzo
17-12-13, 23:53
Ben je ook zo oud?


Net wat je zoekt en zo te zien genoeg keuze voor je. Morgen trouwen en overmorgen met de erfenis ervandoor gaan.
:aftel:

H.P.Pas
18-12-13, 01:15
Ben je ook zo oud?

Qua zuurgraad voel ik me hier piepjong.

super ick
18-12-13, 08:31
niet als Marokkaan, en niet als mens.

Kan je los van elkaar wel als Marokkaan deugen en niet als mens of omgedraaid?

Of probeer je in ZIJN hoofd te kruipen? ( niet doen )

Bart.NL
18-12-13, 09:34
Je bent ziek in je hoofd. imbeciel dat je bent

Ik was even een tijdje weg, maar het is hier nog ouderwets gezellig.

702-386-5397
18-12-13, 10:25
Wat heb jij voor leven dan? Je deugt niet als moslim, niet als Marokkaan, en niet als mens.

Gewoon human waste.

Een leugenaar en een vuilbek.

Aldus de Nederlandse bejaarde moslimhater met reactie nummero 108.521

Wat een leven

super ick
18-12-13, 10:50
Aldus de Nederlandse bejaarde moslimhater met reactie nummero 108.521

Wat een leven

Wanneer ben je in jou ogen bejaard?
Waarom koppel je "ouder zijn" aan negativiteit?

H.P.Pas
18-12-13, 11:49
Waarom koppel je "ouder zijn" aan negativiteit?

Zelfbehoud.

Hij is jong.
Verder is hij niets.

702-386-5397
18-12-13, 12:04
Wanneer ben je in jou ogen bejaard?
Waarom koppel je "ouder zijn" aan negativiteit?

Dit forum is niet bestemd voor bejaarde Nederlanders, vooral niet het moslimhatende soort aangezien het merendeel van de leden op dit forum Marokkaans en islamitsich is.

Kijk, dit is een forum voor Mark61 en H.P Pas en mischien ook voor jou

Het forum - 50plusser.nl (http://www.50plusser.nl/?page=ontmoet&p=forum)

Soldim
18-12-13, 12:12
Dit forum is niet bestemd voor bejaarde Nederlanders,

Forum-polizei?

702-386-5397
18-12-13, 12:16
Forum-polizei?

Waarom ga je niet op stromfront zitten met de rest van je vriendjes?

Soldim
18-12-13, 12:22
Waarom ga je niet op stromfront zitten met de rest van je vriendjes?

Wat attitude betrefd hoor ik daar niet thuis. Jij zult daar echter ongetwijfeld gedachten broeders vinden.

702-386-5397
18-12-13, 12:26
Wat attitude betrefd hoor ik daar niet thuis. Jij zult daar echter ongetwijfeld gedachten broeders vinden.

Aldus de nazi

Beterschap

Soldim
18-12-13, 13:41
Aldus de nazi


Vind de fascist.

knuppeltje
18-12-13, 13:52
Volgens mij, liggen er hier weer een paar flink te maffen, of het kan ze geen donder schelen.

H.P.Pas
18-12-13, 13:56
Waarom koppel je "ouder zijn" aan negativiteit?

Omdat hij een munafiq is: een religieuze huichelaar, die de Islam uiterlijk maar niet innerlijk aanvaardt. De Islam leert respect voor ouderen.

Kenmerkend voor de munafiq (aldus de hadith):
Whenever he quarrels, he behaves in a very imprudent, evil and insulting manner."
—Sahih al-Bukhari[3]

mark61
18-12-13, 14:22
Omdat hij een munafiq is: een religieuze huichelaar, die de Islam uiterlijk maar niet innerlijk aanvaardt. De Islam leert respect voor ouderen.

Kenmerkend voor de munafiq (aldus de hadith):
Whenever he quarrels, he behaves in a very imprudent, evil and insulting manner."
—Sahih al-Bukhari[3]

:haha:

super ick
18-12-13, 16:17
Omdat hij een munafiq is: een religieuze huichelaar, die de Islam uiterlijk maar niet innerlijk aanvaardt. De Islam leert respect voor ouderen.

Kenmerkend voor de munafiq (aldus de hadith):
Whenever he quarrels, he behaves in a very imprudent, evil and insulting manner."
—Sahih al-Bukhari[3]

Gelegenheidsmoslim. Lekker shoppen in religie en alleen dat eruit pikken wat je goed uitkomt.

Allah ziet alles.