PDA

Bekijk Volledige Versie : Rutte wil Guy Verhofstadt als als voorzitter Europese commissie



knuppeltje
05-12-13, 08:18
O, wat begint mijn dag weer goed. Dank u Jezus, uit de grond van mijn hart.

Rutte, die alsmaar probeerde iedereen wijs te maken dat hij zeer kritisch tegenover Brussel staat, spreekt zich nu openlijk uit als voorstander voor de kandidatuur voor het voorzitterschap van het machtigste orgaan van de EU, van Mister Europe bij uitstek: Guy Verhofstadt. :wohaa:

Rutte wil Guy Verhofstadt als voorzitter Europese Commissie - nrc.nl (http://www.nrc.nl/nieuws/2013/12/04/rutte-wil-guy-verhofstadt-als-voorzitter-europese-commissie/)

Umarvlie
05-12-13, 08:29
Liberaal vriendje van hem. Anders wordt het Schultz (wordt het toch wel denk ik door de Duits Franse as).

Heb nog geen andere kandidaten gezien of gehoord.

knuppeltje
05-12-13, 08:38
Liberaal vriendje van hem. Anders wordt het Schultz (wordt het toch wel denk ik door de Duits Franse as).

Heb nog geen andere kandidaten gezien of gehoord.

Ach, Rutte, met al zijn kritische geluiden, werkte eigenlijk heel behoorlijk samen met Brussel. Zijn kritiek was eigenlijk alleen maar bedoeld om zijn achterban rustig te houden.

mark61
05-12-13, 12:17
Vorige week was Verhofstadt nog een eurocommunist.

Bij de VVD weten ze ook niet wat ze vinden.

mark61
05-12-13, 12:20
Liberaal vriendje van hem. Anders wordt het Schultz (wordt het toch wel denk ik door de Duits Franse as).

Heb nog geen andere kandidaten gezien of gehoord.

Olli Rehn, liberaal van dezelfde fractie als VVD en VLD. In februari gaan ze beslissen wie van de twee de liberale kandidaat wordt.