PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Wij zijn geen racisten maar willen geen zwarten in onze wijk'



mark61
12-12-13, 13:04
'Wij zijn geen racisten maar willen geen zwarten in onze wijk'

Ondersteund met enkele portretten van de Marokkaans vorst en een grote Marokkaanse vlag die net uit de verpakking lijkt te zijn gehaald, was de toon van een honderdtal bewoners van een wijk in Tanger duidelijk: zij zijn niet racistisch, maar die zwarten in hun wijk willen ze niet. Van deze sympathieke racisten was ongeveer één derde onder de 15 jaar.

De inwoners protesteerden tegen de aanwezigheid van Sub- Saharanen in hun wijk die volgens hun criminaliteit en onveiligheid met zich meebrengt. Volgens een inwoner aan de nieuwssite Medias24 zijn ze niet inhumaan maar willen ze wel veiligheid voor de eigen kinderen.

De spanning tussen de Sub- Saharanen en de rest van de inwoners liep op nadat vorig week na een inval van de politie een Kameroener om het leven kwam. De 16- jarige Cédréc Bété zou tijdens de inval door de politie van een flatgebouw zijn afgeduwd.

'Wij zijn geen racisten maar willen geen zwarten in onze wijk' (http://www.amazightimes.com/Wij-zijn-geen-racisten-maar-willen-geen-zwarten-in-onze-wijk_a2930.html)

Kom d'r maar in Samir.

Mark
12-12-13, 13:25
het zijn geen blanken dus ze zijn automatisch niet racistisch.
mark61, ik vermoed dat jij een racist bent door dit te plaatsen

(tenzij je niet blank bent dan neem ik mijn woorden terug)

:lole:

mark61
12-12-13, 13:38
Ik vermoed het ook.

Je weet hoe ik eruit zie :lekpuh:

knuppeltje
12-12-13, 14:51
Expres zo'n smerig leugenachtig stuk plaatsen om een andere prikker te jennen. En dan ook nog zo'n onbetrouwbare bron erbij leveren ook. :jammer:

Ibrah1234
12-12-13, 15:18
Precies. Op het spandoek valt immers te lezen dat de demonstranten zeer zeker geen racisten zijn! :bril:

Isch
12-12-13, 19:22
Dat hebben ze zeker van de blanken geleerd! :jammer:

Samir75017
12-12-13, 20:08
I'll feel concerned when the Moroccan figures will match the Dutch ones => 40% of the Dutch would prefer not to have 'allochtone' neighbours.

Dutch open-mindedness ... tozz :hihi:

knots71karel
12-12-13, 21:20
I'll feel concerned when the Moroccan figures will match the Dutch ones => 40% of the Dutch would prefer not to have 'allochtone' neighbours.

Dutch open-mindedness ... tozz :hihi:

BRON ??etterbakje*)
*mij benieuwen ,dit is n.l niet te vertalen :hihi:

knots71karel
12-12-13, 21:22
Expres zo'n smerig leugenachtig stuk plaatsen om een andere prikker te jennen. En dan ook nog zo'n onbetrouwbare bron erbij leveren ook. :jammer:

De foto,s liegen er anders niet om ! ennuh het is ook niet de alom gehate Telegraaf dus :moeilijk:

Ibrah1234
12-12-13, 22:58
40% of the Dutch would prefer not to have 'allochtone' neighbours.

Jij wel dan?

Dadelijk keldert de waarde van je Parijse maisonnette ook nog eens met 40%. :schrik:

naam
16-12-13, 08:24
I'll feel concerned when the Moroccan figures will match the Dutch ones => 40% of the Dutch would prefer not to have 'allochtone' neighbours.

Dutch open-mindedness ... tozz :hihi:

How do you know they don't?