PDA

Bekijk Volledige Versie : Christelijke militie doodt tientallen moslims



Ebu Mihr U Mah
14-12-13, 16:53
Tientallen doden bij militieaanval CAR Bewerkt door: redactie − 13/12/13, 18:55 − bron: ANP
http://static2.volkskrant.nl/static/photo/2013/17/11/6/20131213185414/media_xl_1996746.jpg
© ANP. Franse soldaten in CAR
Een christelijke militie heeft het dorp Bohong in de Centraal-Afrikaanse Republiek (CAR) aangevallen en 27 moslims gedood. Dat hebben de Verenigde Naties vrijdag laten weten. Het incident laat zien dat de 1600 mannen van de Franse interventiemacht er nog niet in zijn geslaagd de rust in het land te herstellen. De CAR is bijna even groot als Frankrijk, het grootste land van de EU.


Séléka-rebellen, voornamelijk moslims, grepen in maart de macht in de overwegend christelijke CAR. Vorige week vielen christelijke milities de hoofdstad Bangui aan. Bij gevechten werden meer dan 500 mensen gedood en 100.000 van huis en haard verdreven.

Tientallen doden bij militieaanval CAR - Buitenland - VK (http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/3561867/2013/12/13/Tientallen-doden-bij-militieaanval-CAR.dhtml)

702-386-5397
16-12-13, 11:20
Niet boeiend voor de moslimhatende leden hier, het zijn maar moslims die worden afgeslacht

Soldim
16-12-13, 12:28
Niet boeiend voor de moslimhatende leden hier, het zijn maar moslims die worden afgeslacht

Is die Franse interventie macht nu dus wel een goed idee, of nog steeds niet?

mark61
16-12-13, 12:31
Stelletje kletshoofden. Buitenlandse b andieten, moslims uit o.a. Tsjaad, vielen de CAR binnen en begonnen zo maar honderden mensen, niet-moslims, te vermoorden. Ze pleegden een staatsgreep en plunderden het land.

Daar willen jullie het niet over hebben.

Vervolgens slaan de inboorlingen terug, en door de 'toevalligheid' dat de boeven moslims waren wordt het nu een zogenaamd 'religieus conflict'. Terwijl daar geen sprake van is. Het gaat hoogstens om volkeren.

mark61
16-12-13, 12:33
Niet boeiend voor de moslimhatende leden hier, het zijn maar moslims die worden afgeslacht

Séléka-rebellen, voornamelijk moslims, grepen in maart de macht in de overwegend christelijke CAR.

Niet boeiend voor de niet-moslim hatenden hier, het zijn maar niet-moslims die worden afgeslacht.

Imbeciel.

702-386-5397
16-12-13, 13:01
Is die Franse interventie macht nu dus wel een goed idee, of nog steeds niet?

Dat is dus een vraag voor jullie moslimhaters aangezien het doodstil is in dit topic

702-386-5397
16-12-13, 13:02
Stelletje kletshoofden. Buitenlandse b andieten, moslims uit o.a. Tsjaad, vielen de CAR binnen en begonnen zo maar honderden mensen, niet-moslims, te vermoorden. Ze pleegden een staatsgreep en plunderden het land.

Daar willen jullie het niet over hebben.

Vervolgens slaan de inboorlingen terug, en door de 'toevalligheid' dat de boeven moslims waren wordt het nu een zogenaamd 'religieus conflict'. Terwijl daar geen sprake van is. Het gaat hoogstens om volkeren.

Ach ja natuurlijk, deze moslims hebben dat verdiend toch ?

mark61
16-12-13, 13:15
Ach ja natuurlijk, deze moslims hebben dat verdiend toch ?

Wil je het er al over hebben? Blijkbaar niet.

The_Grand_Wazoo
16-12-13, 13:18
Ach ja natuurlijk, deze moslims hebben dat verdiend toch ?

Dat is niet wat Mark beweert.

702-386-5397
16-12-13, 13:22
Wil je het er al over hebben? Blijkbaar niet.


Dat is niet wat Mark beweert.

Het boeit me eigenlijk vrij weinig wat een stel moslimhaters als jullie eigenlijk bedoelen

Ik weet wat Mark bedoelt en hij bedoelt precies wat hij zegt, deze moslims hebben hun verdiende loon gekregen

The_Grand_Wazoo
16-12-13, 14:05
Het boeit me eigenlijk vrij weinig wat een stel moslimhaters als jullie eigenlijk bedoelen

Ik weet wat Mark bedoelt en hij bedoelt precies wat hij zegt, deze moslims hebben hun verdiende loon gekregen

Nee, jij denkt te weten wat Mark bedoelt en je denkt dat je Mark kunt laten bedoelen wat jij wilt.

En ik weet ook wat jij bedoelt, jij bedoelt te zeggen dat het ok is als moslims kaffirs afknallen, maar dat het niet ok is wanneer kaffirs moslims afknallen. Dat zeg je wel niet, maar dat bedoel je weldegelijk.

Vervelend he, wanneer iemand jou verteld wat je eigenlijk bedoelt te zeggen, vooral wanneer je dat helemaal niet bedoelde.

mark61
16-12-13, 14:10
Het boeit me eigenlijk vrij weinig wat een stel moslimhaters als jullie eigenlijk bedoelen

Ik weet wat Mark bedoelt en hij bedoelt precies wat hij zegt, deze moslims hebben hun verdiende loon gekregen

Het boeit je buitengemeen, wat doe je anders in dit topic?

Hoe weet jij wat ik bedoel, lasterlijke kleuter? Je bent Allah zekers?

super ick
16-12-13, 15:06
Het boeit me eigenlijk vrij weinig wat een stel moslimhaters als jullie eigenlijk bedoelen

Ik weet wat Mark bedoelt en hij bedoelt precies wat hij zegt, deze moslims hebben hun verdiende loon gekregen

Je praat poep en begint direct de relikaart te trekken.

Dat zou in dit geval zo maar eens kunnen waarmee ik niet zeg dat het zo is maar het lijkt er op.

Marsipulami
16-12-13, 15:52
Bisschop roept christenen op geen wraak te nemen


door KN/CWN

Een christelijke man valt een Seleka officier in burger aan. Franse militairen kwamen tussenbeideFoto: AP


De Centraal-Afrikaanse aartsbisschop Dieudonne Nzapalainga van Bangui heeft de christenen in zijn land opgeroepen geen wraak te nemen op moslims. Dat meldt het Franse persbureau AFP.


"Veel christenen zeggen dat ze wraak willen nemen. Wij zijn beesten geworden. Het geweld gaat het verstand te boven wanneer iemand wordt vermoord en met zijn armen wordt gezwaaid”, zei de aartsbisschop in zijn preek van afgelopen zondag.

Aanhangers van de opstandige Seleka-coalitie die afgelopen voorjaar de macht greep, hebben zich op grote schaal schuldig gemaakt aan plunderingen, verkrachtingen en moorden. De islamitische Seleka-aanhang, onder wie strijders uit omliggende landen, hebben het vooral gemunt op christenen en christelijke instellingen, waardoor de vrees is ontstaan voor een genocide.

De nieuwe president, Michel Djotodia, zegt dat hij zijn vroegere bondgenoten niet onder controle heeft. Milities die loyaal zijn aan de afgezette president François Bozize, hebben de strijd aangebonden met Seleka. Zij krijgen steun van christelijke zelfverdedigingsgroepen die met hun primitieve wapens geen partij vormen voor de goed getrainde en gewapende moslimstrijders.

mark61
16-12-13, 16:14
Dat zou in dit geval zo maar eens kunnen waarmee ik niet zeg dat het zo is maar het lijkt er op.

Nope. Zoals gewoonlijk wordt wraak genomen op onschuldigen. De islamitische inwoners van CAR hebben vrij weinig tot niets met de Seleka-invallers te maken. Verantwoordelijk voor hun daden zijn ze al helemaal niet.

702-386-5397
16-12-13, 17:17
Je praat poep en begint direct de relikaart te trekken.

Dat zou in dit geval zo maar eens kunnen waarmee ik niet zeg dat het zo is maar het lijkt er op.

Nog een moslimhater die van dit soort berichten smult

702-386-5397
16-12-13, 17:18
Nee, jij denkt te weten wat Mark bedoelt en je denkt dat je Mark kunt laten bedoelen wat jij wilt.

En ik weet ook wat jij bedoelt, jij bedoelt te zeggen dat het ok is als moslims kaffirs afknallen, maar dat het niet ok is wanneer kaffirs moslims afknallen. Dat zeg je wel niet, maar dat bedoel je weldegelijk.

Vervelend he, wanneer iemand jou verteld wat je eigenlijk bedoelt te zeggen, vooral wanneer je dat helemaal niet bedoelde.

Aldus de moslimhater die dit met heel zijn hart toejuicht.

Ik snap niet dat jij nog denkt iemand anders behalve jezelf voor de gek te houden

super ick
16-12-13, 17:22
Nope. Zoals gewoonlijk wordt wraak genomen op onschuldigen. De islamitische inwoners van CAR hebben vrij weinig tot niets met de Seleka-invallers te maken. Verantwoordelijk voor hun daden zijn ze al helemaal niet.

Ik hield een slag om de arm omdat ik het niet zeker weet.

Marsipulami
16-12-13, 17:34
Ik vind dat moslims en christenen lief moeten zijn voor elkaar in de CAR (en elders).

Joesoef
16-12-13, 17:38
Deze jongeren met knuppels en machetes lopen door de straten van Bangui - nrc.nl (http://www.nrc.nl/inbeeld/2013/12/16/deze-jongeren-met-knuppels-en-machetes-lopen-door-de-straten-van-bangui/)

Marsipulami
16-12-13, 18:05
Deze jongeren met knuppels en machetes lopen door de straten van Bangui - nrc.nl (http://www.nrc.nl/inbeeld/2013/12/16/deze-jongeren-met-knuppels-en-machetes-lopen-door-de-straten-van-bangui/)


Zien er wel macho types uit. Ze hebben allemaal een touw met kleurrijke zakjes om hun hals of middel. Wat zit er in die zakjes ?

Iznogoodh
16-12-13, 18:09
Aldus de moslimhater die dit met heel zijn hart toejuicht.

Ik snap niet dat jij nog denkt iemand anders behalve jezelf voor de gek te houdenVerveel je je erg?

H.P.Pas
16-12-13, 18:26
Verveel je je erg?

:droef: Kerstvakantie...

702-386-5397
16-12-13, 18:30
Verveel je je erg?

Dat kan ik beter aan jou vragen aangezien jij de Nederlandse bejaarde moslimhater bent op een site voor Marokkanen

knots71karel
16-12-13, 18:50
Niet boeiend voor de moslimhatende leden hier, het zijn maar moslims die worden afgeslacht

IDIOOT !
Het zijn allemaal onschuldigen mensen die de dupe zijn om hun geloof !ook honderden christenen zijn op afschuwlijke wijze afgeslacht door Moslims maar daar heb jij het daar niet over, en over haten gesproken
HET MAAKT JOU SOORT NIKS UIT als er elders mensen gedood worden door en voor MOSLIMS kijk maar :
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/3562996/2013/12/16/76-doden-onder-wie-28-kinderen-bij-bombarde

En ergste is ze beweren allemaal uit naam van ALLAH in hun recht te staan , ook de Christenen die moorden uit naam van GOD !

knots71karel
16-12-13, 18:53
Zien er wel macho types uit. Ze hebben allemaal een touw met kleurrijke zakjes om hun hals of middel. Wat zit er in die zakjes ?

Wat me opviel was deze zin onder de foto,s:
Anti-Balaka strijders georganiseerd - de meesten christenen - uit zelfverdediging tegen de islamitische aanvallers !

mark61
16-12-13, 22:56
Zien er wel macho types uit. Ze hebben allemaal een touw met kleurrijke zakjes om hun hals of middel. Wat zit er in die zakjes ?

Amuletten. Wat anders?

702-386-5397
17-12-13, 14:44
IDIOOT !
Het zijn allemaal onschuldigen mensen die de dupe zijn om hun geloof !ook honderden christenen zijn op afschuwlijke wijze afgeslacht door Moslims maar daar heb jij het daar niet over, en over haten gesproken
HET MAAKT JOU SOORT NIKS UIT als er elders mensen gedood worden door en voor MOSLIMS kijk maar :
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/3562996/2013/12/16/76-doden-onder-wie-28-kinderen-bij-bombarde

En ergste is ze beweren allemaal uit naam van ALLAH in hun recht te staan , ook de Christenen die moorden uit naam van GOD !

Het lijkt me sterk dat een religiehater zoals jij hier neutraal in staat. Voor jou maakt het geen ruk uit dat er mensen dood gaan, het zijn toch maar gelovigen. Pas als het zou gaan om ongelovige moslimhatende bejaarden zoals je zelf dan had je er wat mee gekund maar niemand die je nu voor de gek kan houden. het bewijs dat het jou niet boeit dat hier moslims zijn afgeslacht is het feit dat je perse weer moet wijzen met je vingertje naar iets anders want als het je echt te doen was om de onschuldigen had je dit gewoon afgekeurd als elke normale mens maar bejaarde moslimhaters zoals jij zijn niet normaal.

Ghizzo
17-12-13, 22:11
Séléka-rebellen, voornamelijk moslims, grepen in maart de macht in de overwegend christelijke CAR.

Niet boeiend voor de niet-moslim hatenden hier, het zijn maar niet-moslims die worden afgeslacht.

Imbeciel.

Imbeciel is je moer

super ick
18-12-13, 08:13
Sinds de topicopening zijn er waarschijnlijk al weer een paar honderd vermoord. Laten we vooral lekker blijven hangen in de religie van de moordenaars en/of slachtoffers, dat is immers veel belangrijker.

Iznogoodh
18-12-13, 08:50
Dat kan ik beter aan jou vragen aangezien jij de Nederlandse bejaarde moslimhater bent op een site voor MarokkanenInderdaad. je verveelt je zo te zien dood. Schelden i.p.v. converseren is jouw tijdverdrijf.

702-386-5397
18-12-13, 09:20
Inderdaad. je verveelt je zo te zien dood. Schelden i.p.v. converseren is jouw tijdverdrijf.

Jou een moslimhater noemen is geen schelden, t zijn de feiten. Wat Mark61 doet is schelden.

702-386-5397
18-12-13, 09:23
Sinds de topicopening zijn er waarschijnlijk al weer een paar honderd vermoord. Laten we vooral lekker blijven hangen in de religie van de moordenaars en/of slachtoffers, dat is immers veel belangrijker.

Aldus de moslimhater.

super ick
18-12-13, 09:56
Aldus de moslimhater.

Ik log net in en zie op het forumoverzicht dat je van boven naar beneden het forum afwerkt met een gemiddelde reactietijd van ongeveer 1 minuut!

Wat ik van je lees is echt alleen maar uitschelden voor moslimhater. Op serieuze vragen geef je geen antwoord, je negeert ze domweg.

Ik vraag mij serieus af waarom ze jou hier niet heel snel afgooien. Je hebt geen enkele toegevoegde waarde.

Karin.N
18-12-13, 10:00
Jou een moslimhater noemen is geen schelden, t zijn de feiten. Wat Mark61 doet is schelden.


En hoe sta jij tegenover mensen die niet op jouw manier geloven? Ik heb na al die baggerposts van jou heel sterk de indruk dat er voor jou maar 1 soort mens is die voor jou meetelt en dat zijn degene die jouw geloof op exact dezelfde manier interpreteren als jij doet.

Voor alle anderen druipt de minachting en haat er van af. Maar ga vooral rustig door met jezelf en je geloof belachelijk te maken. Dat bespaart ons moslimhaters / bashers en islamfoben het nodige werk :moe:

super ick
18-12-13, 10:03
En hoe sta jij tegenover mensen die niet op jouw manier geloven? Ik heb na al die baggerposts van jou heel sterk de indruk dat er voor jou maar 1 soort mens is die voor jou meetelt en dat zijn degene die jouw geloof op exact dezelfde manier interpreteren als jij doet.

Voor alle anderen druipt de minachting en haat er van af. Maar ga vooral rustig door met jezelf en je geloof belachelijk te maken. Dat bespaart ons moslimhaters / bashers en islamfoben het nodige werk :moe:

Aldus de bejaarde moslimhater.

Zo dat scheelt weer voor 702-386-5397-75462

702-386-5397
18-12-13, 10:22
En hoe sta jij tegenover mensen die niet op jouw manier geloven? Ik heb na al die baggerposts van jou heel sterk de indruk dat er voor jou maar 1 soort mens is die voor jou meetelt en dat zijn degene die jouw geloof op exact dezelfde manier interpreteren als jij doet.

Voor alle anderen druipt de minachting en haat er van af. Maar ga vooral rustig door met jezelf en je geloof belachelijk te maken. Dat bespaart ons moslimhaters / bashers en islamfoben het nodige werk :moe:

Ik ben blij dat je het eindelijk toegeeft maar vertel , wat kom jij hier doen tussen alle moslims als je zoveel haat hebt voor de moslims?

702-386-5397
18-12-13, 10:24
Ik log net in en zie op het forumoverzicht dat je van boven naar beneden het forum afwerkt met een gemiddelde reactietijd van ongeveer 1 minuut!

Wat ik van je lees is echt alleen maar uitschelden voor moslimhater. Op serieuze vragen geef je geen antwoord, je negeert ze domweg.

Ik vraag mij serieus af waarom ze jou hier niet heel snel afgooien. Je hebt geen enkele toegevoegde waarde.

Aldus de bejaarde moslimhater, nogmaals, een moslimhater een moslimhater noemen valt niet onder schelden.

Wat Mark61 doet is wel schelden maar ik ben niet verbaasd dat hij scheldt want ook hij is net als jij een moslimhater

Karin.N
18-12-13, 11:21
Aldus de bejaarde moslimhater.


Zo dat scheelt weer voor 702-386-5397-75462

Tis bijna kerst, dus een ander helpen is dan wel op z'n plaats.

Karin.N
18-12-13, 11:28
Ik ben blij dat je het eindelijk toegeeft maar vertel , wat kom jij hier doen tussen alle moslims als je zoveel haat hebt voor de moslims?

Aangezien er voor jou maar 1 waar antwoord is kun je dit krijgen: ik kom hier op moslimpjes te pesten, wat anders? Wat heb ik hier anders als hardcore moslimhater te zoeken?

Dat ik over enkele dagen terugvlieg richting Jordanië om daar verder te gaan met mijn werk om de Syrische vluchtelingen te helpen, is iets wat jou toch niet interesseert. Dus houd jij het maar fijn om antwoord 1.

702-386-5397
18-12-13, 11:45
Aangezien er voor jou maar 1 waar antwoord is kun je dit krijgen: ik kom hier op moslimpjes te pesten, wat anders? Wat heb ik hier anders als hardcore moslimhater te zoeken?

Dat ik over enkele dagen terugvlieg richting Jordanië om daar verder te gaan met mijn werk om de Syrische vluchtelingen te helpen, is iets wat jou toch niet interesseert. Dus houd jij het maar fijn om antwoord 1.

Dus ik moet nu onder de indruk zijn van het feit dat jij voor geld op reis gaat om daar mensen te helpen voor geld. Dan snap je er volgens mij niet veel van, help mensen of help ze niet. Het enige wat je in feite doet door mensen te helpen is jezelf helpen dus sorry..ik ben echt niet onder de indruk als dat het plan was. Vooral niet omdat je zo de drang voelde om het kenbaar te maken, dat is net als een donatie waar je over gaat opscheppen. Dat maakt de donatie meteen wat minder waard

Maar hey, succes. Probeer daarna wat te doen voor de mensen in Gaza

Karin.N
18-12-13, 12:18
Dus ik moet nu onder de indruk zijn van het feit dat jij voor geld op reis gaat om daar mensen te helpen voor geld. Dan snap je er volgens mij niet veel van, help mensen of help ze niet. Het enige wat je in feite doet door mensen te helpen is jezelf helpen dus sorry..ik ben echt niet onder de indruk als dat het plan was. Vooral niet omdat je zo de drang voelde om het kenbaar te maken, dat is net als een donatie waar je over gaat opscheppen. Dat maakt de donatie meteen wat minder waard

Maar hey, succes. Probeer daarna wat te doen voor de mensen in Gaza

Ik ga daar inderdaad goud geld verdienen. Naast mijn vliegticket, bed en eten ontvang ik goud, diamanten etc. :zwaai:

knuppeltje
18-12-13, 12:32
Dus ik moet nu onder de indruk zijn van het feit dat jij voor geld op reis gaat om daar mensen te helpen voor geld. Dan snap je er volgens mij niet veel van, help mensen of help ze niet. Het enige wat je in feite doet door mensen te helpen is jezelf helpen dus sorry..ik ben echt niet onder de indruk als dat het plan was. Vooral niet omdat je zo de drang voelde om het kenbaar te maken, dat is net als een donatie waar je over gaat opscheppen. Dat maakt de donatie meteen wat minder waard

Maar hey, succes. Probeer daarna wat te doen voor de mensen in Gaza

Sjezusmina, wat een geestelijke armoe.

knuppeltje
18-12-13, 12:34
Aangezien er voor jou maar 1 waar antwoord is kun je dit krijgen: ik kom hier op moslimpjes te pesten, wat anders? Wat heb ik hier anders als hardcore moslimhater te zoeken?

Dat ik over enkele dagen terugvlieg richting Jordanië om daar verder te gaan met mijn werk om de Syrische vluchtelingen te helpen, is iets wat jou toch niet interesseert. Dus houd jij het maar fijn om antwoord 1.

Als je maar zorgt dat je weer hier heelhuids terug komt.

mark61
18-12-13, 13:26
Aldus de bejaarde moslimhater, nogmaals, een moslimhater een moslimhater noemen valt niet onder schelden.

Wat Mark61 doet is wel schelden maar ik ben niet verbaasd dat hij scheldt want ook hij is net als jij een moslimhater

Een beetje in de war. Niemand moet je hier, moslim noch niet-moslim, Marokkaan noch Hollander, maar hé, iedereen is gek en jij hebt altijd gelijk. Je bent immers Allah zelve.

702-386-5397
18-12-13, 14:16
Een beetje in de war. Niemand moet je hier, moslim noch niet-moslim, Marokkaan noch Hollander, maar hé, iedereen is gek en jij hebt altijd gelijk. Je bent immers Allah zelve.

Aldus de bejaarde Nederlandse moslimhater met off topic reactie nummero 108.523

Heb je nog steeds niet door hoe ziek je bent

702-386-5397
18-12-13, 14:17
Sjezusmina, wat een geestelijke armoe.

Is dat het enige wat je te melden hebt nu het maar moslims zijn die worden afgeslacht

knuppeltje
18-12-13, 14:30
Is dat het enige wat je te melden hebt nu het maar moslims zijn die worden afgeslacht

Nou nee, dat zeer zeker niet. Maar daarover heb ik al menigmaal mijn oordeel gegeven. Doe ik trouwens al jaren hier.

knuppeltje
18-12-13, 14:31
Aldus de bejaarde Nederlandse moslimhater met off topic reactie nummero 108.523

Heb je nog steeds niet door hoe ziek je bent

Joh, ga nu echt eens een tijdje buiten spelen.

super ick
18-12-13, 15:23
Aldus de bejaarde moslimhater, nogmaals, een moslimhater een moslimhater noemen valt niet onder schelden.

Wat Mark61 doet is wel schelden maar ik ben niet verbaasd dat hij scheldt want ook hij is net als jij een moslimhater

krijg je er een hard piemeltje van?

knuppeltje
18-12-13, 15:26
krijg je er een hard piemeltje van?

Daarmee slaat die puber echt geen deuk in een pakje boter gemept, zelfs niet als dat pakje al half gesmolten is.

super ick
18-12-13, 15:33
Daarmee slaat die puber echt geen deuk in een pakje boter gemept, zelfs niet als dat pakje al half gesmolten is.
Gezien het stompzinnige gehalte van zijn beledigingen kan ik alleen maar concluderen dat hij er seksueel opgewonden van wordt. Wat hij vervolgens met zijn erectie gaat doen wil ik niet weten.

702-386-5397
18-12-13, 16:06
Nou nee, dat zeer zeker niet. Maar daarover heb ik al menigmaal mijn oordeel gegeven. Doe ik trouwens al jaren hier.

ach ja natuurlijk, alles om maar een reden te hebben om dit topic te bagetalisseren
Vooral niet on topic reageren omdat je zo een goede gozer bent


Joh, ga nu echt eens een tijdje buiten spelen.

Kun je beter aan jezelf vragen gezien je 17000+ reacties

krijg je er een hard piemeltje van?

Typisch weer Nederlands, dit vindt knuppeltje natuurlijk beschaafd gedrag
Ik begrijp de obessie van Nederlandse blanke mannen niet die ze hebben met kleine piemels.
Zegt echt wat meer over jou

knuppeltje
19-12-13, 09:21
ach ja natuurlijk, alles om maar een reden te hebben om dit topic te bagetalisseren
Vooral niet on topic reageren omdat je zo een goede gozer bent

Kun je beter aan jezelf vragen gezien je 17000+ reacties

Typisch weer Nederlands, dit vindt knuppeltje natuurlijk beschaafd gedrag
Ik begrijp de obessie van Nederlandse blanke mannen niet die ze hebben met kleine piemels.
Zegt echt wat meer over jou

Bagatelliseren? Het lijkt erop dat er op dit moment een burgeroorlog zou kunnen uitbreken tussen twee volken. Dat de ene groep moslim is en de andere christelijk, is van totaal geen belang. Het gaat ook hier nergens anders over dan over territorium, ofwel: macht.
Wie daarbij de goeden en wie er de slechten zijn, is moeilijk vanaf hier uit te maken.

Heel scherp van je.

Nou...niet echt, maar jouw gedrag nog veel minder.




Hoe moeilijk een en ander te beoordelen is, bewijst het onderstaande stuk.

19 december 2013, 06:57
Bijna twee keer zoveel doden in CAR als door VN werden verondersteld
CENTRAFRICA-UNREST

Tafereel in een christelijk vluchtelingenkamp in Bossangoa, CAR. Islamitische vluchtelingen zitten aan de andere kant van het kamp. Beide groepen worden door een weggetje gescheiden. AFP / Fred Dufour
door Jules Seegers
Buitenland

Bij de wraakactie die begin december door de moslimrebellen Seleka werd ingezet in de Central Afrikaanse Republiek (CAR) zijn veel meer doden gevallen dan werd aangenomen. Amnesty International zegt dat reeds duizend mensen omkwamen.

Tot nu toe werd door de Verenigde Naties verondersteld dat het om zo’n 450 slachtoffers van het interraciale geweld in de hoofdstad Bangui ging en 150 elders in de CAR. Het doden van mensen is sinds begin deze maand niet meer gestopt, aldus de mensenrechtenorganisatie, zo meldt AFP.

De moslimactie is een wraakoperatie tegen christelijke rebellen - de Anti-Balaka - die op 5 december zo’n zestig islamieten doodden in de hoofdstad Bangui. De Seleka-rebellen hadden in maart de macht gegrepen en namen daarna zelf wraak door executies te plegen, religieuze gebouwen te vernielen en mensen te verminken. Amnesty spreekt van oorlogsmisdaden en misdaden tegen de menselijkheid.

Een paar Europese landen willen troepen zenden naar de Centraal-Afrikaanse Republiek (CAR) om de Franse missie te ondersteunen. Dat zei de Franse minister van Buitenlandse Zaken, Laurent Fabius, gisteren. Hij zei niet om welke landen het gaat. “Binnenkort komen er grondtroepen van onze Europese collega’s.” (NRC.nl)

knots71karel
19-12-13, 20:54
Is dat het enige wat je te melden hebt nu het maar moslims zijn die worden afgeslacht
BIJDE PARTIJEN MOORDEN !
Goed lezen je bent nog minder als Wilders !
Een ander had al lang een BAN gehad , met je smerige ,gore en grove beledigingen aan alles en iedereen die een andere mening dan jij er op na houd!
:zwaai:
Dubbel zoveel doden in CAR als gedacht: milities gingen van deur tot deur'Door: Sacha Kester − 19/12/13, 11:10
http://static0.volkskrant.nl/static/photo/2013/16/15/3/20131219105126/media_xl_2005998.jpg
© AFP. Een jongetje bij wie op het hoofd is ingehakt met een machete.
Voormalige rebellen in de Centraal-Afrikaanse Republiek (CAR) hebben bijna 1000 mensen vermoord tijdens een twee dagen durende slachtpartij eerder deze maand. Dat is het dubbele van de schatting die de Verenigde Naties eerder maakten, concludeert Amnesty International in een rapport (http://www.amnesty.org/en/news/central-african-republic-war-crimes-and-crimes-against-humanity-bangui-2013-12-19).

http://static3.volkskrant.nl/static/photo/2013/11/12/2/20131219105152/media_l_2006012.jpg© reuters.
Vluchtelingen schuilen in een kerk in Bangui.


'Na uitgebreid onderzoek in het land zelf is er geen twijfel meer dat oorlogsmisdaden en misdaden tegen de menselijkheid worden gepleegd door beide partijen', concludeert Christian Mukosa, CAR-expert van Amnesty in het rapport.

In een ander rapport roept de mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch (http://www.hrw.org/reports/2013/12/18/they-came-kill) de VN op een vredesmacht naar het land te sturen, omdat de cyclus van geweld en wraak 'volledig uit de hand dreigt te lopen'.

In maart wierpen moslimrebellen het regime van François Bozizé omver en benoemde rebellenleider Michel Djotodia zichzelf tot president. Op dat moment waren er nog geen religieuze spanningen, maar later gingen gewapende Moslimmilities zich te buiten aan geweld tegen burgers, waartegen christelijke groepen in het geweer zijn gekomen. Djotodia, die zijn eigen militie formeel heeft ontbonden, stelt dat het simpelweg onmogelijk is om controle over alle voormalige rebellen uit te oefenen.

Van deur naar deur om te moorden
Amnesty International stelt dat door alle partijen oorlogsmisdaden worden gepleegd. Begin deze maand gingen moslimrebellen in de hoofdstad Bangui de straat op om wraak te nemen voor eerdere aanvallen van christelijke milities. Deze 'anti-balaka' (anti-machetes) groepen gingen in wijken waar veel moslims wonen van deur tot deur en 'vermoordden naar schatting zestig islamitische mannen', aldus Amnesty.



http://static2.volkskrant.nl/static/photo/2013/12/13/3/20131219105220/media_l_2006013.jpg© afp.
Anti-balaka militiemannen trainen aan de rand van Bangui.


Leden van de ontbonden rebellengroep Seleko (feitelijk nu regeringstroepen) namen op grotere schaal wraak op de christenen. 'Ze vermoordden bijna 1000 mannen in twee dagen tijd en plunderden huizen systematisch. Een klein aantal vrouwen en kinderen werd ook vermoord', staat in het rapport.

Ondanks de aanwezigheid van Franse troepen en soldaten van de Afrikaanse Unie, komen er volgens Amnesty nog steeds elke dag burgers om.

Kinderen de keel doorsnijden
Human Rights Watch schrijft in haar rapport dat christelijke milities de islamitische gemeenschap in de noordelijke stad Bossangoa hebben aangevallen en kinderen de keel hebben doorgesneden terwijl ze de ouders dwongen toe te kijken. De moslims namen wraak en zetten de huizen van christenen in brand. Ze vermoordden de inwoners met de klaarblijkelijke instemming van de militairen die ook aanwezig waren.

'De bloeddorstige moorden in de CAR leiden tot meer geweld en wraak en de situatie lijkt volledig uit de hand lijkt te lopen', aldus Peter Bouckaert, de auteur van het HRW-rapport. 'De VN Veiligheidsraad moet snel in actie komen om deze catastrofe die zich snel ontwikkelt, een halt toe te roepen.'

knots71karel
19-12-13, 20:59
Dus ik moet nu onder de indruk zijn van het feit dat jij voor geld op reis gaat om daar mensen te helpen voor geld. Dan snap je er volgens mij niet veel van, help mensen of help ze niet. Het enige wat je in feite doet door mensen te helpen is jezelf helpen dus sorry..ik ben echt niet onder de indruk als dat het plan was. Vooral niet omdat je zo de drang voelde om het kenbaar te maken, dat is net als een donatie waar je over gaat opscheppen. Dat maakt de donatie meteen wat minder waard

Maar hey, succes. Probeer daarna wat te doen voor de mensen in Gaza

GAZA ? op dit moment het veiligste vaKantie land in het MIDDEN OOSTEN !

:wink: :zwaai:

knots71karel
19-12-13, 21:34
Bisschop roept christenen op geen wraak te nemen


door KN/CWN

Een christelijke man valt een Seleka officier in burger aan. Franse militairen kwamen tussenbeideFoto: AP


De Centraal-Afrikaanse aartsbisschop Dieudonne Nzapalainga van Bangui heeft de christenen in zijn land opgeroepen geen wraak te nemen op moslims. Dat meldt het Franse persbureau AFP.


"Veel christenen zeggen dat ze wraak willen nemen. Wij zijn beesten geworden. Het geweld gaat het verstand te boven wanneer iemand wordt vermoord en met zijn armen wordt gezwaaid”, zei de aartsbisschop in zijn preek van afgelopen zondag.

Aanhangers van de opstandige Seleka-coalitie die afgelopen voorjaar de macht greep, hebben zich op grote schaal schuldig gemaakt aan plunderingen, verkrachtingen en moorden. De islamitische Seleka-aanhang, onder wie strijders uit omliggende landen, hebben het vooral gemunt op christenen en christelijke instellingen, waardoor de vrees is ontstaan voor een genocide.

De nieuwe president, Michel Djotodia, zegt dat hij zijn vroegere bondgenoten niet onder controle heeft. Milities die loyaal zijn aan de afgezette president François Bozize, hebben de strijd aangebonden met Seleka. Zij krijgen steun van christelijke zelfverdedigingsgroepen die met hun primitieve wapens geen partij vormen voor de goed getrainde en gewapende moslimstrijders.

Je denkt toch niet dat 702-386-5397 dit leest ??