PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders komt met anti-islamsticker



Stichting NIA
19-12-13, 12:49
https://pbs.twimg.com/media/Bb1t1dAIIAAqZ9h.jpg

anti-islamsticker

De PVV heeft een nieuwe manier gevonden om de islam te bashen. De politieke partij introduceert een zogenoemde anti-islamsticker. "De islam is een leugen, Mohammed een crimineel, de Koran is vergif", zo staat er schijnbaar op bovenstaande plakker. De sticker kan volgens de PVV gratis worden besteld.

Partijleider Geert Wilders laat via Twitter weten dat hij de sticker al op de deur van zijn werkkamer heeft geplakt.

Bron (http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2013/12/pvv-komt-met-anti-islamsticker)

Eke
19-12-13, 17:04
anti-islamsticker

De PVV heeft een nieuwe manier gevonden om de islam te bashen. De politieke partij introduceert een zogenoemde anti-islamsticker. "De islam is een leugen, Mohammed een crimineel, de Koran is vergif", zo staat er schijnbaar op bovenstaande plakker. De sticker kan volgens de PVV gratis worden besteld.

Partijleider Geert Wilders laat via Twitter weten dat hij de sticker al op de deur van zijn werkkamer heeft geplakt.

Bron (http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2013/12/pvv-komt-met-anti-islamsticker)[/INDENT]

Eerst geloofde ik dit niet...hoe kun je nu met stickers een grote groep gelovigen op hun ziel gaan trappen.

Toen realiseerde ik me dat GW -door zijn continue beveiliging- in zijn strijdstand staat. Net zoals de groep extreme, gewelddadige moslims, waar die dan ook wonen.

Hij rijdt een scheve schaats door de grenzen van vrije meningsuiting op te zoeken en daar komt ie niet ver mee.
Onschuldigen worden gekwetst als ze niet uitkijken ('kijk wie het zegt ') en z'n gewelddadige tegenstanders hebben weer brandstof. ONGEIN dus.

knots71karel
19-12-13, 17:16
Voor mij is dit een toppunt !
Dit kan toch niet , SCHANDE !

:kwaad:

Stichting NIA
19-12-13, 18:02
Het komt steeds dichterbij:

https://www.rijswijk.nl/sites/default/files/imagecache/x-large/jodenster.jpg

Eke
19-12-13, 18:35
Het komt steeds dichterbij:




Het hoeft ook niet hoor NIA, dat dichterbij komen.Ik moet er niet aan denken... Het is in ieder geval een staaltje van Wilders psychologische oorlogsvoering door de vrijheid van meningsuiting te tarten: "Ik bedoel geen moslims, ik bedoel de Koran "
Ja, duhhh...


Hij laat niet de moslims, maar juist de Islambashers/tegenstanders met stickers zitten.
Zou hij dit met Marie de Pen gecorrespondeerd hebben ? Kijk eens naar m'n ludieke plannetjes, Marie ?

Of is dit weer een poging de PVV 'leuk'te maken, na al dat nieuws over afvalligen van de partij. Ik vermoed het.

Dan is beter om het te generen eigenlijk.

Nederlandertje
19-12-13, 18:45
Laten we hopen dat niemand deze verschrikkelijke sticker besteld. En dat hij in de toekomst geen stemmen meer zal ontvangen.

Joesoef
19-12-13, 18:59
Gewoon inbreken, stikkers jatten en stikkers met iets anders er op terug leggen. Begrijpen ze toch niet.

Eke
19-12-13, 20:53
@ Oiseau


Waarom trek je niet gewoon de sticker eraf. Das weliswaar kapitaalvernietiging (ook slecht voor het milieu), maar laat de mensen maar blijven plakken tot ze het zat zijn...

Ja, of...Weer een rechtzaak tegen Wilders.
Er zijn nog meerdere alternatieven te bedenken zonder als stormram te funktioneren, Oiseau. Blijf maar stormvogel, blijf maar vrij :)

Joesoef
19-12-13, 20:56
This hem weer gelukt, aandacht. Hoeveel idioten zullen die sticker zichtbaar opplakken?

knots71karel
19-12-13, 21:03
Laten we hopen dat niemand deze verschrikkelijke sticker besteld. En dat hij in de toekomst geen stemmen meer zal ontvangen.

DEZE STICKER BEDOEL JE ??

Het originele kopie van AUSWITSCH ?

https://www.rijswijk.nl/sites/default/files/imagecache/x-large/jodenster.jpg

knots71karel
19-12-13, 21:13
Het komt steeds dichterbij:

https://www.rijswijk.nl/sites/default/files/imagecache/x-large/jodenster.jpg
Besef je wel dat deze afbeelding van een originele Nazie sticker is speciaal ontworpen voor mensen die ff vergast moesten worden , je kunt dat aan de rafels zien dat deze op een ''streepjes kostuum'' gezeten heeften afkomstig uit het AUSWITCH museum!

Gewoon walgelijk om dit als voorbeeld te gebruiken !

knots71karel
19-12-13, 21:16
This hem weer gelukt, aandacht. Hoeveel idioten zullen die sticker zichtbaar opplakken?

Pak eerst maar eens de idioot aan die deze sticker er zo nodig bij moest halen !

https://www.rijswijk.nl/sites/default/files/imagecache/x-large/jodenster.jpg

Oiseau
19-12-13, 21:19
@ Oiseau


Waarom trek je niet gewoon de sticker eraf. Das weliswaar kapitaalvernietiging (ook slecht voor het milieu), maar laat de mensen maar blijven plakken tot ze het zat zijn...

Ja, of...Weer een rechtzaak tegen Wilders.
Er zijn nog meerdere alternatieven te bedenken zonder als stormram te funktioneren, Oiseau. Blijf maar stormvogel, blijf maar vrij :)

Saudi Arabië moet van zich laten horen en VN mag best Nederland op het maatje roepen!

Ik wens hem en zijn aanhangers een kut-kerst toe!



Op zo´n deur zou ik gewoon in het Arabisch dit plakken:
http://www.picturespk.com/thumbs/la-ilaha-illa-allah-t2.jpg

Ibrah1234
19-12-13, 21:22
Onschuldigen worden gekwetst als ze niet uitkijken ('kijk wie het zegt ') en z'n gewelddadige tegenstanders hebben weer brandstof. ONGEIN dus.

Mwah... ik denk dat een moslim die sterk in zijn geloof staat zijn schouders voor die ongein ophaalt. Net zoals de meeste christenen vice versa. Kan me nog die Maria posters in bushokjes heugen.

Kun je jezelf overal wel druk om gaan maken.

knots71karel
19-12-13, 21:24
Gewoon inbreken, stikkers jatten en stikkers met iets anders er op terug leggen. Begrijpen ze toch niet.

Moet je eerst weten waar ze liggen , enz enz boven dien ben je strafbaar voor het stelen !

Beter is een algemeen protest !
Dit is schandalig en geen zinnig mens staat hier achter !

knots71karel
19-12-13, 21:26
Saudi Arabië moet van zich laten horen en VN mag best Nederland op het maatje roepen!

Ik wens hem en zijn aanhangers een kut-kerst toe!



Op zo´n deur zou ik gewoon in het Arabisch dit plakken:
http://www.picturespk.com/thumbs/la-ilaha-illa-allah-t2.jpg

Een echte Jood viert volgens mij geen Kerst :jeweetog:

Oiseau
19-12-13, 21:29
Een echte Jood viert volgens mij geen Kerst :jeweetog:

Hij is geen Jood maar een slaaf voor Israël.

Isch
19-12-13, 22:25
Nu pas?

Wat een noob! Ik stuur em wel wat betere ideetjes. Op shirts afdrukken enzo.

Soldim
20-12-13, 07:42
This hem weer gelukt, aandacht. Hoeveel idioten zullen die sticker zichtbaar opplakken?

Bingo!

Zelf hier lopen idioten rond die zich er erg over opwinden.

super ick
20-12-13, 07:46
This hem weer gelukt, aandacht. Hoeveel idioten zullen die sticker zichtbaar opplakken?

Wij allemaal, volgens mijnheer 702-nog wat. Waarschijnlijk op de achterruit van onze auto.

Umarvlie
20-12-13, 07:54
De man is aandachtsgeil, geen reactie dan geef je hem ook geen platform voor zijn vuilspuiterij en hij wordt desparaat om het gebrek aan aandacht. Twee vliegen in een klap.

knuppeltje
20-12-13, 08:33
Rijp voor het gesticht.

knuppeltje
20-12-13, 09:57
hmm dan zou Carglass meer mensen in dienst moeten nemen!

Als ze dan genoeg ruiten zouden kunnen aanslepen.

ron hoogerdijk
20-12-13, 11:20
Wees nu eens iets slimmer dan dat narcistische mannetje en vraag zoveel mogelijk stickers aan.
Vernietig ze daarna. W denkt dat de actie een succes is maar wordt alleen maar op kosten gejaagd.
Overigens, als hij zoveel geld uit kan geven aan dit soort onzin, dan gaat hij zijn eigen bescherming maar betalen!

Ibrah1234
20-12-13, 11:57
Overigens, als hij zoveel geld uit kan geven aan dit soort onzin, dan gaat hij zijn eigen bescherming maar betalen!

Dat het onzin is dergelijke stickers zijn we het wel over eens. Nog bedenkelijker is het feit dat de man bescherming nodig heeft voor het verkondigen van een mening.

Samir75017
20-12-13, 13:30
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQJgmIOpKlZAmZf_0woCY06aeN2ucgS0 Rnqt2JTbpkmxGBXidINHwFRbx5lKw
http://mrcheapjustice.files.wordpress.com/2011/01/pig-hog.jpg

HaasHaas
20-12-13, 13:37
het enige vergif op aarde is greetje en zijn partij van de varkens zelf.

super ick
20-12-13, 14:49
Dat het onzin is dergelijke stickers zijn we het wel over eens. Nog bedenkelijker is het feit dat de man bescherming nodig heeft voor het verkondigen van een mening.

Een parlementariër die bescherming nodig heeft. Daar wordt inderdaad nog wel eens te makkelijk overheen gestapt. Waarschijnlijk omdat het toch dom rechts is.

Overigens moet er voor een debat over Syrie ook bescherming geregeld worden voor moslims die daar aan mee willen doen. Omdat hun ideeën volgens een stel dwingelanden niet extreem genoeg zijn. Leuker kunnen we het niet maken. Makkelijker ook niet.
Wellicht kunnen de hardliners die hier in vrede kunnen leven zich eens afvragen hoe dat eigenlijk komt.

H.P.Pas
20-12-13, 15:25
het enige vergif op aarde is greetje en zijn partij van de varkens zelf.

Het enige ? Nu draaf je toch een beetje door, vriend.
Ik ga iets heel vreselijks zeggen: Er bestaan erger dingen op deze wereld. No kidding.
Wat natuurlijk niet wegneemt dat dat PVV-geklier knap vermoeiend is.

Ready?
20-12-13, 15:45
Het schijnt dat de regel is dat er geen stickers op de deuren geplakt mogen worden. Behalve zijn boodschap, die natuurlijk idioot is, kunnen we best melden dat Geert de Gekke de regels van de Tweede Kamer overtreedt. Hij is er zelf van op de hoogte en vertelde doodleuk dat als ze de stickers weghalen hij ze gewoon weer erop gaat plakken.
Hij vindt toch dat iedereen zich aan de regels moet houden? Begin dan bij jezelf. Mafkees.

CONTRA
20-12-13, 17:48
anti-islamsticker

De PVV heeft een nieuwe manier gevonden om de islam te bashen. De politieke partij introduceert een zogenoemde anti-islamsticker. "De islam is een leugen, Mohammed een crimineel, de Koran is vergif", zo staat er schijnbaar op bovenstaande plakker. De sticker kan volgens de PVV gratis worden besteld.

Partijleider Geert Wilders laat via Twitter weten dat hij de sticker al op de deur van zijn werkkamer heeft geplakt.



prima. niks mis met satire.

Nederlandertje
20-12-13, 20:17
Ik weet niet hoeveel en waar je de stickers kan bestellen maar begreep wel dat je ze gratis kan bestellen bij hem. Als iedereen hier een paar duizend van die dingen besteld en weg flikkert dan kost hem dat geld en kan hij dat geld niet meer gebruiken voor zijn campagne. Laat zijn partij gebukt gaan onder zijn "succes" met de stickers.

knots71karel
20-12-13, 21:14
hmm dan zou Carglass meer mensen in dienst moeten nemen!

DAT IS ,N GOEIE !!:wohaa:

HaasHaas
20-12-13, 21:32
Het enige ? Nu draaf je toch een beetje door, vriend.
Ik ga iets heel vreselijks zeggen: Er bestaan erger dingen op deze wereld. No kidding.
Wat natuurlijk wegneemt dat dat PVV-geklier knap vermoeiend is.

daarom richt ik mij ook alleen op het enige vergif van de pvv. als een politieke partij enkel uit is op provocatie, dan kan ik ook provoceren. extreem rechts is vergif. net als alle andere extremisten. alleen de pvv komt er mee weg.
in je laatste zin, moet daar niet een niet tussen?

H.P.Pas
20-12-13, 21:47
in je laatste zin, moet daar niet een niet tussen?

:auw2:Shame on me.
Ga het onmiddellijk verbeteren.

Oiseau
20-12-13, 21:56
Enemies Of Islam | Sheikh Omar Elbanna (http://www.youtube.com/watch?v=LhI-QfEmMow)

Ibrah1234
21-12-13, 02:13
Is Sheikh Omar ook al op de hoogte van de stickers besteld bij www.stickers.nl? (http://www.stickers.nl?)Gaat helemaal nergens meer over.

cummonisto
21-12-13, 10:41
http://i40.tinypic.com/14a94er.jpg

Nog 1 sticker van de racisten van de pvv...ze denken slim te zijn maar dit is geen Arabisch.

Eke
21-12-13, 11:47
maar dit is geen Arabisch. Klopt, Communisto. Maar iedereen hier kan het lezen. Jij ook :)

J.Emhá
21-12-13, 13:21
Ik kan het niet lezen hoor.

cummonisto
21-12-13, 13:25
Klopt, Communisto. Maar iedereen hier kan het lezen. Jij ook :)

Onthoofding is internationaal, maar de tekst klopt geen donder van.

Samir75017
21-12-13, 14:03
Klopt, Communisto. Maar iedereen hier kan het lezen. Jij ook :)

And do you agree with what's written ?

Oiseau
21-12-13, 14:43
Walgelijk
Idioot
Laaf
Draagezel
Eikel
Radeloos
Satanisch


Heeft je achternaam niets te maken met deze gek dan is dit niet voor je bedoeld!

super ick
21-12-13, 16:45
Langzaam maar zeker ontpopt hij zich steeds meer als een soort nar. Zolang de aandacht op hem gevestigd blijft kan hij zijn riante salaris blijven innen. Nergens anders dan de politiek zou hij een goed betaalde baan kunnen krijgen want door zijn standpunten is hij besmet geraakt.
Echt regeren wil hij ook niet want hij heeft louter nitwits om hem heen waarmee hij het zonder regeringsverantwoordelijkheid al moeilijk zat heeft.
Nee, Geertje pakt nog een paar jaar mee. Als hij deze rare fratsen uit blijft halen is hij verzekerd van minimaal enkele zetels van de mensen die van mening zijn dat Wilders tenminste zijn mond open durft te doen.

Eke
21-12-13, 17:50
Ik kan het niet lezen hoor.

Er staat : "Geert is gek geworden". Kijk maar...

Eke
21-12-13, 18:25
And do you agree with what's written ?

Deze daad is voor mij het bewijs dat GW ontspoord is in zijn manier van politiek bedrijven.

Hij verklaarde het voor de TV als volgt : ik wil helemaal geen moslims kwetsen, ik wil hen shockeren. Met de bedoeling dat zij kritisch gaan kijken naar de Koran.
En hij keek vriendelijk in de TVcamera--ik hoorde dat hij toneelspeelde---nee mensen, jullie HELPEN juist de moslims ermee door deze stickers te gebruiken. Des te eerder zijn die verfoeilijke teksten die aanzetten tot geweld uit de Koran verdwenen. (ongeveer de tekst, Samir)

Volksverlakkerij.

Eke
21-12-13, 19:04
De Politiek in een democratie is net de beurs. Wanneer het echt fout zal gaan gaan politici anders piepen dan nu.

De demon voeden met je belastingcenten is ook een vloek.

Oiseau? Leg het eens meer uit, ajb ?
Naar mijn gevoel heeft de beurs linea recta invloed op onze economie en hebben we al dreunen ervan te verwerken. Dat heeft invloed op ons stemgedrag. Maar goed, het gaat erom wat JIJ bedoelt :)Ik luister !




GW provoceert en beledigt en krijgt (inderdaad,belastinggeld) daardoor een stel bewakers om hem heen.
De man is politicus en heeft daar recht op.
Ergens zit er iets scheef. Niet dat een politicus niet vrij moet zijn om te zeggen wat er gezegd moet worden, maar wel in het expres provoceren. Om weer eens in het nieuws te komen.

.Behoort GW wel tot de politici die ons land hard nodig heeft ? Wat lost hij nou in feite op momenteel ?(zie ook de andere reakties in dit topic)

super ick
21-12-13, 19:35
Volksverlakkerij.

Daarin verschilt hij niets van andere politici.

knots71karel
21-12-13, 21:56
Langzaam maar zeker ontpopt hij zich steeds meer als een soort nar. Zolang de aandacht op hem gevestigd blijft kan hij zijn riante salaris blijven innen. Nergens anders dan de politiek zou hij een goed betaalde baan kunnen krijgen want door zijn standpunten is hij besmet geraakt.
Echt regeren wil hij ook niet want hij heeft louter nitwits om hem heen waarmee hij het zonder regeringsverantwoordelijkheid al moeilijk zat heeft.
Nee, Geertje pakt nog een paar jaar mee. Als hij deze rare fratsen uit blijft halen is hij verzekerd van minimaal enkele zetels van de mensen die van mening zijn dat Wilders tenminste zijn mond open durft te doen.

Bovenstaande ben ik met je eens ,maar GW heeft natuurlijk ook punten die mensen aanspreken .
En dat zijn nu juist DIE punten waarmee hij scoort !
Het EUROPESE BELEID , de Geld verspilling met het uitzenden van troepen naar landen zoals Mali.
Het toe treden van landen zoals Roemenie , en zijn aversie tegen de Euro als munteen heid , hij wil terug naar de gulden enz
En dat is nu precies de reden dat sommige mensen toch nog op hem stemmen ,
en niet op zijn idiote ANTI ISLAM ideeen , met als hoogtepunt zijn (visite kaartje waar dit topic over gaat ).

knots71karel
21-12-13, 22:06
Heeft je achternaam niets te maken met deze gek dan is dit niet voor je bedoeld!

En dit vind ik weer een kinderachtige reactie van jou ,
je kunt dit op elke naam toe passen !

O verbodig
I dioot
S meerig
E rgelijk
A chterlijk
U itzonderlijk

:jeweetog:

Oiseau
21-12-13, 23:14
En dit vind ik weer een kinderachtige reactie van jou ,
je kunt dit op elke naam toe passen !

O verbodig
I dioot
S meerig
E rgelijk
A chterlijk
U itzonderlijk

:jeweetog:
Je reactie is zinloos want dit is niet mijn achternaam.
Mijn achternaam ga je vannacht in je slaap beleven als een nachtmerrie.
Wees een keertje creatief en kom met wat beters of is de aap in je zo slecht?

CONTRA
22-12-13, 13:29
GW provoceert en beledigt

als je deze satirische sticker al beledigd vindt van wilders wat vind je dan vd koran en soenna met daarin bedreigingen scheldpartyen vervloekingen intimidaties en haatdragende verwensingen aan het adres van niet-moslims? de islam gaat veel verder in het provoceren en beledigen dan wilders doet

Samir75017
22-12-13, 13:41
Hij verklaarde het voor de TV als volgt : ik wil helemaal geen moslims kwetsen, ik wil hen shockeren. Met de bedoeling dat zij kritisch gaan kijken naar de Koran.


Did he read the Quran ?

And why does he refuse to debate with Muslims ?

Oiseau
22-12-13, 13:47
als je deze satirische sticker al beledigd vindt van wilders wat vind je dan vd koran en soenna met daarin bedreigingen scheldpartyen vervloekingen intimidaties en haatdragende verwensingen aan het adres van niet-moslims? de islam gaat veel verder in het provoceren en beledigen dan wilders doet

Je maakt kinderachtige vergelijkingen.
Als de Koran beschavingen omvergegooid heeft dan is wilders een miezerig strontvlieg!
We maken ons niet druk om de Kracht & Pracht van de Koran maar om de domheid van mensen die denken dat je met beledigen van de Islam op een kommetje melk met dadels kan rekenen. Er is meer tussen Hemel een Aarde.

knots71karel
22-12-13, 14:16
Je reactie is zinloos want dit is niet mijn achternaam.
Mijn achternaam ga je vannacht in je slaap beleven als een nachtmerrie.
Wees een keertje creatief en kom met wat beters of is de aap in je zo slecht?

Erg ''bij de tijd '' ben je niet ,ik gaf slechts een voorbeeld hoe kinderlijk gemakkelijk het is .
hier komt nog wat mogelijk begrijp je het nu !
K open
N iksnut
O rdinair
Totaal
S lim

Valt het muntje nog niet jammer dan .

knots71karel
22-12-13, 14:19
als je deze satirische sticker al beledigd vindt van wilders wat vind je dan vd koran en soenna met daarin bedreigingen scheldpartyen vervloekingen intimidaties en haatdragende verwensingen aan het adres van niet-moslims? de islam gaat veel verder in het provoceren en beledigen dan wilders doet

Het is maar net hoe je het interpreteert.
En vergeet niet de Koran is geschreven in een heel andere tijd , met andere normen .

Oiseau
22-12-13, 14:36
Erg ''bij de tijd '' ben je niet ,ik gaf slechts een voorbeeld hoe kinderlijk gemakkelijk het is .
hier komt nog wat mogelijk begrijp je het nu !
K open
N iksnut
O rdinair
Totaal
S lim

Valt het muntje nog niet jammer dan .

Bij de tijd betekent voor mij dat je toch achterloopt.
Jouw probleem is dat je onnodig op noodrem gaat trappen terwijl ik al mijn bestemming heb bereikt.
Als je slim wil zijn dan beperk je mening tot het vervloekte poppetje (in mijn ogen dan) maar niet over mij of jezelf?

knots71karel
22-12-13, 14:55
Je maakt kinderachtige vergelijkingen.
Als de Koran beschavingen omvergegooid heeft dan is wilders een miezerig strontvlieg!
We maken ons niet druk om de Kracht & Pracht van de Koran maar om de domheid van mensen die denken dat je met beledigen van de Islam op een kommetje melk met dadels kan rekenen. Er is meer tussen Hemel een Aarde.

Bewijs eerst maar eens dat er een Hemel is , het minuscule kleine stipje in het heelal dat wij Aarde noemen is zo nietig dat als er een universele nieuws bron zou bestaan , deze niet eens zou vermelden als de Aarde opeens uit elkaar zou klappen !
Het zou net zo bespottelijk zijn als vanavond het N.O.S journaal zou openen met :
Bij het afsteken van een ''rotje'' in Lutje Hoorn is helaas een spinnetje omgekomen , het arme insect bevond
zich net op de plaats waar vuurwerk ontplofte !

Ennuhdie Hemel ??? op hoeveel miljarden Parsec,s*) aan lichtjaren afstand bevind zich die???

*)3.08567758 × 1016 meters = een parsec

Mogelijk dringt het langzaam tot je door hoe nietig wij mensen zijn ,afgezien daarvan wij zijn nog maar pas een paar seconden op deze AARDE (als je beseft hoe oud deze al is ) en wat er al ver enorm ver voor ons geleefd heeft hier op dit . puntje in het heelal ,uitgestorven en herboren leven .
Stof genoeg om eens bij je zelf te rade te gaan ( hoe onbelangrijk je bent als mens ) .

Ibrah1234
22-12-13, 14:57
En vergeet niet de Koran is geschreven in een heel andere tijd , met andere normen .

Koran en bijbel bevatten toch universele niet tijdsgebonden waarden en normen? Of zit ik er nu weer helemaal naast.

CONTRA
22-12-13, 15:00
En vergeet niet de Koran is geschreven in een heel andere tijd , met andere normen .

dat klopt maar helaas zyn die normen nog steeds van kracht. de koran en soenna zyn zelfs de grondwet van saudi-arabia. de koran en soenna zyn een moreel leidraad voor honderden miljoenen moslims. de koran en soenna zyn anno 2013 nog steeds aktueel. nooit eerder in de geschiedenis zyn deze boeken zo wydverspreid toegepast en nageleefd dan nu.

CONTRA
22-12-13, 15:03
Er is meer tussen Hemel een Aarde.

beduidend minder dan moslims claimen

Oiseau
22-12-13, 15:12
beduidend minder dan moslims claimen
Je zal zeker erachter komen en je mag niet vergeten dat je zo zeker van je zaak was!

Ibrah1234
22-12-13, 15:18
In de tijd dat Agressieve Turk hier op het forum patrouilleerde met zijn Anatolische herdershond las men amper boude uitspraken :blowen:

mark61
22-12-13, 15:32
Langzaam maar zeker ontpopt hij zich steeds meer als een soort nar. Zolang de aandacht op hem gevestigd blijft kan hij zijn riante salaris blijven innen. Nergens anders dan de politiek zou hij een goed betaalde baan kunnen krijgen want door zijn standpunten is hij besmet geraakt.
Echt regeren wil hij ook niet want hij heeft louter nitwits om hem heen waarmee hij het zonder regeringsverantwoordelijkheid al moeilijk zat heeft.
Nee, Geertje pakt nog een paar jaar mee. Als hij deze rare fratsen uit blijft halen is hij verzekerd van minimaal enkele zetels van de mensen die van mening zijn dat Wilders tenminste zijn mond open durft te doen.

Wilders, G. Geert PVV 50 Man Anciënniteit: 5535 dagen.

Hij moet nog ff tot zijn pensioen.

H.P.Pas
22-12-13, 16:27
Je maakt kinderachtige vergelijkingen.


Hij heeft volkomen gelijk; voor moslims is dit een ongemakkelijk thema maar dat is niet zijn schuld. Schimpscheuten helpen daarniet tegen.

super ick
22-12-13, 16:44
Je maakt kinderachtige vergelijkingen.
Als de Koran beschavingen omvergegooid heeft dan is wilders een miezerig strontvlieg!
We maken ons niet druk om de Kracht & Pracht van de Koran maar om de domheid van mensen die denken dat je met beledigen van de Islam op een kommetje melk met dadels kan rekenen. Er is meer tussen Hemel een Aarde.

hij slaat de spijker juist op zijn kop. De Koran bevat vele beledigende teksten.

hij rekent vast niet op een kommetje melk en dadels maar het is een gotspe dat een parlementariër, want dat is hij, wel kan rekenen op een kogel. Alleen omdat wat hij zegt bepaalde mensen onwillig is.

Oiseau
22-12-13, 23:24
Hij heeft volkomen gelijk; voor moslims is dit een ongemakkelijk thema maar dat is niet zijn schuld. Schimpscheuten helpen daarniet tegen.
Moslims zijn ook mensen maar dat wordt vergeten. Wie een ander beledigt mag zich gemakkelijk bij voelen? en wie wordt beledigd mag zich niet ongemakkelijk voelen?
Hoe een beledigd Moslim (als deel van een eenheid) mag reageren is ook een vorm van vrijheid.

mark61
22-12-13, 23:40
Koran en bijbel bevatten toch universele niet tijdsgebonden waarden en normen? Of zit ik er nu weer helemaal naast.

De gelovigen vinden vaak, maar niet altijd, van wel; anderen vaak niet.

H.P.Pas
23-12-13, 00:02
Moslims zijn ook mensen maar dat wordt vergeten. Wie een ander beledigt mag zich gemakkelijk bij voelen? en wie wordt beledigd mag zich niet ongemakkelijk voelen?
Hoe een beledigd Moslim (als deel van een eenheid) zich mag reageren is ook een vorm van vrijheid.

Wat is dit voor wartaal ? Ik vergeet niks.

Die stickertjes zijn stompzinnig en beledigend; dat heeft hier niemand tegengesproken. Je mag er van mij als moslim dan ook beledigd op reageren al denk ik niet dat dat verstandig is. Aandacht is wat gekke Geert wil en vreemd genoeg ook steeds weer krijgt. Negeren is dus slimmer. 10.000 stickertjes bestellen om de PVV op kosten te jagen en ze dan bij de ROTEB afleveren , zoals anderen al hebben voorgesteld is misschien ook geen slecht idee.
Dat alles neemt niet weg dat CONTRA met het onderstaande volkomen gelijk heeft:

als je deze satirische sticker al beledigd vindt van wilders wat vind je dan vd koran en soenna met daarin bedreigingen scheldpartyen vervloekingen intimidaties en haatdragende verwensingen aan het adres van niet-moslims? de islam gaat veel verder in het provoceren en beledigen dan wilders doet


Op dit onloochenbare feit heb ik in al de jaren dat ik hier prik met één uitzondering nog nooit een zinnige reactie van een moslim gelezen.
Moslims merken het in de regel niet eens, ze denken kennelijk dat het zo hoort.
Dat is niet zo. Ongelovigen zijn ook mensen.

super ick
23-12-13, 08:29
Moslims zijn ook mensen maar dat wordt vergeten. Wie een ander beledigt mag zich gemakkelijk bij voelen? en wie wordt beledigd mag zich niet ongemakkelijk voelen?
Hoe een beledigd Moslim (als deel van een eenheid) mag reageren is ook een vorm van vrijheid.

Binnen de kaders van wet, ja.

Stichting NIA
23-12-13, 22:10
Landelijk Beraad Marokkanen dient Klacht bij Google Nederland.

http://demoslimkrant.nl/home/assets/images/small/Foto_Rabaae.jpg

Vandaag heeft Mohamed Rabbae,voorzitter van het Landelijk Beraad Marokkanen –LBM-, een organisatie die de belangen van de Marokkaanse gemeenschap in Nederland behartigt. Een verzoek ingediend, bij de directeur van Google Nederland, de heer P. Van der Feltz. Om per direct het email adres [email protected] te blokkeren en te verwijderen.
Via dit email adres verspreidt de PVV de gewraakte sticker waarop staat dat: De islam is een leugen. Mohamed is een schurk. De Koran is vergif”. Met deze sticker wil de PVV, de moslims niet alleen provoceren en beledigen, maar vooral ook haat zaaien tegen deze bevolkingsgroep in de Nederlandse samenleving. De tekst van deze sticker doet volgens, Rabbae, veel mensen in Nederland denken aan door nazi's in de Tweede Wereldoorlog tegen joden gebruikte teksten als "Joden niet gewenscht”(Volkskrant 20 dec. 2013).


Principes van Google

Volgens Rabbae worden de haatzaaiende propaganda-activiteiten van de PVV direct gefaciliteerd door Google Nederland. Dit is volstrekt in strijd met de principes van Google Nederland. Zoals neergelegd in hun Programmabeleid uit september 2008. Daarin staat onder de paragraag "Verboden acties” dat het "Verzenden, uploaden, distribueren, verspreiden of aanbieden dit te gaan doen van onwettig, lasterlijk, kwetsend, beledigend, frauduleus, wetsovertredend, obsceen of anderszins bezwaarlijk materiaal” verboden is.

Bron (http://demoslimkrant.nl/home/2013/12/87.html)

H.P.Pas
23-12-13, 22:47
Landelijk Beraad Marokkanen dient Klacht bij Google Nederland.


En daar was het Geert nou precies om begonnen.
:moe: Ze leren het nooit.

knots71karel
23-12-13, 23:28
Koran en bijbel bevatten toch universele niet tijdsgebonden waarden en normen? Of zit ik er nu weer helemaal naast.

Op enkele punten wel , de rest bestaat aan vullende niets zeggende anekdotes.

Wizdom
26-12-13, 00:16
https://pbs.twimg.com/media/Bb1t1dAIIAAqZ9h.jpg

anti-islamsticker

De PVV heeft een nieuwe manier gevonden om de islam te bashen. De politieke partij introduceert een zogenoemde anti-islamsticker. "De islam is een leugen, Mohammed een crimineel, de Koran is vergif", zo staat er schijnbaar op bovenstaande plakker. De sticker kan volgens de PVV gratis worden besteld.

Partijleider Geert Wilders laat via Twitter weten dat hij de sticker al op de deur van zijn werkkamer heeft geplakt.

Bron (http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2013/12/pvv-komt-met-anti-islamsticker)


Heeft hij geen Moslimster of maan uit de kast gehaald?

super ick
12-01-14, 20:57
En daar was het Geert nou precies om begonnen.
:moe: Ze leren het nooit.

Als dat afgehakte hoofd van Wilders er nu niet opgestaan had dan vond die sticker 'Geert is gek geworden' wel leuk.

Loubnalulu
13-01-14, 14:48
Wilders is gewoon een suffe lul en een haat zaaier, met bovendien een ontzettend slecht kapsel.
Hmm eens even kijken of een anti Joden sticker ook zo omarmd wordt door de bevolking.
Wilders lokt rellen uit, woede van mensen die zich niet zo goed kunnen verwoorden en misschien gaan schelden.
En dat alles zodat hij weer met zn vingertje kan wijzen.
Fuck Wilders!!!