PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Mooie Franse nieuwslezeres is haatmailtjes over haar Marokkaanse echtgenoot beu



MoStar
03-01-14, 20:56
18474

De Franse Mélissa Theuriau is haar eigen land helemaal zat. Sinds zij in 2008 in het huwelijksbootje stapte met de Marokkaanse acteur en cabaretier Jamal Debouzze ontvangt zij continu hatelijke brieven en mailtjes van woedende Fransen.

De reden voor al dat gehaat? Mevrouw Theuriau is ten eerste getrouwd met een invalide (Debouzze heeft op jonge leeftijd een hand verloren tijdens een treinongeluk) en daarnaast ook nog eens met een Marokkaan. Volgens een aantal Fransen beledigt de nieuwslezeres daarmee het land.

Mélissa Theuriau stelt echter dat het juist deze Fransen, die zij bestempelt als racisten en Frankrijk als een hatelijk, racistisch land, het land naar z’n grootje helpen. Het is zelfs zo erg dat er in een aantal e-mails en brieven gesproken wordt van een aanslag op haar echtgenoot.

Wonderbaarlijk genoeg houdt de Marokkaanse echtgenoot Jamal er een redelijk koel hoofd. Hij stelt dat Frankrijk niet een racistisch land is maar dat de brieven en e-mails acties zijn van een stel mafkezen. Toch zorgen met name de bedreigingen voor een onprettige sfeer in de huize Theuriau-Debouzze. Het is niet duidelijk of het stel van plan is Frankrijk te verlaten.

Mélissa Theuriau werd een aantal jaar geleden wereldberoemd vanwege een internethype. Internetters buiten Frankrijk die niet bekend waren met de nieuwslezeres wilde weten wie die mooie vrouw was en hemelde Theuriau op tot ongekende hoogten. Kennelijk zijn er dus in Frankrijk ook een aantal obsessieve fans.

Foto: Bob Xu (Flickr) (http://www.flickr.com/photos/cnxjj/)

knots71karel
03-01-14, 21:08
Heb je nog meer foto,s van haar ?
:stout:

Karin.N
03-01-14, 21:37
Heb je nog meer foto,s van haar ?
:stout:

Karel toch :schok:

Oiseau
03-01-14, 22:03
Hij heeft zich tot het jodendom bekeerd maar toch niet geaccepteerd!?

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTavmfcoOL1V8O5oi8UBSj0OzJ2q5Ar4 N_11ng3BYQvCesw7XNH


Jamel Debbouze veut eviter un lynchage médiatique de ses frères musulmans et préfèrent » mettre les pendules à l’heure » depuis que des rumeurs circulent sur son appartenance religieuse.




Pour rappel, sa femme Melissa Theuriau etant juive, son mari Jamel se serait converti au judaïsme. D’où viennent ces rumeurs ? A cause d’une simple kippa sur la tete de l’acteur lors d’une visite en Israël sur l’esplanade du Kottel.
Pour rappel, toutes les personnes qui viennent prier ou visiter cet endroit saint porte une kippa par respect. Ces bruits ont débuté sur le quotidien algérien Echourouk dans le cadre de sa tournée africaine.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQZKiSyqMgOwER3UW8K31aWBHg9oPong vBnZErUjiL-ADUA8_nHHg

Jamel Debbouze converti au judaïsme selon la presse algérienne | Alyaexpress News (http://alyaexpress-news.com/2013/05/jamel-debbouze-converti-au-judaisme-selon-la-presse-algerienne/)

The_Grand_Wazoo
03-01-14, 22:16
Diep treurig.

Doet mij een beetje denken aan de reacties van prikkers hier toen iemand het had over de relaties van vrouwen met een marokkaanse achtergrond en mannen met een Nederlandse.
Precies het zelfde treurige mechanisme.


http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/369233-geen-vinden-nou-leuk-maryjames-topic-6.html

knots71karel
03-01-14, 22:22
Karel toch :schok:

Ken je het liedje mogelijk nog het is al oud hoor :
''En je mag er alleen maar naar kijken ,maar aan komen niet ''
:boogie:

knots71karel
03-01-14, 22:25
Diep treurig.

Doet mij een beetje denken aan de reacties van prikkers hier toen iemand het had over de relaties van vrouwen met een marokkaanse achtergrond en mannen met een Nederlandse.
Precies het zelfde treurige mechanisme.



http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/369233-geen-vinden-nou-leuk-maryjames-topic-6.html

JA de opmerkingen en reactie,s waren'' niet van de lucht'' .
:cheefbek:

knots71karel
03-01-14, 22:33
Hij heeft zich tot het jodendom bekeerd maar toch niet geaccepteerd!?

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTavmfcoOL1V8O5oi8UBSj0OzJ2q5Ar4 N_11ng3BYQvCesw7XNH


Jamel Debbouze veut eviter un lynchage médiatique de ses frères musulmans et préfèrent » mettre les pendules à l’heure » depuis que des rumeurs circulent sur son appartenance religieuse.




Pour rappel, sa femme Melissa Theuriau etant juive, son mari Jamel se serait converti au judaïsme. D’où viennent ces rumeurs ? A cause d’une simple kippa sur la tete de l’acteur lors d’une visite en Israël sur l’esplanade du Kottel.
Pour rappel, toutes les personnes qui viennent prier ou visiter cet endroit saint porte une kippa par respect. Ces bruits ont débuté sur le quotidien algérien Echourouk dans le cadre de sa tournée africaine.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQZKiSyqMgOwER3UW8K31aWBHg9oPong vBnZErUjiL-ADUA8_nHHg

Jamel Debbouze converti au judaïsme selon la presse algérienne | Alyaexpress News (http://alyaexpress-news.com/2013/05/jamel-debbouze-converti-au-judaisme-selon-la-presse-algerienne/)



In elk geval mijn petje af voor deze Jamal Debouzze , hoe hij reageerd ,maar ook voor deze mooie vrouw die de stem van haar hart volgde en koos voor de man waarvan ze echt houd ,en dan doet een lichamelijk gebrek niks ter zake.
KLASSE MENSEN !:duim:

Samir75017
04-01-14, 17:06
Mélissa Theuriau stelt echter dat het juist deze Fransen, die zij bestempelt als racisten en Frankrijk als een hatelijk, racistisch land


She's an anti-Western extremo-fundamentalo-non-integrated hater !!!

Ow wait ...

Samir75017
04-01-14, 17:09
Hij heeft zich tot het jodendom bekeerd maar toch niet geaccepteerd!?

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTavmfcoOL1V8O5oi8UBSj0OzJ2q5Ar4 N_11ng3BYQvCesw7XNH


Jamel Debbouze veut eviter un lynchage médiatique de ses frères musulmans et préfèrent » mettre les pendules à l’heure » depuis que des rumeurs circulent sur son appartenance religieuse.




Pour rappel, sa femme Melissa Theuriau etant juive, son mari Jamel se serait converti au judaïsme. D’où viennent ces rumeurs ? A cause d’une simple kippa sur la tete de l’acteur lors d’une visite en Israël sur l’esplanade du Kottel.
Pour rappel, toutes les personnes qui viennent prier ou visiter cet endroit saint porte une kippa par respect. Ces bruits ont débuté sur le quotidien algérien Echourouk dans le cadre de sa tournée africaine.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQZKiSyqMgOwER3UW8K31aWBHg9oPong vBnZErUjiL-ADUA8_nHHg

Jamel Debbouze converti au judaïsme selon la presse algérienne | Alyaexpress News (http://alyaexpress-news.com/2013/05/jamel-debbouze-converti-au-judaisme-selon-la-presse-algerienne/)

He's an asshole, a Jew ass licker, that's for sure. But this photo is a fake and he never converted to his masters' religion.

He called his son 'Léon' => he's a well-assimilated Moroccan.

mark61
04-01-14, 17:14
Hij heeft zich tot het jodendom bekeerd maar toch niet geaccepteerd!?

Lees je wel eens wat je zelf post?

Weer een vaag antisemitische post.

Magoed, laster & leugens, jouw specialiteit.

super ick
05-01-14, 20:24
He's an asshole, a Jew ass licker, that's for sure.

Dat uitgerekend jij je hier op moet werpen als 'het geweten' wanneer het discriminatie aangaat.

Alsof je een wolf vraagt op de lammetjes te letten. Je bent triest en dan probeer ik me beschaaft uit te drukken.

mark61
05-01-14, 20:42
He's an asshole, a Jew ass licker, that's for sure. But this photo is a fake and he never converted to his masters' religion.

He called his son 'Léon' => he's a well-assimilated Moroccan.

Onze held van het antiracisme, tegen discriminatie en wat al niet.

Busted. Je bent gewoon net zo'n smerige hater als Wilders. Bonne chance.

Oiseau
05-01-14, 20:55
Lees je wel eens wat je zelf post?

Weer een vaag antisemitische post.

Magoed, laster & leugens, jouw specialiteit.

Tu es vraiment zinzin.
Inhoudelijk heb je niets te melden weer. Je kan wat mij betreft de hoogste berg in Turkije opzoeken en in een grot daar je laatste jaren doorbrengen.
In je woont de grote subtiele eenzame racist.
Noem dit een leugen of laster maar dat ben jij naar aanleiding van je kinderachtige reacties elke keer.
Reageer inhoudelijk of zoek een ander hobby!

Oiseau
05-01-14, 20:58
Oh wacht , rond deze tijd ben je niet zo nuchter.
Neem nog wat sterks in en leef je uit hier want je eenzaamheid is zo groot.

knots71karel
05-01-14, 21:30
He's an asshole, a Jew ass licker, that's for sure. But this photo is a fake and he never converted to his masters' religion.

He called his son 'Léon' => he's a well-assimilated Moroccan.

Je intens gore haat spat er weer eens van af !
Omdat deze man de stem van zijn hart volgt , en de vrouw van wie jij houd toevallig een Joodse is?
Het is pure discriminatie wat jij doet ,in je ziekelijke denk wijze oordeel je over andere mensen die niets fout doen ,o ja hij heeft vast en zeker de torn van ALLAH op z,n dak gehaald !in jou ogen een schande !
Wat zal hij branden in de hel ! want deze schanddaad is veel erger als ,iemand uit naam van ALLAH zich zelf
opblaast en passant een stel onschuldigen mensen mee neemt in zijn dood ,en denkt dat hij er nog voor beloond wordt ook !
:loog:

knots71karel
05-01-14, 21:34
Onze held van het antiracisme, tegen discriminatie en wat al niet.

Busted. Je bent gewoon net zo'n smerige hater als Wilders. Bonne chance.

Ik vind WILDERS nog een ''engeltje'' vergeleken bij Samir75017

knots71karel
05-01-14, 21:42
Oh wacht , rond deze tijd ben je niet zo nuchter.
Neem nog wat sterks in en leef je uit hier want je eenzaamheid is zo groot.

Je bent zeker helderziend .om te insinueren dat iemand op een bepaalde tijd niet nuchter is !
Mogelijk heeft hij niks gegeten bedoel je toch ?
En wat sterks dat zal wel sterke zwarte koffie zijn of bedoel je soms thee ?

:tik:

Oiseau
05-01-14, 21:45
Gasten die de juiste discussie ontwijken om andere prikkers te aanvallen zijn gewoon haters.
Reageren op dit soort nieuws is hun sterke kant niet .

Oiseau
05-01-14, 21:48
Je bent zeker helderziend .om te insinueren dat iemand op een bepaalde tijd niet nuchter is !
Mogelijk heeft hij niks gegeten bedoel je toch ?
En wat sterks dat zal wel sterke zwarte koffie zijn of bedoel je soms thee ?

:tik:

Ik weet precies wanneer hij emotioneel is en zeer prikkelbaar reageert omdat hij een slokje teveel heeft.
Je mag een kaarsje voor hem branden of een flesje met hem gaan opdrinken.

Samir75017
05-01-14, 22:06
Onze held van het antiracisme, tegen discriminatie en wat al niet.



Why ? Because I said that Jamel Deux Bouses is a Jew ass licker ?

Well, that's a fact.

knots71karel
05-01-14, 23:37
Gasten die de juiste discussie ontwijken om andere prikkers te aanvallen zijn gewoon haters.
Reageren op dit soort nieuws is hun sterke kant niet .

De POT verwijt de Ketel dat hij zwart ziet!
Zelf verdraai en onwijk je zo goed als alle vragen , en als ik een Soerah aan haal uit deKORAN sta je met je bek vol tanden !logisch want straks denk je in je hoogmoedswaan zin het nog beter te weten als WAT IN DE koran staat .
:wink:

knots71karel
05-01-14, 23:40
Gasten die de juiste discussie ontwijken om andere prikkers te aanvallen zijn gewoon haters.
Reageren op dit soort nieuws is hun sterke kant niet .

Dat is nu precies het gene wat op jou zelf slaat ,alleen met de ''waas '' van haat voor je ogen begrijp je , je eigen onzinnige reactie,s niet eens.

knots71karel
05-01-14, 23:45
Ik weet precies wanneer hij emotioneel is en zeer prikkelbaar reageert omdat hij een slokje teveel heeft.
Je mag een kaarsje voor hem branden of een flesje met hem gaan opdrinken.

Zo dus jij kunt zien wanneer iemand ''een slokje ''te veel op heeft ? neem aan dat je alcohol bedoeld ?
Je weet alles zo goed he ? wat mag er dan in het flesje zitten dat ik met MARK 61 mag opdrinken ?
:tik:
p.s en kaarsjes brand je zover ik weet voor iemand die overleden is , maar ja zeker ben ik daar niet van . heb het nog nooit gedaan dus

Oiseau
05-01-14, 23:46
De POT verwijt de Ketel dat hij zwart ziet!
Zelf verdraai en onwijk je zo goed als alle vragen , en als ik een Soerah aan haal uit deKORAN sta je met je bek vol tanden !logisch want straks denk je in je hoogmoedswaan zin het nog beter te weten als WAT IN DE koran staat .
:wink:

Je bewijst telelensweer je onvermogen om bij de les te blijven.
Alleen het idee dat jij de Koran met je onreine handen zou aanraken vind ik al erg genoeg.
Je denkt echt intelligent te overkomen door te verwijzen naar de Koran zomaar en uit willekeur.. Je ziet me voor een olifant en je schiet met vliegen wou ik je vertellen.

Wees wat slimmer en leer reageren op het nieuws en zo inhoudelijk mogelijk.
Het is veel gevraagd van je maar proberen zou je meer goeds doen en nogmaals de Koran zal echt een last voor je in je kist zijn. Leer de Soerat niet zomaar te gebruiken omdat je hart is al verkocht aan de duivel.

Oiseau
05-01-14, 23:50
En nu over dit nieuws...
Geen mening dan maar niet reageren.

knots71karel
06-01-14, 00:01
Je bewijst telelensweer je onvermogen om bij de les te blijven.
Alleen het idee dat jij de Koran met je onreine handen zou aanraken vind ik al erg genoeg.
Je denkt echt intelligent te overkomen door te verwijzen naar de Koran zomaar en uit willekeur.. Je ziet me voor een olifant en je schiet met vliegen wou ik je vertellen.

Wees wat slimmer en leer reageren op het nieuws en zo inhoudelijk mogelijk.
Het is veel gevraagd van je maar proberen zou je meer goeds doen en nogmaals de Koran zal echt een last voor je in je kist zijn. Leer de Soerat niet zomaar te gebruiken omdat je hart is al verkocht aan de duivel.

Hoor wie dat zegt ! als er en door den duivel bezeten is ben jij dat wel !
En tegen mij heb je tot nu toe nog geen zinnig weerwoord gehad !
En de wat de KORAN betreft die heb ik gekregen van een MOSLIM , een goed mens , die dichter bij de Profeet staat als jij ooit kan komen .
Afgezien daarvan heb nu na bijna 12 jaar lezen voor het eerst me gewaagd om teksten te gebruiken uit de KORAN niet uit haat maar gewoon waarvoor ze bedoeld zijn !
Maar dat kun jij met je verziekte geest niet bevatten , dat er oprechte mensen zijn , jou interpretatie van de KORAN is gebaseerd op HAAT voor zover jij de KORAN als leidraad gebruikt ! want dat laatste betwijfel ik ten zeerste .
:student:

knots71karel
06-01-14, 00:05
En nu over dit nieuws...
Geen mening dan maar niet reageren.

Staat zeker ook in jou KORAN ? :tik: