PDA

Bekijk Volledige Versie : Leiders Iran en Israël op conferentie Davos



Umarvlie
10-01-14, 16:15
GENEVE - De Iraanse president Hassan Rohani en de Israëlische premier Benjamin Netanyahu zijn deze maand te gast op de internationale economische conferentie die jaarlijks bij de Zwitserse plaats Davos wordt gehouden. Dit heeft de organisatie vrijdag laten weten.

Iran en Israël zijn sinds de Islamitische Revolutie in Iran in 1979 bittere vijanden. De geestelijke en voormalig diplomaat Rohani werd afgelopen jaar tot president gekozen. Hij geldt als een hervormer in het door de conservatieve geestelijkheid gedomineerde land dat economisch aan de grond zit. Rohani zoekt toenadering tot het Westen.

De conferentie van het Wereld Economisch Forum in de bergen van het Oost-Zwitserse kanton Graubünden brengt elk jaar circa 2500 leiders uit de economie en politiek bij elkaar.

(Bron: Telegraaf)

Denk dat het feit dat ze beiden in Davos zijn niet meer zegt dan dat ze beiden ook op deze aarde rondlopen.

knuppeltje
11-01-14, 08:27
Denk dat het feit dat ze beiden in Davos zijn niet meer zegt dan dat ze beiden ook op deze aarde rondlopen.

In ieder geval is dat voor een van hen beiden een gotspe. Dat die nog vrij rond loopt, bedoel ik.

super ick
12-01-14, 08:23
In ieder geval is dat voor een van hen beiden een gotspe. Dat die nog vrij rond loopt, bedoel ik.

Uiteraard bedoel je Netanyahu.

vitalis
12-01-14, 09:23
In ieder geval is dat voor een van hen beiden een gotspe. Dat die nog vrij rond loopt, bedoel ik.

Ja, zo'n vertegenwoordiger van een totalitair geregeerde religieuze dictatuur moet wel boter op zijn hoofd hebben...

Al Sawt
13-01-14, 15:40
Ja, zo'n vertegenwoordiger van een totalitair geregeerde religieuze dictatuur moet wel boter op zijn hoofd hebben...

Met Netanyahu als premier van een theocratie, heeft hij best veel gemeen.

knuppeltje
13-01-14, 15:53
Ja, zo'n vertegenwoordiger van een totalitair geregeerde religieuze dictatuur moet wel boter op zijn hoofd hebben...

En de andere is de leider van een theocratische apartheidsstaat pur sang. Ze zullen elkaar best verstaan. Of het wat zal opleveren is vers twee.

knuppeltje
13-01-14, 15:58
Met Netanyahu als premier van een theocratie, heeft hij best veel gemeen.

Moet ik je nu weer verbeteren, AL. Het is een 'theocratische apartheidsstaat pur sang".

Laat ik je dat niet meer hoeven zeggen.

super ick
13-01-14, 16:00
En de andere is de leider van een theocratische apartheidsstaat pur sang. Ze zullen elkaar best verstaan. Of het wat zal opleveren is vers twee.

Jij had het over 1 en niet beiden.

In je tomeloze drift om over Israel te schuimbekken vergat je helemaal dat die ander wellicht nog erger is...... Typisch iets voor jou. Je bent zo blind dat je de proportie helemaal uit het oog bent verloren.

vitalis
13-01-14, 16:01
Moet ik je nu weer verbeteren, AL. Het is een 'theocratische apartheidsstaat pur sang".

Laat ik je dat niet meer hoeven zeggen.


Door Jodenhaat is je blik totaal vertroebeld...

vitalis
13-01-14, 16:03
Met Netanyahu als premier van een theocratie, heeft hij best veel gemeen.

Was er maar één staat in de hele islamitische wereld even democratisch als Israël, dan was er misschien nog hoop voor het midden-oosten.

knuppeltje
13-01-14, 16:07
Jij had het over 1 en niet beiden.

In je tomeloze drift om over Israel te schuimbekken vergat je helemaal dat die ander wellicht nog erger is...... Typisch iets voor jou. Je bent zo blind dat je de proportie helemaal uit het oog bent verloren.

Moest dat dan, of is het niet waar? Schuimbekken? :hihi:

Die is pas begonnen, dus zullen we eerst maar eens afwachten wat daar van komt

knuppeltje
13-01-14, 16:09
Door Jodenhaat is je blik totaal vertroebeld...

Haten is tijdverspilling, daar begin ik dus niet aan. Maar een staatshoofd van een apartheidsstaat zoals Israël, kan bij mij geen enkele waardering wegdragen.

knuppeltje
13-01-14, 16:10
Was er maar één staat in de hele islamitische wereld even democratisch als Israël, dan was er misschien nog hoop voor het midden-oosten.

Lachu!!!!!!!!!

vitalis
13-01-14, 16:11
Lachu!!!!!!!!!

Noem er eens één?

knuppeltje
13-01-14, 16:25
Noem er eens één?

Uit die regio? Onbegonnen werk. Die bestaan daar niet.

vitalis
13-01-14, 16:30
Uit die regio? Onbegonnen werk. Die bestaan daar niet.

Je zegt het! Staten die even democratisch zijn als Israël bestaan daar niet.

CONTRA
13-01-14, 16:41
Moet ik je nu weer verbeteren, AL. Het is een 'theocratische apartheidsstaat pur sang".



een theokratie is per definitie een apartheidsstaat

vitalis
13-01-14, 16:43
een theokratie is per definitie een apartheidsstaat

Nee hoor, zo is bijvoorbeeld Iran geen apartheidsstaat, en Saoedie-Arabië ook niet.

super ick
13-01-14, 22:13
Nee hoor, zo is bijvoorbeeld Iran geen apartheidsstaat, en Saoedie-Arabië ook niet.

Jawellllllll. Alleen dat wordt met een paar zinnetjes erkent er voilà, over naar de orde van de dag. Slachtingen over de hele wereld, vele malen erger dan de kwestie rondom Israel maar vele malen minder aandacht.

mark61
14-01-14, 00:09
Roep even als dit topic ergens over begint te gaan.

super ick
14-01-14, 07:44
Roep even als dit topic ergens over begint te gaan.

:hihi:

Zie het al warm praten. Lees anders nog even een paar recepten en haartips op WSDB.