PDA

Bekijk Volledige Versie : Schokkende beelden uit Bor ZUID SOEDAN



knots71karel
20-01-14, 19:20
Schokkende beelden uit Bor

maandag 20 januari 2014, 19:56

Duur: 02:34
Bekijk in lagere kwaliteit (http://nos.nl/video/lq/600065-schokkende-beelden-uit-bor.html)
Video In Zuid-Sudan heroverde het regeringsleger dit weekend de strategische stad Bor. Die werd eerder ingenomen door rebellen. In de stad heeft zich een ware slachtpartij voorgedaan. De strijd is ontaard in een conflict tussen de twee belangrijkste bevolkingsgroepen van het land: de Dinka en de Nuer. Een VRT-ploeg kon als een van de eerste met het leger mee de stad in en maakte de volgende reportage. Het zijn gruwelijke beelden.

knots71karel
20-01-14, 19:23
Dit is toch vreselijk , en wij maar klagen hier over alles en nog wat !
:droef:

knots71karel
20-01-14, 21:59
Ach ja alles went en gezien de gebeurtenissen in Syrie en omgeving , is dit eigenlijk slechts een incident ,
en zeker als er geen Joodjes bij betrokken zijn ,is het niet van belang om te reageren.
:tik:

super ick
21-01-14, 07:25
Ach ja alles went en gezien de gebeurtenissen in Syrie en omgeving , is dit eigenlijk slechts een incident ,
en zeker als er geen Joodjes bij betrokken zijn ,is het niet van belang om te reageren.
:tik:

Ik dacht al, waar blijven de joden? :hihi:

pizatie
21-01-14, 19:25
zo zie je maar weer . het is de schuld van Israel en zuid sudan zelf . nu hebben ze het zuiden en als nog maken ze elkaar af . ik blijf er bij het christendom moet verboden worden .

knots71karel
21-01-14, 23:54
Ik dacht al, waar blijven de joden? :hihi:


Ik had het over GEEN Joden , maar je hebt gelijk zonder joodjes is er geen moer aan om op te kankeren .
:)

knots71karel
21-01-14, 23:56
zo zie je maar weer . het is de schuld van Israel en zuid sudan zelf . nu hebben ze het zuiden en als nog maken ze elkaar af . ik blijf er bij het christendom moet verboden worden .

Ja dan houd meteen het onderling uitmoorden van de MOLSIMS op ?

pizatie
23-01-14, 23:11
ja want die worden opgestookt door Israel .

super ick
24-01-14, 07:40
ja want die worden opgestookt door Israel .

En Marokkaanse straatrovers? Worden die ook......

knots71karel
24-01-14, 21:56
En Marokkaanse straatrovers? Worden die ook......

Uiteraard !
Alles is de schuld van de Joden !
juden sind unsere uncluck
:duits:

knots71karel
25-01-14, 18:51
ja want die worden opgestookt door Israel .

Ze zijn er maar druk mee die JODEN ,het is me een raadsel hoe ze zoveel van het dorre woestijn land vruchtbaar hebben kunnen maken , als ze de hele dag moeten besteden om miljoenen mensen op te stoken !
Ga maar na allemaal de schuld van de Joden !
KIJK MAAR NAAR HUN BUURLANDEN....
Egypte opstandige mensen , bloederige aanslagen en onderlinge gevechten
Syrie moord en doodslag is dagelijkse kost ,duizenden mensen lijden honger en barsten van de kou
IRAK dagelijks sterven er mensen door aanslagen enz enz /