PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Moslims blijven trouw aan de PvdA



MoStar
20-01-14, 22:46
18562

Moslims blijven trouw aan de PvdA. Dat is de conclusie die de Vrije Universiteit te Amsterdam trekt na jarenlang onderzoek naar het stemgedrag van Nederlandse moslims te hebben gedaan. Eén van de onderzoekers, André Krouwel, legt uit waarom.


Volgens Krouwel zal de PvdA oppermachtig blijven onder de Nederlandse moslimkiezer omdat de PvdA Nederlandse moslims daadwerkelijk invloed geeft in de Nederlandse politiek. De PvdA is verantwoordelijk voor het financieren van verschillende moslimorganisaties. Hierdoor zullen veel moslims, ondanks hun onvrede, hun stem niet aan een andere partij geven.


Het afgelopen jaar zijn er weer een aantal nieuwe islamitische partijen opgericht, zoals bijvoorbeeld de Partij van de Eenheid. Volgens Krouwels zullen deze partijen echter nauwelijks stemmen afsnoepen van de PvdA en verwacht dan ook dat de meeste Nederlandse moslims tijdens gemeenteraadsverkiezingen op de PvdA zullen stemmen.


De uitslag komt enigszins als een verrassing aangezien de PvdA zich de afgelopen jaren niet populair heeft gemaakt bij Nederlandse moslims door het verbod op ritueel slachten en het homohuwelijk te ondersteunen.

Foto: Reinier Sierag (http://www.flickr.com/photos/sierag/4373182090/)

super ick
21-01-14, 07:34
Om even op de titel te reageren:

Dat zijn de arbeiders ook jarenlang, te lang, gebleven.
PvdA zoekt de zwakkeren van de samenleving en dat waren altijd de arbeiders. Nu staat die A in PvdA voor allochtonen of Arabieren. Mensen die werken wordt niet meer naar omgekeken.

knuppeltje
21-01-14, 09:09
Om even op de titel te reageren:

Dat zijn de arbeiders ook jarenlang, te lang, gebleven.
PvdA zoekt de zwakkeren van de samenleving en dat waren altijd de arbeiders. Nu staat die A in PvdA voor allochtonen of Arabieren. Mensen die werken wordt niet meer naar omgekeken.

Die hadden natuurlijk altijd al moeten inzien dat de VVD een veel betere partij voor hen was.

Die allochtonen Zullen er dan ook vast nog veel spijt van krijgen.

Rijschool Verkeersinzicht
21-01-14, 09:21
Ik stem niet meer op de PVDA duidelijk dat zij de Zionisten staat ondersteund.
De palestijnen worden dagelijks het leven onmogelijk gemaakt .
Wie nog voor PVDA als moslim stemt is erg Blind en doof voor zijn eigen geloof.
Lees de standpunten van een partij en kies dan .
ELke partij heeft uiteindelijk wel iets tegen de islam.
Begin een moslim partij die op komt voor iedereen.
Maar wel een stand punt heeft over niet andere kwetsen rechter beslist !
Dus niet vrij om een ander diep te kwetsen. Rechter bepaald hoe ver die persoon mag.
Een standpunt tegen usa guantanamabay praktijken.
Voor de rest NL gaat de verkeerde kant op huurverhogingen mensen bijna dwingen te kopen.
Zodat ze meer gaan verdienen op rente als je een hypotheek neemt.
Etc.

Oiseau
21-01-14, 09:43
Om even op de titel te reageren:

Dat zijn de arbeiders ook jarenlang, te lang, gebleven.
PvdA zoekt de zwakkeren van de samenleving en dat waren altijd de arbeiders. Nu staat die A in PvdA voor allochtonen of Arabieren. Mensen die werken wordt niet meer naar omgekeken.
Jij behoort ook tot de zwakkeren hier met je riool gedachtes elke keer te lozen.
Je bent vrij om anders te stemmen maar blijkbaar zit je gevangen van je racistische aard. Een beter mens ben je niet dan de zwakste stemmer van deze partij.

(ik stem niet meer want ik kom voor mezelf op onder alle omstandigheden)

super ick
21-01-14, 09:49
Die hadden natuurlijk altijd al moeten inzien dat de VVD een veel betere partij voor hen was.

PvdA probeert zich te profileren als partij voor de arbeider. Die tijd ligt ver achter ons. Dat heeft niets met de VVD te maken.


Die allochtonen Zullen er dan ook vast nog veel spijt van krijgen.

Dat zit er dik in. Wellicht worden ze nog wakker.

super ick
21-01-14, 09:52
[QUOTE=Oiseau;5290974]Jij behoort ook tot de zwakkeren hier

Great minds....



met je riool gedachtes

Great minds....


blijkbaar zit je gevangen van je racistische aard.

Great minds....


Een beter mens ben je niet

Great minds


(ik stem niet meer want ik kom voor mezelf op onder alle omstandigheden)

Een slechtere vertegenwoordiging kan ik mij niet voorstellen.

Oiseau
21-01-14, 10:34
[QUOTE=Oiseau;5290974]

Great minds....




Great minds....



Great minds....



Great minds



Een slechtere vertegenwoordiging kan ik mij niet voorstellen.

Racistische propaganda hier is je dagelijks brood loser.

Nederlandertje
21-01-14, 10:42
[QUOTE=super ick;5290979]

Racistische propaganda hier is je dagelijks brood loser.

En jij bent niet racistisch?

Oiseau
21-01-14, 10:58
[QUOTE=Oiseau;5291001]

En jij bent niet racistisch?

Uit zelfverdediging heb ik op oproepbasis een hekel aan racisten ( ik hoef je niet te zeggen wie het hier zijn, dagelijks zijn ze hier te vinden). En racisten kun je niet soft behandelen maar juist door ze te vertellen wie ze zijn.

Nederlandertje
21-01-14, 16:02
[QUOTE=Nederlandertje;5291006]

Uit zelfverdediging heb ik op oproepbasis een hekel aan racisten ( ik hoef je niet te zeggen wie het hier zijn, dagelijks zijn ze hier te vinden). En racisten kun je niet soft behandelen maar juist door ze te vertellen wie ze zijn.

Jij bent er 1 van inderdaad.

super ick
21-01-14, 17:24
[QUOTE=super ick;5290979]

Racistische propaganda hier is je dagelijks brood loser.

Jij bent de grootste die ik hier tegengekomen ben. Alles wat enigszins afwijkt van jou visie op een moslim keur je af. Bovendien ben je al heel wat mensen hier diverse antwoorden schuldig. Daarom ga ik niet meer inhoudelijk met jou in discussie.

Overigens zag ik dat je diverse mensen op je begeerlijkst had gezet. Mag ik daar ook op?

mark61
21-01-14, 18:03
18562

Moslims blijven trouw aan de PvdA. Dat is de conclusie die de Vrije Universiteit te Amsterdam trekt na jarenlang onderzoek naar het stemgedrag van Nederlandse moslims te hebben gedaan. Eén van de onderzoekers, André Krouwel, legt uit waarom.


Volgens Krouwel zal de PvdA oppermachtig blijven onder de Nederlandse moslimkiezer omdat de PvdA Nederlandse moslims daadwerkelijk invloed geeft in de Nederlandse politiek. De PvdA is verantwoordelijk voor het financieren van verschillende moslimorganisaties. Hierdoor zullen veel moslims, ondanks hun onvrede, hun stem niet aan een andere partij geven.

Ik begrijp niks van dit verhaal. Ik zou gewoon zeggen, de meeste immigranten zijn arm en stemmen dus op een partij die voor die armen opkomt. Dat doet de PvdA nog steeds, of het nou om onvindbare 'Hollandse arbeiders' gaat of moslims of nog wat anders.

Moslims in Nederland blijken seculier te stemmen, op de portemonnee eerder dan op de kerk, zou ik zeggen. Heel simpel.

Wat voor specifiek islamitische standpunten een moslimpartij zou (moeten) hebben is mij volledig duister. Zeker op gemeenteniveau.

mark61
21-01-14, 18:04
begeerlijst

:vreemd:

pizatie
21-01-14, 18:07
wij moeten van binnen uit dit land over nemen. dat kan het beste door in de politiek te gaan en mee te doen met de maatschappij.

mark61
21-01-14, 18:10
Overnemen? En dan?

In een democratie neemt niemand niks over. Zeker geen 5% die 95% gaat vertellen wat ie moet doen of laten.

Doet die diepvriespiza ff in de oven.

super ick
21-01-14, 20:32
:vreemd:

:hihi:
Deze pakt wel erg leuk uit.

pizatie
21-01-14, 20:47
Dan moet de Sharia ingevoerd worden.

Eke
21-01-14, 22:10
Dan moet de Sharia ingevoerd worden.

En dan hoor jij al op bed te liggen op dit tijdstip . Licht uit en snaveltje toe ....

knots71karel
21-01-14, 22:19
En dan hoor jij al op bed te liggen op dit tijdstip . Licht uit en snaveltje toe ....

Dit ventje komt me bekend voor , denk dat hij hier onder verschillende namen post .
iemand die ''pas komt kijken '' spuit zijn grenzeloze haat niet meteen.

mark61
21-01-14, 23:27
:hihi:
Deze pakt wel erg leuk uit.

Ik heb wel gesmokkeld.

knots71karel
21-01-14, 23:49
wij moeten van binnen uit dit land over nemen. dat kan het beste door in de politiek te gaan en mee te doen met de maatschappij.

Is dat de doelstelling van JOU ISLAM ?
Kost wat het kost bij een ''gastland'' de boel over te nemen.
Ik zou zeggen probeer het ff in CHINA .

:rolleyes:

super ick
23-01-14, 08:34
Ik heb wel gesmokkeld.

Ja ik zag het.

Maroc.nl is het enige moment dat ik zinnetjes type met de tablet. Verder gaat alles via de labtop. Ipad heeft zijn beperkingen met tekst. Vooral het feit dat je niet voelt of je een toets ook daadwerkelijk ingedrukt hebt en de zuiverheid, toetsje ernaast pakken, laten te wensen over.
Ik ben daar slordig in. Vaak zie ik het wel staan maar zolang het te ontcijferen is.........

En het zorgt voor leuke momenten, zoals deze :hihi:

mark61
23-01-14, 10:07
Ja ik zag het.

Maroc.nl is het enige moment dat ik zinnetjes type met de tablet. Verder gaat alles via de labtop. Ipad heeft zijn beperkingen met tekst. Vooral het feit dat je niet voelt of je een toets ook daadwerkelijk ingedrukt hebt en de zuiverheid, toetsje ernaast pakken, laten te wensen over.
Ik ben daar slordig in. Vaak zie ik het wel staan maar zolang het te ontcijferen is.........

En het zorgt voor leuke momenten, zoals deze :hihi:

Volgens mij kan je die spellingscorrectie toch echt uitzetten. Bij mijn foon duurde het 3 maanden voor ik het gevonden had, maar ik ben er nu eindelijk vanaf. Je doet het gewoon expres :duivels:

cummonisto
23-01-14, 17:42
Welke fucking moslim gaat op die fucking partij stemmen? je wordt toch 1x genaaid en niet 2x

knots71karel
23-01-14, 19:55
Die hadden natuurlijk altijd al moeten inzien dat de VVD een veel betere partij voor hen was.

Die allochtonen Zullen er dan ook vast nog veel spijt van krijgen.

Waarom per se de V.V.D ? die zakt ook als een baksteen door de ''politieke mand '' als je toch advies wil geven kies dan een andere partij :hihi:

knots71karel
23-01-14, 19:59
Jij behoort ook tot de zwakkeren hier met je riool gedachtes elke keer te lozen.
Je bent vrij om anders te stemmen maar blijkbaar zit je gevangen van je racistische aard. Een beter mens ben je niet dan de zwakste stemmer van deze partij.

(ik stem niet meer want ik kom voor mezelf op onder alle omstandigheden)

Goed zo dat je niet meer stemt , mogelijk kan je het ens worden met je gelijkdenkende mede poster:

Rijschool Verkeersinzicht (http://www.maroc.nl/forums/members/rijschool-verkeersinzicht-86399.html)

knots71karel
23-01-14, 20:04
[QUOTE=Nederlandertje;5291006]

Uit zelfverdediging heb ik op oproepbasis een hekel aan racisten ( ik hoef je niet te zeggen wie het hier zijn, dagelijks zijn ze hier te vinden). En racisten kun je niet soft behandelen maar juist door ze te vertellen wie ze zijn.

Man ongelooflijk! want het boven staande is een exacte beschrijving van je zelf !
de grootse haat zaaier al sinds jaren met stip op nummer 1

knots71karel
23-01-14, 20:06
Welke fucking moslim gaat op die fucking partij stemmen? je wordt toch 1x genaaid en niet 2x

Nu begrijp ik alle oorlogen in het MIDDEN OOSTEN iets beter !
:tik:

pizatie
23-01-14, 23:01
oorlogen worden gevoerd door niet gelovigen. dat heb ik gemerkt de laaste 13 jaar.

cummonisto
24-01-14, 08:57
Nu begrijp ik alle oorlogen in het MIDDEN OOSTEN iets beter !
:tik:
Wat begrijp je dat ik niet begrijp leg uit

Iznogoodh
24-01-14, 21:21
Ik stem niet meer op de PVDA duidelijk dat zij de Zionisten staat ondersteund.
De palestijnen worden dagelijks het leven onmogelijk gemaakt .
Wie nog voor PVDA als moslim stemt is erg Blind en doof voor zijn eigen geloof.
Lees de standpunten van een partij en kies dan .
ELke partij heeft uiteindelijk wel iets tegen de islam.
Begin een moslim partij die op komt voor iedereen.
Maar wel een stand punt heeft over niet andere kwetsen rechter beslist !
Dus niet vrij om een ander diep te kwetsen. Rechter bepaald hoe ver die persoon mag.
Een standpunt tegen usa guantanamabay praktijken.
Voor de rest NL gaat de verkeerde kant op huurverhogingen mensen bijna dwingen te kopen.
Zodat ze meer gaan verdienen op rente als je een hypotheek neemt.
Etc.
Wat een taalfouten.

knots71karel
24-01-14, 22:16
Wat een taalfouten.

Ach dat geeft niet hij bedoeld het toch goed ?
:boeps:

knots71karel
24-01-14, 22:35
oorlogen worden gevoerd door niet gelovigen. dat heb ik gemerkt de laaste 13 jaar.
Mogelijk komt het waardoor de ongelovige uiteraard ALLEEN maar oorlog voeren en de MOSLIMS niet ,
voort uit de onderstaande soera,s



2.178 O gij die gelooft, vergelding inzake doodslag is u voorgeschreven: de vrije man tegen de vrije man, de slaaf tegen de slaaf en de vrouw tegen de vrouw. Maar, indien iemand kwijtschelding is verleend door zijn broeder, dan moet de eis billijk zijn, en betaling moet hem worden gedaan met goedheid.
2.194 Er is (een wet van) vergelding voor alle heilige dingen. Wie daarom agressief tegen u handelt, vergeldt hem naarmate hij tegen u heeft gedaan.
2.275 Degenen, die woekerwinst maken, verrijzen zoals iemand, die door Satan met krankzinnigheid is geslagen. Dat komt, omdat zij zeggen: "Handel is gelijk aan rente", terwijl Allah de handel wettig en de rente onwettig heeft verklaard.
5.38 En snijdt de dief en de dievegge de hand af, als straf voor wat zij misdeden, een voorbeeldige straf van Allah.
24.2 Geselt iedere echtbreekster en echtbreker met honderd slagen. En laat medelijden met hen u van de gehoorzaamheid aan Allah niet afhouden indien gij in Allah en de Laatste Dag gelooft. En laat een groep gelovigen getuige zijn van hun bestraffing.
7.80 En Lot, toen hij tot zijn volk zeide: "Pleegt gij een gruweldaad zoals niemand ter wereld ooit vóór u pleegde?"
7.81 "Gij nadert met wellust mannen, in plaats van vrouwen. Neen, gij zijt een volk dat de perken te buiten gaat."
7.84 En Wij deden een regen van stenen over hen komen. Ziet nu wat het einde was van de schuldigen.
4.15 En voor degenen uwer vrouwen, die zich aan ontucht schuldig maken, roept vier uwer als getuigen tegen haar en als zij getuigen, sluit haar dan in de huizen op, totdat de dood haar achterhaalt, of totdat Allah haar een weg opent. (Maar, voor mannen geldt in dat geval het volgende)
4.16 En als twee mannen onder u zich hieraan schuldig maken, straft hen beiden. En als zij berouw hebben en zich verbeteren, laat hen dan met rust.
:confused:

droomvrouw19
16-02-14, 21:52
Mensen uit Den Haag Roermond en Amsterdam stem op Partij van de Eenheid (PvdE)
Dat raad ik jullie uit me hart aan.
Ze willen dat er niet meer shicha tenten komen want er komen steeds meer shicha tenten erbij maar ondertussen doen ze alle bibliotheken en buurthuizen sluiten. Dus in andere woorden Jongeren stik erin.. En de Partij van de ARBEID GENIET hier van. Onze jongere lijden hier erg onder zonder het te beseffen. Het parkeren moet goedkoper het liefst gewoon weg maar in ieder geval goedkoper want het betalen van een parkeerplaats is gewoon belachelijk duur. We kunnen geen eens meer even normaal een bakje thee ergens drinken.
Ze willen dat als de jeugdzorg kinderen afneemt van een gezin om welke redenen dan ook, dat ze naar een islamitische gezin worden gebracht of op z'n minst bijvoorbeeld op een zaterdag islamitische les volgen. We hadden in Den Haag vroeger altijd een uurtje in de week zwemmen voor vrouwen apart dat is nu afgeschaft in Den Haag.. en zo zijn er nog een paar. Dus mensen ik vraag jullie te stemmen niet voor mij niet voor de partij maar voor je zelf! Elke stem telt

Nederlandertje
16-02-14, 22:35
Mensen uit Den Haag Roermond en Amsterdam stem op Partij van de Eenheid (PvdE)
Dat raad ik jullie uit me hart aan.
Ze willen dat er niet meer shicha tenten komen want er komen steeds meer shicha tenten erbij maar ondertussen doen ze alle bibliotheken en buurthuizen sluiten. Dus in andere woorden Jongeren stik erin.. En de Partij van de ARBEID GENIET hier van. Onze jongere lijden hier erg onder zonder het te beseffen. Het parkeren moet goedkoper het liefst gewoon weg maar in ieder geval goedkoper want het betalen van een parkeerplaats is gewoon belachelijk duur. We kunnen geen eens meer even normaal een bakje thee ergens drinken.
Ze willen dat als de jeugdzorg kinderen afneemt van een gezin om welke redenen dan ook, dat ze naar een islamitische gezin worden gebracht of op z'n minst bijvoorbeeld op een zaterdag islamitische les volgen. We hadden in Den Haag vroeger altijd een uurtje in de week zwemmen voor vrouwen apart dat is nu afgeschaft in Den Haag.. en zo zijn er nog een paar. Dus mensen ik vraag jullie te stemmen niet voor mij niet voor de partij maar voor je zelf! Elke stem telt

Maar je vergeet dat die partijen het niet alleen kunnen.

BoerHarms
16-02-14, 23:18
Mensen uit Den Haag Roermond en Amsterdam stem op Partij van de Eenheid (PvdE)
Onze jongere lijden hier erg onder zonder het te beseffen. Het parkeren moet goedkoper het liefst gewoon weg maar in ieder geval goedkoper want het betalen van een parkeerplaats is gewoon belachelijk duur. We kunnen geen eens meer even normaal een bakje thee ergens drinken.


Jawel hoor er zijn nog genoeg plaatsen te vinden waar je thee kan drinken en waar het parkeren gratis is. , Moet je alleen effe op onderzoek uitgaan

Nederlandertje
17-02-14, 00:42
Mensen uit Den Haag Roermond en Amsterdam stem op Partij van de Eenheid (PvdE)
Dat raad ik jullie uit me hart aan.
Ze willen dat er niet meer shicha tenten komen want er komen steeds meer shicha tenten erbij maar ondertussen doen ze alle bibliotheken en buurthuizen sluiten. Dus in andere woorden Jongeren stik erin.. En de Partij van de ARBEID GENIET hier van. Onze jongere lijden hier erg onder zonder het te beseffen. Het parkeren moet goedkoper het liefst gewoon weg maar in ieder geval goedkoper want het betalen van een parkeerplaats is gewoon belachelijk duur. We kunnen geen eens meer even normaal een bakje thee ergens drinken.
Ze willen dat als de jeugdzorg kinderen afneemt van een gezin om welke redenen dan ook, dat ze naar een islamitische gezin worden gebracht of op z'n minst bijvoorbeeld op een zaterdag islamitische les volgen. We hadden in Den Haag vroeger altijd een uurtje in de week zwemmen voor vrouwen apart dat is nu afgeschaft in Den Haag.. en zo zijn er nog een paar. Dus mensen ik vraag jullie te stemmen niet voor mij niet voor de partij maar voor je zelf! Elke stem telt

Hebben ze ook uitgedacht hoe het allemaal bekostigd moet gaan worden?

H.P.Pas
17-02-14, 09:55
Mensen uit Den Haag Roermond en Amsterdam stem op Partij van de Eenheid (PvdE)


"The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter." - Winston Churchill

super ick
17-02-14, 13:33
"The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter." - Winston Churchill

Aan de nadere kant zijn die ook niet moeilijk te bedotten. Dat is ook weer een voordeel.

knuppeltje
17-02-14, 16:30
Aan de nadere kant zijn die ook niet moeilijk te bedotten. Dat is ook weer een voordeel.

Huh? kijk eens naar de huidige peiling.

super ick
17-02-14, 20:39
Huh? kijk eens naar de huidige peiling.

Die versterkt mijn stelling en dat valt precies in jou straatje. Lees maar terug. PVV is even groot als de coalitie. Dus makkelijk te bedotten. Voorheen door de PvdA en nu door de PVV.

droomvrouw19
20-02-14, 23:48
Jawel hoor er zijn nog genoeg plaatsen te vinden waar je thee kan drinken en waar het parkeren gratis is. , Moet je alleen effe op onderzoek uitgaan ik weet niet waar jij woont.. maar in Den Haag is er werkelijk bijna nergens meer gratis parkeren. Zelfs niet bij me oma me omaatje die ergens in een wijkje woont is betaald parkeren. En daarmee bedoel ik we kunnen niet eens normaal een bakje thee drinken. Bij me oma tantes en dergelijke

Nederlandertje
21-02-14, 04:32
ik weet niet waar jij woont.. maar in Den Haag is er werkelijk bijna nergens meer gratis parkeren. Zelfs niet bij me oma me omaatje die ergens in een wijkje woont is betaald parkeren. En daarmee bedoel ik we kunnen niet eens normaal een bakje thee drinken. Bij me oma tantes en dergelijke

Maar als je het parkeren gratis gaat maken dan zal je dat geld wat de gemeente mis loopt weer ergens anders vandaan halen.

Soldim
21-02-14, 07:18
ik weet niet waar jij woont.. maar in Den Haag is er werkelijk bijna nergens meer gratis parkeren. Zelfs niet bij me oma me omaatje die ergens in een wijkje woont is betaald parkeren. En daarmee bedoel ik we kunnen niet eens normaal een bakje thee drinken. Bij me oma tantes en dergelijke

Dat neem je de fiets.

super ick
21-02-14, 07:36
Dat neem je de fiets.

Of lopen. Veel gezonder ook. En dan geen suiker in de thee nemen. Ben je zo van die dikke kont af.

droomvrouw19
22-02-14, 00:58
Of lopen. Veel gezonder ook. En dan geen suiker in de thee nemen. Ben je zo van die dikke kont af. leuk geprobeerd maar dat gaat um niet worden hahahaha. Elke maandag hardlopen is genoeg voor mij;)

droomvrouw19
22-02-14, 01:00
Maar als je het parkeren gratis gaat maken dan zal je dat geld wat de gemeente mis loopt weer ergens anders vandaan halen.
dat klopt wat je zegt. Maar dat kan mij niks verotten ze zoeken het maar lekker uit. Maar het betalen voor parkeren gaat gewoon te ver! En alleen als hagenees kan je dat het beste weten

Nederlandertje
22-02-14, 02:51
dat klopt wat je zegt. Maar dat kan mij niks verotten ze zoeken het maar lekker uit. Maar het betalen voor parkeren gaat gewoon te ver! En alleen als hagenees kan je dat het beste weten

Je naam zegt al genoeg. Droom maar lekker verder.

super ick
22-02-14, 07:54
dat klopt wat je zegt. Maar dat kan mij niks verotten ze zoeken het maar lekker uit. Maar het betalen voor parkeren gaat gewoon te ver! En alleen als hagenees kan je dat het beste weten

Wat het ergste vind is dat je soms overdag moet betalen op plekken terwijl er bijna geen auto staat.

BoerHarms
22-02-14, 12:06
ik weet niet waar jij woont.. maar in Den Haag is er werkelijk bijna nergens meer gratis parkeren. Zelfs niet bij me oma me omaatje die ergens in een wijkje woont is betaald parkeren. En daarmee bedoel ik we kunnen niet eens normaal een bakje thee drinken. Bij me oma tantes en dergelijke

In ieder geval niet in Den Haag, nooit en tenimmer.

Parkeer geld gedoe zal toch nooit door de uitzuigende overheid worden teruggenomen, dus maar een mogelijk ; VERHUIZEN

droomvrouw19
23-02-14, 14:35
Je naam zegt al genoeg. Droom maar lekker verder.

hahahaha en jou naaam hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahaah

droomvrouw19
23-02-14, 14:37
[QUOTE=BoerHarms;5305147]In ieder geval niet in Den Haag, nooit en tenimmer.

Parkeer geld gedoe zal toch nooit door de uitzuigende overheid worden teruggenomen, dus maar een mogelijk ; VERHUIZEN[/

PvdE wil parkeerbetaald niet helemaal weg halen maar wel gewoon in normale wijken dat gaat te ver dat je daar ook moet betalen en anders goedkoper. en heel den haag gaat niet verhuizen om parkeerbetalen dus nee dat is geen optie. en als je niet in den haag woont dan kan je beter niet mee praten. Want je weet van niks af

droomvrouw19
23-02-14, 14:40
Wat het ergste vind is dat je soms overdag moet betalen op plekken terwijl er bijna geen auto staat.

Klopt dat ook mohim veel dingen die vervelend zijn maar in sh allah als we niet blijven slapen en niet alleen denken dat krijgen we niet voor elkaar en dat krijgen we niet voor elkaar... kunnen we nog iets voor elkaar krijgen, wij doen onze best Allah doet de rest! we moeten niet denken we gaan slapen en dingen gaan goed komen:slaap:

BoerHarms
23-02-14, 15:29
[QUOTE=BoerHarms;5305147]In ieder geval niet in Den Haag, nooit en tenimmer.

Parkeer geld gedoe zal toch nooit door de uitzuigende overheid worden teruggenomen, dus maar een mogelijk ; VERHUIZEN[/

PvdE wil parkeerbetaald niet helemaal weg halen maar wel gewoon in normale wijken dat gaat te ver dat je daar ook moet betalen en anders goedkoper. en heel den haag gaat niet verhuizen om parkeerbetalen dus nee dat is geen optie. en als je niet in den haag woont dan kan je beter niet mee praten. Want je weet van niks af


Dat bepaal jij niet, we leven hier in een democratisch land waar je gelukkig over alles mag mee praten.
Of je nu wel of niet in Den Haag woont.

Niet dat ik niet eens met je bent betreft de parkeergelden, want ik vind het bij de beesten af dan je in je eigen woonwijk ook nog eens parkeer geld moet betalen.
Gemeente draait dat nooit terug of bind in en de PvdE krijgt nooit de meerderheid om dit terug te kunnen.
draaien. Wat staat er nog meer in het parijprogramma van de PvdE . De moed is daar, maar kan nu al vooruit vertellen dat het niets wordt,


Je moet gewoon de parkeermeters, parkeer automaten met sekondenlijm bewerken, werkt heel effectief. :)

Of je organiseert een CD kenteken

droomvrouw19
23-02-14, 15:35
[QUOTE=droomvrouw19;5305360]


Dat bepaal jij niet, we leven hier in een democratisch land waar je gelukkig over alles mag mee praten.
Of je nu wel of niet in Den Haag woont.



Niet dat ik niet eens met je bent betreft de parkeergelden, want ik vind het bij de beesten af dan je in je eigen woonwijk ook nog eens parkeer geld moet betalen.
Gemeente draait dat nooit terug of bind in en de PvdE krijgt nooit de meerderheid om dit terug te kunnen.
draaien. Wat staat er nog meer in het parijprogramma van de PvdE . De moed is daar, maar kan nu al vooruit vertellen dat het niets wordt,


Je moet gewoon de parkeermeters, parkeer automaten met sekondenlijm bewerken, werkt heel effectief. :)

Of je organiseert een CD kenteken

oke:hardlach: