PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse verkracht, martel en vermoord 13 jarige meisje



stuivertje84
24-01-14, 23:23
Het meisje zou zijn verkracht, gemarteld en werd later gedood door haar belager. De puber werd bij een boerderij in het dorpje Oulad Mimoun gevonden. Een Marokkaanse politicus is eigenaar van de boerderij, maar heeft niets met de zaak te maken. Volgens Assabah is het meisje met geweld verkracht en gemarteld, alvorens ze werd gedood. Op haar lichaam werden tekenen van ernstige martelingen gevonden.


bron (http://nieuws.turkije.net/5276/marokkaanse-slager-verkracht-martel-en-vermoord-13-jarige-meisje/)

cummonisto
25-01-14, 09:49
Wat moeten wij hier aan doen?

knots71karel
25-01-14, 18:37
Wat moeten wij hier aan doen?

NIKS , helaas komen dergelijke afschuwlijke misdaden over op de wereld voor .
Dat het hier geplaatst wordt zal wel te maken hebben omdat het in dit geval in Marokko heeft plaats gevonden.
deze week is een vrouw in INDIA verkracht door een groep mannen op bevel van de (dorpsraad) !
Daar kun je ook een topic over openen . ik bedoel maar .

cummonisto
25-01-14, 19:40
Het is in Marokko gebeurd en niemand gaat de straat op om te demonstreren. En als ze de straat op gaan roepen ze lieve de koning.

Dan denk ik ga het ze maar daar vertellen en val mij niet lastig

Isch
29-01-14, 00:01
NIKS , helaas komen dergelijke afschuwlijke misdaden over op de wereld voor .
Dat het hier geplaatst wordt zal wel te maken hebben omdat het in dit geval in Marokko heeft plaats gevonden.
deze week is een vrouw in INDIA verkracht door een groep mannen op bevel van de (dorpsraad) !
Daar kun je ook een topic over openen . ik bedoel maar .

Wtf?!

Mag een lid zelf aub bepalen wat ie plaatst? Gatverdamme zeg.

super ick
29-01-14, 07:29
Wat moeten wij hier aan doen?

Lezen.....of niet.

Mag je zelf uitmaken, fijn hè?

cummonisto
29-01-14, 09:13
Wtf?!

Mag een lid zelf aub bepalen wat ie plaatst? Gatverdamme zeg.
WTF?

mag ik geen vraag stellen?

cummonisto
29-01-14, 09:16
Lezen.....of niet.

Mag je zelf uitmaken, fijn hè?

Dat heb ik gelezen en heb wat gevraagd mag ik zelf uitmaken fijn hé

cummonisto
29-01-14, 09:18
Het meisje zou zijn verkracht, gemarteld en werd later gedood door haar belager. De puber werd bij een boerderij in het dorpje Oulad Mimoun gevonden. Een Marokkaanse politicus is eigenaar van de boerderij, maar heeft niets met de zaak te maken. Volgens Assabah is het meisje met geweld verkracht en gemarteld, alvorens ze werd gedood. Op haar lichaam werden tekenen van ernstige martelingen gevonden.


bron (http://nieuws.turkije.net/5276/marokkaanse-slager-verkracht-martel-en-vermoord-13-jarige-meisje/)

Neem de foto van jullie god m6 in de hand en ga de straat op

super ick
29-01-14, 16:34
Neem de foto van jullie god m6 in de hand en ga de straat op

Jullie god?

Jullie?

Wie is/zijn jullie?