PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik zoek een derboeka!!

OemShaheed
15-09-02, 23:10
Assalamoe aleikoem warahmatu Allah

Wie van de broeders en zusters onder ons heeft thuis een (extra?) derboeka liggen die e niet meer nodig heeft? Graag een middelgrote of groot, geen kleintje......Prijs kunnen we het vast nog wel overeens worden, Pm me maar!!

Wassalaaaaaaaaaaaaam

ejsuocsuoC
17-09-02, 15:57
Geplaatst door OemShaheed
Assalamoe aleikoem warahmatu Allah

Wie van de broeders en zusters onder ons heeft thuis een (extra?) derboeka liggen die e niet meer nodig heeft? Graag een middelgrote of groot, geen kleintje......Prijs kunnen we het vast nog wel overeens worden, Pm me maar!!

Wassalaaaaaaaaaaaaam

Maak daar maar 2 van. Cc zoekt er ook 1.

Cc

OemShaheed
17-09-02, 21:51
Ikke was eerst!!!

ejsuocsuoC
17-09-02, 23:59
Ikke was eerst!!!

Jaha!

Eerst jij, dan ik...

Zeikerd... ;)

Cc

nehedar
18-09-02, 17:31
ik heb er een! heet trouwens dArboeka, ik doe er niet veel mee, alleen vrienden trommelen er soms op om gewoon ff wat herrie te maken, da's alles. wat bied je? zou ik zeggen...

OemShaheed
18-09-02, 19:54
Ligt eraan hoe groot ie is en wat voor geluid ie maakt ( sommige maken minder mooie geluiden als anderen) en in wat voor staat ie is ( ziet ie er nog goed uit?)

Wasalaaaam

p.s je kunt me ook prive een bericht sturen hoor

Mujahidaa
18-09-02, 21:59
Ligt eraan hoe groot ie is en wat voor geluid ie maakt ( sommige maken minder mooie geluiden als anderen) en in wat voor staat ie is ( ziet ie er nog goed uit?)

Wasalaaaam

p.s je kunt me ook prive een bericht sturen hoor
dju3 abarchen ;)
wasalam

OemShaheed
18-09-02, 22:16
lol ga je met je eigen zaken bemoeien shem zied!!!

pff eerst CC nu Mujahidaa wa mlieeeh

dit allemaal voor een derboeka!

Mujahidaa
19-09-02, 15:39
lol ga je met je eigen zaken bemoeien shem zied!!!

pff eerst CC nu Mujahidaa wa mlieeeh

dit allemaal voor een derboeka!

ghier sqaa waha wa tsawer
Ieuw dju3 abarchen aa ra7 tsed
:lole:
wohaha nech tsawret tmazight
nech ka stoer zijn
wasalam

hicham_zbigz
15-10-02, 11:21
Geplaatst door nehedar
ik heb er een! heet trouwens dArboeka, ik doe er niet veel mee, alleen vrienden trommelen er soms op om gewoon ff wat herrie te maken, da's alles. wat bied je? zou ik zeggen...

Ikwil die wel van kopen, mail me op [email protected]

rif-fia_17
21-11-02, 14:46
H ik heb z`n ding tuis jij bent een engel als jij dat ding bij ons vandaan wilt halen. ik weet niet hoe mijn broer er aan komt maar het begint me te irriteren hij kan er niets van.

:loog: :loog: :loog: :loog: :loog: :loog: :loog: :loog:

missbentayeb
30-12-02, 11:16
Salaaaamm zusters

Waaaaaaa Oemshaheed....wij hebben een darbouka thuis weet je toch :rolleyes: , dus die kun je alvast lenen....als ik m dan maar terug krijg want dan kunnen ze er op mijn feest ook op los slaan... :melig:

lots of kissesss je nichtje uit DB

wasalaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmm

sssss
31-12-02, 23:53
ik heb ook derbouka thuis, dit jaar gekocht van marokko, voor 30euro heb je er al 1 en een mooi klinkende, vrij grote
ik heb ook een echte tamtam, maar die maakt een holler geluid

ik belgie verkopen ze die, en zijn ze vrij makkelijk te vinden en voor 75euro heb je er al 1.