PDA

Bekijk Volledige Versie : Moslimpartij voert actie tegen PVV



Umarvlie
03-02-14, 09:13
DEN HAAG - De politieke partij Islam Democraten in Den Haag is een satirische campagne begonnen tegen de PVV.

Met het nepproduct 'Geertolax' wil de oppositiepartij in de Haagse gemeenteraad 'de mening op gang brengen van mensen die last hebben van verstopte haat.'

"Wij willen laten zien dat je met humor negativiteit kunt bestrijden en dat mensen vooral niet op de PVV moeten stemmen op 19 maart”, zegt lijsttrekker Hasan Küçük van de Islam Democraten. Hij laat verder weten dat de actie specifiek is gericht op het vorige week gepresenteerde verkiezingsprogramma van de PVV in Den Haag waar een heel hoofdstuk gaat over de islam.

Op de website kunnen mensen een liefdevolle boodschap achterlaten voor de PVV. De islamitische partij heeft ook echte doosjes laten maken die zullen worden gebruikt tijdens de campagne.

Islam Democraten is sinds 2006 lid van de gemeenteraad van Den Haag. Op 19 maart zijn de verkiezingen. In de peilingen staat de partij op één zetel, de PVV staat op acht zetels en is daarmee kanshebber om de grootste partij te worden in de hofstad.

(Bron: Telegraaf)

Jammer dat ze zich op Wilders richten ipv echte problemen.

Soldim
03-02-14, 09:35
Jammer dat ze zich op Wilders richten ipv echte problemen.

Och, dat ze het met humor doen staat me wel aan. Dat is iets waar Geert en de zijnen weinig van hebben begrepen.

vitalis
03-02-14, 10:42
Och, dat ze het met humor doen staat me wel aan. Dat is iets waar Geert en de zijnen weinig van hebben begrepen.

Het is gewoon niet grappig...

Soldim
03-02-14, 11:33
Het is gewoon niet grappig...

QED ..

Umarvlie
03-02-14, 11:34
Humor is subjectief, maar dat is hier het punt niet - ze geven hem nu weer aandacht, iets wat keer op keer gebeurd. Daar moet een ieder eens mee stoppen. Geen aandacht meer geven aan hem, behandel hem net zoals men forum trollen moet behandelen.

Karin.N
03-02-14, 12:10
Humor is subjectief, maar dat is hier het punt niet - ze geven hem nu weer aandacht, iets wat keer op keer gebeurd. Daar moet een ieder eens mee stoppen. Geen aandacht meer geven aan hem, behandel hem net zoals men forum trollen moet behandelen.

Ik weet niet of negeren helpt. Iedere keer de discussie ( nou ja discussie :hihi:) met hem aangaan, krijgt ie idd aandacht. Maar als ie genegeerd wordt ook. Dan wordt er geen rekening gehouden met zoveel % van de Nederlanders.
Tis in ieder geval een heel naar mannetje die elke echte discussie steevast ontwijkt.

Mijn dag vanmorgen was ook meteen goed toen ik zijn kop op tv zag, met die vreselijke lach van hem :wat?!:, over de overgrote meerderheid van de Nederlanders die uit de EU willen .

Mij hebben ze niets gevraagd :ego:

vitalis
03-02-14, 12:34
QED ..

Naamgrapjes zijn nooit grappig.

CONTRA
03-02-14, 13:15
Humor is subjectief, maar dat is hier het punt niet - ze geven hem nu weer aandacht, iets wat keer op keer gebeurd. Daar moet een ieder eens mee stoppen. Geen aandacht meer geven aan hem, behandel hem net zoals men forum trollen moet behandelen.

:vreemd:

mark61
03-02-14, 13:32
Is die partij ook nog ergens voor? Ik vraag me altijd af wat 'moslimpartijen' vinden van de EU, de crisis, kernenergie vs. groene energie, het belastingstelsel, de pensioenen, de vergrijzing, de werkloosheid.

Niks, denk ik. Ik denk niet dat Allah een antwoord geeft op die vragen.

Eke
03-02-14, 13:54
Om de knelpunten in Den Haag op te lossen zou je dus moeten grijpen naar de Ecolax. (economisch en ecologisch verantwoord)

knuppeltje
03-02-14, 14:30
Ik ben er in ieder geval voor om tegen de PVV te zijn. :haha:

super ick
03-02-14, 14:54
Ik ben er in ieder geval voor om tegen de PVV te zijn. :haha:

jaja, jij bent redelijk kortzichtig als het zo uitkomt.

knuppeltje
03-02-14, 14:59
jaja, jij bent redelijk kortzichtig als het zo uitkomt.

Kortbondig, zul je wel bedoelen. En daarin heb je dan ook helemaal gelijk.

CONTRA
03-02-14, 17:27
Is die partij ook nog ergens voor?



http://www.denhaagmarketing.com/media/De_Tegenpartij.JPG