PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerikaans onderminister Nuland begaat blunder



Oiseau
07-02-14, 11:20
Amerikaans Onderminister Nuland Begaat Blunder - Algemeen - Video - Zie.nl (http://www.zie.nl/video/algemeen/Amerikaans-onderminister-Nuland-begaat-blunder/m1mzg9nfb2i4)

De Amerikaanse onderminister Victoria Nuland van Buitenlandse Zaken is in verlegenheid gebracht nadat een telefoongesprek uitlekte op YouTube. Aan de Amerikaanse ambassadeur in Kiev onderstreepte ze dat niet de EU, maar de VN een rol moeten spelen in het Oekraïense conflict: "Fuck the EU".

http://www.nu.nl/buitenland/3695430/amerikaanse-onderminister-beledigt-eu-in-gelekt-gesprek.html


Wie is de Baas?

Karin.N
07-02-14, 13:13
Mooi, afluisteren en vervolgens publiceren :duim:

knuppeltje
07-02-14, 14:29
Mooi, afluisteren en vervolgens publiceren :duim:

Rare Amerikanen. De meeste van hen weten niet eens waar Europa ligt.

Oiseau
07-02-14, 18:47
Nou de Amerikanen zijn jullie directe Baas beste Europeanen. Niet denken dat jullie wat te vertellen zouden hebben in deze wereld...gewoon hardwerken en America gehoorzamen.

Karin.N
07-02-14, 19:39
Nou de Amerikanen zijn jullie directe Baas beste Europeanen. Niet denken dat jullie wat te vertellen zouden hebben in deze wereld...gewoon hardwerken en America gehoorzamen.

Dat geldt dan dus ook voor jou als inwoner van een Europees land.

mark61
07-02-14, 19:49
Nou de Amerikanen zijn jullie directe Baas beste Europeanen. Niet denken dat jullie wat te vertellen zouden hebben in deze wereld...gewoon hardwerken en America gehoorzamen.

Jij valt daarbuiten?

Malloot.

Oiseau
07-02-14, 20:21
Dat geldt dan dus ook voor jou als inwoner van een Europees land.
Oh fuck!
dat ook nog maar ik word niet helemaal geaccepteerd als volledig burger van Nederland met mijn paspoort..lol

Karin.N
07-02-14, 20:53
Oh fuck!
dat ook nog maar ik word niet helemaal geaccepteerd als volledig burger van Nederland met mijn paspoort..lol

Met de eisen die jij stelt aan je medeburgers zal het heel lastig worden om het gevoel te krijgen dat je volledig geaccepteerd word.
Daarnaast heb ik ook sterk het idee dat jij anderen niet zal accepteren.
Hangt het dus vooral van je persoonlijke instelling af.

Oiseau
07-02-14, 21:02
Met de eisen die jij stelt aan je medeburgers zal het heel lastig worden om het gevoel te krijgen dat je volledig geaccepteerd word.Ik heb mezelf volledig geaccepteerd en acceptatie van buitenaf kan mij gestolen worden.
Trouwens ik eis niet veel: gewoon niet bemoeien met mijn Moslim-zijn als niet Moslim ( want ik bemoei me niet met wat je bezighoudt als geloof of ongeloof). Niet de spelregels gaan veranderen als het om mij gaat als burger.
Voor de rest kan een kind de was doen.

Karin.N
07-02-14, 21:10
Ik heb mezelf volledig geaccepteerd en acceptatie van buitenaf kan mij gestolen worden.
Trouwens ik eis niet veel: gewoon niet bemoeien met mijn Moslim-zijn als niet Moslim ( want ik bemoei me niet met wat je bezighoudt als geloof of ongeloof). Niet de spelregels gaan veranderen als het om mij gaat als burger.
Voor de rest kan een kind de was doen.

Voorals nog ben je wat mij betreft iemand die anderen niet in hun waarde laat, anderen jouw regels wil opleggen en daarnaast niet eens fatsoenlijk kan reageren wanneer je tegengas krijgt.

En reageer je vanuit een giga onderbuik en je favoriete hobby is anderen in hokjes stoppen.

Ben trouwens wel benieuwd waarom je denkt dat ik als nederlandse dus standaard alcohol zou drinken :haha: Over een onderbuik gesproken

Oiseau
07-02-14, 21:19
Voorals nog ben je wat mij betreft iemand die anderen niet in hun waarde laat, anderen jouw regels wil opleggen en daarnaast niet eens fatsoenlijk kan reageren wanneer je tegengas krijgt.

En reageer je vanuit een giga onderbuik en je favoriete hobby is anderen in hokjes stoppen.

Ben trouwens wel benieuwd waarom je denkt dat ik als nederlandse dus standaard alcohol zou drinken :haha: Over een onderbuik gesproken

Ik ben een Amerikaan.
Je zoent met je man die wel drinkt is ook een reden..
Ik wil je helemaal niets opleggen en het liefs leven wij langs melkaar als je maar niet met me wil zoenen 3 keer.

super ick
07-02-14, 21:50
Je zoent met je man die wel drinkt is ook een reden..stenigen die handel.

Oiseau
07-02-14, 22:04
stenigen die handel.
We hebebn geen losse stenen in Nl.
Wil jij dat doen ? ik ga je niet helpen.