PDA

Bekijk Volledige Versie : Een Marokkaanse politicus op een bakfiets



ali94
21-02-14, 09:03
Beste mensen, assalamu aleikom,

Aan de gemeenteraadsverkiezingen op 19 maart 2014 doet GroenLinks Den Haag weer mee. Zelf ben ik kandidaat-raadslid op plaats 6. Om in de gemeenteraad van Den Haag te komen moet ik minstens 1.000 stemmen hebben. Mocht dat insjallah gebeuren dan word ik het eerste volbloed en trotse Amazigh raadslid bij GroenLinks Den Haag ooit! Mocht je meer willen weten over GroenLinks en mijn kandidatuur, kijk dan op de volgende links:

-h t t p s :// denhaag.groenlinks.nl/nieuws/ali-al-hadaui-kandidaat-raadslid-bemiddelt-voor-een-fijner-leefbaar-den-haag.
- w w w .omroepwest.nl/west-gemist/19-02-2014 vanaf 6.20 minuten. Zo zie je mij campagne voeren op een bakfiets.

Wassalaam,


drs. Ali al Hadaui
kandidaat-raadslid plaats 6
GroenLinks Den Haag

ali94
23-02-14, 18:56
18654

CONTRA
23-02-14, 19:18
dan word ik het eerste volbloed en trotse Amazigh raadslid

het is te hopen dat mensen op je stemmen vanwege je prestaties als politikus en niet vanwege je etnische achtergrond

vitalis
23-02-14, 19:38
Beste mensen, assalamu aleikom,

Aan de gemeenteraadsverkiezingen op 19 maart 2014 doet GroenLinks Den Haag weer mee. Zelf ben ik kandidaat-raadslid op plaats 6. Om in de gemeenteraad van Den Haag te komen moet ik minstens 1.000 stemmen hebben. Mocht dat insjallah gebeuren dan word ik het eerste volbloed en trotse Amazigh raadslid bij GroenLinks Den Haag ooit! Mocht je meer willen weten over GroenLinks en mijn kandidatuur, kijk dan op de volgende links:

-h t t p s :// denhaag.groenlinks.nl/nieuws/ali-al-hadaui-kandidaat-raadslid-bemiddelt-voor-een-fijner-leefbaar-den-haag.
- w w w .omroepwest.nl/west-gemist/19-02-2014 vanaf 6.20 minuten. Zo zie je mij campagne voeren op een bakfiets.

Wassalaam,


drs. Ali al Hadaui
kandidaat-raadslid plaats 6
GroenLinks Den Haag

Ben je aanhanger van de islam of van het gedachtengoed van Groen Links?

super ick
23-02-14, 20:23
Ben je aanhanger van de islam of van het gedachtengoed van Groen Links?

Hij is voor een beter milieu, alleen voor moslims.

Umarvlie
24-02-14, 15:54
Zijn er uberhaubt nog 100 mensen in Den Haag te vinden die op GroenLinks stemmen - laat staan op 1 kandidaat?

ali94
25-02-14, 09:06
@Contra, niet je afkomst maar je toekomst telt in Den Haag. En de toekomst van Den Haag is een diverse kleurrijke stad waar de gemeente en de raad een afspiegeling is van de Haagse bevolking.
@Vitalis, wat nou als ik aanhanger van de islam én van het gedachtegoed van GroenLinks ben?

De belangrijke punten die ik wil aanpakken zijn veel meer groen in de wijk, werkgelegenheid, aanpak uitsluiting en discriminatie, diversiteit in raden van toezicht en besturen, taal en participatie, tegen bezuinigingen op sociale zekerheid, erkenning van recht op vrije religieuze keuzen (@Vitalis!) en verbetering van de luchtkwaliteit in de stad maar ook in de klas. En @super ick, bij het lezen van je comment verscheen een glimlach op mijn gezicht. En ja, ik ga ook voor de luchtkwaliteit in islamitische scholen. ;)

ali94
25-02-14, 09:24
@umarvlie, een gemeenteraadslid PvdA loopt over naar GroenLinks en zelfs Jan Pronk (oud-minister PvdA) gaat stemmen op GroenLinks Den Haag. Pronk: "Ik was buitengewoon onder de indruk van de opstelling van GroenLinks in Den Haag met betrekking tot minderheden, de multiculturele samenleving en de zogeheten illegalen in de stad."

ali94
01-03-14, 14:25
Wat zou ik graag de eed als raadslid bij GroenLinks Den Haag willen afleggen. Een beetje voorbarig maar misschien alvast oefenen?

"Ik zweer dat ik, om tot lid van de raad benoemd te worden, rechtstreeks noch
middellijk, onder welke naam of welk voorwendsel ook, enige gift of gunst heb
gegeven of beloofd. Ik zweer dat ik, om iets in dit ambt te doen of te laten, rechtstreeks noch middellijk enig geschenk of enige belofte heb aangenomen of zal aannemen. Ik zweer dat ik getrouw zal zijn aan de Grondwet, dat ik de wetten zal nakomen en dat ik mijn plichten als lid van de raad naar eer en geweten zal vervullen.
Zo waarlijk helpe mij God Almachtig!"

super ick
01-03-14, 14:51
@Contra, niet je afkomst maar je toekomst telt in Den Haag. En de toekomst van Den Haag is een diverse kleurrijke stad waar de gemeente en de raad een afspiegeling is van de Haagse bevolking.
@Vitalis, wat nou als ik aanhanger van de islam én van het gedachtegoed van GroenLinks ben?

De belangrijke punten die ik wil aanpakken zijn veel meer groen in de wijk, werkgelegenheid, aanpak uitsluiting en discriminatie, diversiteit in raden van toezicht en besturen, taal en participatie, tegen bezuinigingen op sociale zekerheid, erkenning van recht op vrije religieuze keuzen (@Vitalis!) en verbetering van de luchtkwaliteit in de stad maar ook in de klas. En @super ick, bij het lezen van je comment verscheen een glimlach op mijn gezicht. En ja, ik ga ook voor de luchtkwaliteit in islamitische scholen. ;)

Het was maar een flauw geintje :hihi:

Je aandachtspunten zijn allemaal goed. Het probleem is natuurlijk de financiering. Waar haal je het geld vandaan? Vergeet als GL-er niet dat het altijd eerst verdient moet worden. Geld verdienen is dus niet per definitie vies maar noodzakelijk.

Meer diversiteit in raden van toezicht en besturen moet ook geen streven op zich zijn, vind ik. De meest geschikte moet het uitgangspunt zijn ongeacht huidskleur en geslacht.

vitalis
01-03-14, 20:30
@Contra, niet je afkomst maar je toekomst telt in Den Haag. En de toekomst van Den Haag is een diverse kleurrijke stad waar de gemeente en de raad een afspiegeling is van de Haagse bevolking.
@Vitalis, wat nou als ik aanhanger van de islam én van het gedachtegoed van GroenLinks ben?

De belangrijke punten die ik wil aanpakken zijn veel meer groen in de wijk, werkgelegenheid, aanpak uitsluiting en discriminatie, diversiteit in raden van toezicht en besturen, taal en participatie, tegen bezuinigingen op sociale zekerheid, erkenning van recht op vrije religieuze keuzen (@Vitalis!) en verbetering van de luchtkwaliteit in de stad maar ook in de klas. En @super ick, bij het lezen van je comment verscheen een glimlach op mijn gezicht. En ja, ik ga ook voor de luchtkwaliteit in islamitische scholen. ;)

Kan dat samengaan?

ali94
09-03-14, 22:26
Marokkaanse politicus pleit voor respect voor verschillen.
https://www.youtube.com/watch?v=LTTqQC307Vs

ali94
12-03-14, 22:56
Afgelopen week werd ik geïnterviewd door Al Yaqeen TV, verbonden aan w w w.al-yaqeen.nl, één van de meest toonaangevende Islamistische websites van Nederland. Wordt binnenkort vervolgd.

ali94
17-03-14, 12:29
Opvallen deed ik zeker! Zie moment nummer 7.
De 12 opvallendste campagne-momenten van #GR2014 | Omroep West (http://www.omroepwest.nl/nieuws/16-03-2014/de-12-opvallendste-campagne-momenten-van-gr2014)