PDA

Bekijk Volledige Versie : Kristelijke nazi-wetgeving in Arizona tegen homoseksuelen



CONTRA
23-02-14, 20:38
Arizona lawmakers pass controversial anti-gay bill

(CNN) -- Arizona's Legislature has passed a controversial bill that would allow business owners, as long as they assert their religious beliefs, to deny service to gay and lesbian customers.

The bill, which the state House of Representatives passed by a 33-27 vote Thursday, now goes to Gov. Jan Brewer, a Republican and onetime small business owner who vetoed similar legislation last year but has expressed the right of business owners to deny service.

"I think anybody that owns a business can choose who they work with or who they don't work with," Brewer told CNN in Washington on Friday. "But I don't know that it needs to be statutory. In my life and in my businesses, if I don't want to do business or if I don't want to deal with a particular company or person or whatever, I'm not interested. That's America. That's freedom."

As expected, the measure has drawn criticism from Democrats and business groups who said it would sanction discrimination and open the state to the risk of damaging litigation.

On Friday, the LGBT group Wingspan staged a protest march to the governor's office that drew about 200 people. Some carried signs with messages "God created us all equal" and "Shame on Arizona."

Tucson-based Rocco's Little Chicago Pizzeria posted a photo on its Facebook page of a sign with a message for state lawmakers: "We reserve the right to refuse service to Arizona legislators."

"It's a ridiculous bill," pizzeria manager Evan Stevens told CNN on Friday. "Arizona has much bigger problems than allowing businesses to discriminate against people."

In a statement, Anna Tovar, the state senate Democratic minority leader, said: "With the express consent of Republicans in this Legislature, many Arizonans will find themselves members of a separate and unequal class under this law because of their sexual orientation. This bill may also open the door to discriminate based on race, familial status, religion, sex, national origin, age or disability."

The Greater Phoenix Economic Council, in a letter to Brewer on Friday, urged the governor to veto Senate Bill 1062, saying the "legislation will likely have profound, negative effects on our business community for years to come."

"The legislation places businesses currently in Arizona, as well as those looking to locate here, in potentially damaging risk of litigation, and costly, needless legal disputes," council President Barry Broome wrote, adding that four unidentified companies have vowed to locate elsewhere if the legislation is signed.

He added, "With major events approaching in the coming year, including Super Bowl XLIX, Arizona will be the center of the world's stage. This legislation has the potential of subjecting the Super Bowl, and major events surrounding it, to the threats of boycotts."

On CNN's "The Lead with Jake Tapper," Arizona state Rep. John Kavanagh, a Republican, said the bill would not allow hotel clerks or waiters, for instance, to turn away customers, unless there was a "substantial burden on their sincerely held religious beliefs."

The bill is being pushed by the Center for Arizona Policy, a conservative group opposed to abortion and same-sex marriage. The group has justified the measure on grounds that the proposal protects people against increasingly activist federal courts.

"As we witness hostility towards people of faith grow like never before, we must take this opportunity to speak up for religious liberty," the group said on its website, asking people to contact Brewer and urge her to sign the bill. "The great news is that SB 1062 protects your right to live and work according to your faith."

Cathi Herrod, the center's president, told CNN on Friday, "The Arizona bill has a very simple premise, that Americans should be free to live and work according to their religious faith. It's simply about protecting religious liberty and nothing else."

Herrod said the bill's opponents are "showing unbelievable hostility toward religious beliefs."

"America still stands for the principle that religious beliefs matter (for) something in this country, that we have the right to freely exercise our religious beliefs," she said.

But Robert Boston, a spokesman for the Washington-based Americans United for Separation of Church and State, told CNN the legislation would "fling the door wide open to discrimination, not just against gay people, but basically to any class of individuals that a religious fundamentalist decides he or she doesn't want to deal with."

He added, "A woman who is pregnant out of wedlock, for example, 'Well, out the door, you don't get served in my business.' "

The Arizona legislation was passed as conservative states work to counter laws legalizing same-sex marriage. Arizona voters approved a ban on same-sex marriage as a state constitutional amendment in 2008.

The American Civil Liberties Union of Arizona called the bill "unnecessary and discriminatory."

"What today's bill does is allow private individuals and businesses to use religion to discriminate, sending a message that Arizona is intolerant and unwelcoming," the group said in a statement.

Some Republican legislators have defended the bill as a First Amendment issue. Democrats dismissed it as an attack on gays and lesbians.

"It's a very bad day for Arizona," Rep. Chad Campbell, a Phoenix Democrat who voted against the legislation, told CNN Friday.

He added, "Let there be no doubt about what this bill does. It's going to allow people to discriminate against the gay community in Arizona. It goes after unprotected classes of people and we all know that the biggest unprotected class of people in the state is the LBGT community. If we were having this conversation in regard to African-Americans or women, there would be outrage across the country right now."

Arizona lawmakers pass controversial anti-gay bill - CNN.com (http://edition.cnn.com/2014/02/21/us/arizona-anti-gay-bill/)

CONTRA
23-02-14, 20:39
http://25.media.tumblr.com/b0fad21273b0843c60aa02d76dfe06ea/tumblr_n1d518B34d1shj40ho1_1280.jpg

Karin.N
23-02-14, 20:50
Absurde wetgeving.Ik blijf het krom vinden dat mensen op basis van hun religie anderen mogen uitsluiten.

Ibrah1234
23-02-14, 21:37
Kun je als verkoper aan iemand zien of hij/zij een voorkeur heeft voor hetzelfde geslacht? Hoe werkt zoiets?

Over 5 weken is het pas 1 april.

super ick
24-02-14, 08:03
Kun je als verkoper aan iemand zien of hij/zij een voorkeur heeft voor hetzelfde geslacht? .

Simpel. Aan het handtasje.

super ick
24-02-14, 08:04
http://25.media.tumblr.com/b0fad21273b0843c60aa02d76dfe06ea/tumblr_n1d518B34d1shj40ho1_1280.jpg

Dat je anno 2014, in een land waar alle info voor handen is, zo'n bord voor je kop kan hebben...

knuppeltje
24-02-14, 08:14
Kunnen nooit echte christenen zijn. Ik snap niet dat niemand dat door heeft.

Ibrah1234
24-02-14, 09:12
Simpel. Aan het handtasje.

Och ja, en de make-up natuurlijk.

super ick
24-02-14, 10:34
Kunnen nooit echte christenen zijn. Ik snap niet dat niemand dat door heeft.

aha je past de moslimtaktiek toe. Geen 'echte', discussie gesloten.

Ik zie nog een parallel. De gelovigen maken betere antireclame voor hun geloof dan bashers ooit voor elkaar kunnen krijgen.

knuppeltje
24-02-14, 11:48
aha je past de moslimtaktiek toe. Geen 'echte', discussie gesloten.

Ik zie nog een parallel. De gelovigen maken betere antireclame voor hun geloof dan bashers ooit voor elkaar kunnen krijgen.

Ik weet een veel betere: Geschifte gelovigen maken...

mark61
24-02-14, 12:55
Je vraagt je af waar de Republikeinen mee bezig zijn. In ieder geval niet met regeren. Wel met zich onsterfelijk belachelijk maken. En 'on the wrong side of history' staan.

Het ziet er naar uit dat de Republikeinen hun macht gaan verliezen, nu ze iedereen tegen zich in het harnas jagen.

Ibrah1234
24-02-14, 13:27
Kan niet meer omhelzen dan symboolpolitiek. Hoe wil je deze mensen herkennen. Hebben ze grotere neuzen behalve een handtasje?

super ick
24-02-14, 15:26
Ik weet een veel betere: Geschifte gelovigen maken...

Meer kapot dan je lief is?

Je lijkt knots wel

super ick
24-02-14, 15:37
Kan niet meer omhelzen dan symboolpolitiek. Hoe wil je deze mensen herkennen. Hebben ze grotere neuzen behalve een handtasje?

Homoseksuelen kunnen niet voor hun seksuele voorkeur uitkomen. Vergelijkbaar met hoe ze hier pedofielen behandelen.

H.P.Pas
24-02-14, 16:30
Dat je anno 2014, in een land waar alle info voor handen is, zo'n bord voor je kop kan hebben...

Mogen we hier van klootjesvolk spreken ?

knots71karel
24-02-14, 21:09
Meer kapot dan je lief is?

Je lijkt knots wel

Jammer dat het weer bewezen is :hihi:

BoerHarms
25-02-14, 06:28
Jammer dat het weer bewezen is :hihi:

En dan nog wel je eigen geloof bekritiseren, foei toch ;)

super ick
25-02-14, 07:18
Mogen we hier van klootjesvolk spreken ?

Sekte.

knuppeltje
25-02-14, 08:16
Meer kapot dan je lief is?

Je lijkt knots wel

Ben je helemaal van de pot gerukt? :tik:

Die gozer kent blijkbaar het verschil niet tussen dode lettertjes en hoe mensen die lettertjes kunnen interpreteren. (Jou verdenk ik daar ook wel eens van, als ik je lees.) Je zult in ieder geval mij hem nooit zien na-apen. Na, jou ook niet. :moe:

Umarvlie
25-02-14, 08:36
Arizona... Arizona.... hmm .. lag dat niet in dat land wat net een ander land de les aan het lezen was over homosexualiteit?

knuppeltje
25-02-14, 09:17
Arizona... Arizona.... hmm .. lag dat niet in dat land wat net een ander land de les aan het lezen was over homosexualiteit?

Je moest eens weten hoeveel jong verschrikkelijk eng homofoob gespuis vanuit dat land de wijde wereld in trekt om er hun totaal geschifte homofobie als een goddelijk opdracht te promoten.

Maar toch, het zakelijk instinkt staat daar niet helemaal op nul.

De Kamer van Koophandel en Industrie in de Amerikaanse staat Arizona heeft gourveneur Jan Brewer gevraagd zijn veto uit te spreken over een antihomowet. Deze wet geeft ondernemers het recht op grond van religieuze bezwaren diensten te weigeren aan homoseksuelen.
Volgens de Kamer zal deze wet het toerisme schaden en leiden tot veel rechtszaken tegen bedrijven. (Volkskrant)

Umarvlie
25-02-14, 09:20
Je moest eens weten hoeveel jong verschrikkelijk eng homofoob gespuis vanuit dat land de wijde wereld in trekt om er hun totaal geschifte homofobie als een goddelijk opdracht te promoten.(Volkskrant)

Oh.. ze komen nog regelmatig bij me aan de deur - ik heb er nog geen een kunnen bekeren tot het ware geloof helaas maar ik blijf volhouden deze dwalenden op het rechte pad te brengen.

H.P.Pas
25-02-14, 09:24
Sekte.

Volksverbonden gezondverstandsparlementariërs.

super ick
25-02-14, 09:54
Die gozer kent blijkbaar het verschil niet tussen dode lettertjes en hoe mensen die lettertjes kunnen interpreteren. (Jou verdenk ik daar ook wel eens van, als ik je lees.)

Dat hij dat verschil niet altijd even helder voor ogen heeft maakt niet zoveel uit. Het kan een probleem worden als gelovigen het verschil niet zien. Sterker nog, er is een groep gelovigen met behoorlijke aanhang die vinden dat alles letterlijk, volgens die dode lettertjes in praktijk gebracht dient te worden. Complete landen worden geregeerd volgens deze dode lettertjes.

Wie zijn jij en ik dan om even te bepalen hoe het wel hoort? De letterneukers vinden juist van zichzelf dat zij de 'echten' zijn. Zij kunnen dat ook ondersteunen met citaten die hen daarin letterlijk gelijk geven.

Natuurlijk vinden wij atheisten dat gelovigen verdraagzaam en vreedzaam hun geloof moeten praktiseren omdat dat ons het best uitkomt.

super ick
25-02-14, 10:01
Volksverbonden gezondverstandsparlementariërs.

Ik vraag mij dat af. Of de meerderheid echt zo homofoob is.

gezond verstand lijkt me in dit geval geen juiste typering.

miss-lele
25-02-14, 13:16
aha je past de moslimtaktiek toe. Geen 'echte', discussie gesloten.

Ik zie nog een parallel. De gelovigen maken betere antireclame voor hun geloof dan bashers ooit voor elkaar kunnen krijgen.
hoezo dit debiel..je kan toch uitzoeken of iets daadwerkelijk door het geloof wordt toe gestaan of niet .

miss-lele
25-02-14, 13:26
Kunnen nooit echte christenen zijn. Ik snap niet dat niemand dat door heeft.
t zijn de moslims >_>

knuppeltje
25-02-14, 13:45
Dat hij dat verschil niet altijd even helder voor ogen heeft maakt niet zoveel uit. Het kan een probleem worden als gelovigen het verschil niet zien.

Sterker nog, er is een groep gelovigen met behoorlijke aanhang die vinden dat alles letterlijk, volgens die dode lettertjes in praktijk gebracht dient te worden. Complete landen worden geregeerd volgens deze dode lettertjes.

Wie zijn jij en ik dan om even te bepalen hoe het wel hoort? De letterneukers vinden juist van zichzelf dat zij de 'echten' zijn. Zij kunnen dat ook ondersteunen met citaten die hen daarin letterlijk gelijk geven.

Natuurlijk vinden wij atheisten dat gelovigen verdraagzaam en vreedzaam hun geloof moeten praktiseren omdat dat ons het best uitkomt.

Godsdienstwaanzin is godsdienstwaanzin. En bij hem is het duidelijk ook godsdienstwaanzin als hij weer met die zinloze kreet aan komt zetten.

Geldt ook voor atheïsten, die kunnen daarmee net zoveel kwaad aanrichten.

Dat maak ik zelf wel uit, ja. Of is er geen recht op vrije meningsuiting meer als jou dat zo uitkomt.

Inderdaad, maar ik vind ook dat atheïsten verdraagzaam moeten zijn.

knuppeltje
25-02-14, 13:46
t zijn de moslims >_>

Als ik het al niet dacht. :stout:

miss-lele
25-02-14, 13:48
Absurde wetgeving.Ik blijf het krom vinden dat mensen op basis van hun religie anderen mogen uitsluiten.
nog niet zolang geleden is er een donker jongen op basis van zn huidskleur niet aangenomen na zn sollicitatie..email is nog uitgelekt.

dus om alleen religieuzen aanwijzen is wel heel subjectief.

miss-lele
25-02-14, 13:49
Als ik het al niet dacht. :stout:

te dom om te poepen ben jij .

knuppeltje
25-02-14, 14:11
te dom om te poepen ben jij .

Haha. Probeer eens iets van smetlies en ironie te begrijpen. Dat helpt best om zulke flaters te voorkomen.

miss-lele
25-02-14, 14:23
Haha. Probeer eens iets van smetlies en ironie te begrijpen. Dat helpt best om zulke flaters te voorkomen.

ik kan zo een topic aanwijzen waarin jij hier in tekort schoot .

Karin.N
25-02-14, 14:26
ik kan zo een topic aanwijzen waarin jij hier in tekort schoot .

Kinderdagverblijf is 5 deuren verderop, daaaag :zwaai:

Vraag je ouders of ze je voortaan op de juiste plek afleveren, dank u!

CONTRA
25-02-14, 17:36
De Kamer van Koophandel en Industrie in de Amerikaanse staat Arizona heeft gourveneur Jan Brewer gevraagd zijn veto uit te spreken over een antihomowet.

Volgens de Kamer zal deze wet het toerisme schaden en leiden tot veel rechtszaken tegen bedrijven. (Volkskrant)

homofobie is prima zolang het de ekonomie niet schaadt

super ick
25-02-14, 20:00
homofobie is prima zolang het de ekonomie niet schaadt

Een fobie is een psychische aandoening waarbij iemand, om doorgaans onduidelijke redenen, een ziekelijke angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties, aldus Wiki.

Ik heb al een tijdje mijn bedenkingen bij het gebruik van de term fobie. Volgens mij is er geen sprake van angst of een psychische aandoening. Religieuze voorschriften en de gedachte dat twee mannen seks hebben ranzig vinden lijken mij de twee meest voorkomende redenen.

BoerHarms
25-02-14, 22:40
Een fobie is een psychische aandoening waarbij iemand, om doorgaans onduidelijke redenen, een ziekelijke angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties, aldus Wiki.

Ik heb al een tijdje mijn bedenkingen bij het gebruik van de term fobie. Volgens mij is er geen sprake van angst of een psychische aandoening. Religieuze voorschriften en de gedachte dat twee mannen seks hebben ranzig vinden lijken mij de twee meest voorkomende redenen.


Dus de HOMOFOOB heeft een problem, niet de homo. Tijd voor de HOMOFOOB om een genezings proces te vinden.

Affijn, echte hetero maakt niet uit wat twee homos met elkander uitspoken.

mark61
26-02-14, 00:06
Arizona... Arizona.... hmm .. lag dat niet in dat land wat net een ander land de les aan het lezen was over homosexualiteit?

Yep. Net als die staat, Utah, die een paar jaar geleden ook de Olympische Winterspelen organiseerde, en dezelfde 'anti-homopropaganda' wetgeving had en heeft als waar nu iedereen overheen valt in dat andere land dat ze nu organiseert.

mark61
26-02-14, 00:08
Je moest eens weten hoeveel jong verschrikkelijk eng homofoob gespuis vanuit dat land de wijde wereld in trekt om er hun totaal geschifte homofobie als een goddelijk opdracht te promoten.

Maar toch, het zakelijk instinkt staat daar niet helemaal op nul.

De Kamer van Koophandel en Industrie in de Amerikaanse staat Arizona heeft gourveneur Jan Brewer gevraagd zijn veto uit te spreken over een antihomowet. Deze wet geeft ondernemers het recht op grond van religieuze bezwaren diensten te weigeren aan homoseksuelen.
Volgens de Kamer zal deze wet het toerisme schaden en leiden tot veel rechtszaken tegen bedrijven. (Volkskrant)

Jan Brewer is een vrouw, even tussendoor.

super ick
26-02-14, 07:33
Dus de HOMOFOOB heeft een problem, niet de homo. Tijd voor de HOMOFOOB om een genezings proces te vinden.

Affijn, echte hetero maakt niet uit wat twee homos met elkander uitspoken.

Homofobie is een psychische aandoening. Dan heb je inderdaad een serieus probleem.

Er zijn ook hetero's die dingen uitspoken tussen de lakens die ranzig zijn.

super ick
26-02-14, 07:34
Jan Brewer is een vrouw, even tussendoor.

:hihi:

knuppeltje
26-02-14, 08:21
Een fobie is een psychische aandoening waarbij iemand, om doorgaans onduidelijke redenen, een ziekelijke angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties, aldus Wiki.

Ik heb al een tijdje mijn bedenkingen bij het gebruik van de term fobie. Volgens mij is er geen sprake van angst of een psychische aandoening. Religieuze voorschriften en de gedachte dat twee mannen seks hebben ranzig vinden lijken mij de twee meest voorkomende redenen.

Jawel, maar met als zoveel woorden, heeft ook het woord 'homofobie' ondertussen al lang een veel ruimere betekenis gekregen en staat het nu eigenlijk voor 'homohaat'. De oorzaak van die haat kan velerlei gronden hebben, en het komt net zo goed veelvuldig voor bij atheïsten als bij religieuzen, omgekeerd ook. Ook bij de blonde blauwogige kaaskoppen, ik maak me daar geen enkele illusie over. Grosso modo zit afwijzing van homoseksualiteit gewoon in alle culturen standaard ingebakken. Altijd al geweest, zover bekend.

Volgens mij zijn mensen die met die haat wel degelijk psychisch gestoord, en vaak nog ongeneeslijk ook.

knuppeltje
26-02-14, 08:24
Jan Brewer is een vrouw, even tussendoor.

Verrek, inderdaad. Maar dat maakt verder niet uit.

knuppeltje
26-02-14, 08:33
Homofobie is een psychische aandoening. Dan heb je inderdaad een serieus probleem.

Er zijn ook hetero's die dingen uitspoken tussen de lakens die ranzig zijn.

Is ook een psychische aandoening. Mensen die evenwichtig in elkaar zitten hebben daar helemaal geen last van.

Sterker nog, heel vaak exact hetzelfde als wat homoseksuelen tussen de lakens doen. Maar daarvoor wordt er niemand op straat lastig gevallen en zijn er uitzonderingswetten tegen gemaakt, en staat er ook geen gevangenisstraf op, daarvoor wordt er door de overheid niet op aangedrongen om die mensen aan te geven, zodat ze berecht kunnen worden, zoals dat wel met homoseksuelen gebeurt.

super ick
26-02-14, 08:37
Jawel, maar met als zoveel woorden, heeft ook het woord 'homofobie' ondertussen al lang een veel ruimere betekenis gekregen en staat het nu eigenlijk voor 'homohaat'.

Een slechte ontwikkeling. Door verkeerd gebruik van het woord heeft het dus een andere betekenis gekregen.

Homohaat en homofobie zijn twee totaal verschillende dingen.

super ick
26-02-14, 08:48
Is ook een psychische aandoening. Mensen die evenwichtig in elkaar zitten hebben daar helemaal geen last van.

Het komt dan ook zeer zelden voor.


Sterker nog, heel vaak exact hetzelfde als wat homoseksuelen tussen de lakens doen. Maar daarvoor wordt er niemand op straat lastig gevallen en zijn er uitzonderingswetten tegen gemaakt, en staat er ook geen gevangenisstraf op, daarvoor wordt er door de overheid niet op aangedrongen om die mensen aan te geven, zodat ze berecht kunnen worden, zoals dat wel met homoseksuelen gebeurt.

Het gaat niet alleen om wat je tussen de lakens doet maar ook met wie je het doet.

Uiteraard moeten homoseksuelen niet vervolgd worden om hun seksuele voorkeur. Denk dat 99,9% op dit forum het daar wel over eens is.

knuppeltje
26-02-14, 09:04
Een slechte ontwikkeling. Door verkeerd gebruik van het woord heeft het dus een andere betekenis gekregen.

Homohaat en homofobie zijn twee totaal verschillende dingen.

Zal wel, maar zo gaat dat met wel meer woorden. Betekenissen daarvan worden in de loop der tijd aangepast.

IK geloof ook niet dat het een gewone fobie is en dat die vlag de lading niet dekt. Voor mij is er een afwijzing van homoseksuelen die van oudsher in elke cultuur zit ingebakken, en waarvan in het verleden, vanwege hun positie, slechts een beperkte groep minder zorgen over hoefden te maken.
In zijn extreme vorm slaat die afwijzing over in regelrechte haat, met alle gevolgen van dien. En dat wordt dan vaak weer gevoed door rattenvangers van allerlei gezindte, die de domheid van anderen exploiteren.

Homofobie - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Homofobie)

super ick
26-02-14, 09:07
Zal wel, maar zo gaat dat met wel meer woorden. Betekenissen daarvan worden in de loop der tijd aangepast.

IK geloof ook niet dat het een gewone fobie is en dat die vlag de lading niet dekt. Voor mij is er een afwijzing van homoseksuelen die van oudsher in elke cultuur zit ingebakken, en waarvan in het verleden, vanwege hun positie, slechts een beperkte groep minder zorgen over hoefden te maken.
In zijn extreme vorm slaat die afwijzing over in regelrechte haat, met alle gevolgen van dien. En dat wordt dan vaak weer gevoed door rattenvangers van allerlei gezindte, die de domheid van anderen exploiteren.

Homofobie - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Homofobie)

Je vind niet dat het geen fobie is maar toch blijven we met zijn allen het woord wel gebruiken. Krom.

knuppeltje
26-02-14, 09:12
Het komt dan ook zeer zelden voor.

Het gaat niet alleen om wat je tussen de lakens doet maar ook met wie je het doet.

Uiteraard moeten homoseksuelen niet vervolgd worden om hun seksuele voorkeur.

Denk dat 99,9% op dit forum het daar wel over eens is.

In dat dorp van je misschien niet, maar wereldwijd is het toch echt heel anders.

Wat Jantje en Mientje samen tussen de lakens doen - mogen Pietje en Sjefke niet. Daarin zit nu juist de discriminatie, met alle gevolgen van dien.

Voorkeur? Alsof je er even voor kunt kiezen om het te zijn of niet. Sjezusmina, er is aan jou nog veel werk te doen.

Dat is wel te hopen.

knuppeltje
26-02-14, 09:19
Je vind niet dat het geen fobie is maar toch blijven we met zijn allen het woord wel gebruiken. Krom.

Ik vind juist wel dat het geen fobie is, als een fobie is gebaseerd op angst. Dat heb ik zojuist uitgelegd.

Inderdaad, zo langzamerhand zouden we het gewoon niet anders dan homohaat moeten noemen. Maar zo gaat dat met zoveel woorden die totaal verkeerd gebruikt worden. Zoek maar eens op wat een hypotheek is. In tegenstelling tot wat algemeen mee wordt bedoeld, is dat niet de lening bij de bank, maar het onderpand wat je inbrengt om die lening te kunnen krijgen. Je neemt dus geen hypotheek, maar je verhypothekeert....

mark61
26-02-14, 13:24
Je vind niet dat het geen fobie is maar toch blijven we met zijn allen het woord wel gebruiken. Krom.

Ja nou ja, dat gebeurt zo vaak. En als iets ingeburgerd is doe je er niets meer aan.

knots71karel
26-02-14, 21:48
Godsdienstwaanzin is godsdienstwaanzin. En bij hem is het duidelijk ook godsdienstwaanzin als hij weer met die zinloze kreet aan komt zetten.

Geldt ook voor atheïsten, die kunnen daarmee net zoveel kwaad aanrichten.

Dat maak ik zelf wel uit, ja. Of is er geen recht op vrije meningsuiting meer als jou dat zo uitkomt.

Inderdaad, maar ik vind ook dat atheïsten verdraagzaam moeten zijn.

Zo te lezen , trek je het behoorlijk aan dat ik gelijk heb !
Geloof maakt meer kapot dan je lief is ! HET VERLEDEN HEEFT DAT AL BEWEZEN EN HET HEDEN DOET HET NOG EENS DUNNETJES OVER !

Gepubliceerd:
Laatste update: 18 februari 2014 13:20


Weer tientallen doden door aanslagen IrakEen reeks bomaanslagen in de Iraakse hoofdstad Bagdad en de stad Hilla heeft aan zeker 49 mensen het leven gekost.http://bin.snmmd.nl/m/m1mxh17apu5r_std640.jpgWeer aanslagen in Irak Fotoserie (javascript:void(0))Video (http://www.zie.nl/video/m1mzh0ofvouk)


Dat hebben de politie en artsen meegedeeld.
In het ziekenhuis in Hilla, ongeveer honderd kilometer ten zuidwesten van Bagdad, zijn 35 lijken binnengebracht. Er zouden daar zeven autobommen zijn ontploft. In voornamelijk door sjiieten bewoonde wijken van Bagdad werden veertien mensen gedood door explosies.
In Irak is het geweld tussen de sjiieten, die de meerderheid van de bevolking vormen, en de soennieten sterk toegenomen. Deze maand zijn door aanslagen al meer dan vierhonderd mensen omgekomen.

HET ZOVEELSTE BEWIJS WAAR JIJ NIKS TEGENOVER KUNT STELLEN ,HYPOCRIET

:vingers: GEEF NU MAAR EENS EEN FATSOENDELIJK ANTWOORD .

super ick
27-02-14, 07:28
Voorkeur? Alsof je er even voor kunt kiezen om het te zijn of niet. Sjezusmina, er is aan jou nog veel werk te doen.

stropop.

knuppeltje
27-02-14, 08:18
stropop.

Waar het op moet slaan weet ik niet, maar laat maar zitten.

knuppeltje
27-02-14, 08:22
Zo te lezen , trek je het behoorlijk aan dat ik gelijk heb !

:vingers: GEEF NU MAAR EENS EEN FATSOENDELIJK ANTWOORD .

Veel plezier met je waan idee.

super ick
27-02-14, 14:46
Waar het op moet slaan weet ik niet, maar laat maar zitten.

Stro-pop-redenering. Op basis van een foute interpretatie een ander een standpunt of mening in de schoenen schuiven dat niet de zijne is en er vervolgens op los gaan.

Precies wat jij deed.