PDA

Bekijk Volledige Versie : Gebroke hart

Kleinemoo
26-02-14, 00:48
Salam,

Ik ben een meisje tegen gekomen waar ik verliefd op ben geworden maar ik heb haar ook vaker gezien en zij mij ook we volgden elkaar op insta maar ik durfde nooit te praten subhanallah niet van dat ik het niet durfde, normaal praat ik gewoon maar bij haar durfde ik het niet het was mij gevoel die niet wou dus ik deed het niet. Na paar maanden opeen ging ze tegen me praten en ik was in shok subhanallah ik wist niet wat ik moest zeggen, dus we gingen praten maar ik kwam erachter dat ze pas 3 maanden getrouwd is met een Nederlander en wij gingen gewoon normaal praten tot dat ze zei dat ze niet gelukkig is met hem dat hij vreemd gaat en zij niks aan kan doen. Ik vond het zielig en gaf haar aan dacht en de liefde die ze nodig had. Ondertussen heeft ze hem vaker gepakt met vrouwen aan het praten op telefoon via whats upp en Ping. Dus kwam ze altijd liefde zoeken bij mij we gingen skypen bellen het leek als of ze met mij was getrouwd we waren zoo gehecht aan elkaar althans ik was super gehecht aan haar dat ik verliefd werd op haar in maanden tijd. Dus haar man heeft geen diploma is een pizza bezorger heeft duizenden euro's boetes plus hij gaat vreemd, dus ik zei tegen haar ga weg bij hem ik ga voor je zorgen zoo verliefd was ik op haar ik wou haar alles geven wat ik had alles doen voor haar me leven aan haat geven. Tot dat ze hem heterdaad betrapt vreemd gaan en ze ging weg bij hem en ze zei dat ik van haar was en van haar zou blijven, dus ze ging naar haar moeder toe maar haar familie wouden dat ze terug ging wegens schaamte dat ze snel wilt scheiden. Dus we spreekden al vaker af met elkaar, dus bij de laatste afspraak zei ze dat ze hem een laatste kans gaf, toen stortte alles bij mij in ze zei ik zal terug komen bij je en dan blijf ik bij je. Maar ik kan haar niet vergeten ze gaat niet uit me Hoofd ik heb zoveel pijn dat ik liever een kogel door me benen wil zoveel pijn, ik kan ook niet slapen, ik huil als ik slaap gewoon te pijn.

Ik wil juli menig horen!!!!

Embraceit
26-02-14, 19:09
Er is een verschil als ze door druk van de familie het opnieuw probeert met deze man en als ze dit zelf wil.

Als ze je er zeker van ben dat je je toekomst met haar wil delen geef dan niet op en laat haar de tijd nemen om dit ook vast te stellen (nadat ze haar huidige man nog een kans geeft zal zij ook zien of ze met hem of met jou verder wil).

Echter vergeet niet dat wat ze doet niet juist is, tijdens haar huwelijk heeft zij met jou contact. Als ze hier in staat voor is ondanks haar situatie zegt dat iets....

Kanz
27-02-14, 00:47
Rebo, is that you?

Kleinemoo
27-02-14, 01:50
Rebo, is that you?

Nee dat ben ik niet

Kanz
27-02-14, 19:21
Komt wel goed, schat.

Wees sterk, laat je niet misbruiken, en lees wat Embraceit zegt.

Kleinemoo
27-02-14, 23:32
Komt wel goed, schat.

Wees sterk, laat je niet misbruiken, en lees wat Embraceit zegt.

Bedankt voor je steun jij ook sgat💋

sihamel
25-03-14, 20:32
Blijf wachten, als zij is voor geschreven voor je kruisen jullie paden nog wel , wacht geduldig af el Mekteb bepaald alles.