PDA

Bekijk Volledige Versie : PvdA geeft mannen ....



Umarvlie
10-03-14, 16:10
PvdA geeft mannen afwasborstels

Mannen op de markt in het Oude Dorp krijgen zaterdag van de PvdA Huizen een rode afwasborstel in de handen gedrukt.

De partij doet dit in het kader van Internationale Vrouwendag. De vrouwen krijgen een rode roos.

De symboliek achter de afwasborstel is volgens Maarten Hoelscher 'om een eerlijke rolverdeling te bepleiten en de achterliggende positie die vrouwen nog steeds innemen onder de aandacht te brengen', zegt hij tegenover de Gooi- en Eemlander.

(Bron: Telegraaf)

Nog een reden geen PvdA te stemmen ... en bovendien heb ik een vaatwasser.

mark61
10-03-14, 16:16
Das beter dan guns.

Jij bent slechte man.

Karin.N
10-03-14, 17:06
PvdA geeft mannen afwasborstels

Mannen op de markt in het Oude Dorp krijgen zaterdag van de PvdA Huizen een rode afwasborstel in de handen gedrukt.

De partij doet dit in het kader van Internationale Vrouwendag. De vrouwen krijgen een rode roos.

De symboliek achter de afwasborstel is volgens Maarten Hoelscher 'om een eerlijke rolverdeling te bepleiten en de achterliggende positie die vrouwen nog steeds innemen onder de aandacht te brengen', zegt hij tegenover de Gooi- en Eemlander.

(Bron: Telegraaf)

Nog een reden geen PvdA te stemmen ... en bovendien heb ik een vaatwasser.

Hup vort naar je keukendienst http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/slaan-en-vechten/animaatjes-slaan-en-vechten-75224.gif (http://www.animaatjes.nl/smileys/)

super ick
11-03-14, 07:34
PvdA geeft mannen afwasborstels

Mannen op de markt in het Oude Dorp krijgen zaterdag van de PvdA Huizen een rode afwasborstel in de handen gedrukt.

De partij doet dit in het kader van Internationale Vrouwendag. De vrouwen krijgen een rode roos.

De symboliek achter de afwasborstel is volgens Maarten Hoelscher 'om een eerlijke rolverdeling te bepleiten en de achterliggende positie die vrouwen nog steeds innemen onder de aandacht te brengen', zegt hij tegenover de Gooi- en Eemlander.

(Bron: Telegraaf)

Nog een reden geen PvdA te stemmen ... en bovendien heb ik een vaatwasser.

Snap die PvdA niet. Daar waar vrouwen echt nog een achtergestelde positie innemen houden ze angstvallig hun snuit dicht. Stelletje kakkerlakken.

knuppeltje
11-03-14, 08:06
[B]... en bovendien heb ik een vaatwasser.

Als ik het niet dacht...te lui om even de handjes te laten wapperen. :denk:

Umarvlie
11-03-14, 08:40
Jij bent slechte man.

Zeg liever .. traditionele man :rolleyes:

Umarvlie
11-03-14, 08:40
Als ik het niet dacht...te lui om even de handjes te laten wapperen. :denk:

Neuh, als het nodig is treed ik corrigerend op hoor ... mijn handjes wapperen daar waar het zin heeft!

knuppeltje
11-03-14, 08:49
Neuh, als het nodig is treed ik corrigerend op hoor ... mijn handjes wapperen daar waar het zin heeft!

Bullebak. :jammer:

Karin.N
11-03-14, 09:59
Bullebak. :jammer:

Heb uit betrouwbare bron vernomen dat de heer Umarvlie stevig onder de plak zit bij de vrouw des huizes :hihi:

Umarvlie
11-03-14, 10:08
Bullebak. :jammer:

Soms moet je gewoon kordaat en daadkrachtig optreden.

Umarvlie
11-03-14, 10:09
Heb uit betrouwbare bron vernomen dat de heer Umarvlie stevig onder de plak zit bij de vrouw des huizes :hihi:

Nee hoor, ik ben gewoon smoorverliefd op mijn vrouwtje - dat ze daar af en toe misbruik van maakt en er zelfs een enkele keer mee wegkomt mag dan de pret niet drukken!

Maar er zijn grenzen.

knuppeltje
11-03-14, 10:27
Maar er zijn grenzen.

Daar ben je dus al achter gekomen. :stout:

super ick
11-03-14, 13:48
Daar ben je dus al achter gekomen. :stout:

Als je lezen kunt bedoelt Umar volgens mij ZIJN grenzen. Daar hoeft hij dus niet achter te komen.

Mark
11-03-14, 13:55
misschien kunnen ze luie parttime werkende vrouwen beter een 40 urig arbeidscontract geven als stunt om zo gelijkheid te krijgen.

super ick
11-03-14, 14:03
misschien kunnen ze luie parttime werkende vrouwen beter een 40 urig arbeidscontract geven als stunt om zo gelijkheid te krijgen.

Dat was ook het eerste wat mij te vinnen schoot. Volgens mij werken er wel erg veel part time.

Umarvlie
11-03-14, 14:09
misschien kunnen ze luie parttime werkende vrouwen beter een 40 urig arbeidscontract geven als stunt om zo gelijkheid te krijgen.

Dan zijn ze nog steeds part-time. Er zitten 168 uur in een week.

Isch
11-03-14, 21:31
Wow. Twee cadeaus voor de vrouwen. Gul man.