PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders' Best Friends Forever!



CONTRA
14-03-14, 23:31
http://www.wildersbff.nl/img/posters/leganord.jpg

Wilders' Best Friends Forever!

Tot voor enkele jaren geleden wilde Wilders niet openlijk samenwerken met racistische en antisemitische partijen. Maar omdat Wilders meer geld, macht en spreektijd in het Europees Parlement wil, heeft hij er nu toch voor gekozen om met partijen als het Front National, het Vlaams Belang, Lega Nord en FPÖ in zee te gaan. Zelfs voor Pim Fortuyn, een van de grote voorbeelden van Wilders, zou dat een brug te ver zijn geweest. Fortuyn nam namelijk herhaaldelijk afstand van die partijen. Zo noemde hij Jean-Marie Le Pen van het Front National “een fascist” en Filip Dewinter van het Vlaams Belang “een racist”. Wilders echter heeft geen enkele moeite met deze partijen. En daarmee behoort de PVV nu definitief tot de Europese extreem-rechtse familie van racisten en Holocaust-ontkenners. Posters|Wilders BFF (http://www.wildersbff.nl/)

http://www.wildersbff.nl/img/posters/vlaamsbelang.jpg

http://www.wildersbff.nl/img/posters/frontnational.jpg

http://www.wildersbff.nl/img/posters/fpo.jpg

super ick
15-03-14, 07:40
Jaja, het is weer verkiezingstijd en Wilders populariteit is stijgende. Ipv de eigen standpunten voor het voetlicht te brengen zie ik diverse politici die een groot deel met Wilders bezig zijn ipv met de eigen partij/zichzelf. Zwak.

Hawa
15-03-14, 16:18
Holle Bolle Gijs

Wilders

ach

zo hypocriet
zo dwars
lelijke jongetje van de klas?

Speels?
No way
lanterfanter
gaat zitten in de politiek
VVD
alle dagen vrij.

Wilders is blind
voor rood.
Het is niet tien over rood.

Politiek
is niet te vertrouwen
allemaal
zelfde gezever
en gever.
Juffrouw Ooievaar?

Zitten we in shit
dan is het samenwerking
participeren
dat willen die hoge heren
met hoed gevuld
met
euro
gevoel
in parlement
waar ze
rechts en links
weten
te strikken
in listen en bedrog.

Het domvolk dat gaat stemmen
stemt niet eens
trekt neus omhoog.

Wilders trekt neus omhoog
ga niet stemmen op die gast
of geef
hem die stem

Stem dan massaal op Wilders en zijn kliek
kunnen we revolutie
beginnen
het land onder de zeespiegel
kunnen we graaien en kloten
zoals
Robes Pierre!

Kom je huis uit onverlaat
je pakt en graait
je speelt het spelletje wel mee
onder
het mom van wat
val toch liever op je
vertrouwde ongezonde gat.

Die Wilders mag zeggen wat Hij wil
Hij is God
van
lage landen

Hitler
nou net niet
niet snor
en ook niet
dat wrakke haar,
maar toch
mensen
zijn
dom volk.

Dom volk
stemt
en wreekt
in hun eigen
shit
helaas.

Ik wil wel revolutie
weg met hem
zijn blonde kuif
nog steeds in rui
zo
onkunde
zo dwars
is Hij
onze
puber
Heil Wilders!

knots71karel
15-03-14, 18:46
Wilders zal je wel bedanken voor deze extra aan dacht , hij lacht zich een krul in z,n lul !

Joesoef
15-03-14, 19:06
De meeste PVV stemmers weten niet eens dat er maar twee gemeenten zijn waar ze op hun partij kunnen stemmen.

(leen)
15-03-14, 20:28
Jaja, het is weer verkiezingstijd en Wilders populariteit is stijgende. Ipv de eigen standpunten voor het voetlicht te brengen zie ik diverse politici die een groot deel met Wilders bezig zijn ipv met de eigen partij/zichzelf. Zwak.

Zelfs Rutte ziet dat hij serieus aandacht krijgt en doet al een beetje aan voetje-vrijen met hem, de deur staat op een kier.

super ick
15-03-14, 21:41
De meeste PVV stemmers weten niet eens dat er maar twee gemeenten zijn waar ze op hun partij kunnen stemmen.

Zozo Joesoef. Ik zie dat je tegenwoordig groen bent. Ook 14 % bijtelling?

Joesoef
16-03-14, 08:01
Zozo Joesoef. Ik zie dat je tegenwoordig groen bent. Ook 14 % bijtelling?


ik ben altijd al groen geweest. Geen bijtelling toch op de verboden lijst ;).

knuppeltje
16-03-14, 08:14
Door: redactie
15-3-14 - 21:55 bron: AD Leon de Jong (r.) en Sjaak Bral tijdens het debat. © AD.

De Haagse PVV-lijsttrekker Leon de Jong is gisteravond woedend weggelopen uit het AD Omroep West verkiezingsdebat in Den Haag. Enkele harde grappen van cabarettier en AD-columnist Sjaak Bral schoten hem in het verkeerde keelgat. In het kielzog van De Jong banjerde ook de PVV-aanhang boos het Theater aan het Spui uit.
Cabaretier Sjaak Bral. © ANP.
De Haagse PVV-lijsttrekker Leon de Jong. © anp.

Bral verzorgde tijdens het lijsttrekkersdebat een muzikaal intermezzo. Voor hij de gitaar ter hand nam, richtte hij zijn pijlen op De Jong. Hij refereerde aan een opmerking eerder deze week van PvdA-bestuurslid Fouad Sidali, die PVV-leider Geert Wilders met Hitler vergeleek. Bral zei dat hij die vergelijking mank vond gaan. 'Hitler is zo veel verder gekomen,' sprak hij. 'Hoewel, Wilders heeft laatst gezegd dat hij fan is van de smurfen. Die hebben ook één volk, een leider, één kleur. Misschien zit er toch wat in.'

Definitief
Na die opmerking stond De Jong op om na een korte discussie met Bral de zaal te verlaten. Zijn aanhang deed hetzelfde. 'Dit gaat duizend stappen te ver,' zei De Jong voor hij het pand definitief verliet. 'Ik laat mijn kiezer niet wegzetten als nazi. Ik ga niet in een zaal zitten waarin we zo schandalig te kijk worden gezet.'

De actie van de PVV-lijsttrekker wekte vooral onbegrip. Tijdens het debat liet SP-lijsttrekker Bart van Kent liet zich ontvallen: 'Het is behoorlijk triest dat een partij die zelf altijd zulke grote woorden gebruikt en pal voor de vrijheid van meningsuiting staat, zelf wegloopt als er een grap gemaakt wordt.' Na afloop hekelden meer partijen het vertrek van De Jong.

Sjaak Bral was niet onder de indruk. 'Ik vind het suf, maar kan er niet mee zitten. Iedereen krijgt een 'koekie', dus hij ook. Wilders heeft ooit bij het Jeugdjournaal gezegd dat hij fan is van de smurfen, daarom maakte ik die grap. Het was wel jammer voor de discussie, want die sloeg daarna behoorlijk dood. Maar dat is zijn keuze.

Onaanvaardbaar
De Jong bleef de rest van het debat weg. Op Twitter liet hij in een reactie weten: 'Hitler-vergelijking abject en onaanvaardbaar. Daarom debat verlaten. 'Wilders zei woensdag tijdens een campagneactie dat Den Haag 'een stad met minder lasten en als het even kan wat minder Marokkanen' zou moeten worden. Dat leverde hem veel kritiek op en een paar mensen vergeleken Wilders met nazileider Adolf Hitler.

Wilders zelf dreigde met een rechtszaak tegen iedereen die hem nog met Hitler zou vergelijken. vergelijken. De PVV doet woensdag bij de gemeenteraadsverkiezingen alleen mee in Den Haag en Almere. In de hofstad strijdt de partij met de PvdA om de overwinning. D66 heeft een kleine achterstand op hen.(AD.nl)

Het kan er heet naar toegaan.

mark61
16-03-14, 12:53
Wilders zelf dreigde met een rechtszaak tegen iedereen die hem nog met Hitler zou vergelijken.

Dat mag alleen hijzelf. De ongehoorde schijnheil.

Wilders wil verbod op 'islamitische Mein Kampf'

Elsevier.nl - Wilders wil verbod op 'islamitische Mein Kampf' (http://www.elsevier.nl/Politiek/nieuws/2007/8/Wilders-wil-verbod-op-islamitische-Mein-Kampf-ELSEVIER132670W/)

Wat een varken.

Isch
16-03-14, 13:25
Die reacties eronder. Krijg er de rillingen van.

(leen)
16-03-14, 13:39
Die reacties eronder. Krijg er de rillingen van.

Niet veel anders dan reacties op nu.nl bij gelijksoortige artikelen.

Isch
16-03-14, 13:52
Ik weet het. Van zulke reacties krijg ik de rillingen. Waar ze ook mogen staan

CONTRA
16-03-14, 14:08
Ik weet het. Van zulke reacties krijg ik de rillingen. Waar ze ook mogen staan

en dat zyn dan nog reakties van 7 jaar geleden. inmiddels is de toon een stuk harder geworden op het internet

super ick
16-03-14, 16:44
en dat zyn dan nog reakties van 7 jaar geleden. inmiddels is de toon een stuk harder geworden op het internet

95 % is niet serieus te nemen.

H.P.Pas
16-03-14, 19:16
95 % is niet serieus te nemen.

Waarschijnlijk niet.
Maar zoveel gelul in de ruimte stemt mij ook zorgelijk.

super ick
16-03-14, 20:09
Waarschijnlijk niet.
Maar zoveel gelul in de ruimte stemt mij ook zorgelijk.

Waarom?

H.P.Pas
16-03-14, 21:24
Waarom?

Mensen gaan het gewoon vinden.
Dan zien ze er ook geen been meer in PVV te stemmen.

Eke
16-03-14, 21:58
Over Fouad Sidali's uitspraak . De weg die Hitler heeft afgelegd naar uiteindelijk de entlosung begon ook met het tot tweederangsburger maken van de joodse inwoners van Duitsland.
Dan mag er best een lampje gaan branden. Wat zeg ik ? Er moet zelfs aandacht voor zijn.



Laat GW als politicus nou eens met goede voorstellen komen om de crisis en de werkeloosheid aan te pakken. Heeft iemand die al gehoord ???

Sowieso : wat heeft iemand uit de tweede kamer met de gemeentepolitiek te maken !

Karin.N
16-03-14, 23:18
Over Fouad Sidali's uitspraak . De weg die Hitler heeft afgelegd naar uiteindelijk de entlosung begon ook met het tot tweederangsburger maken van de joodse inwoners van Duitsland.
Dan mag er best een lampje gaan branden. Wat zeg ik ? Er moet zelfs aandacht voor zijn.



Laat GW als politicus nou eens met goede voorstellen komen om de crisis en de werkeloosheid aan te pakken. Heeft iemand die al gehoord ???

Sowieso : wat heeft iemand uit de tweede kamer met de gemeentepolitiek te maken !

Geert en met serieuze voorstellen komen? Ben bang dat je dan heel lang kan wachten....

Heb de man 1 keer in de ogen gekeken en de blik erin, verschrikkelijk. Ik weet ook niet wat nu wijsheid is. Hem negeren of hem juist aanpakken. Hij speelt zijn spelletjes in ieder geval wel heel geraffineerd.

super ick
17-03-14, 07:12
Mensen gaan het gewoon vinden.
Dan zien ze er ook geen been meer in PVV te stemmen.

Welnee, kijk hier eens rond. Hier zijn vrijwel geen PVV-ers. Behalve Knuppel dan........

knuppeltje
17-03-14, 08:14
Welnee, kijk hier eens rond. Hier zijn vrijwel geen PVV-ers. Behalve Knuppel dan........

Gossie, dat had ik eigenlijk nooit van mezelf verwacht. Daar wist ik echt niets van. :maf3:

Eke
17-03-14, 09:14
Geert en met serieuze voorstellen komen? Ben bang dat je dan heel lang kan wachten....

Heb de man 1 keer in de ogen gekeken en de blik erin, verschrikkelijk. Ik weet ook niet wat nu wijsheid is. Hem negeren of hem juist aanpakken. Hij speelt zijn spelletjes in ieder geval wel heel geraffineerd.


We praten hier over hem. Het moet duidelijk worden voor heel Nederland wat ie wel en wat ie niet doet...en dat laatste is hard werken aan het oplossen van de crisis. Dat mis ik. Die voorstellen van de herinvoering van de gulden en het uit de EU gaan zijn afgeserveerd dus hij moet echt dieper gaan nadenken.

Een volksvertegenwoordiger is alleen wat waard als hij positief meehelpt aan het besturen. Wat merk jij daarvan ????
Houdt hij van Nederland of houdt hij van macht ? Wordt ie gedreven door haat naar de Islam en is juist haat de weg naar vrede ? Heeft ie alleen maar slechte ideeen ?
In ieder geval spreekt hij hele groepen medelanders aan...

Als je alleen maar scheldt op die man dan horen anderen/potentieele kiezers niet wat je boodschap is. Maar goed, GW zelf kan dat goed...mensen bespelen. Totdat de mensen inzicht krijgen.

Negeren als het kan en aanpakken als het moet (grenzen overschrijden)

Soms vind ik mezelf zo verschrikkelijk serieus, Karin. Maar one-liners roepen schiet ook niet op, hoewel het wel lollig is :hihi:

super ick
17-03-14, 14:45
Gossie, dat had ik eigenlijk nooit van mezelf verwacht. Daar wist ik echt niets van. :maf3:


Aha, hier is het bewijs. Niet alle Tokkies stemmen dus op de PVV.

super ick
17-03-14, 14:51
We praten hier over hem. Het moet duidelijk worden voor heel Nederland wat ie wel en wat ie niet doet...en dat laatste is hard werken aan het oplossen van de crisis. Dat mis ik. Die voorstellen van de herinvoering van de gulden en het uit de EU gaan zijn afgeserveerd dus hij moet echt dieper gaan nadenken.

Een volksvertegenwoordiger is alleen wat waard als hij positief meehelpt aan het besturen. Wat merk jij daarvan ????
Houdt hij van Nederland of houdt hij van macht ? Wordt ie gedreven door haat naar de Islam en is juist haat de weg naar vrede ? Heeft ie alleen maar slechte ideeen ?
In ieder geval spreekt hij hele groepen medelanders aan...

Als je alleen maar scheldt op die man dan horen anderen/potentieele kiezers niet wat je boodschap is. Maar goed, GW zelf kan dat goed...mensen bespelen. Totdat de mensen inzicht krijgen.

Negeren als het kan en aanpakken als het moet (grenzen overschrijden)

Soms vind ik mezelf zo verschrikkelijk serieus, Karin. Maar one-liners roepen schiet ook niet op, hoewel het wel lollig is :hihi:

Politici kunnen extreme dingen roepen maar in de praktijk maken zij niet echt een verschil. Om te regeren of te gedogen worden in de achterkamertjes compromissen gesmeed en gaan alle scherpe randjes eraf. Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit wat je stemt. Ja, een paar ministers meer of minder. Sinds Brussel hebben die ook vaak nog een baas boven zich die aangeeft wat er moet gebeuren. Die bazen worden helemaal niet democratisch gekozen. Alleen is het niet bonton om daar kritiek op te hebben want dan ben je al snel dom rechts.

Umarvlie
17-03-14, 14:52
Aha, hier is het bewijs. Niet alle Tokkies stemmen dus op de PVV.

Nee, niet alle PVV stemmers zijn tokkies.

mark61
17-03-14, 14:58
Welnee, kijk hier eens rond. Hier zijn vrijwel geen PVV-ers. Behalve Knuppel dan........

In Nederland at large ziet het er wat anders uit. Het wordt onderhand griezelig. Jij ziet geen probleem?

CONTRA
17-03-14, 18:27
Welnee, kijk hier eens rond. Hier zijn vrijwel geen PVV-ers. Behalve Knuppel dan........

het gaat er op dit forum netjes aan toe. het is hier een vast groepje mensen die elkaar goed kennen en elkaar op milde toon afkatten maar kyk anders eens op een mainstream site als at5 by onderwerpen waar het bv over vluchtelingen gaat. dan staan er reakties dat vluchtelingen op straat met de wapenstok gemept moeten worden en dat dit tuig moet oprotten uit nederland. wat tot voor kort nog werd beschouwd als radikaal extreem-rechts is nu mainstream geworden op internet. het wordt ook doodnormaal gevonden dat wilders samenwerkt met homofoben neonazis en antisemieten. wilders blyft razend populair. dat was tot voor kort ondenkbaar geweest.

Tomas
17-03-14, 18:45
In Nederland at large ziet het er wat anders uit. Het wordt onderhand griezelig. Jij ziet geen probleem?

Persoonlijk zie ik geen enkele toename. Eerder een afname van interesse. Maar als het wel zo zou zijn, zou ik vooral de grenzen opengooien voor arme geluk zoekende Oostblokkers. What's the worst that can happen?

mark61
17-03-14, 18:48
Persoonlijk zie ik geen enkele toename. Eerder een afname van interesse. Maar als het wel zo zou zijn, zou ik vooral de grenzen opengooien voor arme geluk zoekende Oostblokkers. What's the worst that can happen?

Ik begrijp dat de PVV in Den Haag de grootste kan worden. Ik moet idd. even wachten tot de volgende TK-verkiezingen.

Die grenzen zijn al open, fyi. Misschien komen er nog wat Oekraïners bij.

Tomas
17-03-14, 19:39
Ik begrijp dat de PVV in Den Haag de grootste kan worden. Ik moet idd. even wachten tot de volgende TK-verkiezingen.

Die grenzen zijn al open, fyi. Misschien komen er nog wat Oekraïners bij.

Ik snap die schizofrenie niet. Oh, oh wat wordt het erg met het racisme en nationalisme. En laten we het vooral brandstof geven. Of je het nu racist bent of niet, jet weet dat die nieuwe oostblokkers boven gemiddeld gaan stelen, roven en onderbetaald werken. Zo werkt het nu eenmaal. Nieuw voer voor de onvrede. Oh, oh wat zijn die Hollanders toch erg.

knots71karel
17-03-14, 20:04
Zozo Joesoef. Ik zie dat je tegenwoordig groen bent. Ook 14 % bijtelling?

:hihi:

H.P.Pas
17-03-14, 20:09
Of je het nu racist bent of niet, jet weet dat die nieuwe oostblokkers boven gemiddeld gaan stelen, roven en onderbetaald werken.

Dat klopt waarschijnlijk (*) niet eens: (http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Personenfreizuegigkeit-mit-Kollateralschaden/story/17834956)


Im reichen Nordeuropa fürchtet man die Armutsmigranten. Doch es kommen vor allem Fachkräfte. Die Verlierer sind deren Herkunftsländer.
()
Die Zuwanderer, die etwa in Deutschland selbst aus den ärmsten EU-Staaten Rumänien und Bulgarien ankommen, sind im Mittel besser qualifiziert als die einheimische Bevölkerung. 29 Prozent haben einen Hochschulabschluss im Vergleich zu 19 Prozent im Gastland.


Niet dat dat verder iets terzake doet natuurlijk; 'je' weet het toch wel.

(*) In Zwitserland met zekerheid niet.

knots71karel
17-03-14, 20:12
Dat mag alleen hijzelf. De ongehoorde schijnheil.

Wilders wil verbod op 'islamitische Mein Kampf'

Elsevier.nl - Wilders wil verbod op 'islamitische Mein Kampf' (http://www.elsevier.nl/Politiek/nieuws/2007/8/Wilders-wil-verbod-op-islamitische-Mein-Kampf-ELSEVIER132670W/)

Wat een varken.

vind ik ook ,maar heb je nog verder gelzen ?
In jou link stond ook het volgende ruim 7jaar gelden maar toch :
Koran is inderdaad een verontrustend boek door Administrator 6 apr 2007


0 (http://www.maroc.nl/forums/#)
0 (http://www.maroc.nl/forums/#)
166
60 (http://www.maroc.nl/forums/#comments)
Share on facebook (http://www.maroc.nl/forums/#)Share on twitter (http://www.maroc.nl/forums/#)Share on email (http://www.maroc.nl/forums/#)More Sharing Services (http://www.maroc.nl/forums/#)




Verspreiding van de koran verbieden, zoals een onbekende VVD'er wil, is geen goed idee. Maar hij/zij heeft helemaal gelijk met de stelling dat de boodschap van de heilige schrift van de moslims onbeschaafd is
Gerry van der List (http://www.elsevier.nl/web/1062624/Artikel/Gerry-van-der-List.htm)
Door middel van de strafwet optreden tegen een religieus boek, dat klinkt niet erg liberaal. Toch verscheen gisteren juist in Liberaal Reveil (http://www.vvd.nl/index.aspx?ChapterID=1561&ContentID=544), het tijdschrift van het wetenschappelijk bureau van de VVD, een oproep (http://www.elsevier.nl/web/10118630/Nieuws/Nederland/VVD-blad-Verspreiden-koran-is-ernstig-misdrijf.htm) de verspreiding van de koran met juridische maatregelen tegen te gaan.
Dat is niet zo'n goed idee. De vrijheid van meningsuiting garandeert ook de mogelijkheid onbeschaafde denkbeelden te ventileren.
Dat de boodschap van de heilige schrift van de moslims onbeschaafd genoemd mag worden, weet de onbekende VVD'er, die het pseudoniem M.S.H. Frankenvrij hanteert, overigens goed aannemelijk te maken.
Dat is ook niet zo heel moeilijk. Je hoeft alleen uitgebreid te citeren. Bijvoorbeeld al die passages waarin gelovigen worden opgeroepen ongelovigen op gruwelijke wijze om te brengen. De koran is een verontrustend boek (http://www.elsevier.nl/web/magazine/artikel.asp?artnr=49797&zoeken=ja): gewelddadig, onverdraagzaam, seksistisch, anti-semitisch.
Krijgslustig
De moraal is de moraal van het slagveld, van een groep krijgers die zich gesteld ziet tegenover een vijandige wereld. De taal is dan ook krijgslustig. De toon verschilt enorm van die van het Nieuwe Testament, waarin Jezus een boodschap van naastenliefde en nederigheid verkondigt.
Een multicultureel probleem is ook dat de meeste moslims geen geestelijke distantie tot de Koran kunnen opbrengen. Veel christenen zien de bijbel als een waardevolle inspiratiebron, zonder alles letterlijk te nemen.
Maar moslims hebben de neiging het papier geworden woord van Allah te verabsoluteren en hardhandig op te treden tegen heiligschenners. Daarom ziet een intelligente criticus van de Koran zich nu gedwongen onder een schuilnaam te publiceren. Dat is triest.
:verrassin

knots71karel
17-03-14, 20:19
het gaat er op dit forum netjes aan toe. het is hier een vast groepje mensen die elkaar goed kennen en elkaar op milde toon afkatten maar kyk anders eens op een mainstream site als at5 by onderwerpen waar het bv over vluchtelingen gaat. dan staan er reakties dat vluchtelingen op straat met de wapenstok gemept moeten worden en dat dit tuig moet oprotten uit nederland. wat tot voor kort nog werd beschouwd als radikaal extreem-rechts is nu mainstream geworden op internet. het wordt ook doodnormaal gevonden dat wilders samenwerkt met homofoben neonazis en antisemieten. wilders blyft razend populair. dat was tot voor kort ondenkbaar geweest.

HET IS NIET TOEGENOMEN , maar door de onvrede over Brussel lijkt dat wel zo .

mark61
17-03-14, 22:35
Ik snap die schizofrenie niet. Oh, oh wat wordt het erg met het racisme en nationalisme. En laten we het vooral brandstof geven. Of je het nu racist bent of niet, jet weet dat die nieuwe oostblokkers boven gemiddeld gaan stelen, roven en onderbetaald werken. Zo werkt het nu eenmaal. Nieuw voer voor de onvrede. Oh, oh wat zijn die Hollanders toch erg.

Ten eerste weet je dat niet. Ik weet niks van stelende Polen. Als ze onderbetaald worden is dat de fout van Nederlandse werkgevers. Je dacht dat Polen graag minder verdienen?

Ten tweede, of die grenzen nou open zijn of niet, er loopt er iemand rond die nu roept dat eigenlijk alle Marokkanen wegmoeten. Het gaat niet meer om islam, het gaat niet meer om misdadige jongens, gewoon, iedereen.

De grenzen van het betamelijke worden steeds verder opgerekt. Wanneer, op welk punt, zie jij dan een parallel met 1930 Duitsland? Weten we dat eigenlijk? In die tijd voorzag namelijk ook niemand waar dat op zou uitlopen.

Is er een grens voor jou aan wat iemand mag roepen? Kunnen we het allemaal bagatelliseren?

Die onvrede is er toch wel. En zoekt een slachtoffer.

mark61
17-03-14, 22:36
vind ik ook ,maar heb je nog verder gelzen ?

Ik zou nooit beweren dat varkens alleen maar bij de PVV zitten.

Nederlandertje
18-03-14, 01:55
VOnd deze wel leuk.


https://www.youtube.com/watch?v=Eh5akEyOuvY

Tomas
18-03-14, 07:50
Ten eerste weet je dat niet. Ik weet niks van stelende Polen. Als ze onderbetaald worden is dat de fout van Nederlandse werkgevers. Je dacht dat Polen graag minder verdienen?

Ik dacht dat je het stropop principe kenden. Het zal wel iets te maken hebben met hoe het uitkomt.

knuppeltje
18-03-14, 08:46
Aha, hier is het bewijs. Niet alle Tokkies stemmen dus op de PVV.

:maf2:

mark61
18-03-14, 23:46
Ik dacht dat je het stropop principe kenden. Het zal wel iets te maken hebben met hoe het uitkomt.

Ik reageerde niet op jou, maar op de ideeën die je beschreef. Ik zie niet in hoe ik daar iets aan veranderd heb.