PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Marokkanen in Nederland: Doe aangifte tegen Wilders!



MoStar
20-03-14, 19:54
18737


Alle Nederlandse Marokkanen moeten van zich laten horen en een officiële klacht tegen Wilders indienen bij het politiebureau. Dat is het advies wat het SMN, het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders, heeft meegegeven aan alle Marokkanendie zich beledigd voelen na de meest recente aanval op Marokkanen door PVV leider Geert Wilders.


De man achter de PVV heeft zich deze week opnieuw in de schijnwerpers weten te plaatsen na een opmerkelijke actie tijdens een bijeenkomst in Den Haag ten behoeve van gemeenteraadsverkiezingen. Wilders stelde aan zijn partijleden de vraag of men liever meer of minder Marokkanen in Nederland zouden willen. Gezien het verleden van de partij was het geen verrassing dat de zaal overtuigend "nee" begon te roepen.


Wilders heeft de afgelopen dagen veel hoon over zich heen gekregen. Verschillende politici zijn van mening dat de actie zelfs voor Wilders een streep te ver is gegaan. De secretaris van het SMN, Aissa Zazen, gaf in een interview met Radio 1 Journaal aan dat Marokkanen steeds meer van Wilders te vrezen hebben. Zazen doelde hiermee op het feit dat Wilders niet langer meer onderscheid maakt tussen criminele Marokkanen en goed geïntegreerde Marokkanen en dus openlijk racisme aanwakkert.

Hulp nodig of meer weten over het indienen van een aangifte tegen Wilders? De Facebook pagina "Ik doe aangifte tegen Geert Wilders" (https://www.facebook.com/pages/Ik-doe-aangifte-tegen-Wilders/1414944152097698) helpt je een handje op weg.

Foto: Facebook

sandraaaa
20-03-14, 20:20
helemaal mee eens

Muwahhidah
21-03-14, 08:42
ik doe geen aangifte tegen wilders, hij heeft mij niet beledigt zolang hij het niet over de islaam heeft zoals hij een tijd lang heeft gedaan door leugens te verkondigen, heb ik totaal geen moeite met hem.

trouwens veel Marokkanen zijn zelf heel racistisch tegen andere bevolkingsgroepen, die moeten nou ook niet gaan janken. vele voelen zich heel superieur tegenover andere bevolkingsgroepen, zichzelf aan het ophemelen enkel en alleen omdat ze je3ni Marokkanen zijn.

ik ben een Muslima dat is mijn nationaliteit, dat ik toevallig in Marokko geboren ben, heeft voor mij totaal geen waarden

mark61
21-03-14, 09:45
Alle Nederlandse Marokkanen moeten van zich laten horen

Alle Nederlanders moeten van zich laten horen. Dat NM niet geamuseerd zijn spreekt vanzelf.

Ibrah1234
21-03-14, 10:22
Alle Nederlanders moeten van zich laten horen. Dat NM niet geamuseerd zijn spreekt vanzelf.

Ik heb werkelijk geen idee of vervolging kans van slagen heeft. Gisteren hoorde ik Wilders zelf zeggen dat hij slechts aan de aanwezigen heeft gevraagd of er meer of minder NM aanwezig zouden moeten zijn in Nederland.

Het scanderen was dan slechts een antwoord op de vraag welke hij zou hebben gesteld.

Geen idee of dat een steekhoudend juridisch argument is.

super ick
21-03-14, 10:23
trouwens veel Marokkanen zijn zelf heel racistisch tegen andere bevolkingsgroepen, die moeten nou ook niet gaan janken. vele voelen zich heel superieur tegenover andere bevolkingsgroepen, zichzelf aan het ophemelen enkel en alleen omdat ze je3ni Marokkanen zijn.



daar heb je zeker een punt maar het verschil in deze is dat het niet een straatschoffie of de buurman is die dergelijke uitlatingen doet maar een politicus, een kamerlid/lijsttrekker.

mark61
21-03-14, 10:26
Ik heb werkelijk geen idee of vervolging kans van slagen heeft. Gisteren hoorde ik Wilders zelf zeggen dat hij slechts aan de aanwezigen heeft gevraagd of er meer of minder NM aanwezig zouden moeten zijn in Nederland.

Het scanderen was dan slechts een antwoord op de vraag welke hij zou hebben gesteld.

Geen idee of dat een steekhoudend juridisch argument is.

Hij had het alleen maar gevraagd :haha: Wat een loser. Zijn eigen aanhang de schuld geven. 'Ja sorry, ik ben geen nazi, maar mijn achterban. I'm shocked I tell you, shocked. Ik stelde alleen maar een onschuldige vraag.'

Echt niks is die man te laag. Zijn aanhang heeft niet eens door hoe hij ze naait.

Doet er niet zo toe. Toch maar vervolgen denk ik.

knots71karel
21-03-14, 11:27
Waarom kunnen wij hier ALLEMAAL gezamelijk namens MAROC.NL niet een aangifte doen !
Tegen Wilders zijn uitlatingen ?
Ik ben er voor .

super ick
21-03-14, 13:50
Waarom kunnen wij hier ALLEMAAL gezamelijk namens MAROC.NL niet een aangifte doen !
Tegen Wilders zijn uitlatingen ?
Ik ben er voor .

Ik niet. Ik vind dat hij het wel moet kunnen zeggen. Persoonlijk vind ik het wel onsmakelijk maar heeft het voor nut om iemand te verbieden dingen te zeggen. Straks gaan we ook nog boeken verbieden.

cummonisto
21-03-14, 14:22
Ik ga eerst poepen voordat ik aangifte doe.

het helpt geen ene kut die aangifte de Nederlanders hebben de apartheid en slavernij zelf uitgevonden dus bespaar je de moeite en ga lekker slapen en niet meedoen aan die fucking integratie en al die fucking onzin waar ze elke keer meekomen

super ick
21-03-14, 14:27
Ik ga eerst poepen voordat ik aangifte doe.

het helpt geen ene kut die aangifte de Nederlanders hebben de apartheid en slavernij zelf uitgevonden

Wordt je hier gegijzeld? Als alle Marokkanen deze mening erop nahouden dan komt Wilders nog wel aan meer zetels.

cummonisto
21-03-14, 14:40
Wordt je hier gegijzeld? Als alle Marokkanen deze mening erop nahouden dan komt Wilders nog wel aan meer zetels.

Nee ik word hier niet gegijzeld ik moet nog alles terug stelen wat de Hollanders van mijn vader hebben gestolen en dan donder ik op :zwaai:

Oiseau
21-03-14, 14:51
Ik niet. Ik vind dat hij het wel moet kunnen zeggen. Persoonlijk vind ik het wel onsmakelijk maar heeft het voor nut om iemand te verbieden dingen te zeggen. Straks gaan we ook nog boeken verbieden.
Je weet nu ook dat jij hem niet gaat verhinderen mocht hij werkelijk met deporteren van Marokkanen beginnen wanneer hij daarvoor genoeg macht zou vergaren.?!
Je bent echt een trieste figuur hier, zeg niet dat je niet opgewonden bent bij dat scanderen van minder minder, en dat je blijkbaar een erectie had bij "gaan we regelen".. Je bent erger naar mijn mening dat de pvv'ers die hebben mee gescandeerd. Je mag weten dat je hier niet anders deed en doet dan subtiel scanderen van "minder minder" als gedogen gif hier.
Wanneer ga je hier weg? of moeten we maroc.nl boycotten als jij hier blijft scanderen?

Sinds 2 dagen zijn de tijden veranderd als je dat nog doorhebt .. doe iets aan je mentaliteit en wat je hier propagandeert.

super ick
21-03-14, 15:31
Je weet nu ook dat jij hem niet gaat verhinderen mocht hij werkelijk met deporteren van Marokkanen beginnen wanneer hij daarvoor genoeg macht zou vergaren.?!
Je bent echt een trieste figuur hier, zeg niet dat je niet opgewonden bent bij dat scanderen van minder minder, en dat je blijkbaar een erectie had bij "gaan we regelen".. Je bent erger naar mijn mening dat de pvv'ers die hebben mee gescandeerd. Je mag weten dat je hier niet anders deed en doet dan subtiel scanderen van "minder minder" als gedogen gif hier.
Wanneer ga je hier weg? of moeten we maroc.nl boycotten als jij hier blijft scanderen?

Sinds 2 dagen zijn de tijden veranderd als je dat nog doorhebt .. doe iets aan je mentaliteit en wat je hier propagandeert.

Dom lullen, dat is het enige wat jij kunt...

Racist.

super ick
21-03-14, 15:33
Nee ik word hier niet gegijzeld ik moet nog alles terug stelen wat de Hollanders van mijn vader hebben gestolen en dan donder ik op :zwaai:

Ik kan niet wachten. Zeg me hoeveel je nog krijgt.....

Racist.

Oiseau
21-03-14, 15:35
Dom lullen, dat is het enige wat jij kunt.

Ga je nu voor je eigen spiegel scanderen!
Wat jij hier kunt wil ik voor geen micrometer willen.
Wees blij dat ik je aangeef dat je grenzen moet leren kennen.

cummonisto
21-03-14, 17:57
Ik kan niet wachten. Zeg me hoeveel je nog krijgt.....

Racist.
Je mag me alles noemen maar nooit racist
je bent gewoon een fucking hond... zoek leven

super ick
22-03-14, 07:27
Je mag me alles noemen maar nooit racist
je bent gewoon een fucking hond... zoek leven

Je herkent je eigen gedrag niet.

Als jij begint over 'de Nederlanders' als uitvinders van slavernij en de Nederlanders die van jou vader hebben gestolen.
Verander 'de Nederlanders' eens in 'de moslims' of 'de Marokkanen'. Conclusie is dat je een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheert op een zeer negatieve manier. Je hanteert de Taktiek van Wilders. Jullie kunnen beste vrienden zijn. Jou onderbuik is net zo groot als die van Wilders. Dat het met een vanzelfsprekendheid gaat waarvan de honden geen brood lusten is best verontrustend. Als iemand er wat van zegt ga je schelden. Racisten zijn altijd intolerant.

Er zijn diverse topics geweest van slavernij en wie daarin de grootste rol speelden. De uitvinders zul je echt ergens anders moeten zoeken. Kom anders eens met een bron voor je uitlatingen. Of wacht......je hanteert de Wilderstactiek. Roepen en rennen.

super ick
22-03-14, 07:31
Ga je nu voor je eigen spiegel scanderen!
Wat jij hier kunt wil ik voor geen micrometer willen.
Wees blij dat ik je aangeef dat je grenzen moet leren kennen.

Ik ga me tegenover jou niet verdedigen. Als je begrijpt wat ik post dan had je deze opmerkingen nooit gemaakt. Mag een goede moslim wel lasteren?

Jij bent voor mij in diverse andere discussies al zwaar door de mand gevallen. Jij discrimineert anderen vanuit je manier van geloven. Dat is pas gevaarlijk. Anderen zijn minder omdat ze geen moslim zijn.

knuppeltje
22-03-14, 08:19
Je mag me alles noemen maar nooit racist
je bent gewoon een fucking hond... zoek leven

Ik vind dat hij dat wel moet kunnen zeggen. Persoonlijk vind ik het wel onsmakelijk maar heeft het nut iemand te verbieden dingen te zeggen?

Wiens woorden waren dat ook weer?

H.P.Pas
22-03-14, 10:26
Ik vind dat hij dat wel moet kunnen zeggen.

Al was het maar omdat hij gelijk heeft.

knuppeltje
22-03-14, 10:30
Al was het maar omdat hij gelijk heeft.

Dat even daargelaten, vind ik niet dat vrijheid van meningsuiting iemands exclusief recht is.

cummonisto
22-03-14, 12:05
Je herkent je eigen gedrag niet.

Als jij begint over 'de Nederlanders' als uitvinders van slavernij en de Nederlanders die van jou vader hebben gestolen.
Verander 'de Nederlanders' eens in 'de moslims' of 'de Marokkanen'. Conclusie is dat je een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheert op een zeer negatieve manier. Je hanteert de Taktiek van Wilders. Jullie kunnen beste vrienden zijn. Jou onderbuik is net zo groot als die van Wilders. Dat het met een vanzelfsprekendheid gaat waarvan de honden geen brood lusten is best verontrustend. Als iemand er wat van zegt ga je schelden. Racisten zijn altijd intolerant.

Er zijn diverse topics geweest van slavernij en wie daarin de grootste rol speelden. De uitvinders zul je echt ergens anders moeten zoeken. Kom anders eens met een bron voor je uitlatingen. Of wacht......je hanteert de Wilderstactiek. Roepen en rennen.
Het waren geen belgen waar mijn vader voor gewerkt heeft het waren Hollanders.Geen vakantie en geen snipperdagen gehad en hij kreeg twee gulden vijftig per uur en zijn Nederlandse collega's vijf gulden per uur.

En ik zeg ook niet dat alle Hollanders schuldig zijn aan het uitvinden van apartheid en slavernij

cu..kent maar een bron op Utrechtse heuvels bar le duc

H.P.Pas
22-03-14, 12:34
En ik zeg ook niet dat alle Hollanders schuldig zijn aan het uitvinden van apartheid en slavernij


:zozo: I see. Je bedoelde eigenlijk de criminele Hollanders..

super ick
22-03-14, 14:31
En ik zeg ook niet dat alle Hollanders schuldig zijn aan het uitvinden van apartheid en slavernij

cu..kent maar een bron op Utrechtse heuvels bar le duc

Jou vader is vrijwillig gekomen en vrijwillig gebleven.

Aha, niet alle Marokkanen maar criminele Marokkanen, zie je nu dan wel dat je exact hetzelfde doet als Wilders. Je bent geen haar beter. Je had het gewoon over 'de Nederlanders'. Terugkrabbelen als je merkt dat je te ver gegaan bent. Je discrimineert net ze erg als Geert.

Oneliners roepen en wegwezen. Wederom gebruik je de Geertmethode.

cummonisto
22-03-14, 16:16
Jou vader is vrijwillig gekomen en vrijwillig gebleven.

Aha, niet alle Marokkanen maar criminele Marokkanen, zie je nu dan wel dat je exact hetzelfde doet als Wilders. Je bent geen haar beter. Je had het gewoon over 'de Nederlanders'. Terugkrabbelen als je merkt dat je te ver gegaan bent. Je discrimineert net ze erg als Geert.

Oneliners roepen en wegwezen. Wederom gebruik je de Geertmethode.

Dus jij bent nu erachter gekomen dat Geertje discrimineert

beter laat dan nooit

cummonisto
22-03-14, 16:17
:zozo: I see. Je bedoelde eigenlijk de criminele Hollanders..

Alle Hollanders zijn crimineel

super ick
22-03-14, 18:08
Dus jij bent nu erachter gekomen dat Geertje discrimineert

beter laat dan nooit

Ik was het al nooit eens met Geert en als je normaal meegelezen had dan had je dat al lang kunnen weten. Aan je antwoord kan ik dus afleiden dat jij er nu achter bent gekomen dat je discrimineert en praten over die Nederlanders net zo racistisch is als over die Marokkanen.

Alleen het is zoals Knuppel zegt. Iedereen heeft het recht zijn mening te uiten. Al ben ik het niet eens met Wilders, ik vind wel dat hij alles mag zeggen net als de imam met zijn anti homopraat. Ik maak mij er ook niet druk over. Ik heb er een mening over maar daar blijft het bij.

Ik zie de drukte rondom Geert Wilders nu een aantal dagen aan en krijg langzaam maar zeker de indruk dat iedereen zich nu even lekker kan profileren. Even hard roepen hoe errug je Geert wel niet vind. Het lucht op.

Nogmaals, ik stem niet op hem, heb nooit op hem gestemd en ga ook niet op hem stemmen. Ik heb gestemd op de grote winnaar van de afgelopen verkiezingen.

super ick
22-03-14, 18:09
Alle Hollanders zijn crimineel

Nu een domme grap maken op een vlak waar je net ontzettend op je bek bent gegaan is niet slim.

cummonisto
22-03-14, 18:56
Nu een domme grap maken op een vlak waar je net ontzettend op je bek bent gegaan is niet slim.
Dat is wat die eikel wil horen.

knots71karel
22-03-14, 19:38
Je herkent je eigen gedrag niet.

Als jij begint over 'de Nederlanders' als uitvinders van slavernij en de Nederlanders die van jou vader hebben gestolen.
Verander 'de Nederlanders' eens in 'de moslims' of 'de Marokkanen'. Conclusie is dat je een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheert op een zeer negatieve manier. Je hanteert de Taktiek van Wilders. Jullie kunnen beste vrienden zijn. Jou onderbuik is net zo groot als die van Wilders. Dat het met een vanzelfsprekendheid gaat waarvan de honden geen brood lusten is best verontrustend. Als iemand er wat van zegt ga je schelden. Racisten zijn altijd intolerant.

Er zijn diverse topics geweest van slavernij en wie daarin de grootste rol speelden. De uitvinders zul je echt ergens anders moeten zoeken. Kom anders eens met een bron voor je uitlatingen. Of wacht......je hanteert de Wilderstactiek. Roepen en rennen.

Je hebt gelijk, de NEDERLANDERS zijn zelf vaak al onderdrukt geweest ( zie geschieddenis) en de slaven ??ja die kochten ze van ...... jawel de ARABISCHE SLAVEN DRIJVERS , en de MOSLIMS kijk ff naar de TURKSE SULTHANS hoe die hun grenzen verlegden ten kosste van miljoenen doden !
En jaloers keken hoe dat kleine kut landje ( HOLLAND ) met hun scheepjes van de Noord pool tot de Zuid pool tot in China en JAPAN hun handels posten vestigden en INDIE met zijn miljoenen inwoners ,en tientallen eilanden wistenannexxerrden door een handje vol Hollanders !
ANDERE TIJDEN ,maar dat vergeet COMMUNISTO gemaks halve !

cummonisto
22-03-14, 20:32
Je hebt gelijk, de NEDERLANDERS zijn zelf vaak al onderdrukt geweest ( zie geschieddenis) en de slaven ??ja die kochten ze van ...... jawel de ARABISCHE SLAVEN DRIJVERS , en de MOSLIMS kijk ff naar de TURKSE SULTHANS hoe die hun grenzen verlegden ten kosste van miljoenen doden !
En jaloers keken hoe dat kleine kut landje ( HOLLAND ) met hun scheepjes van de Noord pool tot de Zuid pool tot in China en JAPAN hun handels posten vestigden en INDIE met zijn miljoenen inwoners ,en tientallen eilanden wistenannexxerrden door een handje vol Hollanders !
ANDERE TIJDEN ,maar dat vergeet COMMUNISTO gemaks halve !
Geschiedenis vervalsen moeten ze strafbaar stellen.

knots71karel
22-03-14, 20:52
Geschiedenis vervalsen moeten ze strafbaar stellen.

reserveer vast maar een plaatsje in de LIK , voor je zelf !
:tik:

knots71karel
22-03-14, 21:02
Hans Jansen - Slavernij en rassismehttp://www.geenstijl.nl/archives/images/hj.jpgHet is nu officieel vastgesteld door een juffrouw van de Volkenbond: Nederland is rassistisch. Ach. En, is Nederland meer of minder rassistisch dan de andere leden van de Volkenbond? Laten we eens kijken naar het Midden-Oosten, waar de godsdienst van de vrede het op straat voor het zeggen heeft. Begin met under cover in een universiteitskantine de gesprekken van de vrome jonkvrouwen daar af te luisteren. ‘Omhoog trouwen’. ‘Omlaag trouwen’. ‘Omhoog trouwen’ is code voor het sluiten van een huwelijk met een jongeheer die lichter van kleur is dan zijn bruid. ‘Omlaag trouwen’ is de code voor het sluiten van een huwelijk met jongeheer die donkerder is dan zijn bruid. Hoe komen die giechelende jonkvrouwen aan dit idee? Wel, er is een aantal gezaghebbende beroepsmoslims dat van oordeel (http://www.amazon.com/Race-Slavery-Middle-East-Historical/dp/0195053265/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1382690294&sr=1-1&keywords=lewis+race+and+slavery) is dat partijen in een huwelijk elkaars gelijken moeten zijn, behalve dan dat de bruid per definitie altijd de mindere is van de bruidegom want bruidegommen zijn mannen en een bruid is een vrouw. Je mag als vader je dochter dus niet uithuwelijken aan een man die donkerder is, want dat verstoort de natuurlijke orde: de ondergeschikte partij, de vrouw, is dan, qua blanker, superieur aan haar man.
Ook in het Midden-Oosten bestaat er een verband tussen huidskleur en slavernij. Hoe donkerder iemand is, hoe groter de kans wordt ingeschat dat er slavenbloed door zijn aderen vloeit. Slavenbloed maakt zijn status laag. De Egyptische president Sadat (vermoord in 1981) was nogal donker van huid, en werd door zijn heel-niet-rassistische bevolking aangeduid als ‘de [zwarte] poedel’ van zijn voorganger en vroegere baas Nasser. Maar helaas. Het is een misverstand dat in het Midden-Oosten een blanke huid er op wijst dat er geen slaven-DNA in de stamboom van de gelukkige zit.
Arabieren en Turken hebben langs de kusten van Europa, tot aan IJsland toe, raids gehouden om slaven te vangen. Het is vernederend om tot slaaf gemaakt te worden, het collectieve Europese geheugen wil het liever vergeten. Dat mag, maar er zijn boeken (http://www.amazon.com/Christian-Slaves-Muslim-Masters-Mediterranean/dp/1403945519/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1382690433&sr=1-1&keywords=muslim+masters+christian+slaves) over geschreven – wat het vergeten bemoeilijkt. Vermoedelijk is de angst voor de Moor die kindertjes in de zak ‘naar Spanje’ zal meevoeren een vage herinnering aan de angst dat kinderen ontvoerd zouden kunnen worden ten behoeve van de slavenhandel. Kinderen zijn kneedbaar en kunnen uitgroeien tot prima slaven, terwijl volwassenen die al een half leven lang vrij zijn geweest, en thuis kinderen hebben achtergelaten, soms iets knorrigs houden als je ze tot slaaf maakt.
De Turken wisten lang geleden hoe je die knorrigheid het beste kon bestrijden. Je veroverde een afgelegen eiland, bijvoorbeeld Gozo bij Malta, maakte daar iedereen tot slaaf die daarvoor geschikt was, en doodde de rest. Niet omdat je iets tegen die rest had, maar om de verse slaven het gevoel te geven dat het niet loonde te proberen terug te keren naar het vader- en moederland. Dat maakte de nieuwe slaven inschikkelijker, en voorkwam knorrig gedrag.
Moslimse slavenhalers noemden hun werk ‘Jihad’. Een slaaf kreeg immers de kans om met de islam in contact te komen en eventueel zich te bekeren? De Arabische slavenhalers die in Afrika actief geweest zijn, hebben ongeveer even veel slaven verkocht aan het Westen, via Ghana, als aan de islamitische wereld, via Zanzibar. Die handel via Ghana, dat is de slavenhandel waaraan Europeanen enige tijd hebben deelgenomen. Maar nu een raadsel. Waarom zijn er wel Afro-Amerikanen, en geen Afro-Arabieren? Want uit de berekeningen van historici blijkt steeds weer dat er ongeveer even veel zwarte slaven naar het Westen als naar het Oosten zijn gegaan. Was er misschien een verschil in behandeling? Wie in onze multiculturele politiek-correcte wereld nog carrière wil maken, moet hier GEEN scriptie over gaan schrijven.
Wat rassisme en slavernij aangaat, Mohammed (570-632) zelf was een succesvol slavenhaler en -handelaar. Aan deze kenner wordt de uitspraak toegeschreven dat onderdanen gehoorzaamheid verschuldigd zijn aan hun heerser, zelfs al is deze een lelijke Ethiopische zwarte slaaf. Dat betekent niet dat zelfs een zwarte slaaf met, zoals Mohammed het zegt (http://www.qtafsir.com/index.php?option=com_content&task=view&id=645&Itemid=59), ‘een hoofd als een rozijn’, sultan kan worden maar het betekent dat zelfs wezens die even laag staan als een zwarte slaaf gehoorzaamd moeten worden als ze eenmaal de baas zijn. De beroepsmoslims gebruiken die uitspraak om moslims er toe over te halen heersers die ze verachtelijk vinden, niet voor de voeten te lopen.
Rassisme, dat is niet mooi. Goed dat de Volkenbond het onvermoeibaar bestrijdt. Wij vieren ondertussen Sinterklaas, en denken nog even terug aan de kindertjes die in de zak zijn gegaan en de rest van hun leven in slavernij in de islamitische wereld hebben doorgebracht. Moge het ons niet overkomen

Boven staand stukje is slechts een van de vele , die over slavernij gaan en (kolonisatie )
Tip :https://ejbron.wordpress.com/2013/08/21/blanke-slavernij/

cummonisto
22-03-14, 21:50
Geen commentaar meer op deze bericht

Je hebt mij beledigt met de joodse landverrader en rechterhand van wilders.Hond Jansen.

tanger'73
22-03-14, 22:56
in zeggen wat hij wil staat hij vrij. Maar soms is het beter of verstandiger om sommige dingen of gedachtes die bij vrijwel alle mensen zo nu en dan opkomen ongezegd te laten.

knuppeltje
23-03-14, 08:33
in zeggen wat hij wil staat hij vrij. Maar soms is het beter of verstandiger om sommige dingen of gedachtes die bij vrijwel alle mensen zo nu en dan opkomen ongezegd te laten.

Verhip. Waar heb jij al die tijd gezeten?

Joesoef
23-03-14, 08:42
Topic gaat over Gekke Geert......

knuppeltje
23-03-14, 08:48
Topic gaat over Gekke Geert......

Ja, en?

Adam24
23-03-14, 09:25
Salam-Vrede

Alle Etnische achtergronden horen deze blonde lordoftherings figurant aan te klagen.

Of hij het nu alleen heeft gehad over Marokkanen of alleen over ' criminele' Marokkanen boeit mij geen reet. Er bestaan niet alleen Marokkaanse criminelen, het is en blijft discriminatie !!

Iedereen die geen aangifte heeft gedaan is het met hem eens, lever je Marokkaanse ID dan ook in en ga naar de camping met je tv toestel en zet je tent op naast Henk&Marianne.

Geertje heeft onze ouders benadeeld die jarenlang hebben geploeterd in de mijnen, productie, landbouw oa.

Dit geldt voor alle buitenlanders in NL en niet alleen Marokkanen en of Moslims. Doe aangifte ! Als je zelf niet patriotisch bent tegenover je vaderland of Geloof, doe het dan voor je ouders !

Voor de Moslims onder ons die zeggen ' ja ik ben wereldburger blabla '. Discriminatie is Haram ! Ga aangifte doen wegens ongelijkheid !

super ick
23-03-14, 09:27
in zeggen wat hij wil staat hij vrij. Maar soms is het beter of verstandiger om sommige dingen of gedachtes die bij vrijwel alle mensen zo nu en dan opkomen ongezegd te laten.

Zeker voor een politicus.

Alleen dit is een ander slag politicus. Hij wil in de picture blijven en dat lukt zo weer aardig. Ipv de verkiezingsuitkomst, de PvdA is rampzalig getroffen, hebben ze het over Wilders.

tanger'73
23-03-14, 09:28
Al was het maar omdat hij gelijk heeft.


Hiermee toont hij alleen aan welke vreselijke zieke karaktereigenschappen hij bezit. Niet echt een persoonlijkheid die je onder je eigen vriendenkring wil rekenen. Het isolement waar hij jarenlang in verblijft heeft zo te zien haar uitwerkingen niet gemist. Het is nu al tot zijn bolletje gestegen dat hij meent onfeilbaar te zijn, nooit fouten maakt. Door wederom niet terug te komen op abjecte vertoningen, door bijvoorbeeld niet inzien doelbewust à la Goebbels een kroeg opruien tegen een hele bevolkingsgroep. In zijn isolement is de man zijn morele kompas (voor zover hij die al bezat) volledig kwijtgeraakt. Dat hij ook geen consequenties durft te trekken voor het feit dat hij binnen zijn eigen geledingen onrust stookt. Lijkt mij niet echt een werkkring waar je graag in zou willen functioneren. De man bevind zich in zijn eigen koninkrijk.

Maar zolang hij nog leeft is er nog hoop om tot inkeer te komen. Net als zijn voormalige partijgenoot Arnoud van Doorn die dankzij hem het licht heeft gezien. En als Nederlandse broedermoslim zelfs mij heeft voorbij gestreeft door bijvoorbeeld twee keer de bedevaart te verrichten. Zo zie je maar dat de islam niemand uitsluit.

Mensen kunnen Wilders helpen om hem uit zijn lijden te verlossen en hem genezing brengen door niet meer op hem te stemmen.

H.P.Pas
23-03-14, 09:28
:fpetaf: Long time no see.

super ick
23-03-14, 09:29
Iedereen die geen aangifte heeft gedaan is het met hem eens, lever je Marokkaanse ID dan ook in en ga naar de camping met je tv toestel en zet je tent op naast Henk&Marianne.

!

http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/372029-marokkanen-willen-migranten-integreren.html

tanger'73
23-03-14, 09:34
Verhip. Waar heb jij al die tijd gezeten?

Kijk naar mijn locatie, fijn jullie weer te lezen met uitzondering van zionlover slinger.

super ick
23-03-14, 09:40
Kijk naar mijn locatie, fijn jullie weer te lezen met uitzondering van zionlover slinger.

Welcome back mochine.

knuppeltje
23-03-14, 09:42
Kijk naar mijn locatie, fijn jullie weer te lezen met uitzondering van zionlover slinger.

Er wel nogal wat geweest die daarna nooit meer zijn teruggevonden. Het is dus toch mogelijk.:)

tanger'73
23-03-14, 09:42
Zeker voor een politicus.

Alleen dit is een ander slag politicus. Hij wil in de picture blijven en dat lukt zo weer aardig. Ipv de verkiezingsuitkomst, de PvdA is rampzalig getroffen, hebben ze het over Wilders.

terwijl de PvdA meer uitwerking heeft dan Wilders ooit zal hebben. Want die heeft nu zijn hand behoorlijk overspeelt. In PvdA bolwerk Amsterdam heeft de PvdA een historische nederlaag ondergaan.

tanger'73
23-03-14, 09:46
Er wel nogal wat geweest die daarna nooit meer zijn teruggevonden. Het is dus toch mogelijk.:)

in Azië waar dat Maleisische airliner spoorloos is verdwenen heb je er ook een. De formosadriehoek.

knuppeltje
23-03-14, 09:57
in Azië waar dat Maleisische airliner spoorloos is verdwenen heb je er ook een. De formosadriehoek.

Je hebt gelijk. Ik had er nog nooit van gehoord.

Formosadriehoek - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Formosadriehoek)

mark61
23-03-14, 10:08
Hoi Tanja! :)

tanger'73
23-03-14, 11:02
Hoi Tanja! :)

thanks, tangier international zone is calling.

tanger'73
23-03-14, 11:08
Heb overigens zelf ook aangifte gedaan onder beschrijving van: tenger postuur, ongeveer 195cm, peroxide gestalte en afkomstig uit Venlo.

H.P.Pas
23-03-14, 11:52
Al was het maar omdat hij gelijk heeft.


Hiermee toont hij alleen aan welke vreselijke zieke karaktereigenschappen hij bezit.

Om heilloze misverstanden te voorkomen:
De 'hij' waar ik op doelde was Super, die Cummonisto een veeg uit de pan geeft.

tanger'73
23-03-14, 14:53
Om heilloze misverstanden te voorkomen:
De 'hij' waar ik op doelde was Super, die Cummonisto een veeg uit de pan geeft.

ah zo, sorry niet goed gelezen.

Lubbe
23-03-14, 17:29
Hallo allemaal,
ik zou proberen om niet alleen Wilders maar alle aanwezigen in de zaal aan te geven. Is dat mogelijk? Zijn ze bekend. Zelf ben ik van Indische afkomst. Ik weet wat discriminatie is.

super ick
23-03-14, 19:08
Laten we het nu even bij Gekke Geertje houden.

tanger'73
23-03-14, 20:58
Hallo allemaal,
ik zou proberen om niet alleen Wilders maar alle aanwezigen in de zaal aan te geven. Is dat mogelijk? Zijn ze bekend. Zelf ben ik van Indische afkomst. Ik weet wat discriminatie is.


Een daarvan is voormalig gedetineerde pooier en ado hooligan Henk Bres, Succes.

(leen)
23-03-14, 21:34
Een daarvan is voormalig gedetineerde pooier en ado hooligan Henk Bres, Succes.

Die komt na de aangifte even een bakkie doen?

H.P.Pas
23-03-14, 22:59
Die komt na de aangifte even een bakkie doen?

Hij gaat op straat spreekkoortjes organiseren, Minder !, Minder !
Is geen juridisch kruid tegen gewassen lijkt me. (Burengerucht misschien.)

cummonisto
24-03-14, 08:43
Die fucking Hollanders die nu roepen minder minder zijn familie van de mensen die 1940 binnen 1 dag hun volk hebben verraden.

super ick
24-03-14, 13:32
Die fucking Hollanders die nu roepen minder minder zijn familie van de mensen die 1940 binnen 1 dag hun volk hebben verraden.

Bron: de levendige fantasie van Commonisto

Ibrah1234
25-03-14, 09:09
Die fucking Hollanders die nu roepen minder minder zijn familie van de mensen die 1940 binnen 1 dag hun volk hebben verraden.

Hollanders? Ben je er zelf niet een?

super ick
25-03-14, 09:42
Hollanders? Ben je er zelf niet een?

Natuurlijk niet, hij is Marokkaan. Je bent wat je voelt tenslotte. Alleen wel een beetje lastig voor degenen die het voor dit soort hokjesdenkers op willen nemen met het argument dat we allemaal Hollanders zijn want dat zien dergelijke types overduidelijk als een belediging. Maar racistisch zijn ze niet hoor, oneeeeeee.

cummonisto
25-03-14, 11:05
Natuurlijk niet, hij is Marokkaan. Je bent wat je voelt tenslotte. Alleen wel een beetje lastig voor degenen die het voor dit soort hokjesdenkers op willen nemen met het argument dat we allemaal Hollanders zijn want dat zien dergelijke types overduidelijk als een belediging. Maar racistisch zijn ze niet hoor, oneeeeeee.

Hollander vindt ik beter klinken voor dat we hier kwamen noemden we Nederland Hollanda dat is de reden.

Als je iemand vaak racist noemt dan wordt hij of zij automatisch racist

cummonisto
25-03-14, 11:08
Hollanders? Ben je er zelf niet een?

Ben Marokkaan soms Ho Nederlander

super ick
25-03-14, 15:37
Als je iemand vaak racist noemt dan wordt hij of zij automatisch racist

Ach, zit dat zo. Uiteraard altijd de schuld van hullie.

Hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie.

cummonisto
26-03-14, 12:02
upppppppppppp
Wat up je bent hier niet op Marokko.nl

cummonisto
26-03-14, 12:03
Ach, zit dat zo. Uiteraard altijd de schuld van hullie.

Hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie, hullie, zullie.

Je verveelt je supertje fijn dag verder

super ick
26-03-14, 15:06
Je verveelt je supertje fijn dag verder

Ja, loop maar snel door.

Hawa
28-03-14, 18:22
Doe een keer normaal man!

Ja? Dat riep die VVD-er. zeg maar Rutte.

Niemand doet normaal in Nederland. Ik voel dat gewoon.

Ik lees alles van links naar echts.

Ik voel die shit van machthebbers.
en die zijn b.v Hamas!

Die klote zooi in Gaza die kinderen gingen inzetten in die bezette huizen.

Zo iets walgelijks.
Ik trek die lijn naar de Nu lijn.

Nu zegt die Rutte wel dat al die kinderen beschermt dienen te worden...

Maar hoe kan je je kinderen beschermen?

Om hun kinderen te laten zijn.

En die kinderen hoeven die shit aan discussie niet mee te krijgen in die shit aan het wel of nietes spelletje.

Mijn kinderen zijn niet blank.
Ze hebben in schoolperiode meegemaakt, vooral de oudste, broodje poep. (ik zei: ga maar yogurtfles tegen hem zeggen)
Gore Turkse moppen.(ik zei; dit is echt niet om te lachen hoor?)
Waar hij mee thuis kwam.


Mijn kinderen hebben zich er door heen geworsteld.

Ik ben met islam bezig en mijn kinderen dus niet.

Ik ga boos worden om kinderen aan te gaan halen in strijd die hun niet eens aangaat.

Onze kinderen, worden niet uit Nederland gezet.

Niemand wordt uit Nederland gezet.

Is toch logisch of niet soms.

Mijn kinderen werden altijd met willekeur aangehouden door de politie.
Maar het zijn geen boeven hoor?
Ze kunnen hun eigen verhaal wel vertellen, daar hebben ze mij niet voor nodig.
En als ik wel iets zeg; aanhouding,politiebureau,ga ik echt te keer in emotie.

Mam? zegt mijn zoon, kan het ook iets minder...je zegt weer die dingen waar ik niet op gesteld ben.

ja?
Ik moet voortdurend nadenken over deze shit in verhoudingen en culturen in kleurtje en wit.

Het is om gek van te worden.

En dat wil ik niet.

Ik wil dat iedereen zich veilig voelt.
Dat je iedereen kan groeten zonder bedoeling.

Dat je veilig bent in dit land.

Maar Wilders doet zoals al die shit heads.
Hij werpt die stront van die anderen in hun eigen hoenderhok.

Zo zielig zijn we niet hoor?
Als je maar mee doet.
Je gezicht laat zien, en denkt wat je denkt.
EN zegt wat je wilt zeggen,
maar helaas
laten sommigen zich gebruiken
al die zondebok
die die Wilders zo graag
wilt zien.

super ick
30-03-14, 13:35
Doe een keer normaal man!

Ja? Dat riep die VVD-er. zeg maar Rutte.

Niemand doet normaal in Nederland. Ik voel dat gewoon.

Ik lees alles van links naar echts.

Ik voel die shit van machthebbers.
en die zijn b.v Hamas!

Die klote zooi in Gaza die kinderen gingen inzetten in die bezette huizen.

Zo iets walgelijks.
Ik trek die lijn naar de Nu lijn.

Nu zegt die Rutte wel dat al die kinderen beschermt dienen te worden...

Maar hoe kan je je kinderen beschermen?

Om hun kinderen te laten zijn.

En die kinderen hoeven die shit aan discussie niet mee te krijgen in die shit aan het wel of nietes spelletje.

Mijn kinderen zijn niet blank.
Ze hebben in schoolperiode meegemaakt, vooral de oudste, broodje poep. (ik zei: ga maar yogurtfles tegen hem zeggen)
Gore Turkse moppen.(ik zei; dit is echt niet om te lachen hoor?)
Waar hij mee thuis kwam.


Mijn kinderen hebben zich er door heen geworsteld.

Ik ben met islam bezig en mijn kinderen dus niet.

Ik ga boos worden om kinderen aan te gaan halen in strijd die hun niet eens aangaat.

Onze kinderen, worden niet uit Nederland gezet.

Niemand wordt uit Nederland gezet.

Is toch logisch of niet soms.

Mijn kinderen werden altijd met willekeur aangehouden door de politie.
Maar het zijn geen boeven hoor?
Ze kunnen hun eigen verhaal wel vertellen, daar hebben ze mij niet voor nodig.
En als ik wel iets zeg; aanhouding,politiebureau,ga ik echt te keer in emotie.

Mam? zegt mijn zoon, kan het ook iets minder...je zegt weer die dingen waar ik niet op gesteld ben.

ja?
Ik moet voortdurend nadenken over deze shit in verhoudingen en culturen in kleurtje en wit.

Het is om gek van te worden.

En dat wil ik niet.

Ik wil dat iedereen zich veilig voelt.
Dat je iedereen kan groeten zonder bedoeling.

Dat je veilig bent in dit land.

Maar Wilders doet zoals al die shit heads.
Hij werpt die stront van die anderen in hun eigen hoenderhok.

Zo zielig zijn we niet hoor?
Als je maar mee doet.
Je gezicht laat zien, en denkt wat je denkt.
EN zegt wat je wilt zeggen,
maar helaas
laten sommigen zich gebruiken
al die zondebok
die die Wilders zo graag
wilt zien.

Waarschijnlijk komt het met de muziek erbij beter over.

pizatie
31-03-14, 17:40
ik doe geen aangifte omdat ik een marokkaanse moslim ben. aangiste doen bij de politie kost mij tijd en hoofdpijn. ik heb daar geen tijd en geen zin in. ik w8t het af.

tanger'73
01-04-14, 20:51
ik doe geen aangifte omdat ik een marokkaanse moslim ben. aangiste doen bij de politie kost mij tijd en hoofdpijn. ik heb daar geen tijd en geen zin in. ik w8t het af.


tis toch maar een statement, veel hoef je er toch niet van te verwachten.

Hawa
02-04-14, 16:58
Die fucking Hollanders die nu roepen minder minder zijn familie van de mensen die 1940 binnen 1 dag hun volk hebben verraden.

.................................................. .........................Hey Communisto!!!!!!!!!

Gisterenavond zag ik op de Franse zender reportage over die Hitler, voor de tweede Wereldoorlog.

Die beelden waren walgelijk. Al die colonnes van militairen. Zoiets als in Noord Korea nu gebeurd.

En die Hitler was over al. Met zijn rare kop in beeld.

En vergis je niet, die ene Hollander was Rinus van der Lubbe, die de Reichsdag in de fik heeft gestoken...

Die Hollander dus.

Hulde aan die Rinus van der Lubbe in het jaar 1933/1938 of zo.

Je zag die Rinus die weggesleept werd uit een busje.

Hij is vermoord!

maar..hij zag het wel de rest deed gewillig mee...met die heil-groet.

Jammer dat je zo denkt, hier worden geen Marokkaanse-winkels in de fik gestoken.

Nederlanders houden van het eten, de keuken, en gewoon ook de mode en de kunst en niet te vergeten
de muziek.

Alleen houden al die Nederlanders niet van dom gedrag.

Al die anderen die op Wilders stemmen, denken dat ze daar beter van worden.
Hoe kan je nu beter worden voor die eenmanspartij,die Wilders heet,PVV.

Toen Theo van Gogh is vermoord,bijna 10 jaar geleden, in november,waren de Marokkanen nog niet zo ver
in hun denk koers. Nu dus wel.
enk nu eens positief, in plaats van negatief.

Laat die shit achter jou, en doe het goede,staat ook in de koran.

Ook al die Nederlanders kunnen er wat van die vreten ook het brood van die andere op, die elle bogen werk maakt iedereen wel kapot.

We zijn niks minder of meer van elkaar.

Vooral niet in criminaliteit. Ooit stonden die cijfers ook rood gloeiend bij sommige Nederlanders, die werden gewoon dood geschoten,zonder pardon, en verder werd hier niet eens over gepraat.
Alleen die familie leden waren de klos, en bleven de klos, omdat ze hier niemand voor handen hadden, om hun uit hun dwangmatige leiden te verlossen.

Wat dit betreft zijn we verder vooruit omdat de dader meer aandacht krijgt dan al die slachtoffers bij elkaar.

Recht is recht en moet recht blijven, schuld is schuld en kan niet verdwijnen in die onschuld.

Of we hebben met zijn allen een kilo boter op ons hoofd.

Ik praat over al die Nederlanders........

binloser
05-04-14, 18:07
Steek de hand nu 's in eigen boezem en erken ook dat de marokkaanse gemeenschap nog veel heeft in te halen als het gaat om innerlijke beschaving en morele en intellectuele ontwikkeling. De marokkaanse gemeenschap heeft Wilders gebaard.

cummonisto
05-04-14, 22:03
Steek de hand nu 's in eigen boezem en erken ook dat de marokkaanse gemeenschap nog veel heeft in te halen als het gaat om innerlijke beschaving en morele en intellectuele ontwikkeling. De marokkaanse gemeenschap heeft Wilders gebaard.
Wij hebben zijn moeder nooit geneukt hoor.

super ick
05-04-14, 22:21
Wij hebben zijn moeder nooit geneukt hoor.

Wilders vader heeft dan de Marokkaanse gemeenschap geneukt. Taalkundig.

cummonisto
05-04-14, 23:00
Wilders vader heeft dan de Marokkaanse gemeenschap geneukt. Taalkundig.
De Marokkaanse gemeenschap kan Wilders moeder neuken maar Wilders vader kan de Marokkaanse gemeenschap niet neuken. Logica

binloser
06-04-14, 06:39
Wij hebben zijn moeder nooit geneukt hoor.

Dat bedoel ik; dit niveau van begrip, humor en beschaving.

super ick
06-04-14, 07:15
Dat bedoel ik; dit niveau van begrip, humor en beschaving.

Begrip is niet in orde want het is verkeerd beredeneerd.

super ick
06-04-14, 07:17
De Marokkaanse gemeenschap kan Wilders moeder neuken maar Wilders vader kan de Marokkaanse gemeenschap niet neuken. Logica

Nee, de prikker stelde dat de Marokkaanse gemeenschap Wilders had gebaart. Dus...............

cummonisto
06-04-14, 09:39
Dat bedoel ik; dit niveau van begrip, humor en beschaving.
Jij bedoelt helemaal niks jij komt hier om Marokkanen te beledigen dus krijg je antwoord op je eigen niveau.

super ick
07-04-14, 07:30
Jij bedoelt helemaal niks jij komt hier om Marokkanen te beledigen dus krijg je antwoord op je eigen niveau.

Lange tenen?

binloser
07-04-14, 09:05
Jij bedoelt helemaal niks jij komt hier om Marokkanen te beledigen dus krijg je antwoord op je eigen niveau.

Dat zal je dan geen moeite kosten

Muwahhidah
08-04-14, 18:48
Jij bedoelt helemaal niks jij komt hier om Marokkanen te beledigen dus krijg je antwoord op je eigen niveau.


Lange tenen?


Islamtenen de langste in het dierenbos

......

knots71karel
08-04-14, 22:40
Wij hebben zijn moeder nooit geneukt hoor.

Uiteraard niet ,maar het feit is dan wel dat Wilders dankzij o.a de lieve Marokkaanse jeugd ,
zijn punten kan scoren de feiten liegen er niet om !
Dus gedeeltelijk heeft BIN LOSER wel gelijk ,al probeer je er onderuit te komen met jou (vindingrijke )antwoord .
:jeweetog:

cummonisto
09-04-14, 22:07
Uiteraard niet ,maar het feit is dan wel dat Wilders dankzij o.a de lieve Marokkaanse jeugd ,
zijn punten kan scoren de feiten liegen er niet om !
Dus gedeeltelijk heeft BIN LOSER wel gelijk ,al probeer je er onderuit te komen met jou (vindingrijke )antwoord .
:jeweetog:
Ik probeer nergens onderuit te komen

Het kan me echt geen kut schelen wat die fucking Marokkaanse jeugd allemaal uithaalt.het zijn trouwens de nazi's die wilders moeder hebben geneukt :jeweetog:

super ick
09-04-14, 22:22
Ik probeer nergens onderuit te komen

Het kan me echt geen kut schelen wat die fucking Marokkaanse jeugd allemaal uithaalt.het zijn trouwens de nazi's die wilders moeder hebben geneukt :jeweetog:

Het begon met: De Marokkaanse gemeenschap heeft Wilders gebaart. Dus nu hebben de Nazi's de Marokkaanse gemeenschap geneukt?

cummonisto
09-04-14, 23:19
Het begon met: De Marokkaanse gemeenschap heeft Wilders gebaart. Dus nu hebben de Nazi's de Marokkaanse gemeenschap geneukt?
Volgens mij heb jij nog nooit geneukt want jij praat vaak over neuken.

super ick
10-04-14, 07:37
Volgens mij heb jij nog nooit geneukt want jij praat vaak over neuken.

Jij begon, ik analyseer en er klopt niet veel van. Verder zie ik jou erg veel schelden. Hatert.

cummonisto
11-04-14, 08:58
He super piemeltje doe jij niet schelden dan als je mij racist en hatert noemt

super ick
11-04-14, 15:06
He super piemeltje doe jij niet schelden dan als je mij racist en hatert noemt

Ik geloof niet dat jij een echte racist bent. Een grote onderbuik want stiekem zijn moslims altijd de beste. Toch? Op de rest mag je neerkijken.