PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Marokkaanse Nederlanders ondervinden negatieve gevolgen van uitspraken Wilders



MoStar
24-03-14, 19:46
18748


De afgelopen week stond de Nederlandse pers in het thema van Geert Wilders. Of beter gezegd, in het thema van de uitspraken van de PVV politicus die volgens veel Nederlanders niet door de beugel kunnen. Nederlandse politici maakten zich hard dat dergelijke uitspraken niet kunnen en dat Marokkaanse Nederlanders slachtoffer zullen zijn van negatieve gevolgen die geheid zullen ontstaan naar aanleiding van die uitspraken.


Een week verder en de eerste praktijkvoorbeelden zijn inmiddels bekend. Allereerst de 11-jarige Marokkaanse scholier Amin Lachir uit Tilburg. De jonge Marokkaan voelt zich niet meer welkom op school nadat klasgenootjes van groep 7 herhaaldelijk de scène naspelen. De woorden "Minder, minder, minder" dreunen nog steeds door zijn hoofd en Lachir vraagt zich af of hij en zijn vader, beiden geboren in Nederland, nog wel welkom zijn in Nederland.


De vader van Lachir is verbaasd over het voorval omdat een aantal van de klasgenootjes hiervoor zonder problemen over de vloer kwamen. Positief is wel dat de directie van de school van Lachir erkent dat zij een fout gemaakt hebben door niet op tijd in te grijpen. Er zullen deze week gesprekken met de groep plaatsvinden om het probleem in de kiem te smoren.


Ook in de voetballerij hebben de uitspraken van Wilders het een en ander losgemaakt. Een Marokkaans-Nederlandse speler van één van de jeugdelftallen van de Arnhemse club ESA werd door het publiek uitgejoeld met dezelfde woorden, "Minder, minder, minder", tijdens een wedstrijd tegen de club WAVV uit Wageningen. De vraag is echter of het verhaal een staartje krijgt. De clubleiding van WAVV geeft aan zich niet in het beeld dat is ontstaan te herkennen.

Foto: Jos van Zetten (http://www.flickr.com/photos/josvanzetten/)

pizatie
24-03-14, 21:46
klopt ik word nu dagelijks vies aan gekeken door met name nederlanders .

Eke
24-03-14, 22:11
klopt ik word nu dagelijks vies aan gekeken door met name nederlanders .

Jij bent geen Nederlander ???

Je weet zeker dat het niet hun normale gezicht is ? :strik:

SportFreak
24-03-14, 22:47
die tokkies kunnen de pot op

cummonisto
25-03-14, 06:48
Schande, van die kaaskop Marokkanen allemaal zielig doen met jullie kunnen we geen oorlog winnen

Ga toch verstoppen in een bunker of zo.

super ick
25-03-14, 07:28
kaaskop .

Scheldwoord voor een ras met een bepaalde huidskleur van dezelfde categorie als nikker, roetmop, etc.

Racist.

cummonisto
25-03-14, 08:45
Scheldwoord voor een ras met een bepaalde huidskleur van dezelfde categorie als nikker, roetmop, etc.

Racist.

Dat is waar ik ben racist,ik haat iedereen op deze fucking kut aarde.. zwart wit jood Marokkaan Hollander moslim noslim christen..te veel om op te noemen

GOEDE MORGEN! SUPER P

pizatie
26-03-14, 22:05
Jij bent geen Nederlander ???

Je weet zeker dat het niet hun normale gezicht is ? :strik:
ik ben moslim. geen marokkaan geen nederlander!

Eke
27-03-14, 08:53
Schande, van die kaaskop Marokkanen allemaal zielig doen met jullie kunnen we geen oorlog winnen

Ga toch verstoppen in een bunker of zo.


Je vergeet de realiteit van de oorlog 18752

Eke
27-03-14, 08:59
ik ben moslim. geen marokkaan geen nederlander!




Je bent onze buurman ! :duits: Die andere dan. Goed verborgen gehouden< Pizatie. :hihi:

super ick
27-03-14, 10:41
Dat is waar ik ben racist,ik haat iedereen op deze fucking kut aarde.. zwart wit jood Marokkaan Hollander moslim noslim christen..te veel om op te noemen

GOEDE MORGEN! SUPER P

GOEDENMORGEN COMMO,

Beetje nuance over die "Nederlanders". Behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden anders komt het nooit goed maar wordt het alleen maar erger. Koren op de molen van Geert.

pizatie
31-03-14, 21:35
ik erken jullie meningen niet. omdat jullie op de verkeerde weg begeven.

super ick
01-04-14, 07:32
ik erken jullie meningen niet. omdat jullie op de verkeerde weg begeven.

Dat ligt eraan waar je naartoe wilt.

tanger'73
01-04-14, 18:25
Hoezo, staan de geprepareerde Fyra Mussolini wagons al klaar voor grootscheepse deportaties?

super ick
01-04-14, 19:46
Hoezo, staan de geprepareerde Fyra Mussolini wagons al klaar voor grootscheepse deportaties?

Dat worden gouden tijden voor de N.S.

tanger'73
01-04-14, 20:35
Dat worden gouden tijden voor de N.S.

tis gewoon wat wilders allemaal uitkraamt, al die andere partijen achter de coulissen ook denken maar liever hem voor dat karrettje spannen.

super ick
02-04-14, 07:25
tis gewoon wat wilders allemaal uitkraamt, al die andere partijen achter de coulissen ook denken maar liever hem voor dat karrettje spannen.

Ik denk als je een enquette gaat houden dat een meerderheid is voor uitzetting van criminelen. Even buiten het feit of het mogelijk is, of het rechtvaardig is.

tanger'73
02-04-14, 10:53
Ik denk als je een enquette gaat houden dat een meerderheid is voor uitzetting van criminelen. Even buiten het feit of het mogelijk is, of het rechtvaardig is.

xenofobie en anti-islam, heeft wilders geen patent op. Andere partijen maskeren het kundig. Hoe heeft voormalige PvdA wethouder annex hoerenloper Rob Oudkerk Marokkanen ook alweer omschreven?

Samir75017
03-04-14, 08:52
Ik denk als je een enquette gaat houden dat een meerderheid is voor uitzetting van criminelen. Even buiten het feit of het mogelijk is, of het rechtvaardig is.

Where would you deport the Dutch criminals ?

vitalis
03-04-14, 09:22
Where would you deport the Dutch criminals ?

Naar Marokko natuurlijk.

Samir75017
03-04-14, 09:24
Naar Marokko natuurlijk.

Why would you deport Holleeder or V. vd Graaf to Morocco ?

vitalis
03-04-14, 09:52
Why would you deport Holleeder or V. vd Graaf to Morocco ?

Ik dacht meer aan Mohammed Bouyeri ed.

super ick
05-04-14, 13:06
Where would you deport the Dutch criminals ?

Kijk het is niet zo moeilijk.

Een buitenstaander is iemand die zich als buitenstaander afficheert. Dus als je zgn Marokkaan bent kan je terug naar Marokko als je crimineel bent. Ben je Ghanees dan kan je terug naar Ghana als je crimineel bent.
Als je enkel Nederlander bent dan kan dat niet.

Neem bijvoorbeeld die Marokkaanse overvallertjes. Nu zijn deze dood maar ik heb geen enkel bezwaar om dergelijk uitschot hun paspoort in te nemen, dan zijn ze enkel nog Marokkaan en kunnen ze terug.
En nee, ik stem geen Wilders.

Hawa
05-04-14, 17:24
Iedereen wil wel vertrekken uit dit land
maar
waar heen.

Harry Mulisch wilde al weg
nu is hij dood
opgenomen
in het land
van ooit.

Je leeft in het land
gebruik je verstand
en niet je geloof.

je geloof
is zo bizar
aan het worden
moskeetje
hier en daar
en we houden van elkaar?

geloof het maar niet
ik kan niet eens bidden
met al die mannen
ik zit wel voetbal te kijken
tussen al die mannen

is geloof
voetbal
en zo
die oorlog
ten voeten
uit.

Hoeren en snoeren doen die moslims toch ook.
Hoeren en al die Hoeren zijn
toch die zwarten ten voeten dus uit.

Ja echt
wat geloof
te bieden heeft.

discriminatie is moslims aangegeven
oh jee
zwart
o
ja
was slaaf

ben je herder dan van je eigen kut geloof
dan....
Was Bilal niet die voorganger in gezang...

en maar zieken
en maar zieken
en maar dweilen met je eigen kraan
in je eigen
ongeloof
die
shit geloof
waar
je nooit
meer afkomt.

is dat niet Hitler
je
moet moslim zijn
anders mogen we jou
dood maken
vieze
Hoer!

zoiets.

lekker makkelijk
geloof
tillen
je tilt
je eigen ziel
in verdoemenis.

Moslims verenigt U
maakt
bezwaar
in die ideologie
die je niet eens meer bent.

Ik ben mens
en wil dit blijven.

zonder kerk
zonder dwang
zonder moskee
zonder rare blikken
ik kan in
mijn eigen Tulp
wel stikken.

geen afbeelding
aan die muur
lijkt wel Talibaan
aan structuur.

ach ja
al die shit aan heads
vrede is vrede
niet geloof
geloof
is vrede aan
het
TOTALE ISLAM GELOOF!

GELOOF
IS
ZO
WAARDELOOS.

denk je dat vogel gelooft in islam
of christen zijn
of die duif
die zit te koeren

mensen zijn
altijd
al die
onnozele halzen
ze willen in HEMEL!

ACHJA STIK IN
HEMEL>

ik hoop dat ik jullie nooit meer tegen kom!

Muwahhidah
05-04-14, 17:30
!je bent zwaar aan het trippen, ik adviseer jou te stoppen met drugsgebruik. dan zie je zaken veel helder insh'Allaah

Samir75017
05-04-14, 17:46
Kijk het is niet zo moeilijk.

Een buitenstaander is iemand die zich als buitenstaander afficheert. Dus als je zgn Marokkaan bent kan je terug naar Marokko als je crimineel bent. Ben je Ghanees dan kan je terug naar Ghana als je crimineel bent.
Als je enkel Nederlander bent dan kan dat niet.

Neem bijvoorbeeld die Marokkaanse overvallertjes. Nu zijn deze dood maar ik heb geen enkel bezwaar om dergelijk uitschot hun paspoort in te nemen, dan zijn ze enkel nog Marokkaan en kunnen ze terug.
En nee, ik stem geen Wilders.

Why would a Dutch citizen of Moroccan/Italian/Spanish descent get a different treatment than a Dutch (of Dutch descent)?

Isn't the law the same for all citizens ?

mark61
05-04-14, 17:58
Als je enkel Nederlander bent dan kan dat niet.

En dat is rechtsongelijkheid. Mensen hebben nou eenmaal vaak geen keus in het hebben van een nationaliteit.

Wil je een wet met de keuze 'ik verklaar afstand te doen van mijn Marokkaanse nationaliteit, ook als Marokko dat niet erkent'?

binloser
05-04-14, 18:01
Marokkaanse nederlanders ondervinden negatieve gevolgen van criminele marokkaanse nederlanders zoals ook in het midden-oosten islamieten met name door andere islamieten te lijden hebben.

tanger'73
05-04-14, 18:35
Kijk het is niet zo moeilijk.

Een buitenstaander is iemand die zich als buitenstaander afficheert. Dus als je zgn Marokkaan bent kan je terug naar Marokko als je crimineel bent. Ben je Ghanees dan kan je terug naar Ghana als je crimineel bent.
Als je enkel Nederlander bent dan kan dat niet.

Neem bijvoorbeeld die Marokkaanse overvallertjes. Nu zijn deze dood maar ik heb geen enkel bezwaar om dergelijk uitschot hun paspoort in te nemen, dan zijn ze enkel nog Marokkaan en kunnen ze terug.
En nee, ik stem geen Wilders.

Misschien valt er in dat opzicht wel zaken met een wilders te doen, door de Remigratiewet eens flink te herzien. Door eens met een billijke oprotpremie per individueel geval te komen. Dan zullen het er gauw minder worden. Zelfs Nederlanders die jaarlijks massaal Nederland ontvluchten om zich elders te vestigen komen niet in aanmerking. Misschien een idee voor de PVV om bij de volgende nationale emigratiebeurs met een stand te komen? Onder leiding van die sietse fritsma met zijn lijfspreuk: Waar een wil is, is een weg!

super ick
05-04-14, 22:22
Misschien valt er in dat opzicht wel zaken met een wilders te doen, door de Remigratiewet eens flink te herzien. Door eens met een billijke oprotpremie per individueel geval te komen. Dan zullen het er gauw minder worden. Zelfs Nederlanders die jaarlijks massaal Nederland ontvluchten om zich elders te vestigen komen niet in aanmerking. Misschien een idee voor de PVV om bij de volgende nationale emigratiebeurs met een stand te komen? Onder leiding van die sietse fritsma met zijn lijfspreuk: Waar een wil is, is een weg!

Waarom criminelen geld geven? Ik heb het niet over welwillende mensen. Ik heb het over verkrachters, overvallers, geweldplegers, etc.

Wat versta je onder een billijke rotpremie? Een geldbedrag waarvan je in Marokko kunt gaan rentenieren? Dan ga ik mee hoor.

tanger'73
06-04-14, 11:01
Waarom criminelen geld geven? Ik heb het niet over welwillende mensen. Ik heb het over verkrachters, overvallers, geweldplegers, etc.

Wat versta je onder een billijke rotpremie? Een geldbedrag waarvan je in Marokko kunt gaan rentenieren? Dan ga ik mee hoor.


wilders heeft het over buitenlanders in het algemeen. Die mensen verwijderen waarvan velen hier voor yankee dollar verblijven gaat pingping kosten. wilt hij daad bij woord voegen, dan moet hij met aantrekkelijke voorstellen komen. Geen enkele buitenlander die hier afkerig tegenover staat. Ga er maar vanuit dat hij daartoe niet in staat is.

Men kan per individueel geval met persoon in kwestie een oprotpremie overeenkomen, op basis van bijvoorbeeld leeftijd, anciënniteit en gezinssamenstelling. De meeste Nederlandse emigranten die voorgoed naar elders vertrekken nemen ook altijd een pot floes mee. Maar die worden dan ook niet als ongewenst verklaard en moeten die pot maar zelf samenstellen.

wilders blijft uitsluitend bij wensen en met flink Aladin wonderlamp wrijven.

super ick
06-04-14, 15:05
wilders heeft het over buitenlanders in het algemeen. Die mensen verwijderen waarvan velen hier voor yankee dollar verblijven gaat pingping kosten. wilt hij daad bij woord voegen, dan moet hij met aantrekkelijke voorstellen komen. Geen enkele buitenlander die hier afkerig tegenover staat. Ga er maar vanuit dat hij daartoe niet in staat is.

Men kan per individueel geval met persoon in kwestie een oprotpremie overeenkomen, op basis van bijvoorbeeld leeftijd, anciënniteit en gezinssamenstelling. De meeste Nederlandse emigranten die voorgoed naar elders vertrekken nemen ook altijd een pot floes mee. Maar die worden dan ook niet als ongewenst verklaard en moeten die pot maar zelf samenstellen.

wilders blijft uitsluitend bij wensen en met flink Aladin wonderlamp wrijven.

Ik ben daar niet voor. Dat zou een makkelijke pensioenvoorziening zijn zeg! Iedereen hier op een houtje laten bijten en wel zakken geld meegeven als je optieft?

De meeste Nederlandse emigranten die naar elders vertrekken nemen altijd een pot floes mee? Ik weet van niets.

Wilders is niet serieus te nemen.

tanger'73
06-04-14, 17:14
Ik ben daar niet voor. Dat zou een makkelijke pensioenvoorziening zijn zeg! Iedereen hier op een houtje laten bijten en wel zakken geld meegeven als je optieft?

De meeste Nederlandse emigranten die naar elders vertrekken nemen altijd een pot floes mee? Ik weet van niets.

Wilders is niet serieus te nemen.

tsja, Wilders is zo debiel als een deur. Zijn denk krochten gaan Nederlandse belastingbetaler alleen maar vermogens kosten. Die vent bazelt als een bezetene voort. Nu ook met zijn "minder Europa" alsof Europa dat in dank afneemt. Dat heeft ook haar misselijkmakend kostenplaatje. Met zijn "minder Marokkanen & minder islam" wenst hij dus meer "lebensraum" om in te toeven. Dat betekent dus dat hij veel levens van mensen hier zou moeten afkopen voor die extra "lebensraum". En extra "lebensraum" hier in Nederland is schaars, dus duur.

Die Nederlandse emigranten, die financieren doorgaans uit eigen middelen hun emigratie.

super ick
07-04-14, 07:29
tsja, Wilders is zo debiel als een deur. Zijn denk krochten gaan Nederlandse belastingbetaler alleen maar vermogens kosten. Die vent bazelt als een bezetene voort. Nu ook met zijn "minder Europa" alsof Europa dat in dank afneemt. Dat heeft ook haar misselijkmakend kostenplaatje. Met zijn "minder Marokkanen & minder islam" wenst hij dus meer "lebensraum" om in te toeven. Dat betekent dus dat hij veel levens van mensen hier zou moeten afkopen voor die extra "lebensraum". En extra "lebensraum" hier in Nederland is schaars, dus duur.

Die Nederlandse emigranten, die financieren doorgaans uit eigen middelen hun emigratie.

Wilders roept alles waarvan hij denkt dat het stemmen oplevert. Bovendien probeert hij zich af te zetten tegen de gevestigde plucheklevers, terwijl hij zelf zo'n beetje het langst op het pluche zit.

Ik vind dat nogal een verschil. Zelf je emigratie bekostigen of om een zak geld bij de overheid vragen. Daarnaast denk ik dat veel Marokkanen uiteindelijk Nederland toch beter toeven vinden dan Marokko. Ze zeggen het niet graag hardop maar stiekem........

janlom
08-04-14, 10:47
Wilders kan roepen wat hij wil. Veel negatiever voor Marokkanen zijn de uitzendingen van ''Opsporing verzocht''! Kijk vanavond maar weer. Dan komen ze weer voorbij: lichtgetinte jongelui met sportschoenen en bontkragen, op scooters. "Vermoedelijk van Noordafrikaanse afkomst"!

Frietjes
08-04-14, 10:49
Wilders kan roepen wat hij wil. Veel negatiever voor Marokkanen zijn de uitzendingen van ''Opsporing verzocht''! Kijk vanavond maar weer. Dan komen ze weer voorbij: lichtgetinte jongelui met sportschoenen en bontkragen, op scooters. "Vermoedelijk van Noordafrikaanse afkomst"!
Voorzet voor open doel...

Het is de schuld van de maatschappij en niet vergeten de winkels die al dat moois tentoonstellen /slachtoffer mode]

Muwahhidah
08-04-14, 11:54
Wilders kan roepen wat hij wil. Veel negatiever voor Marokkanen zijn de uitzendingen van ''Opsporing verzocht''! Kijk vanavond maar weer. Dan komen ze weer voorbij: lichtgetinte jongelui met sportschoenen en bontkragen, op scooters. "Vermoedelijk van Noordafrikaanse afkomst"!jullie kunnen roepen wat jullie willen. veel negatiever voor de Hollanders zijn al die nieuwsuitzendingen over de kindermisbruik, die je in kerken, scholen, sportcentrums en te midden in onze maatschappij vind. kijk eens om je heen, kijk eens in het nieuws. daar komen ze weer voorbij: blanke mannen in alle soorten leeftijden, gegarandeerd van Hollandse komaf. Made in Holland

Hawa
08-04-14, 15:56
Hey Frietjes ik ben Muwahhidah niet.

Je denkt dat zij dat zegt. Ik zeg dat tegen haar en niet tegen jou.

Hawa
08-04-14, 16:17
Alles is uit deze topic weggehaald.
Ik heb alles wel gelezen.
Frietjes reageert op mij terwijl zij dit had moeten zeggen tegen Muwahhidah.

Frietjes je hebt grove regels gebruikt tegen mij.
Wat niet voor mij was bedoeld.

Nu is alles weggewist.

Alleen ik vind Muwahhidah mede schuldig hieraan, omdat zij alles over een kam scheert.
En haar arrogantie vind ik dermate schokkend op deze topic
Zij wakkert haat aan.
Als je niet in een God gelooft moet je dat respecteren.
Als je niks gelooft dan geloof je ook niks.

Maar wederzijds zijn frietje en muwahhidah slechte voorbeelden.

We dienen elkaar te respecteren, en alles wat tegen mij gezegd word vind ik wel logisch.
Als ik maar terug kan meppen. Op een leuke manier.. Maar ik hou niet van logica, die misbruikt wordt.

knots71karel
08-04-14, 23:53
je bent zwaar aan het trippen, ik adviseer jou te stoppen met drugsgebruik. dan zie je zaken veel helder insh'Allaah

Dit zie je verkeert ze is aan het ''rappen'' alleen nog het eentonige dreunende muziekje er bij , want dat mankeert nog.

knots71karel
08-04-14, 23:56
Voorzet voor open doel...

Het is de schuld van de maatschappij en niet vergeten de winkels die al dat moois tentoonstellen /slachtoffer mode]
En het kapitaal :
't Was een knul van achttien jaren,
Nog wel groen, maar fors gebouwd
Die werd tuinknecht onder Laren
En dat heeft hem diep berouwd

Mensen, noem elkaar geen mietje
Eenmaal zing je allemaal,
Allemaal het ouwe liedje:
't Is de schuld van 't kapitaal

De mevrouw wier gras hij maaide
Riep hem binnen voor de thee,
Waarbij zij zijn krullen aaide,
Wat hem eerst nog niet veel dee

Mensen, noem elkaar geen mietje
Eenmaal zing je allemaal,
Allemaal het ouwe liedje:
't Is de schuld van 't kapitaal

Zij verleidde 'm in het schuurtje
Bij de schoffel en de schaar
En alras voor nog een uurtje
Moest hij mee naar haar boudoir

Mensen, noem elkaar geen mietje
Eenmaal zing je allemaal,
Allemaal het ouwe liedje:
't Is de schuld van 't kapitaal

En meteen voor vast genomen,
Deed 'ie wat ze van hem wou
Van de tuin zou niks meer komen,
Er kwam veel meer van mevrouw

En hij raakte zo van zinnen
Dat 'ie 't gras niet meer wou doen
Als 'ie werkte was het binnen,
En daar was al niks meer groen

Mensen, noem elkaar geen mietje
Eenmaal zing je allemaal,
Allemaal het ouwe liedje:
't Is de schuld van 't kapitaal

Toen ontdekte hij op een morgen
Dat de bakker en de post
Vele malen 's nachts bezorgden
En dat hij werd afgelost

Mensen, noem elkaar geen mietje
Eenmaal zing je allemaal,
Allemaal het ouwe liedje:
't Is de schuld van 't kapitaal

En zo kreeg na deze dame
Ook de grote stad hem klein,
Want hoe vindt een vakbekwame
Tuinknecht werk op 't Leidscheplein?

't Water van de gracht ging lokken,
't Droevig einde leek nabij,
Toen 'ie plots werd weggetrokken
Door een pacifist die zei:

Mensen, noem elkaar geen mietje
Eenmaal zing je allemaal,
Allemaal het ouwe liedje:
't Is de schuld van 't kapitaal

Zo loopt hij, pas 18 jaren
En met een brutale kop,
Bij een villa onder Laren
Met een bord en daar staat op:

Mensen, noem elkaar geen mietje
Eenmaal zing je allemaal,
Allemaal het ouwe liedje:
't Is de schuld van 't kapitaal

super ick
09-04-14, 22:18
En dat is rechtsongelijkheid. Mensen hebben nou eenmaal vaak geen keus in het hebben van een nationaliteit.

Wil je een wet met de keuze 'ik verklaar afstand te doen van mijn Marokkaanse nationaliteit, ook als Marokko dat niet erkent'?

Je kunt bepaalde rechten onder bepaalde omstandigheden verliezen. We hebben het niet over winkeldiefjes. Prachtige manier om er vanaf te komen. Onderschat de preventieve werking ook niet.

Ja, daar zou ik voor zijn.

super ick
09-04-14, 22:19
jullie kunnen roepen wat jullie willen. veel negatiever voor de Hollanders zijn al die nieuwsuitzendingen over de kindermisbruik, die je in kerken, scholen, sportcentrums en te midden in onze maatschappij vind. kijk eens om je heen, kijk eens in het nieuws. daar komen ze weer voorbij: blanke mannen in alle soorten leeftijden, gegarandeerd van Hollandse komaf. Made in Holland

Voor mij is het simpel. Naast elkaar ophangen.

mark61
09-04-14, 22:56
Ja, daar zou ik voor zijn.

Oh, dan kan je ze niet meer uitzetten :slaap:

Samir75017
09-04-14, 22:59
Oh, dan kan je ze niet meer uitzetten :slaap:

:hihi:

super ick
10-04-14, 07:44
Oh, dan kan je ze niet meer uitzetten :slaap:

Dat weet ik maar ik ben voor uit het algemeen belang. Mensen moeten geen nationaliteit opgedrongen worden. Een Marokkaan die hier woont moet die nationaliteit officieel, eenzijdig van zich af kunnen zetten. Daar zou een nationale wet voor moeten komen. Uiteraard alleen als ze dat willen en op volwassen leeftijd, dus zelfstandig besloten.

Voorlopig is dat niet zo en dus graag uitzetten. Is dat helemaal eerlijk? Nee. Is het eerlijk om een vuurwapen op iemand hoofd te zetten en hem/haar nodeloos zwaar te mishandelen? Nee. Als je sommige regels overtreedt kunnen je bepaalde rechten ontnomen worden. Ik stem geen Geert maar ik ben voor.

Er is echt ruimte op rechts voor een goede serieuze politicus. Nu zit ik bijv. noodgedwongen bij Pechthold. Op dit vlak vind ik hem echter veel te soft.

Hawa
16-04-14, 18:56
Super ick ik word kotsmisselijk van je nationalistische gemekker....Hier dit zeg je...

Dat weet ik maar ik ben voor uit het algemeen belang. Mensen moeten geen nationaliteit opgedrongen worden. Een Marokkaan die hier woont moet die nationaliteit officieel, eenzijdig van zich af kunnen zetten. Daar zou een nationale wet voor moeten komen. Uiteraard alleen als ze dat willen en op volwassen leeftijd, dus zelfstandig besloten.

Voorlopig is dat niet zo en dus graag uitzetten. Is dat helemaal eerlijk? Nee. Is het eerlijk om een vuurwapen op iemand hoofd te zetten en hem/haar nodeloos zwaar te mishandelen? Nee. Als je sommige regels overtreedt kunnen je bepaalde rechten ontnomen worden. Ik stem geen Geert maar ik ben voor.

Er is echt ruimte op rechts voor een goede serieuze politicus. Nu zit ik bijv. noodgedwongen bij Pechthold. Op dit vlak vind ik hem echter veel te soft.


Te soft te soft....moet je naar je zelf kijken....
onderdaan van wie?

Iedereen mag zijn eigen zegje doen, maar dan wel goed....

Onderbuikgevoelens zijn aangekweekte gevoelens die iedereen verstompt...

maar toch

die shit aan macht
daar moeten we van af.

Het kaf van het koren gaan scheiden.

Het enigste gemekker is over Marokkanen dat ze twee paspoorten hebben
het land van Marokko is hier gewoon aanwezig.

En daar maken sommige individuen gebruik van
altijd zielig zijn
altijd
zo zielig.

Maar die mensen zijn hier terecht gekomen
ze willen in
land van herkomst
wonen.

Maar meedenken
is er niet bij.

Het denken in hun staat
is nog geen vrij staat.

Het enigste denken in hun staat
is die moslim staat.

Zo walgelijk en krom
zo weer zo oliedom
je mag niks zeggen
over Mohammed,vzmh
en dieJezus

alles ma je zeggen over Jezus...
Welkom mag je zeggen
en je eigen je wang toekeren
maar die klootjesvolk
moslim aanhangers
mag geen woord gezegd\
ze denken dat ze hier vrijbrief
kunnen hebben.

Ik denk dat Wilders gewoon weg gelijk heeft....
minder moslims
minder gezeik
minder
zware gevallen van jonge jongetjes in die criminaliteit.

ze kotsten op Nederland
ze willen vangen
in hun melaatsheid
ze denken niet
ze kunnen niet eens denken
dat is hun nog niet eens aangeleerd.

het is denken in koran
in die zin
zoals
bij ons
met die
zwart gallige kerk.

nu zie je maar
het
zogenaamde geloof
die je laat zitten
in al die misbruiken.

weg met die schijnheilige huisjes.

weg met die doemdenken
weg met die islam geloof
weg met gelovigen
weg met die shit aan die mensen
die denken dat god/alla/jaweh alles op gaat lossen.

die onnozele gasten moeten weg van hier
rechtstreeks
naar land van herkomst.

dan kunnen ze mekkeren dat ze ons wegen
die halvegaren die nooit mee doen
die niks hebben
met innovatie
en maar
kinderen maken
vier vrouwen of zo.

flikker op
en doe het maar in je eigen land van herkomst.

en laat ons met rust.

stelletje
onbeholpen
onruststokers.......

super ick
17-04-14, 08:15
Super ick ik word kotsmisselijk van je nationalistische gemekker....Hier dit zeg je...

Dat weet ik maar ik ben voor uit het algemeen belang. Mensen moeten geen nationaliteit opgedrongen worden. Een Marokkaan die hier woont moet die nationaliteit officieel, eenzijdig van zich af kunnen zetten. Daar zou een nationale wet voor moeten komen. Uiteraard alleen als ze dat willen en op volwassen leeftijd, dus zelfstandig besloten.

Voorlopig is dat niet zo en dus graag uitzetten. Is dat helemaal eerlijk? Nee. Is het eerlijk om een vuurwapen op iemand hoofd te zetten en hem/haar nodeloos zwaar te mishandelen? Nee. Als je sommige regels overtreedt kunnen je bepaalde rechten ontnomen worden. Ik stem geen Geert maar ik ben voor.

Er is echt ruimte op rechts voor een goede serieuze politicus. Nu zit ik bijv. noodgedwongen bij Pechthold. Op dit vlak vind ik hem echter veel te soft.


Te soft te soft....moet je naar je zelf kijken....
onderdaan van wie?

Iedereen mag zijn eigen zegje doen, maar dan wel goed....

Onderbuikgevoelens zijn aangekweekte gevoelens die iedereen verstompt...

maar toch

die shit aan macht
daar moeten we van af.

Het kaf van het koren gaan scheiden.

Het enigste gemekker is over Marokkanen dat ze twee paspoorten hebben
het land van Marokko is hier gewoon aanwezig.

En daar maken sommige individuen gebruik van
altijd zielig zijn
altijd
zo zielig.

Maar die mensen zijn hier terecht gekomen
ze willen in
land van herkomst
wonen.

Maar meedenken
is er niet bij.

Het denken in hun staat
is nog geen vrij staat.

Het enigste denken in hun staat
is die moslim staat.

Zo walgelijk en krom
zo weer zo oliedom
je mag niks zeggen
over Mohammed,vzmh
en dieJezus

alles ma je zeggen over Jezus...
Welkom mag je zeggen
en je eigen je wang toekeren
maar die klootjesvolk
moslim aanhangers
mag geen woord gezegd\
ze denken dat ze hier vrijbrief
kunnen hebben.

Ik denk dat Wilders gewoon weg gelijk heeft....
minder moslims
minder gezeik
minder
zware gevallen van jonge jongetjes in die criminaliteit.

ze kotsten op Nederland
ze willen vangen
in hun melaatsheid
ze denken niet
ze kunnen niet eens denken
dat is hun nog niet eens aangeleerd.

het is denken in koran
in die zin
zoals
bij ons
met die
zwart gallige kerk.

nu zie je maar
het
zogenaamde geloof
die je laat zitten
in al die misbruiken.

weg met die schijnheilige huisjes.

weg met die doemdenken
weg met die islam geloof
weg met gelovigen
weg met die shit aan die mensen
die denken dat god/alla/jaweh alles op gaat lossen.

die onnozele gasten moeten weg van hier
rechtstreeks
naar land van herkomst.

dan kunnen ze mekkeren dat ze ons wegen
die halvegaren die nooit mee doen
die niks hebben
met innovatie
en maar
kinderen maken
vier vrouwen of zo.

flikker op
en doe het maar in je eigen land van herkomst.

en laat ons met rust.

stelletje
onbeholpen
onruststokers.......

Neem je je medicijnen nog op tijd in?

Hawa
17-04-14, 17:27
Neem je je medicijnen nog op tijd in?

dat bedoel ik. Scheve schaats? Pillen! Het is hier nog niet die Goelag Archipel!

super ick
18-04-14, 08:05
Neem je je medicijnen nog op tijd in?

dat bedoel ik. Scheve schaats? Pillen! Het is hier nog niet die Goelag Archipel!

Nee, als ik niet enthousiast reageer op de bagger die jij, volgens mij onder invloed van LSD of zoiets, maak dan is de democratie in gevaar.

Hawa
20-04-14, 00:51
Nee, als ik niet enthousiast reageer op de bagger die jij, volgens mij onder invloed van LSD of zoiets, maak dan is de democratie in gevaar.

Super ick...denk niet zo dwars.
Iedereen is toch al gek.

Of bij iedereen is wel een steentje los. Of wil jij zeggen dat je alles wel weet en kan beredeneren. In jou trant van
toespelingen. Jij ben jij en ik ben ik. Iedereen heeft mening. Krom of recht.
Zo dubbel en dwars is dit wel. Van jou kant en van de mijne.

Laten we paasvuur aanzwengelen.
Het vuur er in.
Het licht.

En klop met je eigen vinger nog even op het zacht gekookte eitje.

fijne dag........