PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Mark Rutte spreekt bange Marokkaanse kindertjes toe



MoStar
28-03-14, 20:57
18763


Maak je maar geen zorgen, kindertjes. Rutte zal jullie beschermen tegen de gemene Geert Wilders. In Nederland worden kinderen niet zomaar het land uitgezet. Dat was zo ongeveer de strekking van het verhaal dat minister-president Mark Rutte aan Marokkaanse kindertjes vertelde tijdens een speciale uitzending van het Jeugdjournaal.


De Nederlandse premier nam zelf het initiatief en nam contact op met het Jeugdjournaal om deze boodschap uit te kunnen brengen. Rutte raakte ontreurd nadat hij tijdens een uitzending van het Jeugdjournaal een verdrietig en bang Marokkaans meisje het woord kreeg. Zij maakte zich zorgen dat zij na de uitspraken van Wilders het land uit moest.


Naast een speciale aankondiging tijdens het jeugdjournaal nam Rutte ook contact op met kopstukken uit de Marokkaanse gemeenschap om zo de situatie te analyseren.


De actie van de VVD coryfee is echter minder in aarde gevallen bij Geert Wilders zelf. De PVV policitus spreekt van een "walgelijke actie" en vindt het ongepast dat Rutte mooi weer speelt en kinderen inzet voor zijn eigen politieke gewin.


De actie van Wilders heeft veel emoties losgemaakt in ons kleine kikkerlandje. Ben jij ook boos en wil jij actie ondernemen? Doe dan aangifte tegen Geert Wilders. Lees hier (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/372014-marokkanen-nederland-doe-aangifte-tegen-wilders.html) hoe je dat kunt doen!

Foto: YouTube

tanger'73
28-03-14, 22:38
Ja bizar, ik merk ook via veel kinderen dat ze dit niet ontgaan zijn.

super ick
29-03-14, 07:21
Ja bizar, ik merk ook via veel kinderen dat ze dit niet ontgaan zijn.

Ja, zodra ik de deur uitstap zie alle Marokkaanse kinderen alle kanten op vluchten.

tanger'73
29-03-14, 12:13
Ja, zodra ik de deur uitstap zie alle Marokkaanse kinderen alle kanten op vluchten.

Ben je lookalike van wilders?

super ick
29-03-14, 15:05
Ben je lookalike van wilders?

Nee maar ik ben autochtoon en die zijn niet te vertrouwen.

Mark
29-03-14, 18:33
lol de verkiezingscampagne is begonnen? Rutter verkoopt trouwens leugens als PVV genoeg zetels wint kunnen ze wetten veranderen die dit mogelijk maken. Gebeurt uiteraard nooit.

super ick
29-03-14, 22:07
lol de verkiezingscampagne is begonnen? Rutter verkoopt trouwens leugens als PVV genoeg zetels wint kunnen ze wetten veranderen die dit mogelijk maken. Gebeurt uiteraard nooit.

Artikel 15 Universele verklaring van de rechten van de mens:

2. Aan niemand mag willekeurig zijn nationaliteit worden ontnomen, noch het recht worden ontzegd om van nationaliteit te veranderen.
wiki.

Is er willekeur als je criminelen de nationaliteit ontneemt?

super ick
29-03-14, 22:09
lol de verkiezingscampagne is begonnen? Rutter verkoopt trouwens leugens als PVV genoeg zetels wint kunnen ze wetten veranderen die dit mogelijk maken. Gebeurt uiteraard nooit.

Hij speelt ook wel eens voor Zwarte Piet dus hij deugd niet.

Isch
29-03-14, 23:41
Nee maar ik ben autochtoon en die zijn niet te vertrouwen.


:duim:

britney
30-03-14, 01:34
GO RUTTE!!:lole::wohaa:

WILDERS:auw::kotsen2::fuckit2:

super ick
30-03-14, 07:56
GO RUTTE!!:lole::wohaa:

WILDERS:auw::kotsen2::fuckit2:

Misschien kan Rutte ook gaan praten met kinderen van juweliers. Die staan doodsangsten uit.

mark61
30-03-14, 13:09
Artikel 15 Universele verklaring van de rechten van de mens:

2. Aan niemand mag willekeurig zijn nationaliteit worden ontnomen, noch het recht worden ontzegd om van nationaliteit te veranderen.
wiki.

Is er willekeur als je criminelen de nationaliteit ontneemt?

Wel als je dat met criminelen van slechts één bepaalde nationaliteit doet. En criminelen met maar één nationaliteit mag je sowieso niet die nationaliteit ontnemen.

Ik geloof dat dat internationaal alleen kan bij zeer ernstige zaken, terrorisme en dergelijke. Kan me herinneren dat de VS dat wel heeft gedaan met oorlogsmisdadigers, op grond van 'liegen / niet alles vertellen bij aanvraag nationaliteit'.

super ick
30-03-14, 13:59
Wel als je dat met criminelen van slechts één bepaalde nationaliteit doet. En criminelen met maar één nationaliteit mag je sowieso niet die nationaliteit ontnemen.

Ik geloof dat dat internationaal alleen kan bij zeer ernstige zaken, terrorisme en dergelijke. Kan me herinneren dat de VS dat wel heeft gedaan met oorlogsmisdadigers, op grond van 'liegen / niet alles vertellen bij aanvraag nationaliteit'.

Inderdaad, statenloos maken heeft geen zin. Criminelen met een dubbel paspoort uitzetten en paspoort afnemen is vermoedelijk wel een meerderheid voor te porren. Wie wil er nu graag meer criminelen?

tanger'73
30-03-14, 15:04
Nee maar ik ben autochtoon en die zijn niet te vertrouwen.


Kinderen worden dikwijls geleerd vreemde mensen niet te vertrouwen.

tanger'73
30-03-14, 15:07
Misschien kan Rutte ook gaan praten met kinderen van juweliers. Die staan doodsangsten uit.


Dat kan ik mij ook voorstellen als je als kind van een juwelier met blingbling volbehangen als een B.A Baracus over straat loopt.

super ick
30-03-14, 16:55
Dat kan ik mij ook voorstellen als je als kind van een juwelier met blingbling volbehangen als een B.A Baracus over straat loopt.

Volgens mij is dat meer de klederdracht van het slag waarvoor de kinderen van juweliers zo bang zijn.

fares123
01-04-14, 19:50
Ja ja in het marokkaans 'ze3ma ze3ma'
Viese politieke spel ieder gebruikt de ander om stemmen te winnen
Ik wil zeggen dat marokkaanse gemeenschap moet eidelijk wat van zich laten horen door masaal te gaan staken
En dan gaan we wel zien wat 'De Marokkanen' voor nederland betekenen :nl:

super ick
01-04-14, 20:01
Ja ja in het marokkaans 'ze3ma ze3ma'
Viese politieke spel ieder gebruikt de ander om stemmen te winnen
Ik wil zeggen dat marokkaanse gemeenschap moet eidelijk wat van zich laten horen door masaal te gaan staken
En dan gaan we wel zien wat 'De Marokkanen' voor nederland betekenen :nl:

Dan ligt het overvalcircuit stil? Of snap ik het niet goed?