PDA

Bekijk Volledige Versie : ongelooflijk!!

lala_nador
17-09-02, 12:38
En ja, je bent weer in marokko na 2 jaar.

Nadat je de eerste ochtend als laatste je bedje uitstapt en de douch ingaat en er helemaal fris uitkomt , staan de buren voortdurend naar je ramen en deuren te gluren in de hoop een glimp van je gezicht te zien, vooral omdat je een meisje bent.

en jij maar denken van he ik ga ff naar de winkel om verse brood te kopen en wat lekkers erbij zoals je dat altijd al gewend bent.
maar nee de harde waarheid kom je nu te weten, je doet de deur open en stapt naar buiten waar alle vrouwen van de straat buiten met emmers water de stoep schoonmaken, maar he wat gebeurd ernou??? ze leggen hun emmers neer en komen op je af....ehuuum......moet ik nou hoi zeggen en doorlopen zoals in nl??of shit ze zijn natuurlijk kusjes gewend en niet maar twee maar een hoop ontelbaar. ok daar komt het, de eerste vrouw lacht haar mond vol tanden naar me en kom op me af, ze begint me te kussen en te knuffelen en te zeggen he (naam)! wat ben jij groot geworden!oppassen de andere komen eraan... maar nee je denkt bij jezelf oh wat zijn deze vrouwen toch lief nooit gedacht dat ze zo zouden zijn dus je biggest smile tonen en nadat ze je helemaal geeinterviewd hebben komt het onvermijdelijke waar ik in nl over had gehoord van me vriendinnen.

heee maar luister ik heb een zoon hij is vrij vol en heeft zwart haar en is bleek ook nog echt iets voor jou ennne hij is 28 een leeftijd om met z on vrouw als jou te trouwen heheheh.
WATTTTT!!!!zeg ik in mezelf, ze heeft lef wat denkt ze wel ten eerste ik ben 18 waar haalt ze het lef vandaan om me met een man te laten trouwen die 10 jaar ouder dan mij is, enne gatver toen ik klein was speelde hij met me en gaf me altijd snoep enzo ik beschouwde hem als me oudste broer elllgggggggg te erg voor woorden.

maar nee hoor, deze vrouwen moet je niet onderschatten ze zijn erger dan je denkt, wat doet die andere met de bezem in haar handen, ze komt op me af en trekt me naar haar toe, en zegt nee nee zij wordt van me zoon, en jij denken what du fuck ? wat moet ik doen wacht laat me zeggen dat ik ergens naar toe moet gaan, ehuum galti ik moet gaan..haha.

HAHAHAHAH waar moet een dame zoals jou naartoe?je bent niet in nl!!HAHAHAH!!! nl oh nl ik wil weer terug ....dromen...aaaaaaaaah wat nou weer ZE BETAST ME GEWOON !!! WACHT dit kan niet waar zijn ze raakt me lichaam aan voel..... oh gatver dit is de druppel!!!??? en als je haar ook nog hoort zeggen van: hee mijn mohammed verdient dit eh (naam) je lijkt alsof je dun bent maar je hebt al hamdolilah nog vlees aan je botten en je borsten zijn ook vol hoewel je nodig nog meer moet eten want mijn mo houd van volle vrouwen en mag ik ff je kont bekijken.....AAAAAAAAAAAAHHHH ze rand je aan ze beledigd je ze ..... nee ik kan dit niet ik duw haar van me af en ga naar binnen.....

mis maroc
17-09-02, 19:34
salem lala nador

Erg he die marokkanse vrouwen die nog erger zijn dan hun zoons.
Je kan niet eens op straat lopen of ze komen al op je af (vooral in nador). Echt verschrikkelijk vind ik dat. Maar goed zo zijn ze nou eenmaal. Gewoon doorlopen en van het begin af an duidelijk zijn. En vooral niemand hoop geven.

Groetjes van izen tarifest

nadia18
19-09-02, 08:33
echt waar dit? hahahha sorry hoor maar dat moeten ze echt niet bij mij proberen! want me moeder die komt achter ze aan ahhah nee maar hallo wat doen ze respectloos en alleen denken aan hun zoons zodat hij naar nl. gaat enzz enzz nou doeiiiiiiiiiiiiii ik zou echt niet met een marokkaan uit marokko trouwen als het zo gaat echt niet!!

liefs mij

Bourgeoisie
19-09-02, 19:29
test

lady_moi
21-09-02, 13:07
mooi verhaal graag een vervolg

HoneyHnina
04-10-02, 11:03
------------

maral
12-10-02, 22:58
waarom moet je turken er nou weer bijhalen??!!

HoneyHnina
15-10-02, 17:11
----------