PDA

Bekijk Volledige Versie : Geert Wilders Weekly - تحية من جيرت ويلديرز



Marsipulami
04-04-14, 16:39
Geert Wilders Weekly - (http://youtu.be/HdDvkPXPf1w)


Wilders in videocolumn tot Arabische moslims: ik kom op voor christelijke identiteit

Geert Wilders heeft sinds kort een videocolumn op het Youtube-kanaal van de Arabische krant Al Hayat.


Al Hayat is een 'pan-Arabische krant'' in Londen met een internationaal publiek. De makers zijn christenen die moslims proberen te bekeren tot het christendom. Vorige week liet Geert aan BNR weten dat hij een column zou krijgen bij de krant.

In zijn eerste column stelt Wilders zich voor aan zijn pan-Arabische publiek. Wilders zegt op te komen voor de joods-christelijke wortels van Nederland, tegen de islamisering die het gevolg is van de "islamitische ideologie", die ook de moslims zelf knecht: "Ik vecht voor vrijheid voor moslims in de Arabische wereld", aldus Wilders.

Wilders maakt van de gelegenheid gebruik om zijn boek over de islam aan te prijzen Marked for Death. De PVV-leider benadrukt een groot probleem te hebben met de "fascistische islamitische ideologie", maar niet met de mensen.

tanger'73
04-04-14, 20:02
De reďncarnatie van tomás de torquemada. Hij doet werkelijk alles voor een paar centen.

mark61
04-04-14, 20:26
De reďncarnatie van tomás de torquemada. Hij doet werkelijk alles voor een paar centen.

Ik denk nog eerder aandacht. Die centen krijgt ie hier wel van de belastingbetaler.

tanger'73
04-04-14, 20:38
Ik denk nog eerder aandacht. Die centen krijgt ie hier wel van de belastingbetaler.

belastinggeld zuigt hij voor het bezetten van die zetels. De partijbijdrage, daar wil hij geen inzage in geven.

mark61
04-04-14, 20:54
belastinggeld zuigt hij voor het bezetten van die zetels. De partijbijdrage, daar wil hij geen inzage in geven.

Ik heb gelezen dat ie nauwelijks nog partijgeld heeft. Daarom moet hij 'alternatieve' no-budget verkiezingscampagnes voeren. Zoals we onlangs zagen. Controversiële uitspraak > gratis publiciteit.

Zijn Amerikaanse geldschieter was er niet zo blij mee. Als zionist zag ie misschien ook een parallel :hihi:

tanger'73
04-04-14, 21:07
Ik heb gelezen dat ie nauwelijks nog partijgeld heeft. Daarom moet hij 'alternatieve' no-budget verkiezingscampagnes voeren. Zoals we onlangs zagen. Controversiële uitspraak > gratis publiciteit.

Zijn Amerikaanse geldschieter was er niet zo blij mee. Als zionist zag ie misschien ook een parallel :hihi:

Je ziet dat hij zich zelfs laat ondertitelen door zijn o zo gehate taaltje van de Koran. Nu ook Joods overleg haar handen van hem heeft afgetrokken verkoopt hij nu zijn huid aan jan en alleman. Bij henk en ingrid kan hij immer niet terecht.

tanger'73
05-04-14, 00:20
partij van de vrijheid wil arabische wereld bevrijden, door ze de vrijheid te ontnemen om in zijn ogen een verdorven ideologie te belijden.

Jammer, gaat geestelijk steeds verder achteruit. Waant zich nu ook EL CID.

Rajawi Pow
05-04-14, 04:00
http://s.ytimg.com/yts/img/icon_comments_disabled-vflxokpZC.pngReacties zijn uitgeschakeld voor deze video.

Geen discussies met geertje 'mijn woord is wet'...

Wat een lelijk achterlijk accent engels voor een 'politicus'

knuppeltje
05-04-14, 09:23
Jammer, gaat geestelijk steeds verder achteruit. Waant zich nu ook EL CID.

Die was zelfs dood op zijn paard gezet nog meer waard.

super ick
05-04-14, 09:53
Hij heeft geen grote daden op zijn naam,
Hij is geen groot debater,
Hij is geen deskundige op welk gebied dan ook,
Hij verdient wel een dikke boterham in de politiek en wil dat blijven doen. Hoe kan dat zonder enige uitzonderlijke eigenschap te bezitten? In de picture blijven. zorgen dat er over hem gepraat wordt. Aandacht genereren.

tanger'73
05-04-14, 13:52
Die was zelfs dood op zijn paard gezet nog meer waard.


De toenmalige moren hadden nog respect door hem sayyid (heer) te noemen.

jde
11-04-14, 08:16
Gôh, ik hoop dat jullie of anderen zoiets niet kwalijk nemen.

Ik ben ook bezig met dit soort onderwerpen. Maar ik vraag me af of en wanneer dit echt een noembaar effect zal sorteren.

Dit is verschrikkelijk wied-uit. Wat verschrikkelijk waardeloos is. Ik denk dat echt eerlijk hard te stellen is dat deze Wilders actie van het spoor is.