PDA

Bekijk Volledige Versie : Actiegroep zoekt derde dader Deurne



Gekk
09-04-14, 17:20
Actiegroep zoekt derde dader DeurneGESTEL - Een actiegroep met de naam het Identitair Verzet trekt komende zondag het Eindhovense stadsdeel Gestel in op zoek naar de derde dader die betrokken was bij de dodelijke overval in Deurne. Het gaat om een groep van zo'n vijftig mensen die zeggen ,,justitie te willen helpen met de opsporing van een voortvluchtige crimineel."





http://images0.tcdn.nl/incoming/article22448575.ece/BINARY/d/deurne+1.jpg
Foto: ANP



De leden van de actiegroep zijn van plan om flyers uit te delen om zo mensen aan te sporen zich te melden met informatie over de dader. Binnen de Marokkaanse gemeenschap zou algemeen bekend zijn wie de man is en dat hij in Gestel woont. Onder Marokkanen – zoals Saïda, de zus van de doodgeschoten overvaller Abdel H. – wordt gesproken over een crimineel voor wie iedereen bang is. Zo bang, dat niemand zijn naam zou durven noemen.
,,Als de Marokkaanse gemeenschap echt zo in de maag zit met de vele negatieve berichtgevingen dan weten ze wat ze kunnen doen", schrijft Identitair Verzet op haar Facebookpagina. De actiegroep is van plan een demonstratievergunning aan te vragen, maar als het die niet krijgt zullen ze huis-aan-huis gaan flyeren, zo zegt een woordvoerder tegen Omroep Brabant. ,,We zijn niet uit op gewelddadige confrontaties met de Marokkaanse gemeenschap."

Gekk
09-04-14, 17:28
Het laatste stuk van dit bericht heb ik maar weggelaten omdat het nog erger is.

Dit is allemaal niet goed. Het zou beter zijn als de de degenen die de derde overvaller kennen hem aansporen om zichzelf aan te geven of hem aangeven.


العدالة لا يمكن أن يكون لجانب واحد وحده، ولكن يجب أن يكون لكليهما.

super ick
10-04-14, 09:01
[/RIGHT]
Als hij ook maar een greintje 'eer' had, zou hij zichzelf aangeven.

Mensen bedreigen is uiteraard makkelijker
Omroep Brabant: Eigenaar Waalwijks schoonmaakbedrijf met de dood bedreigd: 'Ik ben tijdelijk mijn huis uit' (http://www.omroepbrabant.nl/?news/2092991363/Eigenaar+Waalwijks+schoonmaakbedrijf+met+de+dood+b edreigd+Ik+ben+tijdelijk+mijn+huis+uit.aspx)

Waar is het verband?