PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Marokkaanse boot vaart mee tijdens de Gay Pride



MoStar
14-04-14, 22:14
18805


Dit jaar zal er een Marokkaanse boot mee varen met de Amsterdamse Gay Pride. De Amsterdamse gemeente ziet graag dat het beruchte evenement een internationale lading krijgt en nodigt de afgelopen jaren dan ook homoseksuelen buiten Europa uit voor een dagje varen over de Amsterdamse grachten.


Vorig jaar werden homoseksuelen uit Oekraïne uitgenodigd en het jaar daarvoor homoseksuelen uit Rusland. Dit jaar probeert Freek Ossel, de locoburgemeester van Amsterdam, homoseksuelen uit Marokko te strikken voor het homovriendelijke evenement.


In veel landen buiten Europa is homoseksualiteit een geladen onderwerp en in sommige gevallen zelfs verboden. Marokko is één van die landen waar homoseksualiteit verboden is. Homostellen die in het openbaar worden gezien riskeren een celstraf van maximaal drie jaar.


Mede vanwege de strenge wetgeving is het moeilijk voor Marokkaanse homo's om uit de kast te komen en met elkaar over hun seksualiteit te praten. De Amsterdamse wethouder hoopt Marokkaanse homo's hiermee een handje te helpen.


Tot nu toe zal het echter een behoorlijk lege boot worden. Slechts drie Marokkanen hebben zich aangemeld.

Foto: Remmelt Koenes (https://www.flickr.com/photos/rckoenes/1017547100)

super ick
15-04-14, 07:21
Die krijgen ze makkelijk vol want er zijn veel Marokkaanse homoseksuelen.

fatiha1993
15-04-14, 19:05
Tfoeee

cummonisto
15-04-14, 20:11
Als ze ons kunnen naaien zijn we overal welkom.

cummonisto
15-04-14, 20:12
Die krijgen ze makkelijk vol want er zijn veel Marokkaanse homoseksuelen.
Hoe weet u dat meneer super?

super ick
16-04-14, 07:33
Als ze ons kunnen naaien zijn we overal welkom.

Dan kan maar dat mag niet op de boot. Wachten tot je thuis bent met naaien.

super ick
16-04-14, 07:34
Hoe weet u dat meneer super?

Ik zie er veel lopen met een handtasje en als ze boos worden krijgen ze een hoog stemmetje.

1 + 1 = 2 dan hè.

cummonisto
16-04-14, 15:20
Ik zie er veel lopen met een handtasje en als ze boos worden krijgen ze een hoog stemmetje.

1 + 1 = 2 dan hè.
Hahaha ik schaam me kapot als ik die jongeren zie met handtasje.

cummonisto
16-04-14, 15:22
Tfoeee

Vinden ze lekker tussen hun billen

Ibrah1234
16-04-14, 15:24
Hahaha ik schaam me kapot als ik die jongeren zie met handtasje.

Ik wil dat idioot exhibitionistisch gedrag niet eens zien.

super ick
16-04-14, 15:58
Hahaha ik schaam me kapot als ik die jongeren zie met handtasje.

:hihi:

Ik ben dus niet de enige...tenminste, ik schaam me er niet voor, ik lach er een beetje om. Een man met een handtas. Waar is de tijd gebleven?

Iznogoodh
16-04-14, 18:23
Ik wil dat idioot exhibitionistisch gedrag niet eens zien.Gelukkig hoef je niet te kijken.

knots71karel
16-04-14, 21:23
Als ze ons kunnen naaien zijn we overal welkom.

:hardlach: