PDA

Bekijk Volledige Versie : Zure buren willen kankerpatiënten weg



Muwahhidah
25-04-14, 07:20
Zure buren willen kankerpatiënten weg



Twaalf zure buren uit Gent willen drie kankerpatiënten weg uit hun appartementsgebouw. Daarvoor hebben ze een bezwaarschrift ingediend bij de stad en de provincie. "Ze geven veel over, wat voor geluidsoverlast zorgt. En we maken ons ook zorgen over de hygiëne in dit verband", stellen de buren in hun klacht. Ook vinden ze dat de lift te veel gebruikt wordt door vrijwilligers die de kankerpatiënten helpen.

De vzw Zorghuis, die de patiënten opvangt omdat ze na hun ziekenhuisverblijf nog niet alleen kunnen blijven, begrijpt de klachten niet. "Er verblijven maximaal vier patiënten die het merendeel van de tijd slapen en er komen per dag slechts vier vrijwilligers helpen. Zo veel overlast kan dat toch niet veroorzaken?" De provincie beslist voor de zomervakantie nog of de patiënten mogen blijven.


Zure buren willen kankerpatiënten weg - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1862055/2014/04/24/Zure-buren-willen-kankerpatienten-weg.dhtml)

knuppeltje
25-04-14, 08:01
Tja, dagelijks geconfronteerd worden met ellende en eindigheid van leven is voor sommigen best wel eng.

Muwahhidah
25-04-14, 08:10
wat een onzin, die mensen hebben het al zwaar genoeg. die buren zijn een stel zeikerds ze moeten zich zwaar schamen om het die mensen die ziek zijn nog moelijker te maken dan ze het al hebben. waar is hun medeleven voor die mensen. het zijn gewoon egocentrische viezeriken, als het hun zo dwars zit, laat ze dan lekker zelf opkrassen

Marsipulami
25-04-14, 18:15
Die buren zijn mogelijks voorstanders van euthanasie.

Eke
25-04-14, 18:27
Die buren zijn mogelijks voorstanders van euthanasie.

www.radiomars.be Een misplaatste grap op de middengolf :boos:

Marsipulami
25-04-14, 22:13
www.radiomars.be Een misplaatste grap op de middengolf :boos:

Hmm, ik heb je link aangeklikt, maar die blijkt niet te werken.

Behalve zure buren die zich storen aan het feit dat er kankerpatiënten verblijven in hetzelfde flatgebouw waren er ook nog andere berichten de laatste dagen in de media / op dit forum.

- Behalve zure buren die geen kankerpatiënten dulden.
- Frankrijk dumpt gehandicapten in goedkopere Belgische opvanghuizen.
- Nederlandse artsen weigeren een behandeling van een kankerpatiënt, terwijl Belgische artsen daar anders over denken met voorlopig positief resultaat.
- Eke vind dat stervenden hun kinderen de doodstrijd van hun ouders moeten besparen.
- Dan is er ook nog de massale vergrijzingsgolf die op ons afkomt met bijhorend kostenplaatje.
- Super Ick en Mark61 hebben geen bezwaar tegen euthanasie op wilsonbekwamen zoals gehandicapte kinderen, geesteszieken, dementerenden, comapatiënten, enz.
- apothekers die moeite hebben met het verstrekken van euthanasiemiddelen worden aan de schandpaal genageld en er worden Kamervragen over gesteld.

Ik maak me toch wel wat zorgen over het euthanasiasme van sommigen.

mark61
25-04-14, 22:28
Hmm,

Je bent een leugenachtige smeerlap.

Wanneer houd je op met je monsterlijke, smerige gedrag? Schamen katholieken zich dan nergens voor?

Marsipulami
25-04-14, 22:34
Je bent een leugenachtige smeerlap.

Wanneer houd je op met je monsterlijke, smerige gedrag? Schamen katholieken zich dan nergens voor?

Heb je ook iets inhoudelijks mede te delen ? Dan vernemen we dat graag.

(leen)
25-04-14, 22:57
Hmm, ik heb je link aangeklikt, maar die blijkt niet te werken.

Behalve zure buren die zich storen aan het feit dat er kankerpatiënten verblijven in hetzelfde flatgebouw waren er ook nog andere berichten de laatste dagen in de media / op dit forum.

- Behalve zure buren die geen kankerpatiënten dulden.
- Frankrijk dumpt gehandicapten in goedkopere Belgische opvanghuizen.
- Nederlandse artsen weigeren een behandeling van een kankerpatiënt, terwijl Belgische artsen daar anders over denken met voorlopig positief resultaat.
- Eke vind dat stervenden hun kinderen de doodstrijd van hun ouders moeten besparen.
- Dan is er ook nog de massale vergrijzingsgolf die op ons afkomt met bijhorend kostenplaatje.
- Super Ick en Mark61 hebben geen bezwaar tegen euthanasie op wilsonbekwamen zoals gehandicapte kinderen, geesteszieken, dementerenden, comapatiënten, enz.
- apothekers die moeite hebben met het verstrekken van euthanasiemiddelen worden aan de schandpaal genageld en er worden Kamervragen over gesteld.

Ik maak me toch wel wat zorgen over het euthanasiasme van sommigen.

Ik vind dat jij een feitenverdraaiende relnicht bent. Mag dat?
Verder geloof ik er geen ruk van dat jij je zorgen maakt om een niet r.k. mens,en dat maakt jou een extremist.

Marsipulami
25-04-14, 23:14
Ik vind dat jij een feitenverdraaiende relnicht bent. Mag dat?


Dat mag zeker, ik ben een grote voorstander van de vrije meningsuiting.



Verder geloof ik er geen ruk van dat jij je zorgen maakt om een niet r.k. mens,en dat maakt jou een extremist.


Ik gun jou je geloof. De essentie van geloof is dat het niet bewezen moet worden. Dus dat mag ook van mij.