PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Marokkaanse homo's belanden in de bak voor openbare homoseksualiteit



MoStar
17-05-14, 20:09
18925

Homofilie is in veel landen ter wereld "not done". Eén daarvan is Marokko. Marokko beschouwt zich als een islamitisch land en ziet homofilie dan ook als iets dat niet te verenigen is met de leer van de islam.

In Marokko staat er dan ook een gevangenisstraf op het openlijk uit van homoseksualiteit. Dat deze wet nog steeds in de praktijk gehandhaafd wordt, werd deze week weer duidelijk. Zes Marokkaanse mannen na een vonnis van de Marokkaanse rechtbank Faqih Bensalah zullen vanaf deze week een aantal jaar in de bak moeten zitten.

De politie werd getipt over het gedrag van de groep jongens door één van de vaders van de jongens. Volgens de vader hebben de andere vijf jongens zijn zoon beïnvloedt tot het drinken van alcohol en het onderhouden van homoseksuele contacten.

Alhoewel uitingen van homoseksualiteit verboden zijn in Marokko, zijn er ook steeds meer geluiden te horen in Marokko die van mening zijn dat het eens afgelopen moet zijn met het jagen op homo's.

Zo hield Aswat Magazine, een Marokkaanse organisatie die opkomt voor de rechten van homo's, lesbiënnes, biseksuelen en transgenders onlangs nog een campagne met de slogan "Liefde is geen misdrijf. De campagne werd niet door alle Marokkanen even goed gewaardeerd.

Foto: Flats! (https://www.flickr.com/photos/70flats/4926953521)

Nederlandertje
17-05-14, 20:23
Jammer dat liefde wordt gestraft in plaats van gekoesterd.

cummonisto
17-05-14, 20:32
Iedereen moet de wet respecteren, ook homo's.

Nederlandertje
17-05-14, 20:36
Discriminerende wet

cummonisto
17-05-14, 20:57
Discriminerende wet
Dat weet ik niet, als in de wet staat dat je geen orgies mag organiseren dan moet je je eigen aan houden.

Nederlandertje
17-05-14, 21:54
Ging er om dat ze openlijk hun homosexualiteit uitte.

BoerHarms
18-05-14, 07:55
jij piemel in mankont duwen jij kijken naar piemel jij ziet poep op piemel. ieeeeeeeeeeeeeeggggggggggg

E-Collie

Beter misschien is ouwe man piemel douwen in jong meisje

BoerHarms
18-05-14, 07:57
jij hommo?

Jij houden van jong meisje ?

super ick
18-05-14, 08:05
meisje van 1 jaar beter dan man in kont nauken

Dan ben je erg, nee heel erg ziek.

super ick
18-05-14, 08:11
ik weet lichaam ziek en geest ziek.

Lichaam weet ik niet maar geest zeker zwaar ziek.

super ick
18-05-14, 08:19
wat jij komen loellen sjonni jij ken mij ofso

Iemand die seks met een baby van 1 jaar minder slecht vind dan homoseksualiteit hoef ik verder niet te kennen.

super ick
18-05-14, 08:26
jij letterlijk nemen jij idd sjonnie IQ

Jij kronkelen en draaien gescheurd rubber, uch.

vitalis
18-05-14, 08:34
uch jij niet eens weten wie jou vader is. jouw moeder veel vriendjes hebben gehad normaal in jou culture

:maf:

super ick
18-05-14, 17:30
uch jij niet eens weten wie jou vader is. jouw moeder veel vriendjes hebben gehad normaal in jou culture

Zoals ik al zei, je bent zwaar geestelijk ziek. Dergelijke achterlijke denkbeelden kunnen alleen aarden in een zieke vooringenomen geest.
Alle autochtone vrouwen zijn hoeren, liever een baby van 1 neuken dan homoseksualiteit. Echt je bent een sieraad voor dit forum.

Nederlandertje
18-05-14, 17:43
uch jij niet eens weten wie jou vader is. jouw moeder veel vriendjes hebben gehad normaal in jou culture

Marokkaanse jongens eerst ook veel Nederlandse, Surinaamse en Antiliaanse meisjes neuken voor ze een Marokkaanse bruid zoeken.

cummonisto
18-05-14, 17:50
thahaloeft is een Nederlandse vrouw ze weegt 175 kg schoon aan de haak.

knots71karel
18-05-14, 23:39
:maf:
Iksluit me bij jou an hier valt niet mee te praten.

vitalis
19-05-14, 04:07
Iedereen moet de wet respecteren, ook homo's.

Moet je alle wetten respecteren? Ook wetten die tegen de Rechten van de mens ingaan?

super ick
19-05-14, 07:29
thahaloeft is een Nederlandse vrouw ze weegt 175 kg schoon aan de haak.

Dat vermoeden heb ik ook. Wel een gestoorde dan.

Samir75017
19-05-14, 10:56
uch jij niet eens weten wie jou vader is. jouw moeder veel vriendjes hebben gehad normaal in jou culture

:haha:

H.P.Pas
19-05-14, 11:11
:haha:

Pudding en Gisteren, da's ook een goeie. :aanwal:

(leen)
19-05-14, 11:34
uch jij niet eens weten wie jou vader is. jouw moeder veel vriendjes hebben gehad normaal in jou culture

Cultuurbakkendag; Er komt een marokkaan bij de kassa..

Ibrah1234
19-05-14, 11:42
Zoals ik al zei, je bent zwaar geestelijk ziek. Dergelijke achterlijke denkbeelden kunnen alleen aarden in een zieke vooringenomen geest.

Ik denk eerder aan zwakzinnigheid. Je kunt het de persoon niet eens kwalijk nemen.

In het dagelijks uurtje therapie zal men in de zorginstelling waar thahaloeft verblijft wel de mogelijkheid bieden wat te rammelen op een keyboard.

Moment van onoplettendheid verpleegkundigen en dan krijg je dit.

super ick
20-05-14, 07:34
:haha:

Ja, dat past wel bij jou denkbeeld over de westerse vrouw hè? De moeder beledigen van iemand met een andere mening die je helemaal niet kent. Dat getuigd van goed moslimschap hoor. Echt een lichtend voorbeeld.

Samir75017
20-05-14, 10:06
Ja, dat past wel bij jou denkbeeld over de westerse vrouw hè? De moeder beledigen van iemand met een andere mening die je helemaal niet kent. Dat getuigd van goed moslimschap hoor. Echt een lichtend voorbeeld.

Beledigen ? NO, that's Freedom of Speech.

vitalis
20-05-14, 10:27
Beledigen ? NO, that's Freedom of Speech.

Dat is de vrijheid van meningsuiting van mocro's. Het valt op dat ze vaak heel snel beginnen over de moeder van iemand. Ze snappen niet dt ze hiermee niet degenen die ze willen beledigen treffen, maar wel zich zelf neerzetten. Beschaving is vaak ver te zoeken. Ook zo'n lachebekje zoals jij hierboven neerzette spreekt boekdelen over jou.

Samir75017
20-05-14, 10:50
Dat is de vrijheid van meningsuiting van mocro's. Het valt op dat ze vaak heel snel beginnen over de moeder van iemand. Ze snappen niet dt ze hiermee niet degenen die ze willen beledigen treffen, maar wel zich zelf neerzetten. Beschaving is vaak ver te zoeken. Ook zo'n lachebekje zoals jij hierboven neerzette spreekt boekdelen over jou.

Whoever's freedom of speech it is, it is important that we respect it. It is a priceless value in our Western societies.

vitalis
20-05-14, 10:56
Whoever's freedom of speech it is, it is important that we respect it. It is a priceless value in our Western societies.

Maak je niet ongerust, jij mag hier in Nederland wèl zeggen wat je wilt hoor. Het is alleen jammer dat er nooit iets zinnigs uit komt.

Samir75017
20-05-14, 11:03
Maak je niet ongerust, jij mag hier in Nederland wèl zeggen wat je wilt hoor.

Hamdullah.

H.P.Pas
20-05-14, 11:34
Hamdullah.

Nee, dank Thorbecke.
Allah staat met meningsvrijheid op gespannen voet.

vitalis
20-05-14, 15:10
Nee, dank Thorbecke.
Allah staat met meningsvrijheid op gespannen voet.

Nee, dank aan de Amerikanen.
Zonder hen stonden wij nu onder nazi- of sovjetcontrole.

super ick
20-05-14, 15:14
Beledigen ? NO, that's Freedom of Speech.

Het is ook niet verboden. Als het moet stem ik VOOR zijn recht om mij te mogen beledigen.

Als ik de vergelijking even mAk met Wilders speel jij nu de Wildersrol. Jij lijkt echt sprekend op hem, aan de andere kant van het spectrum weliswaar maar je bent een duplicaat van Wilders.

Samir75017
20-05-14, 18:21
Het is ook niet verboden. Als het moet stem ik VOOR zijn recht om mij te mogen beledigen.



He doesn't need your permission to use his freedom of speech.

super ick
20-05-14, 18:49
He doesn't need your permission to use his freedom of speech.

Waar heb ik dat beweert???

Freedom of speech is een groot goed. Een wet waarin iedereen een gelijk recht heeft komt wellicht vreemd op jou over.

super ick
21-05-14, 07:28
jij sjodiemietert tokkie waarom jij zo praten man mag niet lachen. jij echt tokkie 100 porcent.

Gescheurd Rubber worden boos? Jij pilletje nemen, uch.

Isch
22-05-14, 21:37
Ik vind dat iedereen die in het openbaar zoent of wat dan ook opgepakt moet worden. Grossssss!