PDA

Bekijk Volledige Versie : Vraag aan jou

moslima_fif
21-05-14, 12:13
As salamu alaykum beste Maroc.nl-leden,

Ik studeer verpleegkunde en ben momenteel bezig met mijn scriptie dat over een verbeterde intake gaat. Mijn doelgroep zijn cliŽnten van een migrantenafkomst die thuiszorg nodig hebben. Thuiszorg is heel breed, het kan zo zijn dat er verpleegkundige zorg geleverd moet worden (bijv. wondzorg) of alleen ondersteuning (bijv. hulp bij medicatie inname). Uit een intakegesprek wordt duidelijk wat de zorgvraag van de cliŽnt is. Ik ben benieuwd naar wat jij belangrijk vind in een intakegesprek m.b.t. je gezondheid. Wat zijn de punten waar we rekening mee moeten houden? Wat vind jij belangrijk als cliŽnt om te vertellen? Wat houdt de term 'zorgvraag' voor jouw in? Wat vind je van de thuiszorg? Hoe kunnen we de zorg het beste op jou wensen laten aansluiten?

Alvast bedankt!

moslima_fif
24-05-14, 18:48
Up....

TaqwaTube
24-05-14, 18:57
Ik denk dat er weinig tot niet mensen zijn hier die thuiszorg hebben. Althans niet de allochtonen hier. De meeste zijn jong, studeren en zijn gezond. Ik denk dat KnotsKarel en Mark61 wel wellicht thuiszorg nodig hebben. Qua leeftijd althans dan maar waarschijnlijk zijn dat gewoon pure NL'ers. Succes verder