PDA

Bekijk Volledige Versie : Duitse veiligheidsdiensten bespioneerden moslims tijdens vrijdaggebed



TaqwaTube
24-05-14, 19:27
http://i0.wp.com/dewarereligie.nl/wp-content/uploads/2014/05/Duitse-veiligheidsdiensten-bespioneerden-moslims-tijdens-vrijdaggebed.jpg?resize=770%2C472 (http://dewarereligie.nl/2014/05/24/actueel/duitse-veiligheidsdiensten-bespioneerden-moslims-tijdens-vrijdaggebed/) Nieuws (http://dewarereligie.nl/category/actueel/nieuws/) 24 mei 2014 (http://dewarereligie.nl/2014/05/24/actueel/duitse-veiligheidsdiensten-bespioneerden-moslims-tijdens-vrijdaggebed/) Redacteur..... (http://dewarereligie.nl/author/redacteur05/)
Duitse veiligheidsdiensten bespioneerden moslims tijdens vrijdaggebed Een beleidsmaker uit het Duitse Nedersaksen zegt dat inlichtingendiensten in Nedersaksen een lijstje bijhielden met moslims die ze observeerden (http://www.aa.com.tr/en/rss/333719--german-intelligence-agents-spied-on-muslims-at-prayer). Hier hadden ze echter geen uitleg voor. In totaal zijn er in de afgelopen tien jaar 100 moslims gemonitord en in een speciale inlichtingendatabase gestopt door de politie. Dit gebeurde allemaal terwijl ze het vrijdaggebed bezochten. Dit liet Belit Onay, lid van de Groene Partij, op vrijdag tegenover Anadolu Agency weten.

Hij zei: “De moslims werden als potentiële verdachten gezien, maar 40 procent van de zaken waren controversieel. Ze werden alleen maar vervolgd omdat ze het vrijdaggebed bijwoonden en niets geweldadigs hebben gedaan.” Onay, die van Turkse bloede is, zegt dat de politie hun surveillanceacties uitvoerden in de periode dat de Christen Democratische Unie en de Vrije Democratische Partij aan de macht waren. Onay zei dat mensen werden vervolgd zonder dat ze iets hebben gedaan. Daarnaast benadrukt hij dat het vrijdaggebed een constitutioneel recht is in Nedersaksen en dat moslims, ondanks het recht op godsdienstvrijheid , toch vervolgd werden.

Onay noemt het een ‘schandaal’ en voegt er aan toe dat er bijna 9.000 mensen in de database staan. “Deze mensen zijn vervolgd op grond van hun illegale activiteiten tegen de Staat en hun haat hiertegen. Maar minstens 20 procent van deze gegevens heeft geen wettelijke basis en de andere 20 procent zijn wettelijk gezien controversieel.” Onder bewind van de coalitie, die gevormd is tussen de Sociaal Democratische Partij en de Groenen, zouden de spionagepraktijken gestopt moeten zijn en zouden de gegevens van hen die onrechtvaardig gemonitord zijn, zijn gewist. De coalitieregering is volgens Onay begonnen met een onderzoek naar degenen die verantwoordelijk waren voor deze actie.

Foto: AA.com.tr

German intelligence agents 'spied on Muslims at prayer' Anadolu Agency (http://www.aa.com.tr/en/rss/333719--german-intelligence-agents-spied-on-muslims-at-prayer)

Bofko
24-05-14, 23:13
Wat een verschrikkelijk triest onderschrift van Taqwatube. Het werelds leven is zo veel mooier en rijker dan een voorgespiegelde 'bruidsschat van het paradijs'.

Samir75017
25-05-14, 08:31
Wat een verschrikkelijk triest onderschrift van Taqwatube. Het werelds leven is zo veel mooier en rijker dan een voorgespiegelde 'bruidsschat van het paradijs'.

Live and let live. Don't be so extremist.

Bofko
25-05-14, 18:09
Live and let live. Don't be so extremist.

Het benadrukken van de prachtige wereld waarin wij leven lijkt mij het tegenovergestelde van extremisme, beste Samir.Die Taqwatube , en met hem Yahya Ibn Mu’aadh, tonen weinig waardering voor Allah's schepping, en worden er zelfs suicidaal van. Ze zijn echt de weg kwijt.

TaqwaTube
25-05-14, 18:13
Het benadrukken van de prachtige wereld waarin wij leven lijkt mij het tegenovergestelde van extremisme, beste Samir.Die Taqwatube toont weinig waardering voor Allah's schepping, en wordt er zelfs suicidaal van. Hij is echt de weg kwijt.

Je bent het niet gewend dat je wordt tegengesproken, jij en je anti islam groepje op maroc.nl. Als er iemand is die jullie op je plek begint te zetten dan proberen jullie het op de persoon zelf te spelen. Totaal geen onderbouwingen , geen argumenten geen feiten helemaal niets nada. Enkel proberen te beledigen.

Bofko
25-05-14, 18:50
Je bent het niet gewend dat je wordt tegengesproken, jij en je anti islam groepje op maroc.nl. Als er iemand is die jullie op je plek begint te zetten dan proberen jullie het op de persoon zelf te spelen. Totaal geen onderbouwingen , geen argumenten geen feiten helemaal niets nada. Enkel proberen te beledigen.

Ik wil helemaal niet beledigen en ik sta open voor een goed gesprek. Mijn zorg is dat argumenten, logica en onderbouwingen totaal geen reden van bestaan hebben in een religieuze omgeving. Vooraf aan argumenten en onderbouwingen gaan nl. vooronderstellingen en voorstellingen van zaken.

Bofko
25-05-14, 20:42
Wat een slappe zak is die Taqwatube, hij reageert niet eens.

TaqwaTube
26-05-14, 21:33
Wat een slappe zak is die Taqwatube, hij reageert niet eens.

Je bent welkom om samen ergens wat te drinken meid.

knots71karel
26-05-14, 21:43
Je bent welkom om samen ergens wat te drinken meid.

Hee MIETJE houd toch eens op met je ''nichten '' gebruik, die noemen elkaar ook MEID !
Op zich niet erg maar beperk je tot jou nichtjes , en niet naar hetero,s die hier posten.
Als je zo graag een'' natte speen in je anus wil '' zijn er wel andere manieren.
:D

TaqwaTube
26-05-14, 21:54
Hee MIETJE houd toch eens op met je ''nichten '' gebruik, die noemen elkaar ook MEID !
Op zich niet erg maar beperk je tot jou nichtjes , en niet naar hetero,s die hier posten.
Als je zo graag een'' natte speen in je anus wil '' zijn er wel andere manieren.
:D

Tjah tegen meiden zoals jij of sorry jij bent een '' oma '' kan ik geen man zeggen. Het spijt me. Stoere praatjes via i-net, enkel proberen te beledigen maar een uitnodiging niet durven aan te gaan, dat is niet echt mannelijk he '' oma ''. Exact hetzelfde wat jij doet, pure beledigingen en stoer proberen over te komen.

Is dit de methode van de anti islam groep? Want het is een soort van groepsgedrag haha, jij Boko Nlertje allemaal dezelfde methode.

knots71karel
26-05-14, 22:32
Tjah tegen meiden zoals jij of sorry jij bent een '' oma '' kan ik geen man zeggen. Het spijt me. Stoere praatjes via i-net, enkel proberen te beledigen maar een uitnodiging niet durven aan te gaan, dat is niet echt mannelijk he '' oma ''. Exact hetzelfde wat jij doet, pure beledigingen en stoer proberen over te komen.

Is dit de methode van de anti islam groep? Want het is een soort van groepsgedrag haha, jij Boko Nlertje allemaal dezelfde methode.

Ga je eens na laten kijken ziekelijk huftertje , er is hier geen anti ISLAM groep wel en groep die tegen hufterige fanatieken zich zelf brave MOSLIM noemende etterbakjes zoals jij , die bij gebrek aan weerspraak hun toe vlucht nemen tot kinderachtige achterbaks benamingen en gore insinuatie,s
Zo steek dit maar in je reet want die taal versta je als straat jochhie beter .
Ten slotte heb ik nog iets uit de KORAN ( DIE JIJ BLIJKBAAR NOOIT IN KIJKT)als je deze open slaat dan kun je o.a dit lezen:
Soerah AL Fatihah
Djoez deel 1
en laat dan even vooral je ogen rusten op nr 7

en voor al op het woordje dwalenden want dar behoor jij toe!

:zwaai:

TaqwaTube
26-05-14, 23:04
Ga je eens na laten kijken ziekelijk huftertje , er is hier geen anti ISLAM groep wel en groep die tegen hufterige fanatieken zich zelf brave MOSLIM noemende etterbakjes zoals jij , die bij gebrek aan weerspraak hun toe vlucht nemen tot kinderachtige achterbaks benamingen en gore insinuatie,s
Zo steek dit maar in je reet want die taal versta je als straat jochhie beter .
Ten slotte heb ik nog iets uit de KORAN ( DIE JIJ BLIJKBAAR NOOIT IN KIJKT)als je deze open slaat dan kun je o.a dit lezen:
Soerah AL Fatihah
Djoez deel 1
en laat dan even vooral je ogen rusten op nr 7

en voor al op het woordje dwalenden want dar behoor jij toe!

:zwaai:

Je lijkt net een kind van 12, maar ik weet dat je met pension bent. Wat een laag niveau, wat een zwakte.

Nederlandertje
27-05-14, 00:03
Je lijkt net een kind van 12, maar ik weet dat je met pension bent. Wat een laag niveau, wat een zwakte.

Nee jij hebt altijd veel zinnigs te zeggen. Je bent zelf 12 jaar.