PDA

Bekijk Volledige Versie : Geert Wilders is de Kim Yung Oen van Nederland....



Wizdom
25-05-14, 22:46
Oud-leden PVV aan het woord in documentaire over Geert Wilders: Wilders Wereld

Gepubliceerd: 25 mei 2014 21:40 Laatste update: 25 mei 2014 22:50 Algemeen

In een nieuwe documentaire op Nederland 2 komen ex-PVV'ers aan het woord. Het onderwerp: Geert Wilders en de PVV. Ze zijn niet bepaald positief over hun oude partij.

Een potje ouderwets vuile was buiten hangen, wordt al gezegd. En dat is ook niet zo gek: de ex-leden van de Partij Voor de Vrijheid laten bijna geen spaander heel van de PVV, de manier van werken binnen de partij en Geert Wilders zelf.


Verdeel en heers

Onder andere Jhim van Bemmel, Hero Brinkman, Marcial Hernandez, Wim Kortenoeven, Richard de Mos en Louis Bontes verschijnen voor de camera. Zij zijn allemaal uit de partij gestapt of weggestuurd. Vooral over Wilders als baas zijn ze behoorlijk negatief. Zo zou Geert Wilders een meester zijn in verdeel-en-heersspelletjes. "Hij zet ons vaak op tegen andere Kamerleden."


Efteling

Ook Geert Wilders als persoon krijgt enkele vegen uit de pan. Zo zou Wilders als een 'autist' en 'een klein jongetje' in de attractie Droomvlucht in de Efteling zitten. "Dat is zijn lievelingsattractie. Even ontsnappen. Hij ging er wel zes keer in. Maar wat zou jij doen als je dag in dag uit tussen de bewaking loopt?"


Niets mag

Ook het monddood maken van Kamerleden werd niet geapprecieerd. "Er wordt een bepaalde sfeer gecreëerd van vijandigheid. Dat je enorm op je tellen moet passen met wat je zegt." Niet zo veel vrijheid als je zou verwachten dus. "Fleur (Agema, red.) bepaalde of iets doorging of niet. 'Doe maar niet', want... Er was altijd wel een reden om iets niet te doen."

Wizdom
25-05-14, 22:48
Die Vrijheid van Geert is dus wel heel betrekkelijk en blijkbaar alleen dan wanneer het goed uitkomt... Om het maar niet te hebben over zijn integriteit...

The_Grand_Wazoo
25-05-14, 22:58
Die vergelijking raakt werkelijk kant nog wal.

mark61
25-05-14, 23:04
Leer eerst es vreemde namen spellen. Maja, buitenlanders hè, wat doen die er ook toe.

super ick
26-05-14, 07:28
Ik heb ook gekeken en diverse ex-PVV ers de revue zien passeren. Godsallemachtig, ik zou ook mijn hart vast houden als die zelfstandig hun mening en interviews gaan geven. Wat een circus aan zwakkelingen.

Enige tijd geleden werden ze nog hier afgeserveerd. Brievenbuspissers, dronkelappen, etc. Nu mogen diezelfde losers ineens klagen dat ze geen vrijheid van handelen kregen van Geert. Ik vind het ongelofelijk dat je je verbind aan zijn gedachtengoed maar ik kan mij zo goed voorstellen dat die kneuzen niets mochten.