PDA

Bekijk Volledige Versie : Terdoodveroordeelde Soedanese bevalt van kind



knots71karel
28-05-14, 21:45
27/05/14, 13:43 − bron: ANP
http://static1.volkskrant.nl/static/photo/2014/12/8/13/20140527134129/media_xl_2282938.jpg
© EPA. Op 15 mei werd de vrouw veroordeeld ter dood door ophanging veroordeeld in de rechtbank.
De zwangere vrouw die in Soedan ter dood is veroordeeld omdat ze zich tot het christendom had bekeerd (http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3655597/2014/05/15/Soedanese-ter-dood-veroordeeld-wegens-bekering-christendom.dhtml), is bevallen van een kind. Mariam Yahya Ibrahim (27) heeft in het gevangenisziekenhuis het leven geschonken aan een meisje, maakte een van haar advocaten vandaag bekend.
Het doodvonnis voor de vrouw is internationaal scherp veroordeeld. Minister van Buitenlandse Zaken Frans Timmermans riep de Sudanese ambassadeur vorige week op het matje om zijn zorgen over te brengen (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3657910/2014/05/19/Timmermans-ontbiedt-ambassadeur-Soedan.dhtml).

'Vrijheid van godsdienst en levensovertuiging is een universeel mensenrecht. Sudan heeft de VN-verdragen waarin dat staat, ondertekend. En het staat zo in de eigen grondwet van Sudan', zei Timmermans.

knots71karel
28-05-14, 21:47
Dit is toch ten hemel schreiend GODS verlaten , onmenselijk !
:kwaad:

knots71karel
28-05-14, 21:55
Dit is toch ten hemel schreiend GODS verlaten , onmenselijk !
:kwaad:

Deze dappere vrouw krijgt ook nog ff als extra straf HONDERD zweepslagen voor ze de marteldood mag sterven uit naam van ALLAH , volgens die idioten daar ,omdat ze de vreselijke doodzonde beging om Christen te worden , en te blijven !!
Ben benieuwd naar de uitvluchtende reactie,s om ook deze barbaarse straf weer ff ''goed te praten " !

(leen)
29-05-14, 19:36
Deze dappere vrouw krijgt ook nog ff als extra straf HONDERD zweepslagen voor ze de marteldood mag sterven uit naam van ALLAH , volgens die idioten daar ,omdat ze de vreselijke doodzonde beging om Christen te worden , en te blijven !!
Ben benieuwd naar de uitvluchtende reactie,s om ook deze barbaarse straf weer ff ''goed te praten " !

Er komen geen reactie's het is te heet om over te praten,
Alleen wiz was in een andere thread er eerlijk in; dit is de sharia zo simpel is het, recht moet geschieden.
Weer een andere thread over de kwestie werd gedeleted.

knots71karel
29-05-14, 21:03
Er komen geen reactie's het is te heet om over te praten,
Alleen wiz was in een andere thread er eerlijk in; dit is de sharia zo simpel is het, recht moet geschieden.
Weer een andere thread over de kwestie werd gedeleted.

Ik had ook niet anders verwacht , want dit is een DROEVIG voorbeeld van de waan zin van de SHARIA !
:boeps:

knots71karel
30-05-14, 00:17
Tot nu toe is het gelijk aan jou ,waar blijven de reactie,s ?

super ick
30-05-14, 09:42
Tot nu toe is het gelijk aan jou ,waar blijven de reactie,s ?

Als moslim kan je niet ageren tegen de sharia. Als je hier verklaard voor te zijn zitten jullie klaar ze helemaal onder te pissen. Ik zou ook niet reageren als ik moslim was.

Ik kan niet begrijpen dat mensen bij wet gefolterd mogen worden. Wat ik mij afvraag is of het uitgevoerd MOET worden of dat de rechters ook een andere keuze hebben.

In Pakistan zit ook een vrouw in een dodencellen omdat ze de profeet heeft beledigd. Een aantal vrouwen heeft dit getuigd. Wat ze gezegd heeft mogen deze getuigen niet herhalen want dat worden ze zelf ook ter dood veroordeeld. De rechters weten dus niet precies wat ze gezegd heeft.

(leen)
30-05-14, 11:50
Als moslim kan je niet ageren tegen de sharia. Als je hier verklaard voor te zijn zitten jullie klaar ze helemaal onder te pissen. Ik zou ook niet reageren als ik moslim was.

Ik kan niet begrijpen dat mensen bij wet gefolterd mogen worden. Wat ik mij afvraag is of het uitgevoerd MOET worden of dat de rechters ook een andere keuze hebben.

In Pakistan zit ook een vrouw in een dodencellen omdat ze de profeet heeft beledigd. Een aantal vrouwen heeft dit getuigd. Wat ze gezegd heeft mogen deze getuigen niet herhalen want dat worden ze zelf ook ter dood veroordeeld. De rechters weten dus niet precies wat ze gezegd heeft.

Dit heeft geen bal te maken met onder te pissen, das geklets, ik zou een moslim die de koran ook maar iets milder interpreteert van harte geluk wensen.
Je maak mij niet wijs dat dit 100% sharia is en het voor moslims onmogelijk om hier afstand van te nemen zoals jij het nu stelt, er is vast een geschrift te vinden wat milder is.
Helemaal in dit geval.

knots71karel
30-05-14, 14:03
Dit heeft geen bal te maken met onder te pissen, das geklets, ik zou een moslim die de koran ook maar iets milder interpreteert van harte geluk wensen.
Je maak mij niet wijs dat dit 100% sharia is en het voor moslims onmogelijk om hier afstand van te nemen zoals jij het nu stelt, er is vast een geschrift te vinden wat milder is.
Helemaal in dit geval.

Uiteraard , maar toch heeft Super gedeelte gelijk ,de een voor de ander durft er niet voor uit te komen dat dit volkomen indruist tegen de ISLAM ,
ik kan me niet voorstellen dat de Profeet Mohammed zelfs in die tijd
achter dit onmenselijke vonnis zou staan .

super ick
30-05-14, 16:35
Dit heeft geen bal te maken met onder te pissen, das geklets, ik zou een moslim die de koran ook maar iets milder interpreteert van harte geluk wensen.
Je maak mij niet wijs dat dit 100% sharia is en het voor moslims onmogelijk om hier afstand van te nemen zoals jij het nu stelt, er is vast een geschrift te vinden wat milder is.
Helemaal in dit geval.

Ik stelde juist niets, ik vroeg het mij af.

Vind dat er de laatste tijd wel erg veel van dergelijke berichten opduiken.

knots71karel
30-05-14, 21:11
Ik stelde juist niets, ik vroeg het mij af.

Vind dat er de laatste tijd wel erg veel van dergelijke berichten opduiken.

Deze berichten zijn WERELD NIEUWS en passen als zodanig beter in het N.V.D.D dan andere flut berichtjes !

Marsipulami
31-05-14, 10:38
27/05/14, 13:43 − bron: ANP
http://static1.volkskrant.nl/static/photo/2014/12/8/13/20140527134129/media_xl_2282938.jpg
© EPA. Op 15 mei werd de vrouw veroordeeld ter dood door ophanging veroordeeld in de rechtbank.
De zwangere vrouw die in Soedan ter dood is veroordeeld omdat ze zich tot het christendom had bekeerd (http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3655597/2014/05/15/Soedanese-ter-dood-veroordeeld-wegens-bekering-christendom.dhtml), is bevallen van een kind. Mariam Yahya Ibrahim (27) heeft in het gevangenisziekenhuis het leven geschonken aan een meisje, maakte een van haar advocaten vandaag bekend.
Het doodvonnis voor de vrouw is internationaal scherp veroordeeld. Minister van Buitenlandse Zaken Frans Timmermans riep de Sudanese ambassadeur vorige week op het matje om zijn zorgen over te brengen (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3657910/2014/05/19/Timmermans-ontbiedt-ambassadeur-Soedan.dhtml).

'Vrijheid van godsdienst en levensovertuiging is een universeel mensenrecht. Sudan heeft de VN-verdragen waarin dat staat, ondertekend. En het staat zo in de eigen grondwet van Sudan', zei Timmermans.



Om de 6 maanden passeert er wel zo'n nieuw bericht waarbij de hele wereld moord en brand roept. Als puntje bij paaltje komt worden die doodstraffen dan niet uitgevoerd.

Mijn vraag is de volgende. Heeft er iemand informatie over één geval de laatste 20 jaar waar de doodstraf omwille van een bekering ook effectief werd uitgevoerd in Soedan of elders op de wereld ?

Ik bedoel dus wel doodstraf omwille van een bekering tot een andere godsdienst en dus geen doodstraffen voor verkrachting, moord, drughandel, enz.

Ik bedoel dus een doodstraf uitgesproken en uitgevoerd door een officiële rechtbank en dus geen lynchpartijen door extremisten al dan niet in de context van een burgeroorlog.

super ick
31-05-14, 16:05
Om de 6 maanden passeert er wel zo'n nieuw bericht waarbij de hele wereld moord en brand roept. Als puntje bij paaltje komt worden die doodstraffen dan niet uitgevoerd.

Mijn vraag is de volgende. Heeft er iemand informatie over één geval de laatste 20 jaar waar de doodstraf omwille van een bekering ook effectief werd uitgevoerd in Soedan of elders op de wereld ?

Ik bedoel dus wel doodstraf omwille van een bekering tot een andere godsdienst en dus geen doodstraffen voor verkrachting, moord, drughandel, enz.

Ik bedoel dus een doodstraf uitgesproken en uitgevoerd door een officiële rechtbank en dus geen lynchpartijen door extremisten al dan niet in de context van een burgeroorlog.

Zoek.

ZINBLEDI
31-05-14, 19:28
allereerst begin ik met salaam oe alaikoem.

vrede voor ons allemaal.
Ik wil hier wel op zeggen dat de mening van mensen in de islaam
niet tellen.
Het enigste wat telt is wat allah swt heeft voorgeschreven in de koraan.
Voor dit soort dingen.
Ik weet wel dat allah heel barmhartig is en vergeefingsgezind.
Dus ik geloof er heilig van dat allah veel fouten van ons vergeefd
Dit is een heel lastige situatie.
En het is niet alleen in de islaam zo
God heeft in andere godsdiensten ook de regels opgemaakt.
En in het christendom mag je ook bepaalde zonden niet verrichten.

Ik ben moslima
Maar ik hoop wel dat ze een kans van allah krijgt om zich te beteren.
En terug te keren naar de ware godsdienst de islaam.
En uiteindelijk is allah die haar vergeeft of niet.
Daar kunnen wij niks aan doen.
En hopelijk kan ze haar kind opvoeden
ik vraag allah swt om iedereen te leiden naar het juiste geloof.
ameeen

H.P.Pas
31-05-14, 20:01
Ik wil hier wel op zeggen dat de mening van mensen in de islaam
niet tellen.

Dan telt de mening die je hier geeft dus ook niet.

It may seem a system but there is madness in it.

Samir75017
31-05-14, 21:11
A Christian husband ? :kotsen:

knots71karel
31-05-14, 21:23
A Christian husband ? :kotsen:

Dit is precies waar het omgaat , de ingekankerde haat , en jou ziekelijke reactie , spreekt voor zich.
DAAR MOET IK NOU VAN :kotsen:

(leen)
31-05-14, 21:46
Ik stelde juist niets, ik vroeg het mij af.

Vind dat er de laatste tijd wel erg veel van dergelijke berichten opduiken.

Je stelde echt wel dat als er een moslim zich zou aansluiten bij de sudanese rechters omdat ze niet anders kunnen volgens de islam dat ze ondergezeken zouden worden,
Het ging mij juist erom om de minder zware kant te belichten,deze vrouw is geen bewuste moslim dus kan het geloof ook nooit afgezoren hebben.

Gelukkig is ze nu vrijgesproken, gerechtigheid imho.

knots71karel
31-05-14, 21:58
http://images0.tcdn.nl/feed/article22674240.ece/BINARY/q/IMG_buida10bd261d15ed55b_2_1_KTVFA7B.jpgMeriam Yehya Ibrahim en haar man Daniel Wani in gelukkiger tijden.
Foto: .

(?body=%0A%0Ahttp%3A%2F%2Fwww.telegraaf.nl%2Fe%2F2 2687076&subject=Sudanese%20terdoodveroordeelde%20komt%20vr ij)


Deel op FB1245
(http://www.facebook.com/share.php?u=http://www.telegraaf.nl/f/22687076)Share on Facebook











za 31 mei 2014, 18:55
Sudanese terdoodveroordeelde komt vrijKHARTOUM - De Sudanese vrouw die ter dood is veroordeeld omdat ze zich tot het christendom had bekeerd, wordt vrijgelaten. Dat hebben de Sudanese autoriteiten laten weten, bericht de BBC zaterdag. Mariam Yahya Ibrahim (27), die een paar dagen geleden in de gevangenis beviel van een meisje, komt over een paar dagen vrij.







Meriam Yahya Ibrahim (27), die een paar dagen geleden in de gevangenis beviel van een meisje, komt binnen een paar dagen vrij. Volgens de functionaris, Abdullahi Alazreg, garandeert Sudan religieuze vrijheid en zet het land zich in voor haar bescherming.
Meriam zou 100 zweepslagen krijgen en daarna geëxecuteerd worden, bepaalde een rechter in Sudan twee weken geleden. Ze mocht twee jaar zorgen voor haar dochter. Daarna zou ze worden opgehangen.
De vrouw werd overspel verweten omdat ze met een christelijke man trouwde. Hun huwelijk uit 2011 werd ongeldig verklaard. Het is in Sudan verboden om als moslima te trouwen met een niet-moslim. Toen de vrouw voor de rechtbank betoogde dat ze door haar moeder christelijk is opgevoed, omdat haar moslimvader er in haar kindertijd nooit was, werd haar ook afvalligheid ten laste gelegd.
Na het doodvonnis brak wereldwijd een storm van kritiek los. Minister van Buitenlandse Zaken Frans Timmermans riep de Sudanese ambassadeur vorige week op het matje om zijn zorgen over te brengen. „Vrijheid van godsdienst en levensovertuiging is een universeel mensenrecht. Sudan heeft de VN-verdragen waarin dat staat, ondertekend. En het staat zo in de eigen grondwet van Sudan”, zei Timmermans.
Amnesty Nederland begon een emailactie. De organisatie twitterde vrijdag dat er 115.000 mensen hadden getekend voor de vrijlating.

knots71karel
31-05-14, 22:00
http://images0.tcdn.nl/feed/article22674240.ece/BINARY/q/IMG_buida10bd261d15ed55b_2_1_KTVFA7B.jpgMeriam Yehya Ibrahim en haar man Daniel Wani in gelukkiger tijden.
Foto: .





Deel op FB1245

(http://www.facebook.com/share.php?u=http://www.telegraaf.nl/f/22687076)Share on Facebook








za 31 mei 2014, 18:55
Sudanese terdoodveroordeelde komt vrij

KHARTOUM - De Sudanese vrouw die ter dood is veroordeeld omdat ze zich tot het christendom had bekeerd, wordt vrijgelaten. Dat hebben de Sudanese autoriteiten laten weten, bericht de BBC zaterdag. Mariam Yahya Ibrahim (27), die een paar dagen geleden in de gevangenis beviel van een meisje, komt over een paar dagen vrij.




Meriam Yahya Ibrahim (27), die een paar dagen geleden in de gevangenis beviel van een meisje, komt binnen een paar dagen vrij. Volgens de functionaris, Abdullahi Alazreg, garandeert Sudan religieuze vrijheid en zet het land zich in voor haar bescherming.
Meriam zou 100 zweepslagen krijgen en daarna geëxecuteerd worden, bepaalde een rechter in Sudan twee weken geleden. Ze mocht twee jaar zorgen voor haar dochter. Daarna zou ze worden opgehangen.
De vrouw werd overspel verweten omdat ze met een christelijke man trouwde. Hun huwelijk uit 2011 werd ongeldig verklaard. Het is in Sudan verboden om als moslima te trouwen met een niet-moslim. Toen de vrouw voor de rechtbank betoogde dat ze door haar moeder christelijk is opgevoed, omdat haar moslimvader er in haar kindertijd nooit was, werd haar ook afvalligheid ten laste gelegd.
Na het doodvonnis brak wereldwijd een storm van kritiek los. Minister van Buitenlandse Zaken Frans Timmermans riep de Sudanese ambassadeur vorige week op het matje om zijn zorgen over te brengen. „Vrijheid van godsdienst en levensovertuiging is een universeel mensenrecht. Sudan heeft de VN-verdragen waarin dat staat, ondertekend. En het staat zo in de eigen grondwet van Sudan”, zei Timmermans.
Amnesty Nederland begon een emailactie. De organisatie twitterde vrijdag dat er 115.000 mensen hadden getekend voor de vrijlating.



Gelukkig maar , dit was ook te gek voor woorden , maar sommigen hier denken daar nog steeds anders over >
JE WEET WEL VAN DIE MENSEN DIE BIJ SOMMIGE IDEEEN AL BIJ VOORBAAT MOETEN KOTSEN.

Ibrah1234
01-06-14, 03:05
Je vraagt je af wat er van een dergelijke religie over zou blijven als iedereen een vrije keuze zou hebben te geloven wat hij/zij zou willen.

Ik geloof niet dat religies onder dwang in stand gehouden kunnen worden. Vroeg of laat implodeert het.

Marsipulami
01-06-14, 03:38
Zoek.

Dat had ik al gedaan voorafgaand aan het berichtje dat ik had gepost over deze kwestie maar ik had niks gevonden. Uit de latere berichtgeving (hierboven) van knots71karel kan ik bovendien afleiden dat ook in dit geval (eens te meer) de doodstraf voor bekering/afvalligheid islam niet zal uitgevoerd worden.

Mijn conclusie -tot bewijs van tegendeel- is dus dat er nog nooit en nergens ter wereld ooit een moslim effectief de doodstraf onderging na veroordeling door een (sharia-) rechtbank wegens afvalligheid van de islam of de bekering tot een andere godsdienst of levensbeschouwing.

super ick
01-06-14, 09:46
Dat had ik al gedaan voorafgaand aan het berichtje dat ik had gepost over deze kwestie maar ik had niks gevonden. Uit de latere berichtgeving (hierboven) van knots71karel kan ik bovendien afleiden dat ook in dit geval (eens te meer) de doodstraf voor bekering/afvalligheid islam niet zal uitgevoerd worden.

Mijn conclusie -tot bewijs van tegendeel- is dus dat er nog nooit en nergens ter wereld ooit een moslim effectief de doodstraf onderging na veroordeling door een (sharia-) rechtbank wegens afvalligheid van de islam of de bekering tot een andere godsdienst of levensbeschouwing.

Lui varken.

http://www.verenigingrimo.nl/wp/wp-content/uploads/recht13_beke.pdf

Marsipulami
01-06-14, 10:44
Lui varken.

http://www.verenigingrimo.nl/wp/wp-content/uploads/recht13_beke.pdf

Helaas pindakaas. Ik heb je tekst doorploegd maar geen voorbeeld te vinden van een effectief uitgevoerde doodstraf voor geloofsafval de laatste 20 jaar.

Er wordt wel verwezen naar de casus Mahmoed Mohammad Taha ( Mahmoed Mohammad Taha - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Mahmoed_Mohammad_Taha) ) uit 1985 dewelke effectief terecht gesteld werd, maar dan veeleer als oppositielid van het regime dan als geloofsafvallige (betrokkene is zichzelf trouwens altijd als moslim blijven beschouwen).

knots71karel
01-06-14, 23:15
Helaas pindakaas. Ik heb je tekst doorploegd maar geen voorbeeld te vinden van een effectief uitgevoerde doodstraf voor geloofsafval de laatste 20 jaar.

Er wordt wel verwezen naar de casus Mahmoed Mohammad Taha ( Mahmoed Mohammad Taha - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Mahmoed_Mohammad_Taha) ) uit 1985 dewelke effectief terecht gesteld werd, maar dan veeleer als oppositielid van het regime dan als geloofsafvallige (betrokkene is zichzelf trouwens altijd als moslim blijven beschouwen).


Doodstraf in Saoedi-Arabië - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Doodstraf_in_Saoedi-Arabië)

super ick
02-06-14, 08:13
Helaas pindakaas. Ik heb je tekst doorploegd maar geen voorbeeld te vinden van een effectief uitgevoerde doodstraf voor geloofsafval de laatste 20 jaar.

Er wordt wel verwezen naar de casus Mahmoed Mohammad Taha ( Mahmoed Mohammad Taha - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Mahmoed_Mohammad_Taha) ) uit 1985 dewelke effectief terecht gesteld werd, maar dan veeleer als oppositielid van het regime dan als geloofsafvallige (betrokkene is zichzelf trouwens altijd als moslim blijven beschouwen).

Er worden geen aantallen genoemd. Die worden niet bijgehouden. Als voorbeeld wordt Iran genomen. Er worden andere redenen opgegeven omdat men weet dat het niet politiek correct is de werkelijke reden op te noemen.

The_Grand_Wazoo
02-06-14, 11:23
A Christian husband ? :kotsen:

Bizarre reactie. Heb je nog zin om dit verder uit te leggen?

H.P.Pas
02-06-14, 11:49
Bizarre reactie. Heb je nog zin om dit verder uit te leggen?

Duidelijk toch ?
Een geval van Rassenschande.

The_Grand_Wazoo
02-06-14, 11:59
Duidelijk toch ?
Een geval van Rassenschande.

Ik vraag het mij oprecht af of iemand hier nou provoceert, gewoon, een beetje lollig zieken a la Mark, of dat hij dit oprecht vind.

Helaas heb ik nooit antwoord op vragen aan hem gekregen. Ook als ik zijn vragen wel beantwoordde. Twijfel derhalve aan zijn interiteit. Maar we zullen zien.

Marsipulami
02-06-14, 21:43
Toch doodstraf voor christelijke vrouw in Soedan

Door: Sacha Kester/Volkskrant.nl − 02/06/14, 20u57

De Soedanese vrouw die ter dood is veroordeeld omdat ze weigert het christendom af te zweren, komt helemaal niet binnenkort vrij. Een hoge Soedanese functionaris had dit vorige week beweerd, maar "zijn uitspraken zijn verkeerd geïnterpreteerd", laat de regering nu weten.


Meriam Ibrahimi in de cel met haar pasgeboren dochter.Drie weken geleden besloot een rechter dat de 27-jarige Meriam Ibrahim wegens overspel en geloofsafvalligheid honderd zweepslagen zou krijgen en daarna moest worden opgehangen. De executie werd nog even uitgesteld omdat ze hoogzwanger was, maar na de bevalling moest het doodsvonnis worden uitgevoerd.

Vorige week is de vrouw in de gevangenis van een dochter bevallen en kort daarop zei Abdullah Alazreg, een hoge functionaris op het ministerie van Buitenlandse Zaken, dat Meriam Ibrahim "binnen enkele dagen zou worden vrijgelaten, nadat er een juridische procedure is afgewikkeld". Soedan zou religieuze vrijheid van haar inwoners garanderen en het land zou zich inzetten voor de bescherming van de vrouw, zo luidde de boodschap.

"Rechters onafhankelijk"

Het ministerie laat vandaag echter in een verklaring weten dat de woorden van Alazreg verkeerd zijn geïnterpreteerd door buitenlandse journalisten. De advocaten van Meriam Ibrahim hebben beroep aangetekend en het hangt er nog maar vanaf of er een rechtbank is die deze zaak aanneemt, en welke uitspraak de rechter uiteindelijk zal doen. "De regering kan hier geen enkele rol in spelen omdat onze rechtspraak onafhankelijk opereert", aldus het ministerie.

De advocaten van Ibrahimi hadden al gezegd aan de vrijlating te twijfelen en ook haar echtgenoot Daniel Wani liet weten daar weinig vertrouwen in te hebben. "Niemand heeft contact met mij opgenomen en ik geloof ook niet dat dat gebeurt. We hebben beroep aangetekend, maar daar is nog niet eens op gereageerd."

Seks buiten het huwelijk

De vader van Meriam Ibrahim was een moslim en volgens de Soedanese wet wordt zij daarom als islamitisch beschouwd. Ze was echter met een christelijke man getrouwd en dat is voor moslima's in Soedan verboden. Doordat het huwelijk als ongeldig wordt beschouwd, maar Ibrahimn wel zwanger werd van haar echtgenoot, werd zij beschuldigd van seks buiten het huwelijk.

De vrouw verklaarde voor de rechtbank dat haar moeder christelijk was en dat zij christelijk was opgevoed. Haar islamitische vader had het gezin verlaten toen zij zes jaar oud was en Ibrahim had zichzelf nooit als moslima beschouwd. Hierop werd haar ook afvalligheid ten laste gelegd, een misdaad waar in Soedan de doodstraf op staat. De rechter gaf Ibrahim drie dagen de tijd om het christelijke geloof af te zweren, maar dat weigerde zij te doen. Daarop werd ze tot honderd zweepslagen en dood door ophanging veroordeeld.

Haar echtgenoot Wani is een Amerikaanse ingezetene. Hij heeft zijn vrouw en de baby afgelopen donderdag in de cel bezocht en zei dat beiden in goede gezondheid verkeren.

Na het doodvonnis onlangs brak wereldwijd een storm van kritiek los.

pizatie
03-06-14, 21:31
dat kind hoort gewoon bij de kinderbescherming . zo een moeder is dat niet waard

knots71karel
03-06-14, 22:20
dat kind hoort gewoon bij de kinderbescherming . zo een moeder is dat niet waard

Dat hadden ze jou jou moeten doen ,ziekelijke haat zaaier !

pizatie
03-06-14, 22:34
ik vind het wel zielig voor het kind. dat het zo moet opgroeien .

(leen)
03-06-14, 22:49
ik vind het wel zielig voor het kind. dat het zo moet opgroeien .

Inderdaad, het is verschrikkelijk om te moeten leren dat je opa jou moeder in death row heeft geplaatst.

pizatie
04-06-14, 00:16
Inderdaad, het is verschrikkelijk om te moeten leren dat je opa jou moeder in death row heeft geplaatst.
nee het is de schuld van die vrouw. zij is bekeerd tot het valse geloof. wat heel fout is.

(leen)
04-06-14, 08:49
nee het is de schuld van die vrouw. zij is bekeerd tot het valse geloof. wat heel fout is.

Is een kind van 6 jaar al geloofsbewust?
Nee dat is ze niet, en omdat de moslimvader haar en haar moeder verlaten heeft toen ze 6 was is op deze vrouw niets aan te merken.
De moslimvader is in dit geval de fout welke rechtgezet dient te worden, hij is zijn plicht als vader niet nagekomen.
Hij heeft toegestaan dat deze vrouw christelijk werd opgevoed,

Soldim
04-06-14, 09:34
Is een kind van 6 jaar al geloofsbewust?
Nee dat is ze niet, en omdat de moslimvader haar en haar moeder verlaten heeft toen ze 6 was is op deze vrouw niets aan te merken.
De moslimvader is in dit geval de fout welke rechtgezet dient te worden, hij is zijn plicht als vader niet nagekomen.
Hij heeft toegestaan dat deze vrouw christelijk werd opgevoed,

Kom nou, het pizzatje probeert te provoceren en niemand reageert zoals het hoort. Zo verspilt die arme zielepoot natuurlijk z'n energie.

Ibrah1234
04-06-14, 10:06
dat kind hoort gewoon bij de kinderbescherming . zo een moeder is dat niet waard

Nooit meer zeuren over Wilders als je jezelf achter een nog extremer fascistoïde gedachtegoed schaart.

pizatie
04-06-14, 11:19
De doodstraf voor die moeder vond kk ook te ver gaan.maar geef op ze minst dat kind een kans op een betere leven.bij ze groot ouders voorbeeld if bij de zus of broer van die vrouw.

(leen)
04-06-14, 15:57
Kom nou, het pizzatje probeert te provoceren en niemand reageert zoals het hoort. Zo verspilt die arme zielepoot natuurlijk z'n energie.

Hssshh, ik beun bij als deprogrammeur, de yanks betalen goed hoor.

knots71karel
04-06-14, 20:42
Nooit meer zeuren over Wilders als je jezelf achter een nog extremer fascistoïde gedachtegoed schaart.

Zeg dat wel ! hier is Wilders niks bij vergeleken.

knots71karel
04-06-14, 20:44
De doodstraf voor die moeder vond kk ook te ver gaan.maar geef op ze minst dat kind een kans op een betere leven.bij ze groot ouders voorbeeld if bij de zus of broer van die vrouw.

In Soedan een beter leven :p