PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederland -Spanje



super ick
14-06-14, 08:40
5-1 en nergens iets te lezen op NVDD?

Stelletje azijnzeikers.

H.P.Pas
14-06-14, 11:49
5-1 en nergens iets te lezen op NVDD?

Stelletje azijnzeikers.


Sorry.Ik was even met stomheid geslagen... wie ben ik dat ik dit mag meemaken.. :fparty:
En ik kom er niet omheen: van Gaal is weliswaar een onuitstaanbare kwal maar hij heeft alles precies goed gedaan gedaan. Our son of a bitch.

Tomas
14-06-14, 12:35
Het grootste deel van de 1e helft dacht ik dat Nederland voetballes van die Spanjolen kreeg. Als dat zo was, hebben ze verrekte goed opgelet.

Ibrah1234
14-06-14, 13:53
Die Daley Blind passte de bal op het bierviltje van van Persie over weet ik niet hoeveel meter. De hersenen van menigeen zijn nog steeds de beelden aan het verwerken :blij:

Die Blind was briljant en van wereldklasse.

Persoonlijk denk ik dat de Kung Fu van Van Gaal sterker is dan die van Del Bosque.

SportFreak
14-06-14, 14:39
5-1 en nergens iets te lezen op NVDD?

Stelletje azijnzeikers.

Maroc.nl is voor Marokkanen en niet van Nederlanders en daarom weinig iets te lezen over
oranje

super ick
14-06-14, 16:35
Maroc.nl is voor Marokkanen en niet van Nederlanders en daarom weinig iets te lezen over
oranje

als je hier woont, waarschijnlijk hier geboren bent dan ben je gewoon een NEDERLANDER.

Good Kahuna
14-06-14, 16:53
Het grootste deel van de 1e helft dacht ik dat Nederland voetballes van die Spanjolen kreeg. Als dat zo was, hebben ze verrekte goed opgelet.

Dat gevoel had ik ook. Had er van tevoor sowieso al heel weinig vertrouwen in. Maar vooral in de tweede helft liep het als een trein, lekker aanvallend tot het laatst. Ze hebben er een handje van om als ze voor staan op hun lauweren te rusten, en dit was een aangename verrassing. Op deze manier kunnen ze ver komen.

Ibrah1234
14-06-14, 17:35
als je hier woont, waarschijnlijk hier geboren bent dan ben je gewoon een NEDERLANDER.

Misschien is SF hier op vakantie of prikt hij vanuit Marakesh?

Volgens mij is hij net als ik een boer uut Grunningn :hihi:

super ick
14-06-14, 18:47
Dat gevoel had ik ook. Had er van tevoor sowieso al heel weinig vertrouwen in. Maar vooral in de tweede helft liep het als een trein, lekker aanvallend tot het laatst. Ze hebben er een handje van om als ze voor staan op hun lauweren te rusten, en dit was een aangename verrassing. Op deze manier kunnen ze ver komen.

Inderdaad. In eerste instantie kwamen de Spanjaarden 1-0 voor toen ze ook sterker waren. Volgens mij wilden ze toen, zoals ze vaker doen, het balletje rond laten gaan achterin en Nederland er achteraan laten lopen. Toen werd er even gas gegeven en tot mijn verbazing kon Spanje daarin niet meekomen. Uitgewrongen, vermoeid van een druk seizoen vol competitiewedstrijden, bekerwedstrijden en championsleguewestrijden? Of zit de sleet erop?

super ick
14-06-14, 18:48
Misschien is SF hier op vakantie of prikt hij vanuit Marakesh?

Volgens mij is hij net als ik een boer uut Grunningn :hihi:

Ik word een beetje schijtziek van dat afficheren als Marokkaan. Ga er dan wonen als je liever Marokkaan bent.

Ibrah1234
14-06-14, 18:56
Ik word een beetje schijtziek van dat afficheren als Marokkaan. Ga er dan wonen als je liever Marokkaan bent.

Ehhh... dan moet je jezelf wel staande weten te houden aldaar. Hier spugen ze op de hand die hen voedt.

knots71karel
14-06-14, 21:54
Ehhh... dan moet je jezelf wel staande weten te houden aldaar. Hier spugen ze op de hand die hen voedt.

ik ken genoeg mensen met een Marokkaanse afkomst die hier zelf een eigen bedrijf hebben en of al jaren in dienstverband werken, deze mensen hoor je ook niet klagen.
In tegen deel sommige hebben nog een huis (je) in Marokko en gaan daar met vacantie naar toe.
Maar zijn liever hier ,dit geld ook o.a Turkse mensen Moslims dus want die bedoel ik,
die niet eeuwig kankeren op het landje waar ze nu WONEN!

Samir75017
14-06-14, 22:11
Ehhh... dan moet je jezelf wel staande weten te houden aldaar. Hier spugen ze op de hand die hen voedt.

So what ? All the Dutch love their country and never complain about it ?

Moroccans should never complain ?

Double standards.

Retarded racists.

Samir75017
14-06-14, 22:14
Ik word een beetje schijtziek van dat afficheren als Marokkaan. Ga er dan wonen als je liever Marokkaan bent.

Leave the country if you can't accept multiculturalism.

The 'problem' is not them. It's YOU.

Ibrah1234
14-06-14, 22:50
So what ? All the Dutch love their country and never complain about it ?

Moroccans should never complain ?

Double standards.

Retarded racists.

Begin je weer te janken loser?

Ibrah1234
14-06-14, 22:57
ik ken genoeg mensen met een Marokkaanse afkomst die hier zelf een eigen bedrijf hebben en of al jaren in dienstverband werken, deze mensen hoor je ook niet klagen.
In tegen deel sommige hebben nog een huis (je) in Marokko en gaan daar met vacantie naar toe.
Maar zijn liever hier ,dit geld ook o.a Turkse mensen Moslims dus want die bedoel ik,
die niet eeuwig kankeren op het landje waar ze nu WONEN!

Het zijn gewoon Nederlanders Karel. Ik kwam ooit eens op dit forum terecht na een zoekopdracht of Marokko bevaarbare rivieren kent. Dat was niet het geval.

Marokko is een mooi land en relatief veilig. Ooit met camper eens geweest maar ik wil er ook nog eens met de fiets doorheen trekken.

Samir75017
14-06-14, 23:25
Begin je weer te janken loser?

Your low IQ won't help you answer the question, let alone understand your illogical assertion, old wrinkled alcoholic.

Ibrah1234
15-06-14, 03:10
Your low IQ won't help you answer the question, let alone understand your illogical assertion, old wrinkled alcoholic.

:duim:

super ick
15-06-14, 09:23
Leave the country if you can't accept multiculturalism.

The 'problem' is not them. It's YOU.

Niemand wordt hier gegijzeld. Als je de hele tijd jezelf loopt te afficheren als iemand van een aparte groep van buiten en alles hier veroordeeld moet je niet piepen als dat balletje een keer teruggekaatst wordt.

Uiteraard kom jij weer om de hoek janken. De steller van vele vragen die zelf nergens antwoord op geeft.

Multiculturisme om het multiculturisme zie ik inderdaad geen meerwaarde van in. Die multicul is ook nooit een streven op zich geweest. Mensen die elkaar in eerste instantie niet vinden op het gebied van mens zijn en de belangen die daar bij horen maar altijd maar 'hun groepje' promoten, dus mensen zoals jij, dat zijn de grote xenofoben, de rascisten van deze wereld.

vitalis
15-06-14, 09:35
So what ? All the Dutch love their country and never complain about it ?

Moroccans should never complain ?

Double standards.

Retarded racists.


Marokkanen klagen altějd! En zijn de ergste racisten op het westelijk halfrond.

knots71karel
15-06-14, 22:02
Het zijn gewoon Nederlanders Karel. Ik kwam ooit eens op dit forum terecht na een zoekopdracht of Marokko bevaarbare rivieren kent. Dat was niet het geval.

Marokko is een mooi land en relatief veilig. Ooit met camper eens geweest maar ik wil er ook nog eens met de fiets doorheen trekken.

ik ben er tientallen keren langs MAROKKO gevaren ,en kek dan met de kijker en zag een prachtig land, heb een keer gebunkerd in Ceuta , dat was alles jammer genoeg en mocht niet eens van boord (vrijhaven)
Maar ik ben nu wel wat meer over Marokko te weten gekomen mede door het feit dat ik hier post .
:-)

knots71karel
15-06-14, 22:13
Marokkanen klagen altějd! En zijn de ergste racisten op het westelijk halfrond.

Je kunt niet elke MAROKKAAN met Samier en zijn consorten vergelijken ,
ik heb fantastisch fijne mensen uit MAROKKO als vrienden.
Deze weten ook hoe ik er over bepaalde dingen denk ,mijn gedachte is:
we zijn allemaal mensen die op een
klein Aardbolletje leven , waar eigenlijk geen grenzen horen te zijN.
kortom WERELD BEWONERS de AARDE is van ons allemaal.
Kijk maar naar de dieren ! ieder soort zoekt zijn eigen omgeving op .
en kent een territorium ......zonder vaste grenzen , dat doen wij ook op het strand bij voorbeeld !

Umarvlie
16-06-14, 08:34
Sport verbroedert ... dat kun je hier toch duidelijk zien.