PDA

Bekijk Volledige Versie : Scholen Xinjiang verbieden moslims te vasten



Umarvlie
02-07-14, 15:24
PEKING - Verscheidene scholen in de westelijke Chinese provincie Xinjiang verbieden moslimleerlingen met de ramadan te vasten. Op hun website waarschuwen zij hen, tegen de traditie in, overdag te blijven eten en drinken. Op sociale media melden leerlingen dat leraren hen hebben gedwongen voor de ogen van hun medescholieren water te drinken.

In Xinjiang wonen veel Oeigoeren, een moslimminderheid die zich onderdrukt voelt. De Chinese regering houdt de Oeigoeren verantwoordelijk voor een reeks recente aanslagen, zoals een bomaanslag in de stad Ürümqi waardoor tientallen mensen omkwamen. Vorige maand werden 13 mensen geëxecuteerd die betrokken zouden zijn geweest bij aanslagen en ander geweld in Xinjiang.

(Bron: Telegraaf)

pizatie
02-07-14, 23:04
hier moet iets aan gedaan worden .


onderdrukking kan nooit goed zijn .

super ick
03-07-14, 07:47
hier moet iets aan gedaan worden .


onderdrukking kan nooit goed zijn .

Nee joh, dat is Chinese cultuur. Daar moet je respect voor hebben. Zeg maar een soort ISIS alleen dan van de andere kant.

SportFreak
03-07-14, 12:05
Nee joh, dat is Chinese cultuur. Daar moet je respect voor hebben. Zeg maar een soort ISIS alleen dan van de andere kant.


Kuthond Wat heeft ramadan met isis te maken?.denk je werkelijk dat alle moslims terroristen zijn ofzo ..je bent echt een vuile tyfus hond

vitalis
03-07-14, 12:43
hier moet iets aan gedaan worden .


onderdrukking kan nooit goed zijn .

Nee, bomaanslagen zijn beter...

super ick
03-07-14, 13:40
Kuthond Wat heeft ramadan met isis te maken?.denk je werkelijk dat alle moslims terroristen zijn ofzo ..je bent echt een vuile tyfus hond

Ik heb het tegen Pizatie. Mijn antwoord sluit aan bij zijn gedachtengang over andersdenkenden. Waarom heb ik je niet tegen hem zien schelden?

Karin.N
03-07-14, 14:17
Kuthond Wat heeft ramadan met isis te maken?.denk je werkelijk dat alle moslims terroristen zijn ofzo ..je bent echt een vuile tyfus hond

Jij bent echt heel erg racistisch, magoed jouw uitspraken zijn jouw verantwoordelijkheid en jij moet ermee leven. Alleen krijg ik wel heel enge gedachtes bij de manier waarop jij jouw geloof tot uiting brengt. Ik houd niet van fascisten en wat jij uitdraagt komt daar griezelig dicht bij in de buurt.

super ick
03-07-14, 15:02
Jij bent echt heel erg racistisch, magoed jouw uitspraken zijn jouw verantwoordelijkheid en jij moet ermee leven. Alleen krijg ik wel heel enge gedachtes bij de manier waarop jij jouw geloof tot uiting brengt. Ik houd niet van fascisten en wat jij uitdraagt komt daar griezelig dicht bij in de buurt.

Ik ken SportFreak niet zo goed maar die Pizatie noem ik voortaan Pinazi.

pizatie
03-07-14, 22:09
Nee, bomaanslagen zijn beter...

nee ook niet. je moet met vrede een staat stichten .

pizatie
03-07-14, 22:10
Jij bent echt heel erg racistisch, magoed jouw uitspraken zijn jouw verantwoordelijkheid en jij moet ermee leven. Alleen krijg ik wel heel enge gedachtes bij de manier waarop jij jouw geloof tot uiting brengt. Ik houd niet van fascisten en wat jij uitdraagt komt daar griezelig dicht bij in de buurt.

alles wat niet in je straatje past noem jij slecht.


jij moet tegen kritiek kunnen !

vitalis
04-07-14, 02:14
nee ook niet. je moet met vrede een staat stichten .

Dat is nog nooit gebeurd.

Karin.N
04-07-14, 06:16
alles wat niet in je straatje past noem jij slecht.


jij moet tegen kritiek kunnen !


Als ik jou was zou ik de komende 10 jaar eerst maar eens flink je best op school doen plus wat beter naar je ouders luisteren. Als je ouders eens zouden weten wat jij hier allemaal schrijft...............

pizatie
04-07-14, 22:28
Dat is nog nooit gebeurd.
je wel . vroeger zeker

pizatie
04-07-14, 22:30
Als ik jou was zou ik de komende 10 jaar eerst maar eens flink je best op school doen plus wat beter naar je ouders luisteren. Als je ouders eens zouden weten wat jij hier allemaal schrijft...............
grapjas . over 10 jaar zit ik inchallah al in een Islamitische land. waar vrede heerst en waar iedereen in broederschap leeft .


ik heb mijn eigen laptop !! en eigen kamer .

vitalis
04-07-14, 23:38
grapjas . over 10 jaar zit ik inchallah al in een Islamitische land. waar vrede heerst en waar iedereen in broederschap leeft .


ik heb mijn eigen laptop !! en eigen kamer .

Niet te veel kijken op jihadsites hoor...

super ick
05-07-14, 07:53
Dat is nog nooit gebeurd.

Slowakije en Tsjechië.

H.P.Pas
05-07-14, 09:22
Slowakije en Tsjechië.
Noorwegen en Zweden.

knots71karel
05-07-14, 13:12
Kuthond Wat heeft ramadan met isis te maken?.denk je werkelijk dat alle moslims terroristen zijn ofzo ..je bent echt een vuile tyfus hond

Je interpreteert het verkeerd Super Ick bedoelde juist dat die Chinezen het zelfde doen als de ISIS .
Die Chinezen verbieden iets en dringen hun eigen versie op!

super ick
05-07-14, 17:17
Je interpreteert het verkeerd Super Ick bedoelde juist dat die Chinezen het zelfde doen als de ISIS .
Die Chinezen verbieden iets en dringen hun eigen versie op!

Goedemiddag Karel. Ik werd juist uitgescholden omdat ik precies de vinger op het plekje lag wat jij nu aangeeft. Ik denk dat je nog eens terug moet lezen.