PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Moslims uit Schilderswijk demonstreren vanwege oppakken Oussama C.



MoStar
05-07-14, 20:32
19060

Eind van de week hebben een aantal moslims een demonstratie gehouden voor het vrijlaten van Oussama C. en andere moslims die door de Haagse politie zijn opgepakt. Gezien het zwaaien van de "tawheed" vlag, gaat het om moslims met een meer radicale interpretatie van de Koran.

Vorige maand werd Oussama C., ook wel bekend als Abou Yazeed, opgepakt door de Haagse politie. Hij wordt verdacht voor het ronselen voor de internationale jihad en maakte onderdeel uit van de groep van tien ronselaars (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/374365-nederlandse-politie-op-spoor-broeinest-polderjihadisten.html) die door de politie werd opgepakt.

De demonstranten verzamelden zich op het Hobbemaplein. Daar sprak onder andere Azzedine C., momenteel ook verdacht voor het ronselen voor de internationale Jihad. Hij is echter nog niet opgepakt. Gezien de aard van de demonstratie, kozen de meeste demonstranten ervoor om anoniem te blijven.

De demonstratie was echter niet in een opwelling ontstaan. De demonstratie was van te voren aangevraagd en goedgekeurd door de burgemeester. Er ontstonden dan ook geen problemen tijdens de demonstratie.

Foto: Mohammad Jihad (https://www.flickr.com/photos/ebrar/)

Bofko
06-07-14, 03:17
Vanuit westerse waarden beroep doen op tolerantie ( 'vrijheid van demonstratie', en op kuffar-uitkeringen en op kuffar-vrijheid van meningsuiting en op kuffar-welvaart en op de kuffar-ideologie van :'iedereen is gelijk' , en op kuffar-democratie) maar eigenlijk streven naar stenigen van afvalligen.....


TFOE!!Als mens kun je moreel niet dieper zinken........En is een grotere hypocrysie niet mogelijk.

super ick
06-07-14, 07:53
Vanuit westerse waarden beroep doen op tolerantie ( 'vrijheid van demonstratie', en op kuffar-uitkeringen en op kuffar-vrijheid van meningsuiting en op kuffar-welvaart en op de kuffar-ideologie van :'iedereen is gelijk' , en op kuffar-democratie) maar eigenlijk streven naar stenigen van afvalligen.....


TFOE!!Als mens kun je moreel niet dieper zinken........En is een grotere hypocrysie niet mogelijk.

Tolerant voor de intoleranten.

cummonisto
06-07-14, 13:20
Jajaja waarom gaan die jongens zelf niet vechten in Syrie of Irak? Dat is hypocrysie..... waarom wel anderen ronselen, maar zelf fijn en veilig in NL blijven?
Misschien hebben ze geen geld voor enkel reis Syrië.

super ick
06-07-14, 15:12
Misschien hebben ze geen geld voor enkel reis Syrië.

Als ze graag een enkele reis willen dan moeten we daar snel een fonds voor oprichten.

cummonisto
06-07-14, 20:15
Als ze graag een enkele reis willen dan moeten we daar snel een fonds voor oprichten.
Help de fundi's met enkel reis naar Aleppo geld van de kuffars is ook welkom :)

Iznogoodh
06-07-14, 21:23
Vanuit westerse waarden beroep doen op tolerantie ( 'vrijheid van demonstratie', en op kuffar-uitkeringen en op kuffar-vrijheid van meningsuiting en op kuffar-welvaart en op de kuffar-ideologie van :'iedereen is gelijk' , en op kuffar-democratie) maar eigenlijk streven naar stenigen van afvalligen.....


TFOE!!Als mens kun je moreel niet dieper zinken........En is een grotere hypocrysie niet mogelijk.Waarom denk je dat de islam zo veel labiele mensen en misdadigers aantrekt als bekeerling?

Eke
06-07-14, 22:49
...waaronder ook we
19060
Gezien het zwaaien van de "tawheed" vlag, gaat het om moslims met een meer radicale interpretatie van de Koran.



De demonstratie was echter niet in een opwelling ontstaan. De demonstratie was van te voren aangevraagd en goedgekeurd door de burgemeester. Er ontstonden dan ook geen problemen tijdens de demonstratie.


Deze jongens willen graag hun broeder terug .Dus ze demonstreren.
EN ze houden zich aan de Nederlandse regels mbt demonstratie. Dat is positief.

Blijft over een verschil van mening over ronselen. Kijk als je mensen vraagt voor medische hulpverlening, zoals Artsen zonder Grenzen, kan dat gewoon.Of mensen vragen voor humanitaire hulp...Kan ook.

Maar als je in Nederland soldaten werft voor een strikt buitenlands leger (waaronder ook on-volwassenen) heb je een probleem.
Dat probleem wordt versterkt door het feit dat het Westen het doelwit is van de strijd !!! Dat kennie,he.

pizatie
06-07-14, 23:06
ik moest werken anders zou ik wel ff langs gaan om te kijken .


ik steun een ieder die de Islam hoog heeft staan . laat dat duidelijk zijn !

Bofko
18-07-14, 03:02
Waarom denk je dat de islam zo veel labiele mensen en misdadigers aantrekt als bekeerling?

I know. Die maken van de Islam een gevaarlijke sekte...... Maar ik ken ook prima moslims. Met een hoge ethiek....en hoge moraal...

Maar daar hoor tahtah88 niet bij. Ik sta verbaasd dat zo'n intelligente vent zulke achterlijke (hypocriete) standpunten en wereldbeeld heeft. Lijkt me echt iemand die een andere moslim een martelarendood gunt voor zijn eigen gewin.

BoerHarms
18-07-14, 06:49
Help de fundi's met enkel reis naar Aleppo geld van de kuffars is ook welkom :)

Op welke bankrekening ? , maak het bekend op TV en de giften zullen stromen

BoerHarms
18-07-14, 06:50
I know. Die maken van de Islam een gevaarlijke sekte...... Maar ik ken ook prima moslims. Met een hoge ethiek....en hoge moraal...

Lijkt me echt iemand die een andere moslim een martelarendood gunt voor zijn eigen gewin.


En die martelaars, die trappen er allemaal met op ogen in .......

super ick
18-07-14, 07:44
Vanuit westerse waarden beroep doen op tolerantie ( 'vrijheid van demonstratie', en op kuffar-uitkeringen en op kuffar-vrijheid van meningsuiting en op kuffar-welvaart en op de kuffar-ideologie van :'iedereen is gelijk' , en op kuffar-democratie) maar eigenlijk streven naar stenigen van afvalligen.....


TFOE!!Als mens kun je moreel niet dieper zinken........En is een grotere hypocrysie niet mogelijk.

Je legt de vinger op de zere plek.
Maar dat liegen is volledig door de islam geoorloofd. Er is een mooi woordje voor dat Mark in het verleden nog wel eens graag gebruikte. Liegen mag gewoon.