PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Boulahrouz terug naar Nederland; transfer naar Feyenoord



MoStar
15-07-14, 01:16
19097

De Marokkaanse centrale verdediger, Khalid Boulahrouz, zal weer in de eredivisie te zien zijn. De Marokkaanse voetballer is transfervrij over van de Deense voetbalclub Bröndby IF en is opgepikt door Feyenoord. De Rotterdamse club heeft een groot tekort aan verdedigers.

Dankzij de goede prestaties van Oranje op het WK, staan de spelers van het Nederlands elftal in de belangstelling van buitenlandse clubs. Met name de verdediging van Oranje, waarvan Feyenoord hoofdleverancier was, werd geprezen. De Rotterdammers kampen daardoor wel met een tekort aan verdedigers.

De jeugdselectie van Feyenoord heeft nog aardig wat talent te bieden op dit vlak, maar weinig ervaring. Daarom koos het bestuur van Feyenoord om het Marokkaanse talent Boulahrouz aan te trekken. Met zijn 32 jarige leeftijd, 35 interlands en koelbloedige professionaliteit is Boulahrozu de perfecte man om ervaring achterin te brengen.

Khalid Boulahrouz heeft inmiddels al de medische keuring afgerond en een contract voor een jaar getekend. Het contract kan echter met een extra seizoen uitgebreid worden. De Marokkaanse verdediger kijkt uit om weer in Nederland aan de slag te gaan.

Foto: ValerioVeo (https://www.flickr.com/photos/valerioveo/)

noord-limburger
16-07-14, 18:30
goeie gozer die khalid uitstekende voetballer ook en goed karakter kun je niet zeggen van zijn ex sabia
god straft hard i.v.m haar zus:zwaai:

Tahtah88
16-07-14, 18:36
goeie gozer die khalid uitstekende voetballer ook en goed karakter kun je niet zeggen van zijn ex sabia
god straft hard i.v.m haar zus:zwaai:Wats gebeurt met haar zus dan?

noord-limburger
16-07-14, 18:43
overleden auto ongeluk

Tahtah88
16-07-14, 19:05
overleden auto ongelukEwa ja wat moet ik je zeggen, ik kan je helaas niet zeggen dat ik het haar gun. Ijen dwarslaesie was wel een mooie geweest.